Pufiman - 206 1.4 HDI

Creat de pufiman, Martie 26, 2007, 12:47:56 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

costin_dsm12

Daca esti atat de sigur ca nu ai schimbat-o(distributia), ar fi cazul sa te pregatesti pentru procesul de schimbare, a distributiei.  :001_tongue:

206 HDi, Nature will remember.

a_mic

@PUF: pai, atunci pun altufelu intrebarea: esti sigur ca nu a schimbat-o Heinz in cei 100K?
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

pufiman

Amicule asta chiar nu pot sa stiu, in cartea de service nu scrie nimic special, doar o revizie la 90k. Dar cum la ei se schimba la 200 plus nu cred ca s-a facut miscarea asta, mai ales ca a fost masina de firma.
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

a_mic

Atunci, distinse coleg, cred ca avem o problema si poate ne lumineaza ilustrul coleg Turbo: sincer, pe mine ma pune pe ganduri aceasta dihotomie "Vest = +200k, Est = 80k" pentru ca nu prea ii dau de cap. Oare praful din est sa scada durata de viatra chiar cu 60%? Pare nerealist. Mai degraba... hmmmm... curelele de proasta calitate folosite "pentru noii veniti in UE"?
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

pufiman

80k a fost recomandarea celor de la Eurial pentru motorul nostru? In manual scrie altceva...
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

cristic

Diferentele apar din cauza stilului de condus diferit intre vest si est. Cand curea se invarte cu o viteza constanta fortele asupra ei sunt mult mai mici decat atunci cand acceleratia este diferita de zero.

In vest mergi mult timp cu viteza constanta. La noi pentru orice deplasare oricat de mica, trebuie sa eviti gropi, sa depasesti sa eviti porci care trec drumul si tot felul de bizoni care "te fac", etc.

O valaore exacta la care sa se schimbe e greu de spus, dar in cazul distributiei mai bine mai devreme decat mai tarziu.

pufiman

Se pare ca ghinioanele sunt de partea mea :(
Dupa faza cu sticla aruncata pe plafon, azi s-a bagat un batranel cu dacia in spatele meu cand stateam frumos la semafor. Damage: mi-a zgariat aparatoarea din plastic unde este prins becul de ceata. Se pare ca o sa-mi plimb pisicuta dintr-un service in altul. Faza s-a intamplat la coborarea de pe Calea Turzii, la semaforul de langa biserica in constructie (clujenii stiu). Cum era panta si curba, plus ca dacia nu avea frane prea bune si pe deasupra era incarcata la maxim.... BUF! Socul nu a fost puternic, dar trebuie revopsita bara. :(
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

turbojack

Citat din: pufiman din Octombrie 18, 2008, 07:27:36 P.M.
.... Damage: mi-a zgariat aparatoarea din plastic unde este prins becul de ceata.
Atentie ! Posibil sa fie indoita intaritura barii si fusta spate.Verifica atent sub tapiteria din spate.

pufiman

#38
@turbojack nu este intaritura sub fusta spate dar cred ca a lovit in suportul rotii de rezerva care s-ar putea sa fie indoit. Trebuie sa merg in service cu ea; important e ca a pus pe devizul de reparatie chestia asta si se rezolva pe RCA-ul lui.

Am fost azi dimineata la Eurial cu masina pentru rezolvarea problemei cu ventilatorul care nu merge. Nu pot sa ma plang de calitatea seviciului deoarece mi-a facut programarea pentru saptamana viitoare (adica asta) si acum m-au sunat sa-mi comunice rezultatul. 190 RON pentru constatarea defectiunii si inca 540 RON pentru remedierea ei.
Defectiunea constatata: motoventilatorul defect, si nu-l au pe stoc.
Ma duc sa-mi ridic masina, sa platesc constatarea si promit ca nu mai calc pe acolo daca va trebui sa platesc din banii mei.
O sa caut la dezmembrari piesa sau poate comand eu una noua si o montez intr-un service "normal"

LE: am revenit cu masina
Factura e cam asa:
Manopera impartita in :
Test Diag        100 Ron
VF cablaj GMV  30  Ron
VF releu GMV    20 Ron
VF GMV           10 Ron
Total 160Ron cu TVA: 190 Ron
Manopera la electrician se pare ca este 100Ron per ora.
Partea plina a paharului este ca mi-au spalat masina la exterior in banii astia :)

Estimarea de pret pentru reparatie:
Motoventilator   277.49 Ron
D/M bara fata    140 Ron
Inlocuire Motoventilator 50 Ron
Total 467.49 cu TVA: 556.31 RON
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

pufiman

Am gasit un motoventilator la dezmembrari cu 80RON. Ma duc maine sa vad despre ce e vorba.
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

pufiman

Mda. Se pare ca era motoventilator de 106 si si-a amintit asta doar cand am ajuns la dezmembrari, si atunci si-a dat seama ca l-a vandut de mult. :cursing:
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

pufiman

Azi a sosit momentul sa-i pun incaltarile de iarna, 2 Dunlop SP Wintersport pe fata si 2 UG6 pe spate. Cauciurile de vara le-am lasat la service.
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

pufiman

Revin dupa o perioada de lipsa.
Dupa acest concediu de 2 saptamani, sunt putin dezamagit de pisicuta pentru ca am avut destul de multe probleme cu ea.
Prima problema, pe o panta de 15%, lasata parcata peste noapte(nu foarte frig, cateva grade in minus) cand incercam sa o pornesc a doua zi, pornea la prima cheie dar murea motorul dupa 2-3 secunde chiar daca acceleram. Dupa aceasta nu mai pornea deloc. Dupa ce am pus masina pe drum drept, intr-un final a pornit si mergea fara probleme. Nu stiu care este cauza sau rezolvarea. Am mai patit problema aceasta, in acelasi loc, cand nu era sub 0 grade afara.
A doua problema, la Arieseni, -15 grade noaptea, ziua aprox -4 am patit cam acelasi comportament ca mai sus in fiecare zi: la prima cheie asteptam sa se stinga toti martorii, inclusiv cel de bujie incadescenta, pornea la prima cheie, apoi murea in 2-3 secunde. Apoi de fiecare data cand dadeam la cheie, martorul de bujie incadescenta statea aprins cam la fel de mult ca prima data. I-mi trebuiau cam 15 minute sa o pornesc, cu o pauza de 5 minute. Dupa ce se incalzea motorul putin, nu mai aveam probleme la pornire.
A treia problema, la care i-am gasit rezolvarea din intamplare: iarasi o noapte foarte friguroasa, toata masina era acoperita de gheata de nu o puteam lua jos cu rascheta, masina pe loc drept, porneste la prima cheie ok, o las putin sa se incalzeasca motorul, ma dau jos din masina sa trag o pipa, dau o tura la masina, si observ ca mergea ventilatorul in draci. Ma urc inapoi, martorul de motor apins si apa pe rosu!!! Opresc repede motorul, ventilatorul mergea in continuare, stau 5 minute, pun iara contactul, apa tot pe rosu. Repet operatiunea, acelasi rezultat. Desfac capota, nici vorba sa fiarba apa, nu era nimic fierbinte, radiatorul rece, nivelul la apa ok. Pornesc din nou masina si pornesc spre un service, martorul de motor aprins, apa pe rosu, si binenteles ca bipaia masina in draci. Merg 1km pana la service, ghinion, totul inchis. Opresc din nou moturul, scot cheia, ventilatorul mergea in draci. Cu gandul sa nu-mi consume toata curentul, scot plusul de la baterie, astept cateva minute, i-l pun la loc, si cand pun iarasi contactul, surpriza: apa la 20 de grade :) pornesc motorul, toti martorii se sting, totul ok. In momentul acela m-am gandit la Windows si la softul masinii: un restart din cand in cand poate rezolva problema :)        Dupa cum ziceam era foarte frig in dimineata aceea si fulguia putin. Pornesc, trebuia sa mergem undeva la tara, iesim de pe drumul principal care era curatat, ajung pe un drum de asfalt acoperit cu zapada, merg cativa km cu a doua, si intr-un sat, curba de 90 de grade la stanga, drumul larg, virez stanga, masina incepe sa fuga, ca un incepator apas frana, derapez, de panica uit ce trebuie sa fac in astfel de situatii si stau cu piciorul infipt in frana, virez mai tare stanga dar degeaba si cu 20 la ora ma indrept spre sant, dupa sant peretele casei, si in timp ce derapa, ma gandeam ca boul cum o sa-mi rup roata in sant, o sa intru in zid cu coltul dreapta, o sa-mi sparg farul si o sa indoi tabla, deja faceam calculul la cat o sa ma coste reparatia. Din fericire, desi derapam in lateral, masina a incetinit si cum am ajuns cu rotile din dreapta in sant s-a oprit. Ma dau jos din masina, sa pic in fund, sub zapada era un strat uniform si gros de gheata, cauciucurile de iarna nu au ajutat la nimic, parca eram pe patine. Ma uit dupa stricaciuni, nimic, desi eram cu roata in sant, masina nu statea cu burta jos. Cum eram la tara, intr-un sat, imediat au inceput sa iasa oameni pe la porti, si cu ajutorul a 5 flacai am scos masina pe sus de acolo.
Acum nu stiu care sa fie problema la primele doua situatii, motorina euro5 de la MOL (nu scria ca ar fi de iarna), baterie noua; apa in filtrul de motorina, nu merge bujia incadecenta?
Dupa intamplarile acestea, am facut 300km pana la Cluj fara probleme.
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS

turbojack

Pentru problema cu pornirea: schimba marca motorinei  si adauga aditiv pentru motoare common rail .Inainte de pornirea motorului pompeaza motorina cu acea pompita situata in stanga motorului (cum privesti la el).Daca se repeta (sau chiar fara asta) fa-i diagnoza motor.
Pentru problema cu temperatura pe rosu: senzor de temperatura "glumet".La fel ,fa diagnoza si elimina-l.
Pentru problema cu santul: fa o verificare geometrie roti.Sa speram ca nu ai surprize.

pufiman

Viorel, mersi pentru sfaturi, am alimentat recent cu Alpin Diesel si nu mi-a mai facut probleme chiar daca a fost frigutz in CJ. Cu directia nu cred ca am probleme, am mers 300km de atunci, socul nu a fost mare, iar masina nu trage/vibreaza la nici o viteza.
Horatiu
Peugeot 206 1.4 HDI | 4 usi | 2002 | Mp3 Player Blaupunkt (stie sa cante numai ROCK :naughty:  )| boxe fata Magnat Bull Power 1630 55W RMS | boxe spate Panasonic CJ-DA1323N 45 RMS