Noul Partner Tepee - preturi si dotari

udarnus · 4185

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline udarnus

  • Junior
  • *
    • Mesaje postate: 41
    • Vezi Profilul
: Septembrie 21, 2008, 02:30:25 p.m.
Am fisele de pret si dotari la noul Partner. Sunt in format pdf dar depasesc marimea maxim admisa pentru fisiere atasabile. Ma poate ajuta cineva cu  postarea lor? Din pacate, pentru Romania nu exista varianta 1.6hdi fap 110cp.
« Ultima Modificare: Septembrie 21, 2008, 02:32:34 p.m. de udarnus »

Pa noi nu ne poate pune nime' la-ntrebare. Adevaru-i in noi, si curajul, ase ca n'are cum sa vie unu' si altu' sa ne spuna noua "ce" si "cum". Nu-i bine, nu-i drept, nu-i oblu... Ii limpede?


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #1 : Septembrie 21, 2008, 03:16:30 p.m.
Atunci daca dorim acea varianta ne ducem si il cumparam de "afara". Oricum cred ca are mai multe optiuni care probabil la noi nu se vor importa!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #2 : Septembrie 21, 2008, 03:56:06 p.m.
Partner Tepee Premium + clima bizona si scaune fata incalzite+ acoperis Zenith, ESP ASR, ABS, motor 1.6 HDi 110Cp FAP, jante pe 16, oglinzi electrice si incalzite, geamuri fata electrice scaun sofer reglabil pe inaltime....si multe altele.....versiunea de top 22620 euro cu TVA (pret in Germania)
Capacitate (ccm) 1556
Putere in kW  80
Putere in CP  109
Viteza maxima (in km/h) 173
Demaraj 0 la 100 km/h (in Sek.) 14,3
Consum urban (l/100 km) 6,8
Consum extraurban (l/100 km) 4,9
Consum mixt (l/100 km) 5,6
Emisii CO2 (mixt) in g/km 147
In aceste conditii o asa masina e prea scumpa pt "ceea ce poate" si probabil ca in viitor, cand va fi cazul ma voi orienta catre un  Focus Wagon 1.6tdci 109 cp/ 308 break (sau SW in ultima instanta) cu acelasi motor 1,6 Hdi 110cp/ sau chiar o Kia Ceed Wagon motor 1.6CRDi 110 (sau 115cp)Cp.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline rara

  • Membru fondator
  • Active
  • ******
    • Mesaje postate: 467
  • Partner Combi 2.0 HDi - Pisoiu'
    • Vezi Profilul
    • Corpuri de iluminat, magazin online
Răspuns #3 : Septembrie 21, 2008, 04:07:43 p.m.
Totusi nu inteleg ceva, cum poti inlocui o masina gen Partner cu un focus Wagon sau 308 SW? Mi se par masini din total alta clasa.
Si mai e un aspect daca o iei din DE o poti lua fara TVA. :001_smile:


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #4 : Septembrie 21, 2008, 04:41:17 p.m.
Teoretic poti transporta ceva "marfa" si cu un "break" mai ales cand volumul de marfa (uneori scade) si unele break-uri sunt la fel de incapatoare aproape ca un Partner clasic.
Cel nou Tepee e prea voluminos urca spre clasa urmatoare Expert.Insa asta e alta discutie,ce nu isi are locul aici.
Noul Partner e frumos e dotat aproape ca o masina de clasa compacta (are o gramada de optionale), are garda la sol mai mare decat actualul Partner, e mai lat cam cu 12 cm fata de modelul actual dar cred ca e si mai greu.
Cum drumuri Off road fac din ce in ce mai putine cred ca ma voi orienta spre cealalta clasa.Insa nu acum ci in viitor.
Trebuie sa recunosc ca noul Partner e mai frumos decat noul Kangoo, cel putin la exterior.La interior nu am vazut noul Parnter pe viu.
Asa ca nu ma pot pronunta.
Chiar daca noile date tehnice par promitatoare (aici ma refer la consumuri :001_tongue:), din experienta propie ma astept la consumuri urbane de 9, extraurban  de minim 6 si deci combinat ies la un 7,5.
Oricum in poze pare frumos, acum cand va fi pe viu sa vedem va fi altceva!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #5 : Septembrie 21, 2008, 08:51:48 p.m.
In urma unei cautari pe autoscout 24 am gasit noul Partner Tepee Hdi Fap 110 Premium la 23 949 euro cu Tva:
Dotari: ABS
ESP
Airbag
Airbag copilot
Airbaguri laterale
climatizare automata
scaune fata incalzite
computer de bord
control tractiune
faruri ceata
geamuri fata cu actionare electrica
oglinzi exterioare pliabile electric (si probabil incalzite)
Asistenta la parcare spate cu semnal acustic
Radio Wip sound cu mp3 player
inchidere centralizata
servodirectie
sistem antifurt
tempomat
Volan piele
geamuri laterale spate cu deschidere limitata
Pachet copii; siguranta pt copii, oglinda pt supraveghere copii.
Consumurile cele scrise la postul anterior, cutie manuala cu 5 trepte
Locuri pe scaun 5
Greutate proprie: 1504KG
Lipseste doar acoperisul cu geamuri.In rest cred ca nu se mai poate monta nimic pe el.Insa bordul (indicatoarele de bord mi se par mai urate ca la cel de acum!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline dadu

  • GT Line
  • ****
    • Mesaje postate: 936
    • Vezi Profilul
Răspuns #6 : Septembrie 22, 2008, 09:28:12 a.m.

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #7 : Decembrie 09, 2008, 10:03:40 a.m.
Dupa ce m-am suit in noul Partner pot spune ca il agreez mai mult pe cel pe care il conduc.Mi se pare prea mare si prea "autobuz" e prea inalt pt gustul meu si prea mare ca gabarit.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline Gabriel

  • Administrator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.783
  • Valoarea lucrurilor este data de oameni.
    • Vezi Profilul
    • gabrielbaciu.ro
Răspuns #8 : Decembrie 09, 2008, 09:31:27 p.m.
Mie mi se pare ca a evoluat. E mai mult spatiu la interior atat pentru ocupanti cat si pentru marfa. Pare sa mai fi crescut un pic in dimensiuni, logic avand in vedere ca exista si un Bipper.



Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #9 : Decembrie 10, 2008, 08:12:12 a.m.
E usor prea supradimensionat, fata de ce conduc acum.E prea mare ca latime mai ales.Am senzatia in el ca merg cu un microbuz din seria Boxer.
Si cu toate ca e mai mare portbagajul nu e cu mult mai mare fata de al meu.
Un alt aspect care nu imi place nici la generatia trecuta (asa cum am si eu) si nici la cea noua e dimensiunea redusa a pernei de la bancheta spate.
Daca ma asez in spate picioarele nu se sprijina pana la articulatia genunchiului pe sezutul banchetei, ci doar pe cel mult 2/3 din lungimea piciorului de la genunchi in sus.
Acest lucru genereaza oboseala in picioare si deci disconfort pt cei care calatoresc in spate.Asta la drumuri scurte.LA drum lung cred ca m-as sui "pe pereti".
Macar cel nou dat fiind ca este mai lung ar fi putut sa remedieze aceasta problema, insa nu a interesat acest aspect.Degeaba e o armata de designeri si ingineri in spatele unui model nou.......ei trateaza problema cu statistica....adica statistic vorbind in spate stau la drum lung copiii.
Acestia au picoarele mai scurte, insa doar cand sunt mici.
Cand se fac ceva mai mari pot avea picioarele f lungi!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Club Peugeot Romania

Re: Noul Partner Tepee - preturi si dotari
« Răspuns #9 : Decembrie 10, 2008, 08:12:12 a.m. »

Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #10 : Decembrie 10, 2008, 03:27:02 p.m.
Ma bag si eu ca musca, distinse coleg @AIR: care e scopul vehiculului? Mersul in vacante sau asigurarea calitatilor de "carator"? Pentru ca asta spune multe despre necesarul de spatiu destinat persoanelor.

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #11 : Decembrie 10, 2008, 03:36:17 p.m.
Pai scopul principal e vehicul de persoane si ocazional "carator".Cam asa dupa umila mea parere, cel de "carator consacrat" e cel cu doar 2 locuri in fata si restul loc gol in spate cu tabla si nu cu geamuri.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline Radon

  • VIP
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.902
    • Vezi Profilul
Răspuns #12 : Decembrie 10, 2008, 10:14:55 p.m.
Tre sa ma bag si eu in seama aici: nici Partner, nici Tepee (fie el cu bancheta sapte sau fara) nu sunt destinate in principal transportului de persoane ci celui de marfa. Ca i-au pus bancheta...asa a cerut piata.
Ocazional "carator" e al meu 307SW la care, la nevoie, se pot extrage cele 3 scaune din spate, pentru a-l transforma intr-un Partner cu aere de "limuzina".



Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #13 : Decembrie 11, 2008, 09:07:37 a.m.
Cascand gura la TZEPEE inclin sa fiu de acord cu distinsul meu antescriitor. Deci, nu conteaza cum stai in spate cata vreme ai un samar de umplut.

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.