Peugeot 308 SW

Creat de Gabriel, Februarie 18, 2008, 09:23:48 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

Gandeste-te la el ca la un parbriz. Tie iti intra apa pe langa el?

dadu

Corect doar ca plafonul nu are aceleasi chedere si nu e intr-o la fel de expusa trepidatiilor.
In fine, pana la urma ma cam impresioneaza felul in care au facut-o.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Plafonul este lipit, la fel ca parbrizul. Masina mea e productie 2003 si nu a stat nicicand in garaj. Am 80.000 km si nu ploua pe langa el. Din cate am inteles la 308 pavilionul vitrat este dintr-un alt material, mai rigid si mai bun izolant fonic si termic.

coyote

Poate doar la trapa sa existe probleme, la pavilionul vitrat nu am auzit sa existe probleme de etanseitate. La fel cum nu am auzit pana acum de vreun pavilion vitrat crapat.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Gabriel

De la Trendo Automobile am primit preturile pentru Peugeot 308 SW.

Radon

#35
Recesiunea mondiala i-a scos pe dealerii auto in strada, la propriu. Vanzarile sunt in cadere libera, asa ca mai toti isi etaleaza de vreo 2 saptamani masinile prin oras. In acest weekend a fost randul celor de la Peugeot. Asa am avut ocazia sa vad si eu "in carne si oase" un 308SW. Si sincer sa fiu, inca nu m-am lamurit daca imi place sau nu. Pana la scaunele din spate n-am avut ce vedea, stiam deja cum arata. De aici incolo, cele 3 scaune independente si rabatabile individual care inlocuiesc bancheta, potrbagajul parca e ceva mai spatios, nu stiu deca neaparat mai mare, insa mi-a dat impresia de spatiu mai mult decat la 307SW. Ce nu-mi place, nu-mi place cum arata spatele. Nu stiu de ce, insa parca la 307SW arata mai bine.
In rest, o masina OK, asta era un 1,6HDI 110CP, CONFORT PACK, cutie manuala in 6 trepte, la un pret total cu TVA de 18.388 EURO (pret la care s-a aplicat deja reducerea din promotioa curenta).
Cert e ca, daca o fi sa fac pasul de la a mea spre 308SW va trebui sa mai treaca ceva timp, sa ma obisnuiesc cu aspectul partii din spate.







Din pacate, trebuie sa fac si un comentariu vizavi de "prezentarea" oferita de concesionar. Am putut sa ma urc in masina, sa o pipai pe toate partile, as fi putut chiar face un test-drive cu un 308 hatch, cu aceeasi motorizare, insa am plecat acasa fara macar sa pot primi o lista de preturi din aia alb-negru, ce sa mai vorbesc de catalog. "Nu le gasesc, probabil s-au terminat" a fost raspunsul pe care l-am primit de la cel ce mi-a prezentat masina. "Mai treceti pe la noi si va dam la sediu". OK, mai trec, ca oricum ma duc la revizie, insa eu sunt eu. Pe langa mine au fost multi altii care, probabil au patit la fel. Si care nu se duc la sediu. O bila neagra mare de tot pentru faza asta. Si inca una mai mica pentru agentul de vanzari, care era cam nauc, stiam eu mai multe de masina aia decat el. Oricum, tipu era o figura noua, angajat mai de curand ca nu-l stiam.

dadu

Adica SW-ul ala costa 20.000 euro? :001_unsure:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Kman

Nu costa 20 000. Eu cel putin asa inteleg ca e 18 300 cu tot cu tva. NU pare asa mult avand in vedere ca e un 1.6hdi de 110 cai. Probabil ca ajungand sa il configurezi ajungand la nivelu dorit de la o masina, pretul creste spre limita descurajarii sau chiar renuntarii achizitiei unui Peugeot.

dadu

308 SW C. Pack - DDP 20.088 cu clima, esp, geamuri spate, proiectoare si acel rosu perlat.
Daca scazi discountul ajungi la acei 18.400 si asta pentru o varianta de intrare. Daca vreau alt interior? :confused1:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

turbojack

#39
Citat din: Radon din Octombrie 25, 2008, 09:03:00 P.M.
...Cert e ca, daca o fi sa fac pasul de la a mea spre 308SW va trebui sa mai treaca ceva timp, sa ma obisnuiesc cu aspectul partii din spate.
Aspectul spate este dat de luneta imprumutata de la Megane hatch,care nu a prea facut furori la aparitie.
18300 pare un pret decent,insa este important si ce primesti de acesti bani.Sunt curios la ce pret ajunge in varianta full posibila.Recesiunea economica mondiala se face simtita si pe piata auto,unde batalia este acerba.
La noi  reglementarile de creditare au blocat atat piata imobiliara cat si cea auto,de aceea dealerii se intrec acum in oferte,promotii si publicitate.
Avand experienta pietei vestice si autohtone,in acest moment  sunt absolut convins ca exista diferente de calitate intre masinile produse pentru est si vest,aproape indiferent de marca,dar mai pregnant la cele cu preturi de pana la 20000 euro,diferente vizibile de la anvelope pana la calitatea plasticelor si imbinarilor.

Vlad01

Deci n-am avut eu pitici cand am spus asta cu diferenta...era prea evident. Pe langa asta nu mai vorbim de dotari, la ei in standard intra 4-6 airbag-uri, la noi 2, si tot asa.

theprince

Atunci de ce nu te duci ... la ei? ;)

Vlad01

Dar la ei ma si duc the prince. 307 l-am luat de la ocaziile leului, din franta, iar 308 il voi lua de la ocaziile leului, din germania  :001_tongue: (hatchback nu SW).

Gabriel

Cu o cautare pe mobile.ro vedeti ca se gasesc o gramada de sh vandute de reprezentantele Peugeot din Germania. Avantaj client cateva mii de euro.

SportWagon

Pavilionul vitrat nu am auzit sa puna probleme de etanseitate si cred ca este mai rezistent la grindina decit tabla, mai rigid si mai usor de intretinut. In plus este ocultabil. Cred ca prezinta doar avantaje (nu stiu ce masa are in comparatie cu tabla).
Vara intr-adevar se cere obturat datorita luminozitatii excesive. In rest pentru vizibilitate spre exterior e super. Despre luneta spate si eu am rezerve in privinta faptului ca ar fi cea mai fericita varianta de desing. Luneta spate de la 407 SW din 3 segmente mi se pare mai armonioasa ca forma mai dinamica.
Idem al 3 geam lateral e cam inedit ca forma.
In fine pretul mi se pare o idee cam mare pentru un break compact. Cu o generatie in urma cu bani mai putini aveai un break urias din clasa medie(spre mare as zice) ce e drept cu mai putine dotari moderne decit acum insa nu cu mai putin confortabil in afara climatizarii bizonale care e ceva in plus dar nu neaparat indispensabila si a ESP-ului, indisponibile atunci, in rest aveai cam tot ce ar fi cu adevarat necesar pe o masina.
Ofer consultanta in domeniul auto,