Peugeot 308 SW

Creat de Gabriel, Februarie 18, 2008, 09:23:48 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

AIR

Dupa ceva studii aprofundate asupra lui 308 Sw expus in showroom, am observat urmatoarele incoveniente.Desi nu sunt un om inalt ci doar mediu (1.75m), daca imi asez scaunul sa vad mai bine "botul" dau cu capul in pavilionul vitrat  fabricat de Pilkington.Din cate stiu aceasta firma fabrica geamuri auto, deci cred ca e o sticla si nu un plastic.
Revenind la 308Sw are ceva care nu imi da senzatia de confort deplin, si aici ma refer la pozitia de la volan, e genul de masina care ar trebui condusa in pozitie "sezlong", cu scaunul de la sofer dat mult pe spate.
Aceasta e o pozitie pe care eu nu o sufar la volan.
Deci cred ca nu ne vom impaca impreuna, cu toate ca motorizarea(1.6Hdi) si cutia Aisin ar fi fost tentante.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Cloud no.75

Nu stiu ce sa zic. Am aproape 190 si in 308 ma simt excelent, nu mise pare catusi de putin mica sau limitativa din punct de vedere al vizibilitatii. Nu vad de ce 308sw ar fi altfel
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




AIR

Poate m-am obisnuit cu genul de masini cu scaunul de la sofer gen scaun de "birou".Insa realmente ma simt mai bine pe acest gen de scaun decat pe cele din turismele obisnuite.Nici la coborare/urcare nu e nimic anormal.La turisme parca ma asez acum pe podea.
Si pozitia la volan ceva mai inalta de la Partner poate a creat o anume "obisnuinta", care dispare in turisme.
Insa ce e ciudat e ca in 307 ma simt "normal" pt un turism.L-am probat dupa aceea si pe acesta in showroom.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Cloud no.75

Senzatia mea e ca in 307 se sta mai sus decat in 308 si probabil si de asta sa ai aceasta senzatie.

Stii ce cred ca ti s-ar potrivi ? Noul Partner Tepee. Am vazut unul in Bucuresti, mi se pare excelent
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Gabriel

Mie mi se pare ca daca lasi scaunul la maxim pozitia la volan e excelenta in 308. Adevarul este ca trebuie sa stai cu capul in tavan daca vrei sa vezi botul masinii dar nu vad de ce ai nevoie de asta. Eu unul ma obisnuiesc repede cu dimensiunile oricarei masini sa nu e nevoie sa vad botul pentru parcari sau alte manevre. Imi place mai mult sa stau cat mai aproape de sosea iar o pozitie inalta la volan imi da senzatia de instabilitate. La drum lung e mai odihnitoare o pozitie usor mai lasata pe spate decat in mod normal pentru a solicita mai putin coloana. Reglajul lombar e un plus.

Kman

Si eu la inceput eram terifiat ca nu vad botul masinii.
Consilierul de l avanzari mi-a zis sa stau linisit ca ma voi obisnui cu acest lucru.
Acum opres la milimetru de un obstacol aflat in fata masinii, si nici macar "gurile" de la stropitorile parbrizului nu le vad.
La 307/308 sw spatiul este din belsug. Eu chiar nu pot conduce cu scaunul lasat mult pe spate si cu toate astea dupa o zii intreaga de condus nu ma simt obosit.

AIR

Raman la parerea ca a vedea "botul masinii" e un lucru f bun mai ales cand mergi mult in aglomerari urbane.Pe autostrazi si drumuri late cu parcari largi, sigur nu te deranjeaza f mult, insa in principiu e bine sa vezi si botul.Iar daca salt scaunul la maxim dau cu capul in plafoniera de sticla :crying:.
Cred ca voi mai studia piata, oricum nu am nici o presiune :001_tt2:.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Kman

Asa credeam si eu ca trebuie sa vad botul.
Acum il vad dar il vad cu ochii mintii. Indiferent de situatie nu am lovit masina in fata, de unde cand m-am suit prima data in ea am zis ca praf o fac ca nu ihi vad botul.
Crede-ma cu timpul nu vei mai baga de seama ca nu vezi nasul masinii. Poate la inceput toata lumea (cei cu 307),asa cum si eu faceam, opream masina la o distanta destul de mare de obstacolul din fata mea, iar cand ma dadeam jos nu imi vedea sa cred ce distanta am pana la obstacol.

costin_dsm12

Faptul ca nu vezi botul masinii a inceput sa fie o chestie generala la majoritatea contructorilor de masini. Eu nu vad botul nici la 206-le meu si m-am invatat cu el. Acum cand parchez mai raman cativa centimetri pana la obstacol. Cu timpul te inveti cu dimensiunile masinii si nu ai sa mai ai aceasta problema.
206 HDi, Nature will remember.

Cloud no.75

Singura masina careia ii vad botul este Toyota Landcruiser, din simplu motiv ca are bull bar. Se vede bull-bar-ul la marginea capotei.

Asa ca...puneti-va bull bar.

Nici la Passat nu i-am vazut botul vreodata si cu toate astea nu am avut probleme la parcare
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




AIR

Deci obisnuinta e a doua natura....asa ca cine isi cumpara 308Sw se  va obisnui cu el.Oricum urmatoarea masina cred ca va fi un Break compact, am pe lista 308Sw Focus cu Facelift break (1.6HDi 110cp) si Vw Golf sau Jetta Variant, buna ar fi si skoda Octavia dar e mai "anosta" pt gustul meu.
Ma uitam si la V50 dar nu imi place deloc consola centrala e "urata" rau pt gustul meu.
Kia ceed sw ar mai fi o varianta...si poate si altceva.
Ma mai gandesc pt ca nu am nici o presiune.....deocamdata!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

SportWagon

Ca nu i se vede botul din interior nu-i bai, e mai neplacut daca-i vezi spatele din exterior. Ca nu mi se pare deloc reusit.
Ofer consultanta in domeniul auto,