Consum Peugeot Partner

rara · 43463

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #180 : Aprilie 09, 2010, 01:22:44 p.m.
Odata cu incalzirea vremii a scazut si consumul :001_tt1:.
Cu ocazia unor drumuri lungi am reusit sa ma bucur pentru 300 de km de un consum mediu sub 5% (cel furnizat de constructor pt masina echipata si motorizata asa cum este cea cu care merg)
Si consumul urban s-a mai diminuat destul de semnificativ, insa cumva articulatiile se resimt usor dupa drumurile proaste.Simt masina ca e mai putin ferma pe denivelari.
Sper sa isi mai revina in timp.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #181 : Aprilie 20, 2010, 10:35:30 a.m.
Dupa un drum lung si cu masina incarcata bine, iata ultimele consumuri.
S-a mers maxim cu 102km/h, viteza medie e undeva la 52-54km/h iar consumul mediu e de 5,53%.
Dat fiind faptul ca masina a fost incarcata si drumul lung si cu multe gropi :crying:, nu pot sa nu fiu multumit.Trebuie sa tin cont ca am trecut si muntii deci automat consumul creste.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #182 : Aprilie 20, 2010, 12:31:06 p.m.
Trebuie sa tin cont ca am trecut si muntii deci automat consumul creste.

Eu cred (doar cred) ca trecerea muntilor ar trebui sa scada consumul datorita faptului ca viteza scade inevitabil datorita traseului sinuos. Este adevarat ca, la urcare motorul consuma mai mult in principiu dar, orice munte care se urca, pana la urma se si coboara ceea ce ne permite utilizarea franei de motor cu consum...  :clap: ZERO! :clap:

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.


Kman

  • Vizitator
Răspuns #183 : Aprilie 20, 2010, 01:20:45 p.m.
Gresit tristinse.
Utilizarea franei de motor cu consum cu minus. Adicatelea daca vii prea mult la vale iti iese motorina din rezervor.



Offline SportWagon

  • Global Moderator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.397
  • Power, Beauty & Soul
    • Vezi Profilul
Răspuns #184 : Aprilie 20, 2010, 03:39:40 p.m.
Trebuie sa tin cont ca am trecut si muntii deci automat consumul creste.

Eu cred (doar cred) ca trecerea muntilor ar trebui sa scada consumul datorita faptului ca viteza scade inevitabil datorita traseului sinuos. Este adevarat ca, la urcare motorul consuma mai mult in principiu dar, orice munte care se urca, pana la urma se si coboara ceea ce ne permite utilizarea franei de motor cu consum...  :clap: ZERO! :clap:

Avind in vedere ca motorul termic care transforma energia calorica a combustibilului in energie cinetica si apoi prin mecanismele de transmisie in lucru mecanic lucreaza dupa un ciclu cu un randament foarte scazut la care mai adaugam si energia necesara (lucrul mecanic) invingerii fortelor de frecare inseamna ca la urcare s-a consumat mai multa energie decit energia potentiala corespunzatoare in punctul de maxima altitudine al rutei muntoase parcurse. Aceasta fiind mai mica decit energia termica care s-a consumat pentru producerea lucrului mecanic necesar a ajunge in respectivul punct, traversarea urcare-coborire se face cu pierdere de energie (atit la urcare cit si la cobire prin frinari in viraje, frecare cu aerul, etc.) deci cu consum majorat de carburant.

Singurele vehicule capabile de performante economice in aspectele energetice sint modelele 206 precum cel al bistinsului a MIC.  :clap: :clap: :clap:  :001_tt2:

Ofer consultanta in domeniul auto,


Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #185 : Aprilie 21, 2010, 08:41:54 a.m.
Multumesc, multumesc...  :001_wub:

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #186 : Mai 25, 2010, 10:57:10 a.m.
Lasand de o parte posturile precedente care sunt un pic off topic, revin cu detalii.
Am facut un drum la Iasi, si la dus si la intors plin.Dar plin adica 600kg sau poate usor peste.
La dus am avut o medie de 5,7l/100km.Ulterior am observat ca am ajuns cu una din rotile din spate la o presiune de 1,5 bari.Plecasem cu amandoua la 2,7bari.
Cu ajutorul unor colegi de aici am gasit o vulcanizare si am demontat roata.
Am cautat vreun cui....nimic (sincer m-am bucurat), pana la urma baiatul de acolo a tras concluzia ca e posibil ca anvelopa (de abia le schimbasem) sa nu se fi lipit bine de janta.
Multumesc pe aceasta cale colegilor pt sfaturi si relatii.
Revin la consum.
Pana la plecarea in extraurban...am parcurs peste 600km in aproape o luna de zile, numai Bucuresti, consum mediu 8.44, ceea ce e destul de bine.Trebuie sa tin cont ca adeseori am circulat la ore foarte matinale sau foarte tarziu.

Despre consumul Buc-Iasi-Buc:In total s-au consumat 49 de litri/distanta 915km/Vit medie 54km/h.
Asa cum am scris la dus am avut un consum mediu de 5.7l/100km.Pe drum m-a plouat, dar nu am folosit AC.La intoarcere a fost frumos, am folosit Ac pe circa 180 km, si consumul curios a fost mai mic.De la un punct chiar am mers si mai repede ca sa scurtez durata calatoriei.
Consum mediu la intoarcere circa 5.15.
Deci masina de abia acum inainte incepe sa arate ce poate.


Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline marius.v

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.003
  • Posesor de Azzurykka Bellatryx
    • Vezi Profilul
Răspuns #187 : Mai 25, 2010, 11:08:01 a.m.
Eu ti-am spus!
Sa vezi cand depasesti 100000.
O sa fii placut surprins.

Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine


Offline SportWagon

  • Global Moderator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.397
  • Power, Beauty & Soul
    • Vezi Profilul
Răspuns #188 : Mai 25, 2010, 02:36:23 p.m.
Pentr care vulcanizare ai optat?
Cum a fost serviciul?

Ofer consultanta in domeniul auto,


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #189 : Iunie 11, 2010, 10:45:04 a.m.
Consum mediu pe ultimii 4593 de km 264.8 litri de motorina de diverse calitati, si utilizare AC cam 1700km.
Consum mediu 5.76litri.Viteza medie 83km/h.
Per total multumit e loc si de mai bine dar poate cu o masina cu cilindree un pic mai mica.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Club Peugeot Romania

Re: Consum Peugeot Partner
« Răspuns #189 : Iunie 11, 2010, 10:45:04 a.m. »

Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #190 : Iulie 02, 2010, 01:41:18 p.m.
Ultimul consum urban, in Bucuresti.8,9 litri/100km dar si cu AC, frecvent ore de varf.
Un alt aspect, prima data am zis ca e o intamplare, consumul Bv-Buc, respectiv 162 km, cu ceva mai putin de 8 litri(real cred ca au fost in jur de 7,2 litri) si am ajuns cu un consum sub 5 si cu AC.
Cand o "minune se repeta" inseamna ca nu mai e minune.Am avut un drum Buc-Busteni si retur a doua zi.
Consum la dus:4.8 (AICI SE PUNE SI O CURATIRE DE INJECTOARE STILL a_mic) :001_wub:.
Consum la intors 4,4 (consum la pompa). :001_wub:
Pt cilindreea mea ma declar foarte multumit.Acum tintesc sa ajung la 4,0.
Ulterior poate ajung si mai jos.
Un alt aspect motorina de la Comarnic e mereu mai buna calitativ decat la alte pompe Rompetrol!
Patru alimentari acolo si de 4 ori motorul merge mai bine, decat cu motorina de la alte pompe rompetrol!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim