Benzina + TURBO + clasa compacta + pret decent !

Creat de Cloud no.75, Februarie 04, 2008, 05:32:07 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ce ati alege?

Peugeot 308 Premium Pack 1.6 THP  150CP
Skoda Octavia Elegance 1.8 TFSI 160CP
VW Golf GT 1.4 TSI 140CP
Opel Astra GTC 1.6 Turbo 180CP

elikratos


andrei

:)) OK. Honda Civic.

M-am uitat mai atent si la Megane RS (bicorp), si acum vad ca este undeva la putin peste 22.000, daca pui cateva optionale. CEea ce il cam scoate din criterii, din pacate. Eu stiam ca e mai putin, sau in orice caz, acum ceva vreme era mai putin, cam 20.000 - sau cu atata a fost cumparat de un amic. Nu am mers cu alte masini de pe lista, dar Megane RS este foarte tare - la cat ma pricep eu, din postura de pasager.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

a_mic

Probleme, Gogule ? Da: skoda are ceas temperatura oloi ? Daca stie cineva sa-mi spuna, optiunea mea s-a cam cristalizat... Daca are, desi nu cred, atunci ea e ! Daca n-are... Opel !
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Cloud no.75

CTR = Civic Type R

Citeste mai sus: Megane RS e 19,000CIP. Cu optiuni sare de 20,000E fara TVA, limita in care trebuie sa ne incadram
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

La acel cip se mai scad aproximativ 1500 euro sau undeva pe acolo, trebuie verificata oferta. Chiar cred ca s-ar incadra dar, doar cu xenon monofazic.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

a_mic

"varianta 4   
Opel Astra GTC 1.6Turbo   
Benzina, 1.6Turbo, 180cai   
Pret fara TVA: EUR 16,710
Total fara TVA: EUR 18,150

Scaune fata incalzite   EUR 185
Clima automata   EUR 312
Bancheta fractionabila   EUR 125
Tetiere active   EUR 220
Xenon + proiectoare ceata   EUR 600"


La masina asta, pe care am si ales-o, ies chiar mult mai ieftin decat mi-a dat voie distinsul meu coleg si prieten CLOUD pentru ca, scopului pentru care as lua-o ii sunt dispensabile scaunele fata incalzite (185 E), bancheta fractionabila (125 E) si tetierele active (220 E). Pastrez clima automata pentru ca la 220 km/h nu-mi arde sa m-apuc de butoneala la caldura si, xenoanele ca sa vaz mai bine ce oratanii penate omor... Totalul este deci cu 530 de euro mai mic, bani de care mi-as lua benzina si s-o vad pe Cheia - Brasov pe linia dreapta de pana la Suzana urmata de shicana dreapta 60 grd. - pod - stanga 60 grd! Sorry pentru celelalte variante dar, daca vreau "sa ma dau", asta mi se cam potriveste !
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Radon

Citat din: a_mic din Februarie 07, 2008, 01:44:36 P.M.
daca vreau "sa ma dau", asta mi se cam potriveste !

:offtopic: cu un singur amendament: scoti scaunul soferului, si te asezi matale frumos pe bancheta din spate !

Cloud no.75

Bine Radon ! Asa e. Amicule sa te vad eu cum incapi in Astra GTC. Eu la 1.85 nu am loc si tu esti mai inalt ca mine.

Pentru a pastra farmecul jocului nu aveti voie sa scoateti din optionale
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

Deci unde se indreapta preferintele forumului in poll-ul initiat de Cloud? Si care sint argumentele in fiecare caz?

Mai renuntam la citiva cai pentru un model mai putin consacrat? Sau facem optiunea "standard" cu cifrele in fata si nimic altceva? Aici e intrebarea?

Sincer eu nu as sti ce sa aleg fara sa analizez pentru ca din pacate 308 nu imi transmite aceeasi emotie cu care m-am obisnuit la Peugeot, e firesc caci vorbim de o masina care trebuie sa fie concurenta cu GOLF si aici nu prea inventeaza contructorii, CIVIC-ul are meritul sa fie "altfel", restul sint variatiuni pe aceeasi tema dpdv estetic, insa CIVIC nu e inclus in poll.
Datorita lipsei imaginii de marca in clasa asta si a caroseriei in 2+1/2 sau 3 volume SKODA o exclud din start.

Estetic cel mai inedit arata ASTRA Coupe.

GOLF e prea curent pe strazi si parca nu as vota "in bloc".

Pina la urma cu caracterul sportiv al mecanicii al merge cel mai bine din cele enumerate un 308 in 3 usi NEAPARAT, intr-o culoare corect aleasa, pentru a ii sublinia caracterul.
Si iata ca raspunsul a venit prin eliminare. In plus un motor BMW, nou dezvoltat creeaza asteptari mari.
Si motorizare BMW pe estetica de Peugeot teoretic ar trebui sa se apropie de ideal.
Restul e cancan.
Ofer consultanta in domeniul auto,

asterisc

Citat din: 407SW din Februarie 13, 2008, 12:00:14 P.M.

GOLF e prea curent pe strazi si parca nu as vota "in bloc".


Nu stiu daca asa se fac alegerile: "nu vreau X pt ca toata lumea are X"  :confused1:

Azi maine mergem pe chinezarii si coreene, pt ca sunt "rare"..

Inainte de toate trebuie analizata nevoia pentru care se ia masina.
Eu fiind tanar sunt pentru performanta inainte de aspect. Prefer sa am senzatii tari si o siguranta sporita (din cauza performantei masinii: are o rezerva de putere in caz de nevoie... si in zilele noastre pe meleagurile noastre cateodata e nevoie de putere  :oops:, si nu numai).
Daca sunt foarte apropiate sau egale ca performanta, atunci design-ul este hotarator.
Reality is for those who can't face Science Fiction

SportWagon

#40
Citat din: asterisc din Februarie 13, 2008, 12:14:52 P.M.
Nu stiu daca asa se fac alegerile: "nu vreau X pt ca toata lumea are X"  :confused1:
Azi maine mergem pe chinezarii si coreene, pt ca sunt "rare"..
Inainte de toate trebuie analizata nevoia pentru care se ia masina.
Daca sunt foarte apropiate sau egale ca performanta, atunci design-ul este hotarator.

E si asta un mod de a alege, prin eliminare, daca criteriul alegerii este "anti-turma".
Il asumi si decizi in consecinta.

Asa cum e un mod de a alege si acela "iau din asta ca asa face toti".

De altfel se stie:

Cind se achizitioneaza o masina se are in vedere unul din cele 2 criterii :
sa fie ca a vecinilor
sau, dimpotriva
sa nu aiba vecinii ca mine.

Asta o spun psihologii.

Ofer consultanta in domeniul auto,

asterisc

#41
Asta cu psihologii nu stiu daca tine. Care ar fi o a 3-a varianta?
Un raspuns ingineresc este intotdeauna: "depinde".

Intr-adevar in zilele noastre lumea tinde sa cumpere chestii "asemanatoare" din cauza ca:
1) daca toata lumea are, probabil ca e buna
2) a discutat in prealabil cu cineva care i-a confirmat acest lucru

Nu zic sa excludem testele si sa ne ingradim optiunile, dar cifrele sunt obiective si din punctul meu de vedere, prefer performanta, cum am mai zis.

mod edit: Va rog nu mai dati "quote" la mesajul anterior integral, folositi functia asta doar daca vrei sa subliniati o anumita idee. Altfel, nu este necesara citarea, discutia curge foarte bine si fara. Multumesc.
Reality is for those who can't face Science Fiction

SportWagon

#42
CitatAsta cu psihologii nu stiu daca tine. Care ar fi o a 3-a varianta?
Un raspuns ingineresc este intotdeauna: "depinde".

Poti fi sigur ca tine si inca foarte bine chestia cu psihologia. Dovada? Ai cumparat Peugeot.
Daca ai fi fost rational 100% si ai fi ales "inginereste" ai fi cumparat cert altceva caci Peugeot isi bazeaza atu-urile de vinzare pe "comunicarea unei emotii puternice", pe masini cu un caracter pronuntat, chiar asa zic ei.
Nici nu realizezi cit de mult cumparam masina care ne cade cu tronc gindind inginereste. Cum? Dupa ce facem alegerea cu inima, cautam "inginereste" argumente tehnice, cuantificabile care sa ne justifice alegerea. Un medic (sau alta profesie) care nu are cunostinte tehnice cumpara ce au cumparat si altii, pentru a isi asuma riscul minim.
Noi, "inginerii" care u ne speriem de o pana mecanica, ne permitem sa alegem cucaracteristicile in fata.
Nu cumva motorul 1,4 de pe POLO e mai performant ca cel de pe Peugeot? Si totusi ai luat Peugeot. Nu mai intelege gresit, nu "ma iau" de tine ci vreau sa te ajut sa decodezi un comportament pe care il avem toti ca si cumparatori. Dar gata ca iar deviem si deja topicul a fost scindat, deci abia curatat.

mod edit: Va rog nu mai dati "quote" la mesajul anterior integral, folositi functia asta doar daca vrei sa subliniati o anumita idee. Altfel, nu este necesara citarea, discutia curge foarte bine si fara. Multumesc.
Ofer consultanta in domeniul auto,

SportWagon

#43
Recitind caracteristicile masinilor din poll ma intreb daca in mod deliberat, Cloud ne cere sa alegem intre o ASTRA de 180 CP cu o imagine de marca actualmente nu prea buna, un GOLF, renumit dar doar cu 140 cp, o skoda dezavantajata in categoria asta dar cu reputatie buna in Ro, si un 308 cu motor BMW aparent cu putere cu o valoare de compromis dar cu o rezonanta atragatoare, Bayerische Motoren Werke  ??? (sper ca am ortografiat bine)
Insa care se lasa mai greu cumparata de portofele negarnisite suficient.

Nici daca se straduia nu iesea un casse-tete mai dificil.
Adicatelea nici una nu e absolut buna ci doar relativ mai buna decit celelalte.

Deci, ce alegem? De ce?

LE: Intrebati-l pe a_mic ce inseamna cuvintul din BMW care desemneaza Bavaria scris cu u in loc y. Incredibil joc de cuvinte ar iesi, cu aluzie la VW.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

He, he, incepi sa te prinzi de niste chestii: asa cum v-am mai spus si cu alte ocazii, viata e extrem de kinky - a se citi perversa - pentru multi dintre noi. Repet, pentru a mia oara, alegerea se face intre niste masini de max 20k euro cu niste optionale la care nu vreau sa renunt nici in ruptul capului: Xenon, EPS, scaune incalzite si oglina heliocromata.

In banii astia avem:
1- Astra: o masina extrem de puternica, dar cu sasiu slab, interior extrem de mic si imagine slabuta
2- Golf: imagine excelenta, finisari + calitate pe masura. Din cauza pretului mare, suntem obligati sa ne limitam la varianta medie, de 140de cai a motorului TSI
3- 308: imagine medie, motor absolut nou, dar de putere relativ mica la cilindreea data. Asocierea cu Bayerische Motoren Werke (asa se scrie dragul meu 407) ii mai aduce niste bile albe, dar ramane o alegere scumpa. Nota bene: vine cea mai dotata standard.
4- Skoda: un motor extraordinar, gandit de Audi, motor ce se produce de 12 ani. Imagine foarte buna. Sasiu bun. Minusuri: caroseria mult prea banala

Si totusi: ce alegem in cazul de fata?

Nu uitati, banii sunt cruciali, caci altfel topicul era GTI vs. CTR vs. Megane RS vs. Focus ST
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."