Rezultate Euro NCAP Peugeot 308 *****

Creat de coyote, Aprilie 10, 2008, 10:45:36 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

coyote

Rezultat total:
Protectia pentru copii:
Protectia pentru pietoni:


Adult occupant protection


                                               
Frontal impact driver   Frontal impact passenger   Side impact driver


Front impact
The passenger compartment remained stable during the impact. The driver's knees were well protected by an airbag mounted in the lower dashboard. Peugeot showed that the airbag would also protect occupants who were larger or smaller than the dummy used in the test, and those sat in different seating positions. The passenger was well restrained and his knees did not get close to the dashboard.

Side impact
The 308 scored maximum points in the side impact and pole tests.

Child-protection
The passenger airbag can be disabled to allow a rearward facing child restraint to be used in that seating position. However, information provided to the driver regarding the status of the airbag is not clear. The presence of ISOFIX anchorages in the front passenger seat and the rear outboard seats was not clearly marked.

Pedestrian protection
The bumper scored maximum points for its protection of pedestrians' legs. Also, the protection offered by the bonnet to the head of a struck child was predominantly fair. However, protection of adults' heads was mostly poor.



Filmul: http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=955b1a1e-23bb-424e-87ff-a8762f3e1b6a&sel=DD5C999A-056D-4FE3-B324-EEE9F6666F9C

Sursa: http://www.euroncap.com/tests/Peugeot_308_2007/295.aspx
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

coyote

Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

costin_dsm12

All done!

Ar fi bune si niste impresii de la posesori.
206 HDi, Nature will remember.

mjustin

Ce fel de impresii? @Cloud s-a pronuntat in urma incidentului cu urechila: paguba cca.800 eu.

Cloud no.75

Cu jumatate de gura: la impact cu "pietoni" se deformeaza puternic, absoarbe bine impactul....

Alte impresii sper sa nu mai am aici :cursing:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Radu Rudolf

#5
Am avut un eveniment cu 308-ul si sunt multumit. Dar asiguratori au daune mari ptr. asigurati de 308, practic la soc puternic masina se desface singura pentru a absorbi socul, de usi nu ai spun pina m-am obisnuit cu ele a fost fff greu, ptr ca sunt ffff grele, in schimb am siguranta.

Cloud no.75

@Radu are dreptate: si mie in service mi-au spus ca masina se face zob la orice impact pentru a proteja ocupantii. Absorbtia impactului e dusa la maxim, celula de siguranta este super bine gandita, dar cu pretul ca masina e un cosmar pentru asiguratori chiar si la evenimente minore - vezi cazul meu
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Radon

@Cloud: la 130 la ora nu stiu daca mai poti numi incidentul "minor"... si o vrabie ti-ar fi demontat masina!  :001_tt2:

Cloud no.75

@ Acelasi gen de chestie cu o vrabie, cand eram cu Passat-ul s-a lasat doar cu un pic punct de vopsea sarit de pe bara fata.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Gabriel

Pa Peugeot datorita inclinarii si curburii sunt sanse ca aproape orice sa ricoseze. Mie mi-a ricosat ditamai bolovanul. Depinde si de unghiul sub care vine proiectilul.

turbojack

Aceste stele Euro NCAP,costa foarte scump atat utilizatorul,cat si societatile de asigurari.
In acest moment se merge pe ideea absorbtiei socului prin deformarea componentelor caroseriei,care la randul lor sunt astfel concepute,incat  imbinarile sunt aproape de limita de rezistenta.Daca o masina din anii '80-'90  avea puncte de sudura a caroseriei dispuse la 2-3 cm ,punct cu diametrul de 4-5 mm,masinile acestui mileniu au punctele de sudura dispuse la 4-7 cm si au doar 3 mm in diametru,rezultand o subrezire a structurii.
Consecinta imediata este scartaitul ce devine omniprezent dupa un anumit numar de kilometri ,care nu mai poate fi inlaturat ,orice solutii am adopta.
Pentru asigurari este un cosmar,deoarece orice impact deformeaza extrem de multe elemente,care sunt mult mai costisitoare decat in trecut.
O masina mai veche de 2 ani la un impact frontal cu deschidere de airbag-uri,are sanse maxime sa iasa dauna totala.Dar in final ,viata si nu banii conteaza.