Furia rosie,zisa si Starleta

Creat de turbojack, Decembrie 08, 2007, 08:36:58 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

marius.v

Citat din: andrei din Decembrie 19, 2007, 01:13:47 P.M.
Da, frumoase poze !
Pe unde sunt ele facute ?
Pe undeva prin nordul ItaLIEI!
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Kman

Foarte aproape de granita cu Elvetia.

turbojack

Azi am gasit crescuta la gura tevii de esapament iarba si panselutze... :clap:  adica un gri deschis uscat,semn ca amestecul aer/benzina este ok la toate regimurile de functionare.
Deocamdata nu reglez pe analizorul de gaze,deoarece vreau sa pun distributia la punct ca la carte, avand inca un mic tacanit de avans la accelerare .Sa incerc niste benzina cu plumb???Cum nu gasesc la pompa,poate ma ajuta un amic carabinier cu cateva focuri de arma direct in rezervor. :biggrin:
Insa deocamdata trebuie sa reglez sarmalele din oala si damingenele din camara,asa ca ....la anu' le va veni vremea reglajelor...de mare angajament,ca tot e o formula consacrata. ;)
Majoritatea fotografiilor sunt din zona Lago Maggiore ,Piemonte.In w-e fac o plimbare la Monte Rosa,macar acolo sa gasesc niste zapada mai consistenta,ca pe aici doar fulgi razleti.Fotografiile anterioare sunt facute pe la cota 1300 si tot putina zapada este.

turbojack

#18
Un CTI in actiune...toba mea suna la fel .  ;)
Ce auziti insa aici ,este doar un motor la 4000 rpm....la 6000 suna mult ,mult mai demential...

[youtube=425,350]QX2FR4fX6Yo[/youtube]

turbojack

Azi prima iesire pe autostrada ,dupa modificarile la distributie si noile reglaje.Cert este ca am facut 100 de km cu un zambet pana la urechi.Surprins pana peste poate.Urca pana la 150 km/h mult mai repede decat in vara,atent la drum si trafic,mi-am dat seama de viteza doar cand vajaia prea tare vantul,semn ca am depasit 140....
Insa nu ma pot bucura foarte tare de noile performante deoarece acum pe fata am "gume" de 175 de la 195 si aerul mult mai rece,deci pot sa fie si astea un plus de putere si cai putere economisiti,transmisi in tractiune.Ramane de vazut si verificat.

asterisc

Citat din: turbojack din Decembrie 20, 2007, 10:35:33 P.M.
Un CTI in actiune...toba mea suna la fel .  ;)
Ce auziti insa aici ,este doar un motor la 4000 rpm....la 6000 suna mult ,mult mai demential...

Superba masina!
Jantele alea albe ma omoara!

Keep up the good work!
Reality is for those who can't face Science Fiction

turbojack

#21
Citat din: asterisc din Decembrie 21, 2007, 10:24:27 A.M.
.......Superba masina!
Jantele alea albe ma omoara!

Filmarea nu este cu a mea.... :(
Deocamdata, ce am filmat cu masina este prea mare pentru a putea  fi descarcat pe youtube,asa ca trebuie prelucrat sau ....refilmat.
Azi am fost la cosmetica,dichiseala de sarbatori,un spalat exemplar dupa mazgaleala drumului murdar cu material antiderapant,detergent,clatit cu apa calda si ceruire finala = 2 euro,ca m-am miscat repede (la self service) .  ;)
Cert este ca in RO am platit dublu pe un spalat si in urma "minunatilor" detergenti folositi ,a iesit vopseaua patata incat a trebuit sa fac polishare.
Duminica urmand sa fac niste plimbari prin munti adaug niste fiare in portbagaj,adica lazile cu scule ,grillul (poate se lasa cu niste gratare la zapada  :clap:) ,lanturile si alte fleacuri.La ultima cursa in munti a fugit usor spatele intr-un ac de par,masina fiind mult prea usoara pe spate.
Dupa plecarea de la cosmetica,o mica iesire pe autostrada ,pentru uscare rapida. :biggrin:
La intoarcere (era deja noapte) m-am tinut de un A4 Avant ce rula voiniceste cu 160-170 km/h pe o autostrada sinuoasa (limitata la 90  :blushing:) ...curios de cauciucurile foarte late ce le vedeam la masina ,m-am apropiat si am recunoscut sigla RS4 si numarul amicului meu.
Comportamentul "starletei" ca motor ,excelente la turatii de 5000-5500 rpm,tocmai bune de desfundat "nasucul" monstruletului mecanic.Ca suspensii...se pare ca am mult de lucru. :crying:...frane...am de lucru,la franare puternica devine instabila (eh,n-am ABS si ESP sa mai repare ce se poate din stabilitate),cat despre rotile "de bicicleta" cu care este echipata acum pe fata,sunt jalnice in curbe si viteze superioare.
Eh,nu le poti avea deodata pe toate.

turbojack

Din ciclul :  "cu Starleta la plimbare" ,drumul spre Monte Rosa,etapa autostrada.

[youtube=425,350]DMPemcaPJtw[/youtube]

[youtube=425,350]LljmtLNIBjI[/youtube]

[youtube=425,350]THwlqC_tVKc[/youtube]

[youtube=425,350]6agR5UbO1Mg[/youtube]

Seby

suna fain Starleta ta la plimbare  :001_tongue: .... sa ne faci si niste filmulete cu bordul  :001_rolleyes:
...face the future...

turbojack

Citat din: Seby din Decembrie 26, 2007, 11:59:42 A.M.
suna fain Starleta ta la plimbare  :001_tongue: .... sa ne faci si niste filmulete cu bordul  :001_rolleyes:

:biggrin: ...voi face si poze cu internele.Din pacate sunetul este mult alterat de fluieratul vantului la viteze de peste 140 km/h...iar mai sus,aveam peste aceasta viteza,pe autostrada limitata la 90... :blushing:.Stabilitatea este mult penalizata de cauciucurile inguste de doar 175,comparativ cu cele avute in vara de 195.

Cloud no.75

ce drumuri ! super tare plimbarea...nu-i pacat sa fie doar 90 pe acolo ? ???
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




turbojack

Citat din: Cloud no.75 din Decembrie 26, 2007, 01:18:49 P.M.
ce drumuri ! super tare plimbarea...nu-i pacat sa fie doar 90 pe acolo ? ???
Plimbarea nu este gata,partea de autostrada fiind doar inceputul,in acest moment upload-ez partea cea mai minunata : serpentinele.
In prima imagine,spre final am incetinit deoarece pe acea portiune am "luat" un radar 4 ani in urma (131 km/,deci cu 1 km/h peste maximul admis rezonabil de lege).De fapt nu este autostrada,ci cum zic italienii "superstrada" ,strada bisens cu parapeti laterali ,dar fara banda de urgenta.
Viteza mi se pare ,din punctul meu de vedere corect limitata la 90 km/h,deoarece este intre munti cu umiditate excesiva,sunt portiuni de asfalt denivelate sau valurite,care in conditiile unei compacte mici sau "pitice" cum se foloseste preponderent pe aici (Punto,Ypsilon,Y10,Panda I,etc) te arunca in parapeti daca nu stapanesti bine comenzile la peste 120 km/h in unele viraje destul de pronuntate.
Cand ploua este un dezastru,deoarece pe aici sunt unele ploi cand ai impresia ca iti cade tot lacul deodata in cap,multe portiuni de sosea fiind inundate transversal in suvoaie,in special in zona parapetilor de interior si nu este o placere sa dai intr-o perdea de apa pe asfalt avand 140 km/h,acvaplanarea fiind cea mai mica problema ce ai putea sa o ai.Partea cea mai periculoasa vine din faptul ca norul acela cu puhoiul de apa trece atat de repede,incat nu realizezi ca asfaltul este de fapt un fluviu,in conditiile in care tu vezi deasupra capului aproape senin.

turbojack

Din ciclul :  "cu Starleta la plimbare" ,drumul spre Monte Rosa,etapa serpentine,o prima sarja ,asa ca degustare. ;)
Cu ocazia acestei filmari am constat ca ceva zangane in bord,cutia de acte fiind plina de fleacuri,care altfel nu le-as fi auzit datorita muzici ;) ,in plus si lada de scule din portbagaj,adaugata ca balast isi facea si ea de cap.
Aceasta etapa s-ar fi dovedit a fi un cosmar la un regim de condus racing pana aproape de limite,de aceea am preferat sa pastrez o mare marja de siguranta,pentru a proteja masina si participantii la trafic.E sosea si nu pista,sa zicem ca "m-am dat" preventiv.
Asfaltul ar fi fost dezastruos pentru orice tip de cauciucuri,alternand cu uscat-umed si temperaturi de la plus 20 la minus 10,cu portiuni de gheata si material antiderapant foarte,foarte alunecos.In curbe am pastrat o mai mare marja de siguranta deoarece am intalnit adesea cazuri in care unii taie curbele si nu pentru ca merg tare,ci pentru ca merg prost ,precum si datorita faptului ca de pe colturile de stanca erau de obicei scurgeri de apa si asfaltul era ud sau chiar cu gheata.De asemenea in localitati am incetinit foarte mult ,limita de viteza fiind 30 km/h si aici se cam respecta asta,dealtfel se si vede de ce.

[youtube=425,350]5wjnCiWQovI&feature[/youtube]

[youtube=425,350]J1hMMeyDWPU&feature[/youtube]

[youtube=425,350]By43tZCBGVM[/youtube]


Cloud no.75

wow, super tare !

sa stii ca si eu acceleram cu tine....piciorul drept deja avea relexe in timp ce priveam filmuletele...

totusi, cam ingusta treaba, e periculos: O greaseala si te cam faci zob, plus ca daca vin alti "meseriasi" e groasa rau...

Erau niste masini parcate "strategic" ...daca vine unul mai tare si derapeaza le facea varza pe toate 4...in frunte cu C3-urile alea cu fundu-n drum
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




turbojack

#29
Citat din: Cloud no.75 din Decembrie 28, 2007, 02:08:04 A.M.
....totusi, cam ingusta treaba, .....
Ingust?Pai aia era sosea cu doua benzi pe majoritatea traseului  :001_tt2:.Se poate vedea uneori cum de unele curbe fara vizibilitate ma apropii aproape tiptil.Din fericire aici se pastreaza relativ cu sfintenie banda,insa e bine sa nu te bazezi pe asta,deoarece un accident nu este doar impact ,ci si o eventuala cadere inprapastie.Inchipuie-ti ca pe trasee de acest gen se fac concursuri locale de raliu.Dupa ce termin de "urcat" astea pana ajung sus la munte,atasez altele cu serpentine adevarate,unde abia incape o masina,pe margini prapastii de zeci sau chiar sute de metri,iar parapetii sunt inexistenti sau firavi ca scobitorile. :clap: :001_tt1:
Muntele la care voi ajunge se vede mereu in departare alb si maiestuos.

[youtube=425,350]baObRgX7awU[/youtube]