Consum Peugeot Partner

Creat de rara, Februarie 12, 2007, 08:56:53 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

rara

Azi am fost la Oradea. In masina eram 5 persoane cam 400kg. Parcurs 405 km consum  6.79%. :(
Cam mult, dar m-am grabit  ;D


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

Mult domn'le mult (glumesc)  e bine tinand cont ca erai incarcat.Imi place mai mult engine-ul acesta, dar ma intreb posturile de dincolo nu se pot muta aici? ;D ;) :police:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara



Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

postat la data 11 Ian 2007.Cum la mine nu este concludent consumul (motor prea nou si prea strans), consumul nu are nici o importanta dar vreau sa fondez si eu un topic.Nu de alta dar rara mi-a luat-o ininte cu cel despre masina.Acum nu mai conteaza din moment ce avem Arie.
Consum circa 4 ore mers in gol, pornit dimineata cate 10-15 minute pe loc blocat in trafic etc, mers in oras 147 km, mers extraurban aprox 237km consum mediu 7.77l/%
DAca merg la drum lung revin cu detalii, insa oricum nu va fi concludent ca deja azi pana la servici am facut o ora si un sfert (sunt 12km) si aseara dupa ce am alimentat inca o ora si 1/2.Nu am idee cat va consuma in traficul asta oricum cred ca urca spre 9.DAca fac un drum de aprox 600km, voi umple rezervorul full ininte de drum si la intoarcere va voi spune consumul.Mentionez ca voi merge incet pt ca masina e in rodaj si vreau sa-i formez bine motorul cu usurelul!
14ian 2007
Primul consum real extraurban, facut cu singura metoda care se poate utiliza adica aceea a plinului.
In primul rand vreau sa remarc niste lucruri care mi se par cel putin ciudate.
Inainte de a pleca la drum aveam rezervorul plin ceva mai sus de 3/4 undeva f aproape de prima liniuta subtire de sub cea de plin 100 %.Facand o socoteala simpla 55 de litri impartiti la 8 liniute rezulta ca intre 2 liniute sunt cam 7 litri.Aici insa trebuie sa remarc cal la toate masinile cu care am mers acul scade mai greu pe jumatatea superioara adica pe cea cu mai mult combustibil, iar pe cea cu mai putin combustibil scade mai repede.
Deci dupa cum arata acul ma asteptam sa pun circa 9 - 10litri.Ca sa fac plinul ochi.Mersesem de la ultimul plin circa 110km numai oras (Bucuresti)cu destule blocaje si stationari in trafic.
Am pus top nordic de la Petrom Baneasa, unde trebuie sa spun ca primii 5 litri au intrat usor apoi trebuind sa pun incet pana la 12 litri.Eposibil sa mai fi intrat inca 0.5-1l de combustibil dar trebuia sa pun f incet si de acuma stateam la pompa de circa5 minute.Chiar si apasand pistolul f incet am remarcat ce multa spuma laba face motorina!
Deci primul consum oras (Km 386-496) arata groaznic 10.9 litri la suta.Si afara nu a fost frig doar cel mai frig 1 grad .
Stiu ca motorul e nou si se va mai lasa dar totusi mi se pare cam mult.

Revin am plecat apoi la drum cu masina spre sighisoara, pe valea prahovei pe DN1 iar de la Brasov pe DN13 la sighisoara si retur.
Cel mai repede am mers pe portiunea Ploiesti -Comarnic folosind treapta a 5 a la 95-100km/h cu un varf de 1 km la 110 km/h.
Restul drumului nu am folosit treapta a 5 a decat pt f putin timp si pt ca as fi mers subturat.Am mai folosit treapta a 5 a pe acelasi tronson Comarnic ploiesti dar la intoarcere.
In rest am mers in localitati cam cu 60-70 cat e voie legal ori in treapta a 3 a ori in a 4 a.
Si dupa brasov am mers cam cel mult cu 90 in a 4a deoarece erau prea multe curbe, masina e destul de inalta si eu am anvelope de vara, mai ploua burnita, plus ca inca nu o simt f bine (mai trebuie sa ma acomodez la detaliu cu dansa).Si nu imi place sa merg tare din moment ce nu am nici un motiv Incet incetisor ajungem intregi si cu bine   

Trebuie sa punem la socoteala ca am stat pe loc cu motorul pornit (pt a face cald circa o ora cand nu am idee cat mananca la stat pe loc)
In general am mers cu motorul cam la 2000rpm mai mult sau mai putin 100rpm.Au fost si momente cand am coborat pana catre 1500 ulterior retrogradand, dar si momente cand am urcat cu motorul la 2750-3100rpm cand am urcat la timisul de sus si cand am urcat la rupea 
In final m-am intors si am pus motorina exact de la acelasi petrom si la aceeasi pompa pt a avea un consum cat mai exact.
Acul acum arata peste 1/2 dar f putin deasupra am pus motorina Top nordic care pana la litrul 25 a intrat usor apoi de acolo si pana la plin ochi acum a mers mai usor nu a mai spumat asa tare am umplut exact 29.61 litri.

Km parcursi cu tot cu stationari cu motorul pornit
562 km cu 29, 61 litri top nordic => un consum mediu de 5.268 litri la suta.Eu personal sunt multumit tinand cont ca motorul este nou dupa acest drum am 1070km(si a fost si un drum de rodaj in care am mers in medie cam cu 60-70km/h, extralocalitati cam cu 80 in a 4 a pe DN13)La intoarcere extraurban cam cu70-90pana la Ploiesti iar de acolo cu60-80 pana la Bucuresti)
Varfurile de viteza fiind evident extraurbane!
Deci 5.26l/100km si cu stationare cu motorul pornit, daca scoatem stationarea cred ca ajung undeva pe la 5.1 litri/100 iar in carte consulul minim e dat la acest motor de 4,8 l /100km
Astept comentarii mai ales de la Rara si PArtner!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

consum pe 23 ian 2007
Consumul meu inca nu am alimentat da acul se apropie de 30 de litri cand il voi umple.PAna acum am cam 28 de litri poate 27 si km numai oras 275km.Daca tin cont ca in trafic mers in gol motorul ia cam 0.5l (la 2.0 HDI) pe ora si am stat in trafic cel putin 5 ore ar rezulta ca 2.5 litri s-au ars in gol.Dar 0,5 litri e la un motor normal al meu inca e f nou nici 1500km.Deci pot pune cam 0.7l / ora a 5 ore.Deci 3.5 litri.Deci consum urban cam 8,9 l/100 km Urban(bucuresti ) Se poate numi consum superurban, sau consum Metropolitan.
Deci deocamdata este doar o estimare, confirmarea vine maine sau poimane .A si sa nu uit top nordic.
Viteza medie 15km/h.Viteza minima 0 cu motorul pornit.Viteza maxima 65km/h.(si tot cu motorul pornit)

consum pe 26 Ianuarie 2007
Azi am pus motorina top nordic si au intrat 29.86 litri , km in Bucuresti 320.7 consum 9.31l/100km  .
Daca ar fi sa iau in calcul ca cel putin 6 ore sunt de stat pe loc cu motorul pornit consum pe ora sa zic 0.7litri ar iesi socoteala astfel.6*0.7=4.2
29.86-4.2=25.66litri/320.7=8.0012 
personal e bine pt un motor sub 1400km.
Rara tu ce parere ai, ai facut consumul dupa intalnirea clubului?

Am un var care are un opel cu motor 1.9 dtci sau asa ceva diesel.M-am suit in el cand avea sub 100km.Baiatul are computer de bord si iti da consumul instant e imi aduc aminte ca avea0.7-0.8 oscila.( la opel consumul de pe computer corespunde cu metoda plinului verificat de varu de mai multe ori)
Dat fiind ca motorul nostru e un pic mai mare si zic eu ca atunci si al lui era rece(motorul cand l-am vazut) eu am apreciat consumul la 0.7 l pe ora.
Acum cand m-am mai uitat la masina lui (motor cald are in jur de 0.5-0.6l ora.in relanti.
Aici nu e vorba de ambitii eu scriu ce fac cum merg eu cand schimb la 3000rpm din a 2 a in a3a .
Consumul e 9.3 corect asta e consumul acum!
Dar cu siguranta peste 1000km va fi cam 8.5
Inca un lucru celalalt consum pana a merge extraurban la Sighisoara a fost naucitor pt mine, dar a si mers mult in gol prin curte masina si era f nou motorul.A fost 10.9l/100km
Eu sper ca la urmatorul plin pt consum urban va fi sub 9/100km, asta si cu caldura pornita ca doar nu stam sa inghetam!

Una peste alta mi se pare ok.
Amic nu te ambitiona ca eu nu merg acum la consum minim.La consum minim merg numai extraurban insa fara a subtura motorul nu merg sub 2000rpm.
Si asta dupa ce mai intai il turez un pic la 3000rpm si il tin acolo cam3-5 minute sa se invete cu turatia.Acum atat ca e cam nou, mai tarziu cred ca il voi urca la 3500rpm, dar asta numai dupa 2500km cel mai devreme, azi deja am mers de la plin pana acum 70km metropolitan, dar va urma si ceva extraurban aproape sigur.
Si nu mai tin minte parca tu ai motor de 1,4 hdi
intotdeauna va fi mai putin flamand ca al meu, cu 2,0 l hdi.
Singurul care ar putea avea consum ca al meu, masurat in aceleasi conditii, greutate, motor asemanator daca nu chiar identic,coeficient aerodinamic, etc, e rara  ,
dar si la el e situatia diferita pt ca traieste si se misca intr-o zona a tarii mult mai framintata geologic, si cu alta energie de relief 
Oricum consumul la masina depinde f multi factori!
Asta e situatia
_________________
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

postat pe 27 Ian 2007

Am gasit un site f interesant pt consum.
Iata jurnalul meu de consum:
Din pacate exista ceva mici diferente fata de ce scrie aici datorita calculului usor aproximat, nu imi aduc bine aminte toate cifrele de aceea m-am uitat pe acest topic pt a le introduce si acolo!
Acum nu mai sunt offtopic!
http://www.spritmonitor.de/en/fuelings/166970.html
sau linkul acesta http://www.spritmonitor.de/en/detail/166970.html
Deci conform socotelii computerului iese un consum mediu de 7.38l/100km, mie personal mi se pare cam mare, singura atenuare e ca are motorul f nou, si ca merg f mult urban cu el aproape 1000km urban din cei aproape 1400km totali

Postat pe 8 feb 2007
Azi am pus motorina, si costa numai 3 lei, sa vezi si sa nu crezi.
Deci am ajuns la 1974km la bord,din care 456km urban, iar circa 50km cu masina incarcata bine uneori chiar catre 500-600kg.
Restul pe A2 respectiv circa 140km cu un varf de viteza la 140km, deci estimez consumul pe A2 la 6 l/100km
Au intrat 48.71l de top nordic din care 8.71lzic eu ca sunt pe autostrada, restul metropolitan (oras).
Ar iesi strict oras in jur de 8.8-8.9 iar pe A2 in jur de 5.9-6.2.
Ma declar multumit la un consum mixt 8.17, in care orasul e mai mult decat preponderent e 3/4.
Si uneori am mers si incarcat, destul de bine!
Azi sau maine trec de 2000km sa vezi de acum teoretic motorul incepe sa se aseze, vad ca se tureaza si mai usor parca, iar zgomotul in relanti e mai infundat un pic inainte era mai metalic un pic.
Cam atat deocamdata!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

ma apropii de 20 de litri si am deja 260km! ;D Urban! :angel:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

marius.v

Incepe sa se lase.
Sa vezi cum o sa mearga dupa 15000!
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

calinart

Buna ziua! Am un Partner Combi 2.0 HDI din noiembrie 2005. Si la mine a fost consumul urban de 10% in primii 2-3000 de km. In schimb extraurban a fost in parametrii, inca de la inceput.

a_mic

Bine-ai venit ! "partenerii" se vor bucura si mai mult pentru ca va inmultiti ! Asfalt uscat, frate ! :)
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

AIR

Bine ai venit Calinart, intre Partner-i.
Eu infirm spusele tale reusesc sa ma situez sub 9 pana in 3000 de km.
Deci sa incep azi am facut plinul aceeasi pompa, acelasi combustibil, Top Nordic, acelasi pret 3lei.
30.46litri motorina, 367km, consum mixt, 67km aproximativ extraurban( o fuga la aer mai curat), restul oras aglomerat, multe drumuri scurte dar incarcat chiar tare catre 600kg. deci in oras ma mentin sub 9,respectiv cam 8.7, tinand cont ca am mers cam jumatate  incarcat si uneori destul de plin catre 600kg consider ca e bine.Mai am o problema cand merg incet pe la 20km/h si cotesc stanga  aud un huruit al rotii stanga fata parca ar roade roata dar in mers la drum si drept nu se aude nimic, sa fie doar din cauza ca sunt anvelopele noi, sau nu o fi geometria facuta perfect?
Inca o observatie, antigelul a devenit galben maroniu, nu mai are nici o nuanta albastruie-verzuie cum a avut la inceput, la revizie ii pun sa-l schimbe!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

calinart

#11
multumesc de urari! asemenea si voua! :)

tocmai am facut un drum de arad, cu masina goala dar cu viteza maxima posibila pe fiecare portiune de drum. distanta totala 300 km din care extra 260. rezultat naspa de 7%. ???

cit despre geometrie si eu am avut baiuri :o cu ea. masina avea tendinta sa traga dreapta si pe la 25-30000 km am facut reglajul de directie de 2 ori pina sa iasa bine! initial am crezut masina e ok si o fi din cauza drumurilor dar la un moment dat am observat uzuri inegale la cauciucuri si m-am lamurit.

rara

Unde ai facut reglajul?? Da mai multe detalii te rog.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

rara

In oras a mea nu a luat niciodata mai mult de 9%. De regula ma situez pe la 7.5-8%  ::).


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

calinart

Citat din: rara din Februarie 22, 2007, 10:03:17 P.M.
Unde ai facut reglajul?? Da mai multe detalii te rog.

Reglajul l-am facut la reprezentanta Peugeot din Cluj. Era vremea unei revizii periodice si au gasit o problema la directie. Au schimbat piesa cu pricina, in garantie, si au reglat directia. Dar au reglat-o prost! Masina tragea si mai tare dreapta! A doua zi m-am prezentat si le-am zis ca-s nemultumuit de reglaj. L-au refacut, tot in garantie, si de atunci directia e ok. Dar dupa reglajele astea am inversat cauciucurile, fata cu spatele, pt ca cele care au fost initial pe fata s-au uzat aiurea. Am urmarit de atunci evolutia cauciucurilor de pe fata si trebe sa recunosc ca nu s-au mai uzat inegal.