Consum Peugeot Partner

rara · 45208

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #30 : Martie 16, 2007, 07:36:45 p.m.
Eu imi permit sa am rezerve personale vis-a-vis de combustibili si de consumuri, fiecare cu motivatia ei:
1. combustibili: unul din lucrurile importante si benefice pentru industria romaneasca (acolo unde s-a facut) a fost introducerea standardelor de calitate ISO. In aceste conditii, nu prea ai loc de intors, iar calitatea combustibililor TREBUIE sa se incadreze in anumiti parametri si inca destul de "stramti". Parerea mea (hac) este aceea ca virgula, calitatea unui combustibil este in stransa legatura cu conditiile si durata de depozitare;
2. consumuri: ma gandesc, prietene la un stil de condus ceva mai agresiv dar, imi asum responsabilitatea unei erori de apreciere cu atat mai mult cu cat nu ne-am prea nimerit in acelasi habitaclu :). Stilul de a conduce se poate modifica, de exemplu, odata cu schimbarea job-ului sau, odata cu modificarea conditiilor de lucru. Deasemenea, este in legatura pana si cu relatia pe care o ai cu partenera (daca te certi toata ziua buna ziua, mie mi se intampla sa mi se ingreuneze talpa :) ). Deasemenea, consumul se modifica si in situatia in care se modifica regimul orar de trafic. Desi..... 3 litri este enorm..... suna "nu bun".

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #31 : Martie 16, 2007, 10:26:23 p.m.
Si eu am impresia ca standardele Vestice Iso au venit de hac calitatii indoielnice a combustibililor romanesti.
In conditiile cunoscute de trafic chiar sa vreau sa merg mai agresiv nu voi reusi doar daca imi i-au avion, sa merg pe deasupra.Talpa as putea zice ca e mai usoara decat inainte.Treaba cu partenera nu are legatura cu consumul.In general nu ma exteriozizez asupra masinii, daca exista discutii cu familia acestea se rezolva cu familia nu au legatura cu stilul de condus.
Deci eu zic asa 1 litru de la traficul in Bucuresti, 1 litru motorul nou dar inca un litru asta nu inteleg de unde vine in plus?
La drum lung sunt sigur ca voi reusi in timp sa o duc sub ce da constructorul adica 4,6 dar deocamdata e prea noua,iar intre 500km si 1000km am reusit pe vreme racoroasa 5,3 ceea ce imi suna promitator pt viitor.
Nemultumirea e legata de consumul urban, e MAre!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #32 : Martie 26, 2007, 02:19:59 p.m.
Am o nedumerire cel putin la fel de mare  ca cea a consumului urban.
Ieri am facut plinul cum motorina de la Lukoil ma satisface mai mult acum am pus de la ei.Acul la bord arata exact 1/2.De obicei cand puneam de la Petrom imi intrau circa 28-29 litri.
Dupa ce am facut plinul surpriza 23.7 litri.Oricat am incercat sa mai pun nu au mai intrat.Am plecat si am dat o roata cu masina.Intre timp acul la combustibil a inceput sa coboare.Ceea ce m-a mirat a fost in timp ce umpleam rezervorul se auzea un fel de bolborosit.
Azi dimineata ma sui in masina acul arata 1/1 adica plin.Aseara arata sub plin un pic.
Sa incerc sa mai pun 3-5 litri cat banuiam ca nu intrasera ca sa se faca plinul.Ma duc la Lukoil alta statie.Si ma gandesc trebuie sa intre usor circa 4 litri dupa aceia  1 sau doi vor intra mai greu.Pun pistolul si nu intra decat 0.5litri incep sa pun incet, mai zgaltai masina pana la urma cu mare chin pun 2 litri.Acum e de stiut ca de la plinul de aseara pana azi dimineata am facut circa 45km din care urban 5 si restul in afara orasului.Daca impart strict 2litri la 45km iese un consum de 4.44l/100km.Ceea ce mi se pare f putin tinand cont ca am si fugarit-o cu 130km/h vreo 2 km.
Deci nu inteleg ne fura astia la pompe? Ar reiesi ca la fiecare litru de motorina de fapt punem in ju r de 850ml in loc de 1000ml.
Am mai patit odata o chestie asemanatoarela Kangoo.Puneam mereu dela Omv si imi intrau fix 39-40 de litri.Apoi a aparut rompetrol si pun de la ei fac plinul 36 de litri, de atunci am pus de la ei cam 1/2 de an mereu la ei intrau circa 36 de litri.M-am dus la Omv si fac plinul  38 de litri???
Nu inteleg difera oare pompele asa de mult!
336km urban 195km,extraurban 141km, consum la pompa 23.69+2.03=25.72litri.Consum mixt 7.65l/100km.
Nu mai inteleg nimic din chestia asta cu pompele nu te poti baza pe consumul facut la pompa.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #33 : Martie 27, 2007, 02:50:19 p.m.
A mai sesizat cineva diferente asa de mari la pompa?

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline rara

  • Membru fondator
  • Active
  • ******
    • Mesaje postate: 467
  • Partner Combi 2.0 HDi - Pisoiu'
    • Vezi Profilul
    • Corpuri de iluminat, magazin online
Răspuns #34 : Martie 29, 2007, 09:13:37 p.m.
Eu la Lukoil.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.


Offline Gabriel

  • Administrator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.783
  • Valoarea lucrurilor este data de oameni.
    • Vezi Profilul
    • gabrielbaciu.ro
Răspuns #35 : Martie 31, 2007, 06:54:14 p.m.
Curios lucru. Voi face si eu o proba intre Rompetrol si Mol. Aici am cardurile.



Offline turbojack

  • VIP
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.250
    • Vezi Profilul
Răspuns #36 : Aprilie 01, 2007, 03:01:02 a.m.
A mai sesizat cineva diferente asa de mari la pompa?


Am patit si eu adesea sa gasesc neconcordante cantitative. :(
Din pacate asa ceva am gasit si in Italia.Uneori cumpar benzina in canistra si cum de obicei folosesc din cele de la uleiul motor uneori am gasit o diferenta de 200 gr la 5 litri,fiind usor de urmarit nivelul pe firul transparent al bidonului.
Probati si voi cu bidonul sau cu masura.


Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #37 : Aprilie 03, 2007, 08:48:32 p.m.
A mai sesizat cineva diferente asa de mari la pompa?


Am patit si eu adesea sa gasesc neconcordante cantitative. :(
Din pacate asa ceva am gasit si in Italia.Uneori cumpar benzina in canistra si cum de obicei folosesc din cele de la uleiul motor uneori am gasit o diferenta de 200 gr la 5 litri,fiind usor de urmarit nivelul pe firul transparent al bidonului.
Probati si voi cu bidonul sau cu masura.

O socoteala corecta nu se face cu bidonul de plastic, material deformabil si cu un coeficient de dilatare mare. Singura solutie rezonabila, atunci cand aveti dubii (dar, e bine sa va feriti ca sa nu va faceti de ras ca subsemnatul si voi povesti spre final) este sa cereti o verificare cu "masura" de la statie - un recipient omologat de catre cei de la  metrologie si cu care se face proba pompei. Apoi, e bine sa aveti in vedere si faptul ca unele tipuri de masini au rezervoare de plastic ceea ce explica indicatiile din cartea vehiculului: "Capacitate rezervor: aproximativ 50 de litri". Explicabil dealtfel prin prisma comportamentului materialului plastic in relatie directa cu temperatura
exterioara.

Boon ! Sa va spun acum o istorioara in care un tip inalt si cu o excelenta parere despre domnia sa a reusit sa se faca de c**** alaturi si de o tanara despre care as putea spune ca este/era "de apreciat". Vara, soare, drum de la mare spre Buc si, imediat dupa podul rutier de la Neptun, trag la gazolinarie pentru plin. Apreciez cam cat ar intra in rezervor, socotesc efortul financiar si hotarasc sa pun de x lei motorina. Si-mi pune. Dupa socoteala mea, pana la plin ar mai fi fost cam 2...max. 3 litri. Platesc si plec. Ies din statie si constat ca rezervorul meu arata 3/4... Stiti voi: nervi, glicemie, tahicardie, etc... Scandalizat, bag o stahanovista peste linia continua si intru val-vartej in statie unde sa ma iau de gat cu aia ca m-au furat, ca munca mea, ca imbogatitii dracului, ca nu va mai satura Dumnezeu, ca va reclam, la OPC, la BBC, la CSA, la CBS, la NASA, CNSAS, si tot ce-mi mai venea la gura. Femeia de langa mine se gandea deja in mintea ei: "moooaaama ce barbat !". Omu', spasit, asculta toata peroratia mea, face stanga-mprejur si vine cu stacana gradata de 10 litri. Baga pistolul si ma pune sa ma chiorasc la ecran. 10 litri punct si se opreste. Stacana ? Fix 10,1 litri. Sa mor de rusine si sa intru in pamant, nu alta.... Imi cer scuze, ma sui in masina si plec. Rezervorul tot la 3/4 DAR, numai pana la Eforie Sud cand s-a hotarat sa faca un salt de tip cuantic (a se vedea Planck - opere citite numai cap I si II ca dupa aia m-a pierdut pe drum) direct la 1/1.

Deci....
« Ultima Modificare: Aprilie 03, 2007, 08:52:40 p.m. de a_mic »

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #38 : Aprilie 03, 2007, 10:34:54 p.m.
Sa impartasesc din pataniile de la ultimul plin.Mers in oras 150km, mers extraurban aproximativ 120km in jur de 80-90km/h pe drumuri europene, 15km la 130km/h facut proba cu viteza, dupa care inca 15 km cu 90 respectiv 100km/h.Azi acul arata jumatate conform datelor anterioare asta ar insemna aproximativ 29-31 litri.Brusc acul a scazut in jur de un sfert, mergand doar 5 km in oras fara blocaje exceptionale, deci ma apropii din constatarile precedente de 38 de litri consumati si  330km parcursi din care cam 150 km extraurban, asta da consum >10 litri la suta.
Concluzii ori indicatorul de motorina, bate campii.Ori pompele indica aiurea......Ori a avut un fel de dop de aer in rezervor care a bulversat plinul, si indicatorul.
O supozitie, motorina de la LUKOIL E MAI SILENTIOASA, dar se papa mai repede, asa cred pana acum ma voi convinge cand alimentez.
Mai nou merg in oras chiar unde am loc numai cu a 2 a pana la 3000rpm nici nu mai schimb ca nu am unde cum schimbi viteza, cum tre sa opresti.
@amic stiam ca e greu sa demonstrezi pacaleala de lapompa.In mod cert, uneori la pompe sunt sigur ca exista pacaleli, ca doar de aceea e luna pacalelilor.
Revenind la rezervorul de plastic, sincer din ce imi dau seama, rezervorul e gros si foarte tare, am pipait pe sun Jetta si un Mondeo un asemenea rezervor.Plasticul cred ca are peste 3 mm grosime.Sunt sigur  ca se deformeaza mini la caldura/frig.Poate doar de la turnare scriu aproximativ 50 litri, asa scria la Kangoo.
De masurat cu bidonul de ulei de 4 sau 5 litri nu mi se pare o idee prea buna, s-ar putea si acolo sa fure la ulei macar 50 ml.Acel bidon e subtire si usor deformabil.Cel mai sfant cu cilindrul gradat.
Dar pt 6 lei are rost sa te ungi tot de motorina, ssi sa te iei la harta cu benzinarii?
Din ce am probat, rompetrol efix se papa repede, cum merge e greu de spus pt ca era motorul f strans a fost primul plin.
Lukoil se pare ca merge mai silentios se infinge masina dar am impresia ca se si papa repede.
Petrom top nordic, consumuri mai mici dar mers usor mai zgomotos, masina parca mai puturoasa, si senzatia ca ceva nu merge perfect egal la motor, mers usor neregulat.
Petrom ramane optiunea principala pt drumuri lungi si pt un consum mic.Oricum eu merg mai batraneste la drumuri lungi.
Acum cred ca voi proba top euro 4.
De la Omv nu pun pt ca e aceeasi Marie cu alta Palarie.Insa tichia de margaritar se plateste in plus.
Mol ia benzina/motorina de la Petrom sau rompetrol, sau chiar de la Lukoil.Cum masina e euro 3 Nu cumpar Euro 5, diferenta e doar la cantitatea de sulf.Euro 3 250ppm, euro 4 50ppm, euro 5 10ppm.Asa ca nu platim in plus la litrii pt sulf euro 4 e peste ceea ce era obligatoriu necesar.
Agip cumpara si el de la cei trei care au rafinarii.
Un lucru e cert toti trei au bagat multi bani in retehnologizare si standardele s-au imbunatatit.Inca sunt in cautarea combustibilului ideal pt masina asta, mers uniform silentios, sa se infinga potrivit, si pe cat posibil cat mai economic.Stie cineva diferenta intre euro 4 si top euro 4 e semnificativa ca mers putere consum sau e la fel?

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim


Offline Gabriel

  • Administrator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.783
  • Valoarea lucrurilor este data de oameni.
    • Vezi Profilul
    • gabrielbaciu.ro
Răspuns #39 : Aprilie 03, 2007, 11:06:08 p.m.
O supozitie, motorina de la LUKOIL E MAI SILENTIOASA, dar se papa mai repede
Un prieten care are o flota intreaga de dieselare mi-a spus acelasi lucru: masinile merg mai bine si sunt mai silentioase cu motorina de Lukoil dar consuma mai mult.



Club Peugeot Romania

Re: Consum Peugeot Partner
« Răspuns #39 : Aprilie 03, 2007, 11:06:08 p.m. »

Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #40 : Aprilie 04, 2007, 09:59:46 p.m.
Avem o problema ! Iar aceasta este valabila pentru toti utilizatorii de Euro3.... Stim doua lucruri:
1. E3 are 250 ppm sulf iar E4 are 50 ppm
2. sulful are proprietati lubrifiante

Motorul sufera in cazul unei cantitati mai mici de sulf in combustibil decat cea recomadata ??

Astept opinii....Doamnelor ? Domnilor ?

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.


Offline Gabriel

  • Administrator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.783
  • Valoarea lucrurilor este data de oameni.
    • Vezi Profilul
    • gabrielbaciu.ro
Răspuns #41 : Aprilie 04, 2007, 10:12:28 p.m.
Un motor Euro 3 sufera in timp daca-i pui combustibil Euro 4. Un motor Euro 4 nu se supara ca-i pui Euro 3, dar catalizatorul lui te injura.
Nu sunt sigur dar asa cred.



Offline a_mic

  • Membru fondator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.057
  • rocker satanist, taica !
    • Vezi Profilul
Răspuns #42 : Aprilie 04, 2007, 10:26:53 p.m.
@BJ: te circumscrii informatiilor mele dar, asta nu inseamna ca suntem opaci si la alte opinii poate chiar documentate....

In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.


Offline turbojack

  • VIP
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 2.250
    • Vezi Profilul
Răspuns #43 : Aprilie 04, 2007, 10:58:59 p.m.
Un motor Euro 3 sufera in timp daca-i pui combustibil Euro 4. Un motor Euro 4 nu se supara ca-i pui Euro 3, dar catalizatorul lui te injura...


Pe intelesul tuturor ai perfecta dreptate,cu adaugarea ca o motorina mai "uscata" va distruge si injectoarele .
Pe aici "macaronarii" ,alimenteaza cu motorina de-a valma si le merg motoarele de traznesc,nu se streseaza atit de marfa cu care umplu rezervorul,dar e drept ca e posibil sa fie o alta calitate.


Offline AIR

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.104
    • Vezi Profilul
Răspuns #44 : Aprilie 05, 2007, 07:41:05 a.m.
Parerea mea este ca desi pare ca motorina euro 4 sau chiar euro 5 e mai "uscata " decat euro 3, exista destui aditivi in combustibili care suplinesc cu varf si indesat lipsa de lubrifiere a  motorinelor euro 4 si euro 5.
Sunt convins ca peste 3 ani apare motorina euro 6 care va fi fara sulf probabil, dar va avea mia mult biodiesel in ea.
Actualmente din informatiile mele in motorine se pune cam 3 % biodiesel, care e un produs pe baza de ulei obtinut din plante(rapita parca).
E vorba sa mareasca acest procent le 5% de anul acesta sau viitor, iar in perspectiva, cred ca se va urca pana la 70 % cu el cu conditia sa aiba de unde strange si procesa atata rapita.
Ideea este una Ecologica la baza, aceea de a refolosi aceeasi cantitate de C02 arzand si fixand prin fotosinteza inapoi in plante, ne mai scotand altul din petrol pt a se reduce efectul de sera.
Lasand deoparte, partea ecologica a problemei, s-au facut teste cu uleiul de plante (nu sunt sigur daca e vorba de rapita) si s-a aditivat uleiul cu nu stiu ce aditivi si ATENTIE AS-A OBTINUT UN RANDAMENT MAI MARE DECAT CU CEA MAI BUNA MOTORINA ACTUALA DE PE PIATA.Ceea ce   a dus l-a concluzia ca cu cat mai mult procent de biodiesel in motorina cu atat vor scadea noxele(si deci consumul ;amic avem treaba) si deci si cantitatea de co2.
Informatii aflate de la emisiunea bizbazar a lui Moise Guran.
Concluzii Euro 4 nu strica motorul euro 3, are sigur ceva in ea pus ca sa existe aceleasiprprietati  lubrifiante.Atunci ce sa mai zicem de motoarele non euro care merg cu motorina euro 4.Ar insemna ca toate au catalizatoarele curate dar injectoarele la pamant, eu nu prea am auzit pe nimeni sa se planga de injectoare.
Si aici revin on topic, cred eu ca motorina de la Lukoil are niste aditivi care dau un fel de continuitate in procesul de functionare al motorului, (mers silentios) in schimb, consumul creste.
Tin sa mentionez pt cei care nu cunosc ca nu exista doar o injectare de combustibil in timpul 3 al ciclului de functionare al Motorului cu Aprindere prin Compresie(mac), ci exista inca 3 microinjectii de combustibili/ciclu de functionare, din aceasta treaba rezulta mersul mai silentios al motoarelor diesel de tip commonrail.
Mersul mai putin smucit se obtine prin aceste microinjectii.
Sunt convis ca fabricantul de injectoare e in deplina cunostiinta de cauza , cand fabrica injectorul si stie tendinta de scadere a sulfului din motorine.Iar fabricantii de motorine trebuie sa indeplineasca conditiile  impuse si de utilizatorii de motorine in speta constructorii auto.
Parerea mea e ca totul e bine gandit si calculat, reducerea sulfului duce la reducerea  cantitatii de SO2 si implicit la reducerea ploilor acide.
Daca e sa o luam asa pe uns injectoare cumparam un litru de ulei si il turnam in rezervor la fiecare plin si vor merge injectoarele ca" unse" http://www.spritmonitor.de/en/detail/102455.html avem aici un caz de Partner care merge si cu motorina si cu Ol din cate stiu eu e un ulei vegetal.
Astept pareri si opinii!
« Ultima Modificare: Aprilie 05, 2007, 07:50:24 a.m. de AIR »

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim