Peugeot 308 - 1,6 -110 HDI vs. Volvo S40 - 1,6 - 110 D

Creat de scoty, Iunie 27, 2008, 07:28:58 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

scoty

Lasand deoparte ca sunteti fani peugeot, as dori sa ma convingeti cu argumente evident ce sa aleg intre cele doua cu masini motorizare 1.6 disel 110 CP: sunt posesor de peugeot (206 1.4 HDI) dar dupa ce am citit cele spuse pe forumul peugeot despre problemele aparute la motorul de 110 CP HDI cu volanta dubla m-am hotarat sa caut si altceva, peugeot 1.6 HDI 110 CP in echiparea premium pack costa 21000 euro si ceva iar volvo S40 motor 1.6 D 110 CP putin mai mult dar nu cu mult, am aflat ca S40 varianta disel 110 CP ar e tot motorul de la Peugeot, motor foarte bun de altfel dar a luat la volvo si pacatoasa de volanta dubla?
Doresc sa iau masina noua din Germania unde preturile sunt mai mici ca la noi si mainile mai echipate, va multumesc pentru raspunsuri, trebuie sa ma hotarasc intr-o saptamana caci atunci plec in Germania, mentionez ca pana acum nu am facut nici un drive test cu volvo, am facut in schimb cu peugeot 308 care mi-a placut.

Vlad01

Da intr-adevar e acelasi motor. Dar parca pentru S40 e cam putin 1.6 HDi, ar cam trebui 2.0 HDi. S40 e o masina care o apreciez, dar de exemplu fata de 407/S40 1.6 HDi prefer 308 1.6 HDi.

dadu

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Vlad01

Mie mi se pare ca S40 apartine clasei medii, nu celei compacte...sa ma contrazica cineva daca gresesc :001_smile:

SonyAD

MotorizĂ„Æ’rile Volvo pe benzinĂ„Æ’ sunt slabe (pentru o marcĂ„Æ’ de oarecare prestigiu) d. p. d. v. al eficienÅ£ei volumetrice Åƾi nu au VVT sau omolog, deci ßs Åƾi rudimentare tehnic, iar cele diesel inexistente.

DacĂ„Æ’ vrei sĂ„Æ’ üţi iei Volvo, mai bine aplici puÅ£inĂ„Æ’ originalitate Åƾi alegi Peugeot sau Saab.
Le lion flatulent est revenu.
"Metoda aceasta returneazÃ,,Æ' toarÃ...£a ferestrei principale."

dadu

S40 are platforma lui Focus iar motoarele diesel sunt luate de la Ford. :yes:

Dar, ca idee si ca fapt Volvo e masina premium si nu una pe care o vezi zilnic, ca pe cele nemtesti.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

SonyAD

Iar motoarele diesel Ford sunt proiectate de PSA.

Nici 407 nu e o maÅƾinĂ„Æ’ pe care o vezi zilnic dar mi se pare preferabilĂ„Æ’ din toate punctele de vedere lui S40.
Le lion flatulent est revenu.
"Metoda aceasta returneazÃ,,Æ' toarÃ...£a ferestrei principale."

marius.v

Unele motoare Ford, adica 1.6 TDCI, 2.0 TDCI, 1.4 TDCI.
2.7 HDI e proiectat de Ford.
1.8 TDCI, cel mai prost motor diesel Ford, inexistent din fericire la Peugeot e proiectat tot de Ford.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

dadu

Ba mai mult, o vreme se gaseau exclusiv motoare Ford, de-asta nu am zis si de PSA.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

#9
@Sony: "motorizarile Volvo pe benzina sunt slabe" ???? :cursing:
Cred ca glumesti.... caci daca nu glumesti e destul de trist

Nu te gandi la un 1.8 benzina cand vorbesti de Volvo, asta e doar ca sa existe si modele entry level. Specialitatea Volvo si SAAB INTOTDEAUNA a fost motorul benzina turbo. De asta motorul de 2.5 turbo in 5 cilindri si 225 cai este unul dintre cele mai apreciate.

Se pune pe Focus ST, pe S40, pe S60 si pe variantele lor R, adica sport. Un Volvo "R" a fost intotdeauna ceva special. Da o cautare mai amanuntita pe net si te vei convinge :wink:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cristic

Nu prea mai are pedigree Volvo-ul actual. Cum scrie si dadu, daca iti iei un Volvo, de fapt ti-ai luat un Ford Focus.

Intr-adevar T5-ul de la Volvo este bun dar nimic spectaculos. Cred ca mai multe Focus ST se vand cu motorul asta, decat Volvo-uri.

turbojack

Citat din: SonyAD din Iulie 01, 2008, 02:03:45 A.M.
MotorizĂ„Æ’rile Volvo pe benzinĂ„Æ’ sunt slabe ....d. p. d. v. al eficienÅ£ei volumetrice Åƾi nu au VVT sau omolog, deci ßs Åƾi rudimentare tehnic, iar cele diesel inexistente.

Volvo este din clasa premium pe care o cumpara cei ce vor sa aiba o masina din aceasta clasa fara a epata cu un Mercedes Benz.
D5-ul montat pe V70 este o bijuterie de motor,silentios,robust,fiabil.
Ai dreptate in privinta eficientei volumetrice,insa nu si in cea a fiabilitatii si duratei de functionare .Daca un benzinar de la Volvo functioneaza perfect avand 500 000 km parcursi,unul echivalent de la Peugeot este de mult dat la topit.Printre altele, circula vorba ca un benzinar de la Opel cu 200 000 km parcursi nu se mai repara,ci se schimba si pe buna dreptate.T5 este un motor excelent,care este mai putin intalnit in tara dominata de VW si "patru cercuri",insa destul de des vazut pe alte meleaguri.
Dar revenind la titlul topicului,as sta serios pe ganduri in alegere.308 este frumoasa,insa S40 ofera un alt rafinament.Iar S50-ul...un vis devenit realitate.

marius.v

Aferim coane Viorele! :biggrin:
Parca vorbesti din carti! :clap: :clap:
Profesor universitar nu alta! :001_tt1:
Bagati la cap fratilor!!
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Cloud no.75

Eu sunt mai modest ca voi: prefer un S60 declinare "R" :001_tt2:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Dior


  Nu stiu cum este acum dar in trecut volvo lua motoare de la Renault :)  Eu am avut o laguna 1.8 benzina care avea peste 320 000km si motorul mergea de rupea.