Partner 1.6 HDI 75cp

Alexandru · 3319

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Alexandru

  • Junior
  • *
    • Mesaje postate: 47
    • Vezi Profilul
: Octombrie 09, 2009, 02:43:24 p.m.
Buna ziua
exista acum de vanzare la euriale varianta din titlu (1.6 HDI de 75cp). Ce pareri aveti despre aceasta motorizare? Este onorabila pentru masina sau este o varianta submotorizata? Motorul este fiabil? Multumesc



Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #1 : Octombrie 09, 2009, 03:34:18 p.m.
Depinde de ce Partner e vorba.A aparut acum un an un nou Partner(3) mai mare decat modelul 2002-2007 (model numit M59)sau model 2, si care cred eu e si mai lung si mai lat si cred ca sigur si mai greu.Pt Partnerul3 nou cel care are si versiunea Tepee, motorizare mi se pare mica si putin valenta, probabil daca il mai si incarci cred ca gafaie.
Pt varianta M59 posibil sa fie suficienta dar nu trebuie sa te astepti la foarte multe ca dinamica a condusului.
Pt varianta Partner Tepee motorizarea minima consider ca e 1,6Hdi 90cp, insa mai exista si o motorizare mai puternica, din cate stiu nu se aduce in Romania, cea de 1,6hdi 110cp si FAP, care e cea mai buna sub aspectul economiei si dinamicii , reprize...etc.
Acum depinde si ce cari cu el, daca cari lucruri grele si la drum lung, un motor mai puternic te va ajuta in depasiri, si nu te va lasa la greu cand trebuie sa urci pante accentuate.
Daca cari doar obiecte voluminoase, dar usoare, motorizarea s-ar putea sa fie suficienta.
Decizia si alegerea sunt la tine.
Mult succes!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline Alexandru

  • Junior
  • *
    • Mesaje postate: 47
    • Vezi Profilul
Răspuns #2 : Octombrie 09, 2009, 04:19:40 p.m.
multumesc
Partnerul este modelul vechi, cel aparut inaintea lui Tepee.
Masina va fi de familie.Inlocuiesc 307SW care incepe sa imbatraneasca.
Va cara lucruri normale in afara de familie, gen: motor de barca de vreo 30kg, caine, provizii.Nu vreau sa o folosesc pentru saci de ciment si pavele de beton.Va fi o masina de folosinta zilnica.Ocazional voi atasa un peridoc cu o barca pe el.



Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #3 : Octombrie 09, 2009, 05:08:27 p.m.
Inainte de achizitie NEAPARAT CERE UN TESTDRIVE!!!!!, macar 5-10km si tot te vei edifica un pic.Probabil la comfort nu vei fi chiar la nivelul lui 307SW, dar cred ca un test drive chiar scurt va fi relevant!
Succes!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #4 : Octombrie 09, 2009, 05:34:43 p.m.
Vad ca a expirat timpul in care pot modifica postul precedent.La acel motor 1,6hdi ai cuplul maxim 175nm/1750rpm, iar viteza maxima 150km/ora, consumurile oficiale, dar care se ating destul de greu (dupa 30 000km) sunt extaurban 4,7/urban 6.7 si mixt 5,4l/100km.Iata si un link:http://www.autoevolution.com/cars/peugeot-partner-combi-2002.html.
Daca nu ai avea acest cuplu care e destul de mare (eu am 205nm/1900rpm si am 90de cai)motorul in mod normal daca ar fi benzina ar fi  submotorizat, insa te salveaza cuplul care e peste 160nm si din experienta peste aceasta valoare masinile incep sa se "miste" altfel.Nu stiu ce motorizare ai avut la 307Sw, daca vii de pe o motorizare benzina s-ar putea sa fii multumit, daca insa vii de pe un dieselar poate si mai puternic, s-ar putea sa ramai deceptionat, de aceea Test drive-ul e necesar neaparat!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline Alexandru

  • Junior
  • *
    • Mesaje postate: 47
    • Vezi Profilul
Răspuns #5 : Octombrie 12, 2009, 11:04:11 a.m.
SW-ul meu este benzinar, de 1.6, care are cuplul mai mic decat dieselul de pe partner.
Nu ma deranjeaza prea mult diferenta.Sper sa-mi aranjez un test drive sa vedem ce si cum.



Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #6 : Octombrie 12, 2009, 02:05:53 p.m.
Astept cu interes impresiile dupa test drive :blush:.Iti spun insa din start ca daca vrei comfort, dat fiind ca vii de pe un 307SW, vei fi dezamagit, un lat aspect vei observa ca "levierul" (schimbatorul) de schimbat vitezele are un joc mare in punctul mort, insa te vei obisnui cu el.Din cate stiu motorizarea 1,6 e mai putin "trepidanta" decat 2.0hdi, si posibil si ceva mai silentioasa.
Succes!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim