Benzina + TURBO + clasa compacta + pret decent !

Creat de Cloud no.75, Februarie 04, 2008, 05:32:07 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ce ati alege?

Peugeot 308 Premium Pack 1.6 THP  150CP
Skoda Octavia Elegance 1.8 TFSI 160CP
VW Golf GT 1.4 TSI 140CP
Opel Astra GTC 1.6 Turbo 180CP

Cloud no.75

Am avut ceva timp si m-am jucat....am vrut sa imi configurez o masinuta ca pentru mine, dar la pret decent.
Criterii:
- clasa compacta
- benzina + turbo, cilindree de max 1800 pe motiv de fiscalitate
- pret pana in 19,000 fara tva
- clima
- 6 airbag
- ESP
- XENON
- scaune incalzite
- volan in piele
- oglinda interioara electrocromata.


Rezultatul..... il aveti mai jos:

varianta 1            
Octavia Elegance   
benzina / 1.8 Turbo FSI / 160 CP / transmisie manuala - 6 trepte / 5 usi   
Pret fara TVA:
EUR 15.934,-
Total fara TVA:
EUR 17.370,-

ESP - include ABS, ASR, EDS, EBV   EUR 348,-
Faruri cu descarcare in Xenon   EUR 521,-
Maxi - DOT   EUR 83
Proiectoare de ceata cu functie Cornering EUR 82
Scaune fata incalzite   EUR 139
Scut protectie motor (material plastic)   EUR 25
Senzor de ploaie si efect automat anti-orbire pentru oglinda retrovizoare EUR 93
Volan imbracat in piele   EUR 145
   

varianta 2
Golf GT Sport/ Benzina   
1.4 litri TSI / 140 CP / Cutie manuala -6 viteze / 4 usi   
Pret fara TVA:
EUR 16.250,-
Total fara TVA:
EUR 18.564,-

Aer conditionat "Climatronic" - cu    EUR 125
Computer de bord "Plus"    EUR 44
Cotiera mijloc fata cu spatiu de depozitare si 2 guri de ventilatie    EUR 142
Faruri bi-xenon    EUR 944   
Lumini si vizibilitate 1    EUR 143
-oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire   
-lumini la picioare fata   
-senzor de ploaie   
-functie "Coming Home"/ "Leaving Home"   
Radio CD cu functie MP3 "RCD 300" 4x20    EUR 91
watt, 8 incinte acustice fata / spate   
Pachet Scaune fata incalzite    EUR 321
- instalatie spalare faruri   
- duze pentru spalarea parbrizului   
incalzite   
- indicator bord pentru semnalizarea   
nivelului minim al lichidului de   
spalare   
- indicator bord pentru pentru   
semnalizarea nivelului minim al   
lichidului de spalare   
ESP (inclusiv ABS, EDS, ASR) EUR 504   
   

varianta 3   
Peugeot 308 1.6THP Premium Pack   
Benzina, 1.6 Turbo, 150 cai   
Pret fara TVA: EUR, 17,370
Total: 18,748 EUR

Scaune fata incalzite   EUR 182
ESP   EUR 572
Xenon + spalator   EUR 624


varianta 4   
Opel Astra GTC 1.6Turbo   
Benzina, 1.6Turbo, 180cai   
Pret fara TVA: EUR 16,710
Total fara TVA: EUR 18,150

Scaune fata incalzite   EUR 185
Clima automata   EUR 312
Bancheta fractionabila   EUR 125
Tetiere active   EUR 220
Xenon + proiectoare ceata   EUR 600


Ei ? Ce ziceti ?  E ieftin 308, nu ?  :censored: :censored:
E trist momentul in care la echipare echivalenta Pug compact este mai scump ca Octavia si identic la pret cu Golful. Si mai avem pretentii sa se vanda...

Ca sa nu mai vorbim ca din cele 4, are cea mai proasta valoare de revanzare  :death:


Cat despre mine, as lua fara sa clipesc Octavia. Motorizarea de 1.8 turbo de face se 10 ani, are 5 supape/cilindru, e motor AUDI, pus inca de pe primul A4. Acum i-au pus injectie directa si a mai castigat 10cai.

Raport pret/calitate/performante/valoare revanzare cel mai bun la Octavia din punctul meu de vedere

Ce ziceti ?

   
         
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Vlad01

Octavia as alege si eu probabil, chiar imi place cum arata noua octavia, si materialele din interior sunt destul de ok (am fost cu una taxi). Dar si Opel Astra GTC ar fi o varianta, imi place mult designul de la astra. 308 este intr-adevar scump si dupa golf are cei mai putini CP (Octavia are 160 si Astra 180).

turbojack

#2
Ca motor,Octavia ar fi favorita,insa nu mi-a placut cum sta pe drum.In curbe luate mai brutal in afara traiectoriei ideale (repliere de urgenta pe banda proprie ;)  )sau denivelari trecute cu viteza ,devine foarte instabila.Sa mai bag mii de euro in suspensii?
308 il exclud.Nu din cauza pretului (care mi se pare umflat),nu al aspectului care recunosc ca imi place foarte mult,cat din cauza cutiei de viteze,care din anumite comentarii (din pacate nu am condus-o) nu satisface unui condus sportiv.
Golf...prea putini cai pentru greutatea lui si in plus este o prezenta prea banala.
GTC ?Ei bine asta da.180 de cai,cutie 6 trepte,sanatos etajata,suspensii suficient de ferme si stabile in varii ocazii,o prezenta vizuala frumoasa (as spune o trecere intre Octavia si 308 ca design).Deci as alege GTC,desi mitul Opel ca masina usor de intretinut a apus inca de la generatia anterioara Astra.

PS. nu o punem si de un poll?

dadu

Nu ne-ai spus ce varianta de echipare ai ales pentru GTC si daca te-ai gandit sau nu la IDS Plus.
Alegerea mea ar fi GTC-ul in primul rand si apoi Octavia.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Am alergie la Octavia de cand am intrat in sant cu una. A trecut atat de repede de la subvirare la supravirare incat am fost luat total prin surprindere, manevrele ulterioare reusind doar sa mai reduca dezastrul. Din fericire santul nu era foarte adanc si m-am oprit la cca 1,5m de copac.
La Golf nu-mi place interiorul. Despre tinuta de drum nu am nimic de reprosat dar vreau sa ma simt bine in masina mea.
Mai raman Opel si Peugeot. Pentru ca nu am mers niciodata cu GTC si din motive strict de design si afinitate aleg 308. Motorul e nou si potent, are cuplul maxim intins pe o plaja de turatii nemaintalnita la alt motor. In privinta schimbatorului lucrurile nu stau chiar asa rau pe cat se pare. Ati pus mana pe vreun thp? Eu da. Din pacate neinmatriculat deci n-am putut sa-l testez pe strada. Dar cutia de viteze mi se pare un pic mai inchegata decat aia de pe 1.6 HDi, cu o cursa asemanatoare.

Seby

Eu unul as alege Astra...e o prezenta destul de frumoasa mai ales daca e si albastru inchis...dar inainte sa zic da lui Astra cred ca as arunca un ochii si la Octavia...
...face the future...

turbojack

Citat din: BeeJay din Februarie 04, 2008, 10:59:07 P.M.
Am alergie la Octavia de cand am intrat in sant cu una. A trecut atat de repede de la subvirare la supravirare incat am fost luat total prin surprindere, manevrele ulterioare reusind doar sa mai reduca dezastrul. ....
Exact la acest fenomen ma refeream la Octavia,devine extrem de instabila fara avertisment prealabil in cazuri sa le spunem mai la limita,ca si cand s-ar desprinde un element din suspensie.
Pentru a nu pune totusi 308 la colt,trebuie totusi sa o testez.Poate curand. :biggrin:
Totusi,GTC prin ceea ce ofera si prezenta ,plus un pret atractiv ramane favorita.

coyote

#7
Norule, ca sa te zgandaresc un pic, RC este 15970 EUR fara TVA... Nu are optiune de Xenon, dar cu tot ce are nevoie pe ea costa 17301 EUR (inclusiv faruri directionale). Spatiul este aproximativ la fel de mare ca in Astra GTC, ca stabilitate sta foarte bine... Singurul minus este ca are 2 usi. Iar ca prezenta eu zic ca si GTC-ul se simte un pic complexat cand apare RC-ul in peisaj.
Acum insa, depinde si ce vrei sa faci cu masina :) Este evident ca in aceiasi bani poti sa iei si o masina de clasa mica full si cu un motor puternic sau o masina din clasa compacta ceva mai slab echipata si cu motor mai slab. Depinde cat pret pui pe confort si pe spatiul interior.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Cloud no.75

#8
@dadu: nici nu incape vorba de IDS sau alte suspensii pilotate. Configuratia a fost prezentata la inceput

@turbo: am condus eu GTC ieri si sunt dezamagit. La 1,85 cat am eu stau foarte inghesuit in fata, senzatie mica de spatiu. Ok exista pavilion vitrat, dar costa 1,300E si nu intra in discutie.
Nu imi place ca nu are indicator temperatura apa. Consola centrala e ticsita cu butoane multe si mici. Sasiul...e sub posibilitatile masinii. La 180 de cai mi s-a parut foarte subviratoare.

In orice caz, nu as lua GTC in primul rand datorita spatiului interior si pretului. Mi se pare revoltator sa iei Opel la pret de Golf

In ceea ce priveste 308...nu l-as alege nici mort. Hai sa recunoastem: motorul e slabut pentru cilindreea lui, sasiul e departe de a fi sport, iar cutia de viteze....
Daca luam in calcul si deprecierea...

Stiu ca suntem pe un site al fanilor Pug, dar sincer, ma asteptam la niste pareri mai deschise.In  afara de BeeJay care si-a motivat alegerea, mai exista inca 3 votanti pentru 308, 3 votanti care nu si-au motivat alegerea.

Cat despre Octavia si Golf, le-am condus pe amandoua intensiv. Exceptand mizeriile alea cu pachet de drumuri grele, Octavia si Golf au acelasi sasiu. Sasiu care e considerat a fi cel mai bun compromis sport/confort din clasa compacta. De asta ma mira foarte tare aprecierile voastre.

Pentru 120E poti opta pentru sasiul sport: bare stabilizatoare de diam marit si arcuri cu o spira mai scurta + amortizoare cu gaz. In acest caz, comportamentul e cu totul altul.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

Citat din: Cloud no.75 din Februarie 05, 2008, 11:25:17 A.M.
@dadu: nici nu incape vorba de IDS sau alte suspensii pilotate. Configuratia a fost prezentata la inceput

@turbo: am condus eu GTC ieri si sunt dezamagit. La 1,85 cat am eu stau foarte inghesuit in fata, senzatie mica de spatiu. Ok exista pavilion vitrat, dar costa 1,300E si nu intra in discutie.

In orice caz, nu as lua GTC in primul rand datorita spatiului interior si pretului. Mi se pare revoltator sa iei Opel la pret de Golf.
Asa e, cam astea ar fi minusurile Astrei si nu doar atat, toate versiunile OPC/turbo au problema sasiului.
Sincer, niciuna din variantele de mai sus nu m-ar multumi pentru ca: 140 la Golf mi se par prea putini ca sa nu mai spun ca nu ma incanta acel TSI (poate daca ar fi 1.7 170 cp TSI), in 308 THP nu-mi pun prea multe sperante, Astra e chiar salbatica si m-am gandit ca ti-ar placea asa ceva iar Octavia pare sa fie varianta de compromis de care am citit numai de bine si este totodata si singura pe care nu am condus-o (si THP, se subintelege).
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

#10
despre Golful de 140 cai ati ramane surprinsi: la condus, caii par mult mai multi, deoarece combinatia compresor + turbina e peste solutia doar cu compresor. Motorul este extraordinar de elastic, la 1400rpm daca bagi piciorul pleci foarte rapid. Senzatia mea este ca acest motor de 140 cai e egal cu cel de 160 de pe Octavia si mult peste THP. THP, in ciuda denumirii de "haute" este de fapt o turbina cu presiune mica. Din cilindreea asta se puteau scoate lejer 180 cai avand in vedere ca are si admisie variabila VANOS

De asta 308 thp e doar o varianta mai rapida de 308 si nu o masina sport adevarata

Am condus si TSI DE 170 de cai...e intr-adevar brutal. Impinge la fel de bine ca GTI in ciuda cilindreei mai mici din care scoate puterea, de asta ca si pret GT de 170 cai este foarte aproape de GTI de 200

Cat despre Octavia, va recomand un drive test cu o varianta non suspensii de drumuri grele. Mie mi-a placut foarte mult neutralitatea sasiului si in plus, suporta foarte bine puterea mare
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Gabriel

Intradevar 308 1.6 THP nu e sport, cum nici una din optinile tale nu este. Dar fii pe faza: Peugeot a anuntat 308 RC cu motor de 175CP  :clap:. Mai vorbim atunci  :001_tt2:.

Vlad01

Si pe langa asta am vazut ac daca se va produce RCZ va avea 1.6 THP de 215CP!!! Desi am votat Octavia si ziceam de astra....tot leutul imi face cu ochiul...pasiunea e pasiune  :biggrin:

GXG

Am votat skoda pentru motor, cutie si raport calitate/pret. 308 si Astra nu am condus, dar ca aspect erau favorite.
My ex - Peugeot 307 1.6 HDi
Seat Ibiza 1.2
Mitsubishi Outlander 2.0DID
Citroen Berlingo 2.0 HDi

dadu

Citat din: BeeJay din Februarie 05, 2008, 02:37:26 P.M.
Intradevar 308 1.6 THP nu e sport, cum nici una din optinile tale nu este. Dar fii pe faza: Peugeot a anuntat 308 RC cu motor de 175CP  :clap:. Mai vorbim atunci  :001_tt2:.
Nu avem ce sa discutam, e poate chiar jenant. Fara suparare, dar daca toata gama de RC-uri are acelasi motor de aceeasi putere, nu faci decat sa te plafonezi pentru reducerea costurilor ceea ce nemtii nu prea fac si sincer chiar daca poate exagerez, un RC nu prea e de nasul GT/GTI-ului in situatia asta. Frane slabe, cutie slaba, masina grea si motor cu putina putere la acelasi pret sau chiar mai mare. Pejo vrea multe da` nu poate.
In cazul asta, ajungi la Octavia sau Golf. Apoi ramane sa te hotarasti.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!