Mesaje Recente

1
Utilitare / Martor bord ROSU ca un vas si un ventilator in mijloc aprins
« Ultimul mesaj de TonyStanciu Noiembrie 24, 2018, 07:20:45 p.m. »
 Va rog ajutati-ma cu o informatie:Martor bord ROSU ca un vas si un ventilator in mijloc aprins la un Boxer 3.0(2008).Multumesc
2
Modele / Problema Peugeot 3008
« Ultimul mesaj de Gabriela31 Noiembrie 23, 2018, 09:00:28 p.m. »
Salutare, Am un Peugeot 3008 hybrid din 2013, motor 2000 diesel și am o problema cu el și anume ca nu mai pornește. Se aprind luminile dar motorul nu face nimic. Ați întâmpinat problema asta sau aveți idee de la ce poate fi? Multumesc
3
Probleme, solutii si date tehnice / Probleme motor 206 1.4
« Ultimul mesaj de daniel206 Noiembrie 10, 2018, 10:55:50 p.m. »
Salut, inițierea pe scurt, sunt nou pe aici, tânăr cu un Peugeot 206 motor 1.4 benzina primit evident.
Nu am la cunoștiință cât de bine întreținută a fost mașina, dar de când o am eu, am schimbat toate filtrele, uleiul și un capăt de bară
Am o problemă de ceva timp, de obicei când motorul e rece, și nu mă refer la temperatura joasă de afara, doar dacă nu am pornit mașina peste noapte sau pentru câteva ore, in primele 15-20 de minute motorul face “figuri”, am observat că nu e constant de fiecare data, dar se întâmpla. În timpul mersului, acul de la turometru devine neregulat, dar și motorul, deci nu e doar pe partea de electrică a turometrului. Acu se ridica uneori la 1500, alteori a fost chiar și la 2000, moment in care motorul Trepidează urat și dacă opresc, are probleme mari la plecare, iar dacă moare, are nevoie de 3-4 chei ca să pornească din nou. Am avut și toba Sparta la un moment dat și chiar se auzea foarte clar cât de urat face motorul


Puțin pe alt subiect, sper să nu fiu luat tare pe sus, sunt curios ce modificări poți face mașinii pana in punctul in care trebuie modificat in talon, de la modificări interioare pana la exterioare , ma gândesc ca doar datele mașinii din talon, dacă sunt modificate trebuie și rescrise in talon, dar mă pot înșela, aș dori să stiu și asta
4
Probleme, solutii si date tehnice / Re: Bataie Motor Peugeot 307 SW 2.0 HDI 90 CP
« Ultimul mesaj de Ionut1viena Octombrie 27, 2018, 09:36:04 a.m. »
Salut tuturor, detin un peugeot 307 , 2.0 hdi 79 kw din 2003. Aseara in timp ce urcam cu masina un deal  am auzit dintr-o data bătăi la motor si a inceput sa se scuture destul de tare . Cum spunea si colegul Alexusu...  iti da impresia ca se aude in filtrul de aer....  se zbate in asa fel motorul incat tubulatura(conducta) de la intercooler loveste carcasa filtrului de aer.
Am continuat sa conduc masina pana acasa ..... plecările de la semafor erau foarte înfumurate si zgomotoase( fum alb) si puterea masini  sa diminuat simțitor.         
O sa revin cu detalii privind reparația.
P.s.  daca merg cu ea la service sau reprezentata aici o sa imi spuna ca am motor schaden :cursing: . Incerc sa gasesc un mecanic roman care sa se priceapă la peugeot.  :001_rolleyes:
5
308 / Peugeot 308 sw, 1.6 HDI, 2010 erori : U1400, P0A3B, P0266, P0263, P0272
« Ultimul mesaj de constantinfantaza Septembrie 13, 2018, 07:23:50 p.m. »
Buna ziua,

Am si eu o problema cu un Peugeot 308,1.6 HDI.
In afara codurilor de eroare din subiect, masina se comporta uneori ciudat, mai exact motorul nu se aude rotund. Am incercat sa imi dau seama daca problema apare acompaniata si de alte simtome, insa nu este cazul. Uneori nu merge rotund pentru cateva secunde dupa care isi revine iar problema poate disparea si pentru cateva sute de km. Problema a aparut si la relanti si in mers si turata si neturata.
Daca a mai intalnit cineva situatia de mai sus si ma poate ajuta , v-as ramane profund recunoscator!

Multumesc!
6
Probleme, solutii si date tehnice / Probleme alternator
« Ultimul mesaj de christianoprea August 28, 2018, 11:30:58 p.m. »
Buna seara
De o saptamana ma confrunt cu o mare problema .
Am un peugeot 307sw din 2002 .benzina 1.6 si cand ma intorceam de la mare pe autostrada s-a aprins bateria in bord. Am mers pe baterie pana in prima parcare apoi nu am reusit sa o mai pornesc deloc.mesaj pe afijajul din bord Economy mod activ.
Am dus-o la bucuresti intr-un service am pus baterie noua.vreo 3 baieti cu testere pe ea .masina in afara de tensiune mica nici o defectiune.dar nu porneste deloc.invarte dar nu porneste.intr-un final vine cineva cu un alt tester si imi da ca si problema desperecgere BSI de calculator.duc masina in alt service la un electrician imi face virginizare sau asa ceva le remperecheaza si reusesc sa pornesc masina.masoara  tensiunea si alternatorul nu incarca(alternator nou din magazin)schibat cu o saptamana in urma.merg si schimb alternatorul pe garantie.il montez .masoara baieti incarca (tensiune 13.4-13.7).plec cu ea din bucuresti si dupa vreo 40 de km se aprinde bateria din nou.ajung in ploiesti intr-un alt service masoara tensiune si spune ca alternatorul nu incarca este ars. Cumpar alternator din dezmembrari .zic eu ca sa fie original il monteaza pe masina .masoara .incarca 13.8 dupa vreo 2 min incepe si iase fum si din alternatorul asta. Nu reusesc sa inteleg care naiba este problema si nimeni nu stie ce sa ii faca
Vreo idee ceva sau a mai intalnit cineva problema asta?
7
Ziua buna!
Vreau sa inlocuiesc COMUTATOR COLOANA DIRECTIE la un peugeot 307sw/2004/1.6 diesel.
Pe COMUTATORUL actual gasesc urmatoarele inscrisuri:

A.deasupra comutatorului:

122733 78 96542560XT (cod bare) 04-08-04
96542 560 XT 01 S

B.sub comutator:

PRI 378004(cod bare) 21/07/04
09:42:16 L-2

C.langa telecomanda radioului:

344 720 053
96 538 207 XT
24H4DM

Intrebarea este care dintre aceste inscrisuri e musai sa fie identice?....sau cum procedez ca sa cumpar un comutator compatibil?

Va multumesc!
8
Jurnal de bord / Peugeot Expert 2012
« Ultimul mesaj de Gabiexpert 12 Iulie 11, 2018, 11:27:33 p.m. »
Salut. Are cineva un manual de utilizator pt Peugeot Expert din 2012? Multumesc frumos
9
Coltul oficial / Re: Politica Importatorului Peugeot in Romania
« Ultimul mesaj de SportWagon Iunie 26, 2018, 12:17:13 p.m. »
Legat de acest subiect, tine tot de politica importatorului in Romania, incheierea contractele de dealership si urmarirea respectarii conditiilor de catre dealeri, alegerea acestora, etc.
Recent (in dec 2017-ian 2018) s-a produs un switch de dealeri in Iasi de la UNION CARS cate CASA AUTO. Motivele ne sint oficial necunoscute si tin ma degraba de relatia de colaborare dintre importator si dealer si din cite constatam interesul posesorului de Peugeot, Citroen a ramas pe un loc secund.

Revenim cu informatii in urma inchiderii dealer-ului SERVUNION / UNIONCARS si service-ului Peugeot din Iasi din zona BUCIUM.

Cu totii am sperat la servicii de acelasi nivel sau chiar mai bune. O radiografie a situatiei actuale mai jos:

-Actualmente service-ul pentru autoturisme Peuget imparte acelasi spatiu cu cel pentru Opel.
-Spatiul este mult mai mic, numai 2 mecanici specializati de la service-ul Peugeot au ramas la noul service
-Exista o singura persoana pentru receptie service Peugeot care mai trebuie sa indeplineasca si alte sarcini drept pentru care chiar daca te prezinti la service nu esti preluat decit cu intirziere
-Responsabilii nu au manifestat preocupare pentru interesul clientului ci pentru propriile interese ale concesiunii
-Tarifele sint MULT MAI MARI, nu mai exista reducerea de 20% la manopera pentru masini cu vechime peste 4 ani, acordata in cadrul politicii SERVUNION/UNIONCARS
-Se ofera o reducere a tarifelor de pina la 20% exclusiv in cadrul unei campanii TRUST numai pentru montajul anumitor piese cuprinse in campania respectiva
-Tarifele sint mai marei cu cel putin 50% fata de cele constatate la service-ul UNIONCARS insa servicille nu a crescut in calitate
-Timpul de asteptare pentru o programare este mai mic acum, poate ajunge si la 24h (pentru cunoscatori acestaindica un numar foarte redus de clienti mai ales ca este de presupus ca se lucreaza pe maxim 2 elevatoare pentru Peugeot (sint 2 mecanici Peugeot)
-Show-room-ul este plasat la distanta de service intr-o alta cladire la circa 2-300m
Overall cele constatate sint mai degraba descurajante, nici SERVUNION/UNIONCARS nu erau deasupra oricarei critici dar patronii puteau luau pulsul direct pentru ca erau prezenti in concesiune si in caz de nevoie de "apasat pe butonul rosu" se putea face o sesizare directa la acestia cu sperante de luare a unor masuri in timp foarte scurt. Oricum de voie/de nevoie interesul clientului ajungea sa fie satisfacut intr-un interval rezonabil si intr-o masura multumitoare in vechiul service.

Cert este ca sunt foarte multe aspecte de imbunatatit la noul service incepnd cu atitudinea pentru marca si pentru posesorii acestora si continuind cu investitii indispensabile.  Practic overall este un downgrade suferite de calitatea serviciilor sub toate aspectele, in conditiile in care tarifele s-au vazut aliniate practic cu cele de la service-ul Mercedes.
10
Coltul oficial / Re: Concesiuni si service-ur Peugeot in tara
« Ultimul mesaj de SportWagon Iunie 26, 2018, 12:13:37 p.m. »
Revenim cu informatii in urma inchiderii dealer-ului SERVUNION / UNIONCARS si service-ului Peugeot din Iasi din zona BUCIUM.

Cu totii am sperat la servicii de acelasi nivel sau chiar mai bune. O radiografie a situatiei actuale mai jos:

-Actualmente service-ul pentru autoturisme Peuget imparte acelasi spatiu cu cel pentru Opel.
-Spatiul este mult mai mic, numai 2 mecanici specializati de la service-ul Peugeot au ramas la noul service
-Exista o singura persoana pentru receptie service Peugeot care mai trebuie sa indeplineasca si alte sarcini drept pentru care chiar daca te prezinti la service nu esti preluat decit cu intirziere
-Responsabilii nu au manifestat preocupare pentru interesul clientului ci pentru propriile interese ale concesiunii
-Tarifele sint MULT MAI MARI, nu mai exista reducerea de 20% la manopera pentru masini cu vechime peste 4 ani, acordata in cadrul politicii SERVUNION/UNIONCARS
-Se ofera o reducere a tarifelor de pina la 20% exclusiv in cadrul unei campanii TRUST numai pentru montajul anumitor piese cuprinse in campania respectiva
-Tarifele sint mai marei cu cel putin 50% fata de cele constatate la service-ul UNIONCARS insa servicille nu a crescut in calitate
-Timpul de asteptare pentru o programare este mai mic acum, poate ajunge si la 24h (pentru cunoscatori acestaindica un numar foarte redus de clienti mai ales ca este de presupus ca se lucreaza pe maxim 2 elevatoare pentru Peugeot (sint 2 mecanici Peugeot)
-Show-room-ul este plasat la distanta de service intr-o alta cladire la circa 2-300m
Overall cele constatate sint mai degraba descurajante, nici SERVUNION/UNIONCARS nu erau deasupra oricarei critici dar patronii puteau luau pulsul direct pentru ca erau prezenti in concesiune si in caz de nevoie de "apasat pe butonul rosu" se putea face o sesizare directa la acestia cu sperante de luare a unior masuri in timp foarte scurt. Oricum de voie/de nevoie interesul clientului ajungea sa fie satisfacut intr-un interval rezonabil si intr-o masura multumitoare in vechiul service.

Cert este ca sunt foarte multe aspecte de imbunatatit la noul service incepnd cu atitudinea pentru marca si pentru posesorii acestora si continuind cu investitii indispensabile.  Practic overall este un downgrade suferite de calitatea serviciilor sub toate aspectele, in conditiile in care tarifele s-au vazut aliniate practic cu cele de la service-ul Mercedes.