Partner: Bare transversale si longitudinale

Creat de zozo, Mai 15, 2007, 08:23:29 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

zozo

Salut!

apropo de barile acelea, voi cei cu VTC spuneti-mi si mie cum sta treaba cu barile longitudinale!?! Nu am inteles si nici cei de la reprezentanta nu m-au putut lumina... barile longitudinale sunt disponibile la alte tipuri de caroserii decat cele care sunt dotate cu urechiusele de fixare pentru barile transversale? Am inteles ca aceste bari longitudinale sunt fixate prin suruburi ce trec prin plafon?

Stiu ca intrebarea este off topic insa pentru mine aceste bari ar putea fi din cand in cand vitale.

Multumesc

cosminbosnegeanu

barile longitudinale(cele din poza) sunt foarte usor de montat,caroseria are suporti din fier pe plafon din fabricatie,in nici un caz nu intra in plafon. montajul lor necesita 10 min,au un imbus special cu care le strangi si costa cam 340 lei. sunt dintr-un material foarte usor si nu rezista decat max 100kg.eu le folosesc doar de ornament.la viteze mari scot un sunet nu foarte placut....

zozo

#2
Multumesc Cosmin, barile tale sunt transversale, acelasi sistem de prindere il am si eu pe caroserie despre care vorbesti.

Poate nu am fost eu destul de explicit... scuze. Doresc sa aflu de la cei care au modele VTC (doar pe acestea am vazut bari longitudinale) ce sistem de prindere au. Pana si in brosura disponibila la reprezentanta arata o fotografie cu bari longitudinale iar alta cu urechile metalice de pe plafon insa fara barile montate.

Intrebarea este: se pot monta bari longitudinale pe urechile metalice de pe plafon destinate barilor transversale?

Probabil nu, dar nu am avut inca ocazia sa vad un VTC de aproape care are barile longitudinale montate.

Rog un moderator sa separe discutia despre aceste bari sa nu fim off topic. Mai am si alte intrebari interesante, de exemplu etajera sau mai precis "spatiul de depozitare de deasupra capului" cum este denumit in brosura.

Radon edit: DONE, aveti topic cu bari

Multumesc pentru promptitudine!

cosminbosnegeanu

acum am vazut la ce model de bari te referi tu. eu cred ca tot pe acei suporti se prind barile doar ca invers. eu nu am comandat-o cu barile alea pt ca mi-au placut mai mult astea si la nevoie acestea sunt practice, nu trebuie sa mai cumpar inca un sistem de prindere pt a le utiliza.

zozo

Citat din: cosminbosnegeanu din Mai 16, 2007, 11:18:07 A.M.
...eu cred ca tot pe acei suporti se prind barile doar ca invers...

Hmmm, sper ca intr-un final vom afla. Intradevar barile longitudinale au nevoie de fel si fel de adaptoare (care implica costuri suplimentare) insa atunci cand sunt lasate libere nu opun rezistanta la inaintare, nu suiera si ofera o diversitate mai mare pentru adaptarea incarcaturii.

Apropo, tu ai etajera?  ;D

AIR

#5
@ Zozo, intamplarea face ca astazi am intalnit in trafic o masina exact ca cea cu care circul, cu singura deosebire ca avea motorul de 1,6 Hdi.Pe plafonul acelui Partner am vazut cele 2 bare longitudinale, nu transversale ca la Cosmin.
Personal am evitat comandarea acestor bare pt simplu fapt  ca nu sunt utile, si apoi la drum (si in plus daca ai vant lateral) in anumite circumstante "canta".
Din ce imi dau seama sunt prinse direct de caoserie si nu se pot scoate de catre oricine, surubul de preindere e sub tapiteria din interior.De aceste bare (nu Bari), se va prinde ulterior portbagajul  Thule.Sunt similare cu barele de la Break-urile Mondeo 1 sau Passat 4.
Ma bucur inca odata ca am luat motorul DW10TD (2.o Hdi/90cp) care nu are volanta dubla.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

zozo

Ok, hai sa zicem ca am elucidat problema barelor longitudinale insa aceasta ridica o noua intrebare: cate tipuri de caroserii exista? Nu-mi vine sa cred ca pentru acele bare amarate constructorul sa produca doua caroserii distincte.

Astept in continuare interventia celor care detin astfel de bare longitudinale.

AIR

Din ce imi dau eu seama, barele montate din fabrica vor sa-i dea masinii un aer mai exclusivist, ca si Grilajele de pe faruri si sstopuri,Caroseria nu s-a modificat din cele 3 lacasuri pt prins portbagajul exterior cred ca nici unul nu ramane nefolosit, insa e alt sistem de prindere.Iti doresc succes in asteptare.Pana se va mai inscrie un alt posesor de PArtner VTC care sa aiba si BArele respective montate pe masina.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

SportWagon

Pentru barele transversale aveti 2 optiuni (mai serioase):
-daca le doriti din ratiuni pur estetice, preferati sistemul furnizat de Peugeot.
-daca le doriti din ratiuni practice, pentru a putea atasa ulterior cu mare usurinta si maximum de siguranta un suport de bicicleta, pentru caiac-canoe, pentru ski-uri, o cutie de portbagaj, etc. preferati sistemul thule detalii aici: http://www.thule.com/Thule/Iframe____2872.aspx daca nu aveti bare longitudinale sau aici: http://www.thule.com/Thule/Iframe____2872.aspx daca aveti deja bare longitudinale. Al doilea sistem este universal pentru toate masinile cu bare longitudinale (break).
Ofer consultanta in domeniul auto,

AIR

@407Sw multumesc de link-uri, eu personal nu apreciez prea mult aceste portbagaje , pt ca maresc consumul mult la o masina deja inalta cred ca macar 2 litri,si apoi e greu de umblat la ele, imi iau si scara cu mine? :o
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

zozo

@407SW

Multumesc pentru link-uri. Cunosc firma THULE si cunosc si produsele lor, ba mai mult detin si un adaptor insa din pacate nu am bare longitudinale pe care sa le montez.

@AIR

Sunt unele lucruri pe care chiar daca vrei nu le poti indesa in ditamai masina pe care-l conduci. Vrei nu vrei chiar daca creste consumul, fiindca vad ca esti foarte meticulos in acest sens, este un aspect secundar. Fata de barele oferite in varianta standard (transversale), cele longitudinale NU opun rezistenta la inaintare si nu cresc consumul considerabil. Nu este vorba de design sau suierat, este vorba de utilitatea lor chiar daca trebuie sa chemi pompierii cu autoascara sa ajungi la incarcatura de deasupra.

AIR

@ zozo imi pare rau ca nu am putut sa-ti dau mai multe informatii, asta e , poate avem noroc de un nou membru in club cu acele bare pe masina!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

cosminbosnegeanu

la barile transversale faza cu consumul marit al masinii e cam poveste. este adevarat de la viteza de 100km/h ai "concert" deasupra masinii dar de consum de cand le-am montat(10.000km) nu am sesizat diferente de mai mult de 0,5 % consum in afara, in oras nu cred ca poate fi vorba de consum suplimentar din cauza barilor,pana la 60km/h sunetul lor este aproape insesizabil,deci si frecarea lor cu aerul este foarte mica.