407 1.6hdi vs. Passat 1.9 tdi

Creat de Cloud no.75, Februarie 15, 2008, 11:28:24 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

elikratos

Citatdiferenta de bani este pentru excelentul propulsor de 1.6 HDI si pentru faptul ca daca vrei o masina exclusivista trebuie sa platesti in plus
Apreciez hdi-ul de 1.6 ca fiind marele hit Peugeot al ultimilor ani. L-am "stors" de ultima firimitura de energie pe un 307 hatchback si mi-a placut al naibii de mult. Dar pe o caroserie medie va fi orice insa numai excelent nu. Corect, decent, sarguincios, muncitor, spune-i cum vrei, dar nu excelent.
Secundo, hai sa nu ne imbatam cu apa rece cu lamaie. Nici Peugeot si nici VW nu fac masini exclusiviste. Cineva sa aprinda lumina, va rog...  :blushing:

dadu

Citat din: elikratos din Februarie 15, 2008, 10:00:21 P.M.
Nici Peugeot si nici VW nu fac masini exclusiviste. Cineva sa aprinda lumina, va rog...  :blushing:

Nu, dar asta incearca unii.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

@dad: Ce incearca ? sa aprinda lumina ? :001_tt2:

Ii da dreptate aici lui Elikratos: 1.6 hdi si 1.9 tdi sunt doar niste motorizari cuminti cand sunt puse pe caroserii medii. Isi fac treaba fara pretentii si atat.
Cel putin in cazul meu, pe drumul de la a-si face treaba, catre punctul in care motorasul va fi corect potentat ma va ajuta nenea Voinea cu laptopul lui magic. Si atunci va fi bine !
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

Normal, unii apreciaza si intentiile. :biggrin:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

#19
Trecand peste comparatie pur tehnica, in acest post vreau sa va povestesc despre alt aspect al acestei comparatii: cel sentimental.
@Vlad: m-am gandit la tine scriind asta...

Rulam spre Pitesti in jurul orei 13. Soarele incalzea prietenos atmosfera. In jur parca era multa liniste. A1 era destul de pustie. Rulam lejer cu 120 si Chris Rea pe fundal.
Din spate ma surprind 2 scantei albastre. Devin atent pe masura ce se apropie. Acea "fata" e absolut inconfundabila. 2 "colti" jos si 2 sclipiri albastre mai sus si in mijloc. Un 407. Rula cu 150. Ma depaseste si trece pe banda I. Ma iau dupa el si rulez in spatele lui, dar pe banda II.

Foarte relaxat fiind, il admir inca o data. Pentru a cata oara, totusi ???
Gris aluminim si evident - in ciuda mea - ceasuri albe: Un ST Sport. Rulez langa el si nu ma pot opri sa il privesc. Curat, cu reflexe reci in soarele ce il lumineaza. Imi place maiestuozitatea si totusi linistea si in acelasi timp forta ce o degaja liniile lui. Imi place sa il privesc in timp ce suspensia filtreaza denivelarile din asfalt. Rotile au o miscare sus-jos lina urmarind drumul, dar caroseria ramane nemiscata, ruleaza imperturbabil

Rulez paralel cu el...Imi place ca soferul sta foarte in spate fata de botul masinii, ca si cum eu as conduce Passat-ul de pe bancheta din spate. Parbrizul pare departe de sofer. La volan, un tip de vreo 35 de ani. Relaxat. Imi face un semn prietenesc cu mana...

In fata, trafic pe banda lui. Franez si ii fac semn sa intre pe banda mea. Imi multumeste cu avariile si il privesc cum se indeparteaza...Stopurile alea "bumerang in miscare" cum imi place sa le zic, sunt superbe...

Raman pe ganduri cu ochii pironiti in albastrul irizant al bordului de Passat...

Si totusi...As schimba in secunda 2 de as putea...Poate, intr-o buna zi voi putea...As sta tolanit cu un pahar de Cuba Libre si ne-am privi in ochi. Coltii si scanteile lui vs. sufletul meu...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Vlad01

Ce postare! Cat sentiment! Dar sa stii ca din pacate echiparea ST Sport nu mai este din cate stiu eu. Si cica Premium o inlocuieste, dar jantele sunt pe 16", nu mai sunt frumusetile acelea pe 17". Oricum la un 2.0i ST Sport imi zboara gandul...cand ma va ajuta si partea financiara...nu voi ezita sa il iau.

SportWagon

Cum poate sa te ajute design-ul exterior pe care de la volan nici nu il poti admira decit trecind prin fata cladirilor cu pereti cortina la parter, sa schimbi vitezele corect cu o timonerie "acroshanta" (din fr.) imprecisa si cu dezbatere mare?
Cum pot compensa cadranele alea albe care mie personal chiar nu imi plac senzatia hyper agreabila de joystick sigur, precis, conferita de manevrarea levierului schimbatorului de viteze de la un VW, PASSAT in ocurenta?
Te vei trezi repede din reverie gindindu-te la multiplele probleme pe care ti le va pune portbagajul neincapator, spatiul mic pentru picioare in spate, pavilionul pe care il atingi cu crestetul in spate si nenumaratele vrabii, ciori, pietre care or intra prin gura demasurata a calandrului ! Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate, service si alte asemenea.
Trezeste-te din reverie si opteaza pentru un Passat sigur, fiabil, incapator, cu un stralucit motor diesel.
Fii si tu o data barbat destept caci  s-a constatat ca soferii de pe Passat primesc flori si admiratie netzarmurita de la sotiile altor barbati.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Kman

Acum vii tu sa strici momentul de magie.
Vorbea de suflet, de trairi, de emotii de tot ce este uman.
Nu despre cifre seci, si curse scurte ale timoneriei, nu despre dimensiuni si tehnica.
Sa parafarazez un clasic in viata: Francezii stiu sa vanda emotii, trairi, sentimente......!!

marius.v

#23
Citat din: 407SW din Februarie 20, 2008, 08:34:56 A.M.
Cum poate sa te ajute design-ul exterior pe care de la volan nici nu il poti admira decit trecind prin fata cladirilor cu pereti cortina la parter, sa schimbi vitezele corect cu o timonerie "acroshanta" (din fr.) imprecisa si cu dezbatere mare?
Cum pot compensa cadranele alea albe care mie personal chiar nu imi plac senzatia hyper agreabila de joystick sigur, precis, conferita de manevrarea levierului schimbatorului de viteze de la un VW, PASSAT in ocurenta?
Te vei trezi repede din reverie gindindu-te la multiplele probleme pe care ti le va pune portbagajul neincapator, spatiul mic pentru picioare in spate, pavilionul pe care il atingi cu crestetul in spate si nenumaratele vrabii, ciori, pietre care or intra prin gura demasurata a calandrului ! Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate, service si alte asemenea.
Trezeste-te din reverie si opteaza pentru un Passat sigur, fiabil, incapator, cu un stralucit motor diesel.
Fii si tu o data barbat destept caci  s-a constatat ca soferii de pe Passat primesc flori si admiratie netzarmurita de la sotiile altor barbati.
Domnu Sw aveti perfecta dreptate.
Ce poate fi mai frumos decat un Passat TDI, trecand mormaind pe langa tine, incapator, cu un design incantator, care-ti da o senzatie de robustete si satisfactie.
Satisfactia si placerea pe care le poti avea similare doar la comenzile unui tanc.
De aici deriva acele sentimente de admiratie, barbatie pe care le-a semnalat mai sus distinsul coleg 407SW, care le cam are cu aceste chestiuni de distinctie si rafinament specific teutone.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

cristic

CitatSatisfactia si placerea pe care le poti avea similare doar la comenzile unui tanc.

Foarte bine descris! Imi place. Culmea, ca la modelul nou parca e mai accentuata senzatia decat la ala vechi. Astept turela la optionale. :001_tongue:

Gabriel

Am impresia ca, initial, noul Passat a fost desenat de asiatici. Dupa ce au venit designerii germani din concediu si-au dat seama ca vor face cea mai japoneza masina nemteasca. Prin urmare s-au pus pe modificat dar raul era facut. In mod clar designerul care s-a ocupat de blocurile optice era miop si le-a desenat de asa natura incat sa le vada si el pe foaia milimetrica.
Mai nou avem un Passat aproape coupe, masina nerusinat copiata de la Merc. Daca le pui una langa alta, din lateral, la lumina chiara a iluminatului stradal mioritic, ai mari sanse sa le confunzi. Pentru ca echipa castigatoare nu se schimba, blocurile optice au fost date in sarcina aceluiasi designeri. Din pacate boala se agravase, din fericire si-au dat seama imdiat dupa ce a terminat de desenat blocurile optice spate si au mai redresat situatia in fata. Din cauza noului Passat am ajuns sa-l consider pe cel vechi ca fiind frumos. Sa ma impuste cineva!

marius.v

Eeee, daca am compara un vechi T36 cu un T101 modern, ati vedea ce frumos e cel vechi, cu turela lui cu tot de pe lista de optionale! :cursing: :crying: :blink:
Eu ma impusc singur! :ban: :offtopic:
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Radon

Stimati colegi, membri, membri fondatori, administratori si moderatori deopotriva,

ATI LUAT-O PRIN BALARII !!!


Va impusc eu pe toti ! :gun_bandana:

Gabriel

Eu zic sa ma impuscati azi ca sa mor la o cifra rotunda. Iar la moartea mea sa turati motoarele sa nu se mai auda popa.

Vlad01

Gata mai nu mai vorbiti prostii ca sunteti tineri, gata cu Passat-ul ca dati in depresie, si cu acest post sper sa inchei OT-ul inceput mai sus!