Peugeot 308 primele impresii

Creat de cristic, Septembrie 12, 2007, 01:51:14 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

cristic

Pierzand vremea pe net am gasit acest articol. Se pare ca masina este testata de catre ziaristi deja. Avand in vedere ca este scris de niste gentlemani care inca conduc pe partea gresita a drumului (englezi) si au aproape numai de bine de zis despre ea, cred ca masina este super ok.

Dar (cum zic si prieteni de pe insula) in ultima vreme Peugeot-urile sunt cam prea grase si cam prea lenese si nici distractia la volan nu este peste concurenta. Totusi eu cred ca sunt pe directia cea buna si cu timpul le vor remedia si pe astea, pana acum s-au concentrat pe calitatea interiorului si se vad efectele la modelel noi.

PS: cred ca acusi trebuie o sectiune 308 la modele actuale :001_smile:

Gabriel

Am citit mai multe articole in care interiorul este laudat foarte tare. Cele mai multe critici sunt aduse cutiei de viteze manuale si puntii spate cu punte deformabila.

Kman

Mda ce ma "excita" pe mine dupa ce am citit articoloul este ca pretul unui 1.6 THP-150 CP(desigur in Anglia -- sper ca Peugeot sa mentina aceeasi politica si in RO ) nu e cu mult peste 1.6 VTI- 120 CP.
Practic pt echiparea SE- diferentza de motoare e de 1000 lire.
Pe cand un 1.6 HDI 110 in aceeasi echipare e mai scump ca un 1.6 THP cu 500 lire si cu 1500 mai scump ca 1.6 VTI

#  Peugeot 308 1.6 VTi 120 SE   Ă‚ÂŁ15,895 
#  Peugeot 308 1.6 THP 150 SE   Ă‚ÂŁ16,895
#  Peugeot 308 1.6 HDi 110 SE   Ă‚ÂŁ17,395   


Cloud no.75

eu am observat altceva:

benzinarul turbo de 150 cai livreaza mai multa putere si mai mult cuplu decat dizelarele de 1.6.

1.6 hdi de 110 cai are acelasi cuplu (240NM) dar il livreaza mai sus decat BENZINARUL 1400rpm la benzina, 1700rpm la diesel !!!!!!!

In conditiile in care benzinarul e creditat cu 9.1 sec pana la suta...WOW !  Abia astept sa pun mana pe unul sa vad ce stie...

Teoretic ar trebui sa fie la acelasi nivel de pret cu 1.6 hdi de 90 din cate imi imaginez eu..
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cristic

Nor, uite date de le Peugoet ptr 308 THP150: 8,8 secunde 0-100 ;)

Si pretul se pare ca este intre 1.6 HDi 90CP si 110CP.

Gabriel

1.6 THP accelereaza mai repede si decat 2.0 HDi. Imi place!!

SportWagon

Nu am vazut 308 in realitate (doar in fotografii) insa astazi am vazut si pipait un GOLF Variant. Cei care ma cunosc stiu foarte bine ca nu sint fan VW (dimpotriva, sint mai degraba critic, din oficiu dar si obiectiv, ca orice posesor Peugeot, deh, eterni rivali...). Or fi bune VW dar ma agaseaza ca prea le lauda toti in Romania fara argumente obiective, doar legende, etc. si de aceea am adoptat exact pozitia inversa, pentru echilibru.
In fine, sa revin la subiect. Am fost realmente impresionat de calitatea executiei, a materialelor si a finisajului din potrtbagajul unui GOLF Variant.
Sincer sa fiu cautam un Passat Variant pentru comparatie cu 407SW, la nivelul portbagajului. Am vazut scris "Variant" pe placa ce inlocuia nr de inmatriculare pe masina din Show room siam mers tinta la portbagaj. Impresionat pozitiv realmente. Eram convins ca vad un Passat. Apoi ocolind masina mi-au cazut ochiipe plansa de bord si atunci am realizat ca aveam in fata un GOLF si nu un Passat.
Concluzia: 308 SW va avea un concurent serios in pielea GOLF-ulu Variant. Pavilionul vitrat, designul general mai plin de personalitate si sper finisarea ar putea sa il ajute. Insa GOLF-ul Variant cu ornamentele de crom, cu silueta la nivelul portbagajului ce aminteste de clasa C T-model va avea un cuvint greu de spus. Din fericire meciul e transat altfel in cazul 407-New Passat, datorita designului net superior al lui 407 si din cauza interiorului (capitonajului portierelor in special) total lipsit de inspiratie, si al designului nereusit al partii spate la berlina in cazul Passat. Iar in caZUL SW, pavilionul vitrat are efect de KO. Despre detaliile suparatoare din Peugeot cu alta ocazie.
Ofer consultanta in domeniul auto,

AIR

Cu toate ca activez aici nu fac chiar o pasiune pt Peugeot.In tinerete eram pasionat de Ford  ma refer la cele Europene, acum dupa ce m-am suit si in S klass (modelul nou)pot spune ca imi place si atat.
Masina trebuie doar sa te simti bine in ea si sa mearga cat mai mult (si cu cat mai mult confort) fara sa-ti faca belele.Asta e viziunea mea actuala asupra masinilor oricare ar fi ele.
Revenind la 308 din poze arata bine mai ales la interior,il tot compar cu B klass ceea ce mi-ar place sa am.
Nu stiu cat de lung ar putea fi 308 SW daca trece de 4,6 m deja e prea lung, pt o masina si de oras.
Un lucru insa nu imi place in mod explicit la Peugeot: Timoneria schimbatorului de viteze oare la 308 e tot asa?
Tot timpul cand bag in viteza am senzatia ca mestec in mamaliga cu facaletul.
Nu are ppic de precizie aceasta maneta si pe deasupra face si galagie.pe o scara de la 1 la 10 unde 1 e nota minima si 10 cea maxima as da 2 la Pug la timonerie si 8 si 9 la Vw si noul Ford focus.
Insa masina e destul de scumpisoara cu toate dotarile ajunge la 28-30 000euro cea 2.0Hdi/136cp/6 trepte Acesta e pretul la 308 nu la 308SW acela cred ca e mai scump!
Scump domne scump! B klass 200cdi e tot pe la 30-32000 euro si e totusi un Mercedes!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Radon

ce sa zic, acum dupa ce am tot studiat fotografiile, pot spune ca arata bine, insa nu imi place in mod deosebit, nu ma atrage asa cum m-a atras 307. astept sa vad varianta finala la SW, pentru ca, pentru mine nu exista alta varianta. in orice caz, daca politica de pret se va mentine la nivelul actual, cu toata afinitatea pe care o am la ora asta fata de marca peugeot, probabil ma voi orienta spre altceva. in nici un caz nu sunt dispus sa dau intre 25.000 si 30.000 Euro pe o masina in care, in mare, probabil ma voi simti ca si in cea pe care o am acum. vom vedea, pana una-alta astept sa vad pe viu un 308.

Gabriel

Uitati aici ceasuri de mare efect!  :clap: Nu stiu la ce echipare or fi, dar daca asa arata ceasurile de pe 308 imi plac rau de tot!


By gabriel


By gabriel

marius.v

Oaleau, se pare ca ne asteapta finisari de mare efect! :clap: :001_rolleyes:
Sa vedem cam care vor fi preturile la noi. :001_tongue: :001_tt2:
M-ar tenta un 308 SW, 1.6 HDI cu BVA6. :blink:
Daca o fi... :confused1:
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Radon

Deocamdata, pentru 1,6HDi 16v 110CP FAP, configuratorul nu ofera decat optiunea BVM5. BVM6 e disponibila doar pentru 2,0HDi 16v 136CP FAP. Eu unul, mi-as dori o cutie automata, ceea ce inca nu e disponibil pe nici o configuratie 308  :(

Gabriel

Ca motor, din ce e disponibil acum, as prefera 1.6 THP si as fi preferat un 2.0 THP. UN BVA 6 mi-ar fi suras si mie, si nu inteleg de ce o pune numai pe 2.0 HDi. Oare odata cu SW-ul vor fi disponibile si alte configuratii?

marius.v

Mai mult ca sigur! :001_unsure:
Radon, ce zici de 308 SW, 2.2 HDi, BVA6? :001_tt1: :001_wub: :001_smile:
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine