Viteza maxima la Partner!

Creat de rara, Februarie 22, 2007, 09:57:00 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

rara

 :police: De ce nu? Daca si altii se lauda cu vitezele lor noi de ce sa nu o facem?
Eu nu am testat niciodata cat "prinde", dar pot sa spun ca o data am fost cu ea cu 160 km/h. Altfel urca destul de usor pana la 150 km/h.  :)


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

calinart

Si eu am mers maxim cam cu 168 km/h! Pe autostrada era liber dar mai mult de atat nu a vrut, de nici o culoare! Intr-adevar, pina la 140 - 150 urca lejer!

AIR

#2
Daca vreti viteza schimbati modelul, partnerul nu e pentru viteza e pt  carat si eventual calatorit linistit, inteleg ca il urci asa de curiozitate dar in rest cred ca e cam rischii sa mergi asa de repede cu o masina care are centrul de greutate cam sus, e doar o parere, dar personal nu as incerca prea des viteza maxima.Cel mai repede am mers cu un mondeo 165km/h, am vrut atunci sa-l duc la viteza maxima, dar mi-a aparut semnul de iesire pe autostrada.....asta e.
De curiozitate are servodirectia variabila adica la peste 3500-4000rpm volanul se misca mai greu decat normal?
Poate imi spune si mie cine a incercat astfel de viteze si turatii???
Si mai e un motiv pt care viteza maxima nu  mi se pare buna uzura motorului cred ca e cam mare la asemenea  turatii, gandeste-te ce temperatura are uleiul, si practicf ilmul de ulei se arde in permanenta la asemenea turatii si ce caldura degaja fortele de frecare din motor, la BMW de ce oare uleiul e trecut prin radiatoare de racire????
Succes dragii mei <vitezomani>, dar aveti grija partnerul nu e facut pt viteze mari si cred ca devine si foarte mancacios la asemenea viteze, dat fiind forma sa, conceputa pt a incarca cat mai mult in ea!
Si inca un lucru poate si cutia e altfel etajata fata de Zafira!!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

Draga Air. Lucrurile astea le cunoatem si noi. Daca vroiam viteza luam BMW. Dar mai e un aspect, masina o am sa ma simt bine cu ea, eu sa-i comand nu ea mie. Daca am chef sa testez viteza maxima o fac si gata. Daca se strica o repar si gata. NU voi sta cu frica in san, oare uleiul ce temperatura are la 400rpm. Nu ma intereseaza!!! Si mai e un lucru: cu a mea nu am mers mai tare de 160km/h pe austrada, si daca retin bine nu avea mai mult de 3600rpm ceea ce chiar nu e mult.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

calinart

Apropo de centrul de greutate prea sus! Mie mi se pare ca masina e extrem de stabila sta f bine un viraje, chiar daca e mai inalta! Imi palce sa conduc mai sportiv, fara sa exagerez insa, si am constatat ca masina negociaza f bine virajele atacate mai in forta. Nu da deloc semne de destabilizare datorita balansului lateral. E adevarat ca e facuta si pentru transportat greutati sau volume mai mari. Dar e totusi si o masina rapida. Doar se intituleaza "cu utilizare multipla".

Radon

Si la 307SW scrie tot "cu utilizare multipla"  ;D
... cel putin la mine in talon.

rara

Oricum ar  scrie mie mi se pare o masinuta foarte bine calculata. Poti merge si rapid si batraneste cu ea. Poti cara marfa sau persoane si o gramada de bagaje, si toate astea intr-o lungime de VW Polo. Ce mai e perfecta pentru mine. :D


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Radon

#7
ai perfecta dreptate. e o alegere extarordinara pentru cine are de "carat" mai ales volumetric. si eu am cochetat o vreme cu ideea de a lua un Partner, insa neavind nevoie de un asa volum, am preferat un pic mai mult confort, pe care l-am gasit la 307SW, care imi ofera si spatiul de "carat" de care am eu nevoie. scuze ce is pe lunga subiectul Partner, dar am simti nevoia sa ma destainui.. .

Rara edit: Pai zi tu acum ce sa fac cu tine? Sa-ti dau antistima?  ;D

AIR

#8
Pt cei care au atins viteza maxima, o intrebare.Am urcat cel mai mult in treapta a 3 a la 4000-4200rpm si aveam deja 110km/h, ma gandesc daca mai urc in a 4 a la 4000rpm nu se atinge viteza maxima?Daca schimbi a 4 a la 4000-4200rpm in a 5  nu ai deja 160km/h?Banuiesc ca in a 5a la 4000rpm poate urca pana la 170km/h gresesc, sau se plafoneaza?
Inca o observatie la 4500rpm in a 2 a are deja catre 85-90km/h, ma gandesc ca daca schimbi a 3a la 4500 deja ai 120-125km/h a patra la 4000rpm esti peste 150-155km/h sigur iar in a 5 a cred ca la 4000rpm ai trecut de 165-170km/h.Din pacate nu am unde incerca a 4 a la 4000 rpm (sau 4500rpm) ca sa vad in a 5 ala cat urca cel mai mult.Insa cred ca e nevoie si de spatiu ca sa prinda viteza  maxima.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

cosminbosnegeanu

eu nu a prins niciodata mai mult de 165km/h cu partnerul si nici nu da semne sa prinda mai mult. cred ca este limitat, la 165km/h are fix 3500 rot/min (treapta 5 de viteza) si nu se mai duce mai mult nici impins de vant! dupa ce am montat pe plafon barile acelea "ornamentale"(nu le folosesc pt nimic) am constatat ca nu mai trece de 160km/h.

rara

Am studiat si eu problema mai amanuntit :oops:. Viteza maxima atinsa este de 163 km/h aratat de GPS. Turatia 3500rpm. Mai mult nu a vrut nici cum. Acul la bord arata aproape 170 km/h.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

Am probat acum o saptamina un pic de viteza cu masina pe A2.Insa scurt pt ca nu ii face bine prea multa viteza si radarele bantuie destul de des pe A2.
Am ajuns la 150km/h si avea 3250rpm exact :blushing:(indicatii pe aparatele masinii, tahometru).De zgomotul de motor nu pot sa imi dau seama pt ca mergeam pe zona aceea cu beton unde zgomotul e mai mare decat normal .Pe asfalt e mai silentioasa rularea si se aude mai clar motorul.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Cosmin S

160 km/h pe A2. Indicatorul de combustibil cobora vazand cu ochii ;-). Nu am insistat.
A fost doar observatia mea sau de la 150 km/h se face puternic simtita rezistenta aerului la inaintare?!?

Radon

Avand in vedere ca masina asta are un coeficient aerodinamic comparabil cu al unui sifonier pe roti, cred ca nu e doar o impresie. E un fapt real.

rara

Simt o doza de ironie  :biggrin: ?


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.