Consum Peugeot Partner

Creat de rara, Februarie 12, 2007, 08:56:53 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

rara

Revenind la motorina eu am alimentat de la Petrom (Top Nordic),  Lukoil (cred ca toate tipurile de motorina), Rompetrol (Efix). Concluzia??? Cum merge cu Efix nu merge cu nimic, silentios, motorul are rezerva de putere mare, se tureaza bine insa consuma intradevar mai mult decat cu Top Nordic la care inafara de consum nu m-a inpresionat. Motorul e mai lenes si mai zgomotos, deci ceva nu ii place. Totusi intreb atunci de unde consumul mai mic??? Cu motorina de la Lukoil consuma parca mai mult decat cu Efix si pare la fel de silentios. In urma acestui sondaj de piata raman la Efix.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

Azi am sesizat o  simptomatica a indicatorului de combustibil care ma face sa ma gandesc  la 'DOSARELE X".
Dimineata acul arata un sfert, ajung la servici, si plec in oras cu treburi, cand sa plec ma uit la indicator si sa vezi si sa nu crezi acul arata acum peste un sfert, dar asta fara sa umble cineva la rezervor.Ma uit intrigat la el si imi vad de drum.Ajung la destinatie stau 20 de minute.Cand plec acul acum arata aproape 1/2 din rezervor.Ma gandesc e aer langa sonda si acum iese, merg ajung inapoi la servici acul nemiscat adica spre jumatate.Pun frana fac balans , ba chiar am scos si busonul, nimic el tot acolo indica.
Deci a crescut nivelul fara sa pun combustibil.A mai patit cineva asa ceva.
Revenind la consum estimam ca la un sfert din rezervor insemna 40-42 de litri / 378 km iesea un consum record 10.6-11.1l /100km, daca  luam in calcul indicatia actuala reiese ca s-au ars 35 litri la 380km deci un consum de 9.2l/100km, tind sa cred ca acul din bord nu a mai indicat corect din cauza aerului prins la ultima alimentare.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Radon

am patit eu, dar nu la pejo. fordul detinut anterior avea obiceiul de a "produce" motorina. cu plinul facut arata jumatate, pe masura ce faceam km, crestea nivelul  :D :D :D ... pina spre plin, dupa care o lua din nou in jos. cind ramineam cam cu jumatate de rezervor incepea sa indice corect. nu am reusit niciodata sa aflu de ce se comporta astfel. asa am umblat cu el 5 ani, si asa l-am si vindut.

AIR

Faza maiura e urmatoarea, dimineata arata acul un sfert, acum seara arata ultima linie inainte de rosu, deci cea care indica jumatatea sfertului respectiv 1/8,deci undeva cred ca este o eroare cand e calda masina cred ca incepe sa indice corect, o avea aer in litrometrul pompei de motorina ?
Cum mie imi place sa merg economic ma bucurasem pana acum ca mereu indica intre 2 linii 6 litrii si imi estimam consumul ( nu am computer de bord),acum imi estimez banii pt facut plinul mai des >:(
MA deranjeaza chestia asta, am patit cu masini care indicau plinul mult timp si apoi faceau un salt spectaculos la 2/3 sau 3/4 dar asta chiar imi placea ca scadea continuu si uniform acul, acum ma dezamageste cu dansul lui ???
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Revin cu noi povesti despre acul saltaret, arata cam cu o liniuta mai jos decat arata inainte.Cand aproape sa intre pe zona rosie a inceput sa tiue ceva si s-a aprins martorrul de la combustibil cel galben.Am intrat la dieselarie si am facut plinul cat credeti ca a intrat.acul de acum intra pe zona rosie dar nu era chiar la jumatatea ei ci la limita de sus.
Am facut plinul si au intrat 41.75 litri, (top euro diesel) mentionez ca anterior am mers cu masina pana la prima liniuta peste rosu si imi intrasera 48 de litri, (55l are cica tot rezervorul) cam devreme a inceput sa tiuie.
Dupa un drum f lung am impresia ca acul indica cu o liniuta mai jos decat e real ceea ce inseamna cam 6-7l mai putin decat sunt in realitate.
Sa scriu despre consum.Buc -Buzau pana a inceput sa tiuie dupa combustibil;consum necunoscut.495 km , din care 276 extraurban, si restul urban ,219 urban, consum mediu 8.43 muuult :(!
Buzau -Roman 227km plin 10.97 top euro diesel consum 4.83l/100km, ;D  :) :) :)(mentionez ca plinul il fac pana la gura si astept pana dispare spuma si motorina nu se mai scurge deloc in adancul rezervorului).multumit pt cei 4673 km la bord, motorul fiind inca strans.
Roman-Paltinoasa-Marginea-Moldovita-Vama-Gura Humorului-Tg Neamt-Gheorgheni-Miercurea Ciuc-Brasov-Comarnic(blocaj mers bara la bara cu stationari pierdut mai mult de o ora din drum datorita blocajului)-Bucuresti
Total =736 km, cu 2 traversari de munti respectiv Obcina Mare si Muntii Giurgeului restul asa cum s-a putut merge in sate cu 50-55km/h  extravilan cu 90-100 rar cu 110km/h.Plin 38.91 litri top euro diesel.
Consum =5.28, ;D probabil ca fara blocajul de pe Valea Prahovei as mai fi scazut consumul cu 1-2 litri si as fi ramas in zona de 5.0-5.1, dar astea sunt conditiile din trafic.Ma declar multumit :) :)
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Gabriel

Altul care trece prin Roman si nu da un semn inainte ca sa ne vedem la ochi! Rusinica!

AIR

Sorry Beejay dar uneori nu poti sa le impaci chiar pe toate,eram cam in graba si nici nu am stiut exact pe la ce ora trec, apoi oameni de Paste fiecare e cu familia lui acasa pregatiri uneori nu pica bine!
M-am uitat azi sub masina la rezervorul buclucas, am crezut ca scrie pe el cati litri are.Din pacate nu scrie.
Ce m-a mirat e ca este f mare ca suprafata e cat sezutul de la bancheta ca suprafata pe stanga e mai subtire, iar pe dreapta e mai gros undeva cam pe la jumatate se vede mufa care duce probabil la Plutitor, insa nu se vede nimic suspect pe acolo.
@ amic e din plastic gros negru plasticul si foarte dur cicocani in el si suna a lemn!
Sper sa se linisteasca indicatorul.
Suspectez urmatorul simptom.Plutitorul sa aiba un por iar in plutitor sa fi intrat motorina, cand e cald presiunea aerului din plutitor creste si incepe sa indice normal,asa cum indica cand era nou, cand e mai rece sta mai jos pt ca nu mai are putere sa se ridice asa cum ar trebui!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

Ultimul consum 6.48 la drum. Cu cateva urcari la 160km/h :police:. Da, da a ajuns acolo, va rog nu aplaudati. ;D


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

Consum urban si pana la Ploiesti (vecinatati).Din care 80km extraurban restul oras.Motorina top euro 4.La ploiesti am alimentat cu Lukoil din cea simpla, au intrat cam 26-27 de litri din pacate nu am retinut exact.Consum7.63 :o.In oras consumul ramane inca mare.De retinut , masina incarcata la capacitate pe parcursul celor 80 de km extraurban.Aleator pornit Aerul conditionat dar nu mai mult de 5 minute/ jumatate de zi;deci cam  10 minute pe zi, in 4 zile , consumul nu cred ca e influentat de Aer la utilizare redusa.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Alimentat in Nordul Tarii jud.Iasi.Omv sprint diesel, consumul pana acolo facut cu motorina Lukoil, masina incarcata la capacitate (600kg), 380km extraurban, restul in oras (dar nu Bucuresti), in total parcurs 452km  la drum mers cu 90-103, in sate cu 50-53km/h, in oras cu 35-50km /h.Consum 6.07;am pus 27.42 litri de sprint diesel.Ca observatie personala, nu am simtit nici o diferenta fata de Top euro 4.Indicatorul si-a revenit dupa ce am alimentat de 2 -3 ori si nu l-am mai umplut chiar pana sus, diferenta e de vreo 0.3-0.5l mai putin la un plin daca pui combustibil incet ca sa nu spumeze si astepti sa se opreasca pistolul de 3-4 ori.Banuiesc ca are in constructie un loc unde prinde aer si zapaceste plutitorul.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Parcursul descris mai jos e facut cu sprint diesel, plinul  l-am facut cu Efix.@rara vreau sa vad daca masina se comporta diferit, pana acum pare usor mai sensibila la pedala, insa m-ar interesa si consumul.
Sa revin, deci 452 km extraurban, masina incarcata 3/4, mers in sate cu 50-55; afara cam cu 100-110, apoi mers pe autostrada cu o medie de 120km/h 110km, restul pana la 750km urban.Deci urban 188km, exterior 562km.Remarca pe autostrada la 130km/h daca o tii constant incepi sa vezi cum coboara acul la combustibil, vazand cu ochii, dincolo de 2300-2500rpm masina incepe sa consume la drum destul de repede.
Revenind la consumul urban, am prins blocaj de 3 sau 4 ori unde am stat in trafic peste 4 ore din care cam jumatate cu aerul conditionat pornit.50km in oras masina incarcata la capacitate si aerul pornit non stop.Am impresia ca cel mai mult consuma in relanti, iar aerul nu imi da senzatia ca ar mari semnificativ consumul.
E cel mai lung parcurs cu un plin 750km, banuiesc ca extraurban a fost sub 6 catre 5.5-5.7, probabil ca poti ajunge usor cu un plin catre 1000km, cu conditia sa nu prinzi blocaje si sa nu te dai la ea peste 110km/h (ma refer la drumuri extraurban).
Deci alimenta azi cu Efix 48.96 litri acul la motorina arata usor sub ultima liniuta neagra, cea inainte de R.Constat ca acul si-a revenit la mine intre fiecare liniute sunt cam 6 litri, ca distanta insa pana sa scada acul de la plin nu am mers mai mult de 80-108km, ulterior parca merge mai incet.
La alte masini acul statea sus pana catre 200-250km, dupa care cadea destul de brusc catre 3/4.Cred ca asta depinde si de configuratia rezervorului.
In concluzie consum mixt (insa 65-70% extraurban incarcat) 6.53l/100km ??? cu motorina de la OMV/PETROM.Sunt curios cu efix cum va consuma.Consumul mixt conform cartii ar trebui sa fie cam pe la 6.05 deci cam marisor consumul insa exista cauze atenuante, respectiv masina incarcata, blocajele, AC folosit etc.
Inca nu si-a dat drumul de tot cred ca poate merge mai bine de atat, insa dupa drumurile lungi incarcata o simt mai lejera la motor.Observatie cand e incarcata si o calci catre 3000rpm motorul se aude mai tare decat cand e incarcata la 1/2 sau  "goala".Daca ma gandesc ca unii combustibili sunt mai galagiosi decat altii ma gandesc ca poate sa fie si datorita combustibilului.
Pt cei care au atins viteza maxima, o intrebare.Am urcat cel mai mult in treapta a 3 a la 4000-4200rpm si aveam deja 110km/h, ma gandesc daca mai urc in a 4 a la 4000rpm nu se atinge viteza maxima?Daca schimbi a 4 a la 4000-4200rpm in a 5  nu ai deja 160km/h?Banuiesc ca in a 5a la 4000rpm poate urca pana la 170km/h gresesc, sau se plafoneaza?
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

Ultimul consum a fost o mare surpirza pentru mine. Am alimentat Efix din Zalau - plin ochi. Am ajuns la Moeciu, ne-am mai fatait pe acolo si am pornit spre casa. Nu am mai alimentat deloc pana acasa unde am tras din nou la pompa. Tot Efix si, surpriza totala: un parcurs total de 843 km, in rezervor presupun ca mai aveam 10 litri. Am alimentat 50 de litri si ceva. CONSUM DE 5,95%. E adevarat ca nu am depasit decat ocazional in treapta a 5-a 2500 rpm.  :) :) :)


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

Alimentat azi cu Efix, de la ultimul plin 657km, 300km extraurban (aproximez un consum de 6%), 130km/A2 cu Ac non stop la 130km/h, deci vreo 8 litri, restul oras cu Ac majoritatea timpului.Am pus 48.25 l din care 18l drum extraurban+8l A2=26litri extraurban, rezulta urban circa 227km in care s-au consumat 22.25litri;urban 9.8 MUUULT :-[, Consum Mixt 7.34, cam mult.
Suspectez ca motorina efix se mananca macar cu 0.5-0.7l /100 mai repede.Nu se duce ca cea de la Lukoil dar oricum se duce mai repede ca cea de la Petrom.Asa ca pe viitor la drumuri lungi Petrom scrie pe Buson ;).
Inca un lucru nu   observ o scadere semnificativa a consumului cu toate ca acum am trecut de 7500km.Deci motorul e rodat de acum merge spre maturitate.Uleiul din motor e negru Taciune :(.
In rest uneori la cald porneste la a 2 a cheie o fi din combustibil? sau din cauza ca se evapora motorina din conducte si o ia mai greu?
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

Eu nu am patit sa nu porneasca la prima cheie. NU stiu despre ce ar fi vorba.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

cosminbosnegeanu

mie mi s-a intamplat o singura data, dupa ce am alimentat masina,nu mai vroia sa porneasca nici la a zecea cheie. innebunisem. am lasat-o 5 min si dupa aceeia a pornit la prima cheie ??? ciudat nu? in rest nu am avut probleme dastea, doar cand tineam prea putin demarorul si nu pornea din prima, dar pornea fara probleme imediat la a doua cheie.