4007, RAV4, CR-V, Tiguan

Creat de dadu, Noiembrie 25, 2007, 08:51:39 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Kman

As adauga la suspensie si tractiunea integrala.
Vezi ca deja te simti mai bine dupa ce ai marturist ca  ai trecut in tabara vw?

dadu

Asupra tractiunii imi pastrez rezervele ca si in cazul aptitudinilor off-road ale un SUV-urilor.
Nu tocmai, in finala erau 407 Coupe si A5.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Kman

Pai nu ai de ce sa ai rezerve macar asupra lui mitsu in ceea ce priveste integrala. Pentru cea de la tiguan ai voie sa ai rezerve ca am si eu.

dadu

Outlanderul a ramas blocat in zapada de 15 cm, Tiguanul in noroi de 10 cm iar tipul cu RAV-ul ne saluta razand apoi el a ramas suspendat pe sleauri. Am fost neinspirati ca nu am incercat si un Santa Fe ca tot aveam ocazia dar poate ca e mai bine asa. :laugh:
Concluzie: cu sau fara Haldex, cam tot aia e.

PS: poate o sa discutam altfel cand va fi disponibil Haldex 4.0 (XWD, acum doar pe Saab).
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

vlad_207

Nu stiu ce sa zic de acel test. Eu n-am condus nici una din masinile di-nainte, dar am mai vazut si eu un test facut de promotor, unde cr-v era destul de laudat si a iesit cam printre primii, atat ca tinuta de drum, stabilitate cat si motor. Trebuie sa va spun ca cr-v este cel mai fiabil suv din lume.

dadu

Probabil ca asta e explicatia pentru care doi idioti (alfel nu pot sa le zic) cu noile CR-V, negre (bineinteles ca la fel erau si geamurile) tineau in spate o gramada de masini pentru ca mergeau cu 30-40 pe un drum betonat pe care toti merg cu cel putin 50. Se pare ca acele crapaturi si gropi pe care si pejo-ul meu se descurca bine erau prea mult pt ele. Sau pentru ei. :censored:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

turbojack

#21
Suspensie care trebuie sa fie sa fie si suficient de fiabila pe aceleasi drumuri.;)
Faptul ca este SUV ,nu inseamna neaparat ca are suspensii mai rezistente decat  o compacta.

ps. ar trebui adaugat la vs. si Opel Antara,fiind din aceeasi clasa si in plus o "europeana" 100%

dadu

Hai sa fim seriosi astea sunt oamenii care nu stiu pentru ce cumpara ceva. Nu cumperi SUV pentru autostrazi. :oops:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

vlad_207

Daca cr-v este cel mai fiabil suv, inseamna ca are totusi si o suspensie cat de cat fiabila. Eu ma gandesc ca si suspensia intra tot la fiabilitate.

Cloud no.75

#24
@dadu: ti-ai luat Tiguan in loc de 407 Coupe ? :cursing:

sa ma chemi sa te scot din noroi la prima escapada off-road. Vin cu LandCruiserul sa-iti arat ce inseamna off-roader si sa iti explic ca intre Tiguan si vechiul passat break 4motion nu e nici o diferenta. Poate 5 cm in plus la garda la sol...

Hai sa o spunem pe aia dreapta:
Tot ce inseamna SUV inseamna ca la 10 cm noroi, sau 10cm sleauri cu noroi si iarba sau zapada de 10 cm ramai si te uiti la ea. Senzorii aia o sa se dea peste cap cand incerci tu sa faci balans sa o scoti, iar daca insisti o sa afli cat costa un kit ambreiaj. De ce? Pentru ca n-ai reductor si trebuie sa o tii din ambreiaj.

Daca vrei facem topic despre off-road ca sa te invat niste chestii.

Daca ai luat Tiguan gandindu-te ca te bagi la ceva off-road in afara de vreun drum pietruit - vei avea o mare dezamagire.

Inca o chestie: suspensia este exact ccum a spus turbojack: o suspensie de compacta normala, caci aia care le proiecteaza le fac pentru publicul tinta: aia care umbla pe asfalt.

Vei afla si ce inseamna intretinere la un SUV... :cursing:

Sincer, la banii aia - banuiesc ca a fost cel putin 25,000Euro - imi aduceam un A6 Allroad quattro 2.7 v6 biturbo de 250cai din 2005 cu maxim 40 000km la bord. Inainte sa tipati va zic doar atat: Allroad are suspensie pneumatica - regleaza garda la sol intre 11 si 21cm - si are si REDUCTOR.

Inca o chestie: Terrain Respons-ul mult laudat: un kkt de marketing. Cica in functie de programul ales de sofer ii da cuplu la roata intr-o anumita masura si regleaza ASR si Hill Descent Control tot in functie de ce teren ii dai tu. O gaselnita pentru fraieri.
Daca vreti va atasez cateva poze de la ultima mea escapada in offroad cu gasca din BV -un concurs de 2 zile- , ca sa vedeti si voi ce pateste un fraier cu Pathfinder, care avea impresia ca daca a dat 40k euro CIP pe masina automat va fi regele off-road: l-am scos la sufa din fiecare noroi cu toata electronica lui. Invartea rotile ca prostul in noroi, dar niciodata toate 4 in acelasi timp ca nu il lasau senzorii nedecuplabili de la ASR
In ziua 2 a crapat sasiul, a rupt spoilerul spate si a indoit pragurile la niste sleauri. Sunt niste chestii care se numesc "unghi de intrare", "unghi ventral" si "unghi de iesire". Primul si ultimul se refera la unghiurile dintre console si roti iar ultimul trianguleaza burta masinii cu puntile. De asta fraierii o pun pe burta pe sleauri sau isi rup spoilerele. Daca dealerul le-a zis ca masina e off-road, ei au si crezut.

Ce poti face cu un SUV ? Impresiona pipitze proaste, poti face flashuri mai cu sete - le scoti ochii la fraieri mai bine ca ai farurile mai sus - si poti iesi la un gratar la iarba verde. Pe drum forestier sau pe iarba pe teren plat. Daca nu ploua. Daca ploua si se inmoaie, o scoti la sufa.

Inca o chestie: sa vezi cat costa gumele de iarna la un suv...  :censored:
Vine standard cu gume identice cu cele de vara de la turisme, doar ca sunt mai mari in talon...Cu gumele astea e de ajuns sa fie iarba uda si invarti rotile in gol, sau nu le invarti deloc ca nu te lasa senzorii... :001_tt2:

Bafta
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

Ya man!

In ceea ce priveste restul, sper macar ca poti sa crezi ca am avut foarte clar in vedere tot ceea ce ai spus tu mai jos si nu au fost bani dati in necunostiinta de cauza.
Si pana la urma ramane intrebarea: de ce? Pentru ca ceea ce as fi vrut eu pur si simplu nu m-ar fi lasat inima, pentru ca pentru o suspensie cum as fi vrut eu trebuia sa intind mana la un airmatic, pentru ca diferenta intre el si Scout sau Altea Track am considerat-o a fi prea mica si un "what the hack?".

Trecand peste celelalte aspecte, ma gandesc doar ca am intrat in selectul clubul al nesimtitilor (chiar daca dimensiunile masinii nu o implica intocmai) si o sa intelegeti de ce la momentul potrivit. Mai multe despre "framantarile" mele cu alta ocazie.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

Acum ca tot ai luat-o, te iertam, dar macar da-ne cateva detalii, echipare, poze, etc...

Sa invete si altii din greselile tale :001_tt2:

PS. Pentru ca nu ti-ai luat la aceiasi banii Allroad second, ai o bila neagra de la mine :001_tt2:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

Prea multe nu am de zis si nici nu vreau sa zic pana nu am masina pe mana dar pot sa spun ca spre surprinderea mea nemtii au nimerit-o bine de tot aici. Lasand la o parte subiectivismul si alte detalii plictisitoare avem cam asa ceva:
- 2.0 TDIcr 140 cp M6
- ESP + toata gasca
- 6 airbaguri
- climatronic
- senzor lumina/ploaie + electrocrom
- doua pachete de lumini specifice vag (ambientale si vizibilitate 2)
- scut motor si program rulare off-road
- Park Assist
- bixenon adaptiv
- jante 17, 235/55 R17
- RCD 510 - radio cd cu touchscreen color, magazie 5 cd-uri, card memorie..
si alte nimicuri, la un pret de 32.500 DDP.
Mai multe depre el cand va fi sa fie.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

cristic

#28
Citat din: daduRCD 510 - radio cd cu touchscreen color, magazie 5 cd-uri, card memorie..

Dadu, daca ne v-om intalni vreodata iti iau o bere pentru aceata optiune (de fapt la tiguan nici nu stiu daca e optional) ca astfel o parte din banii tai au devenit veniturile mele  :001_tt2:

a_mic

Citat din: cristic din Aprilie 18, 2008, 11:50:56 A.M.
Citat din: daduRCD 510 - radio cd cu touchscreen color, magazie 5 cd-uri, card memorie..

Dadu, daca ne v-om intalni vreodata iti iau o bere pentru aceata optiune (de fapt la tiguan nici nu stiu daca e optional) ca astfel o parte din banii tai au devenit veniturile mele  :001_tt2:

@Dadu: vezi? Cu asa prieteni, nici nu mai ai nevoie de dusmani!  :biggrin:
Oops!  :offtopic:,  :ban:
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.