Main Menu

Kit xenon? Ce culoare?

Creat de Dior, Septembrie 26, 2008, 04:47:45 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ce putere e mai folositoare?

3000k
0 (0%)
4300k
9 (34.6%)
6000k
15 (57.7%)
8000k
2 (7.7%)
10000k
0 (0%)
12000k
0 (0%)

Numărul total de membrii care au votat: 0

Cloud no.75

Pai stai asa ! Becul de ceata are 21w, corect ? Ce-ar fi sa se trezeasca un prieten cu Cielo (astia au becuri ceata pe ambele parti, ambele cu sticla de dimensiuni mari) sa isi puna un Xenon de 55w pe ele ? Ca sa i se vada masina de departe :cursing:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cristic

Eu mi-as pune Xenon in bord, sa vad mai bine cu cat merg  :oops:

Oricum ar fi eu raman ptr 4300k, pacat ca instalatiile after-market prezinta potentiale probleme cu autoritatiile de dincolo.

Cloud no.75

Sunt extrem de multumit de 4300k. Am deja 4000km cu el si e super ! Pus langa 307T6, seria3 si passat, toate cu xenon de fabrica si nici o diferenta, arata identic
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Vlad01

Da nor, pentru ca ai lupa. Mie alea fara lupa nu imi plac. Cat despre culoare, 4300k mi se par cele mai ok.

Cloud no.75

Intr-adevar cele mai apropiate de "xenon de fabrica" sunt cele puse pe faruri cu lupa....
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cpx

Eu am xenon de 35W la 8000K si din punctul meu de vedere este mare diferenta intre halogen si instalatia after-market.
Sincer nu stiu cu cat s-ar vedea mai bine varianta cu 6000 K nu am incercat si nici nu am condus vre-o masina care sa aiba astfel de instalatie.
Aceast kit l-am avut si pe vechea masina, o toyota avensis,  iar acum l-am pus pe 307, nu am avut absolut nici o problema si nici un mesaj de eroare.

sw tm

 "" Decat sa prind un incepator care sa se piarda, in momentul in care ii vin din fata, prefer sa merg cu farurile pe care le am; ca si asa ma tot flesuieste lumea datorita farurilor de 206, cu toate ca sunt reglate pe pozitia 2.""

Auto levelingul nu e neaparat necesar, nu de alta dar daca mergi "pe sus" cu farurile normale tot ii deranjezi pe ceilalti. Si daca mai ai si ceata pornita nu mai vorbesc...
Eu am xenoane montate ulterior ( Target - un bec s-a dus dupa vreo 3 ani si cind am aflat cit ma costa am schimbat toata instalatia ), instalatie manuala de spalare a farurilor ( clean de geamuri si prosop de hirtie ) si autolevel manual din stinga volanului!!!

dadu

E clar ca n-ai avut norocul sa dai de unul cu xenoanele dereglate. E chiar foarte important.
Cand mi s-a rupt captorul, a dus-o capul sa mi le puna in pamant la 5 metri insa cand s-a dereglat senzorul si batea mai sus, vedem cu ele pe faza scurta ca si pe faza lunga. Cei ce veneau din fata treceau si ei pe faza lunga dar tot ii vedeam in masina.
Cu multa grija si bun simt ai putea sa suplinesti lipsa autoreglarii, la fel si a instalatiei de spalare dar cum oamenii nu sunt condusi de bun simt si responsabilitate, e mai bine sa fie obligatorii.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

danutzucu

#38
Citat din: Dior din Septembrie 26, 2008, 01:00:24 P.M.
   Preturile kit-ului intradevar pornesc de la 140ron pe cand becurile de rezerva nu sunt scumpe deloc. Cred o sa-mi iau un 4300.

Kit-ul de xenon cu doar 140ron. Ale tale cat au costat?

Mod. edit: Te rog sa citesti Regulamentul clubului si sa te conformezi, este al treilea post care ti se editeaza(din sase).