Diesel + Clasa compacta + Pret decent !

Creat de Cloud no.75, Februarie 07, 2008, 02:43:57 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Cloud no.75

In binecunoscutu-mi stil  :001_tt2:, va provoc la un nou duel, dar cu aceeasi actori si aceleasi echipari.

Din nou, Pug se situeaza spectaculos  :censored:

Ia priviti:

Octavia Elegance   
diesel / 1.9 tdi /105 CP / transmisie manuala - 5 trepte   
Pret fara TVA:
EUR 14.872,-
Total fara TVA:
EUR 16.449,-

ESP - include ABS, ASR, EDS, EBV   EUR 348,-
Faruri cu descarcare in Xenon si sistem   EUR 521,-
de spalare a farurilor   
Jante aliaj 16"   EUR 141
Maxi - DOT   EUR 83
Proiectoare de ceata cu functie   EUR 82
Cornering   
Scaune fata incalzite, cu reglaj termic   EUR 139
separat   
Scut protectie motor (material plastic)   EUR 25
Senzor de ploaie si efect automat   EUR 93
anti-orbire pentru oglinda retrovizoare   
Volan imbracat in piele   EUR 145
Pachet sumar piele (maneta frana de   
mana, schimbator viteze)   


varianta 2   
Golf Comfortline/ Diesel   
1.9 TDI /105 CP/Cutie manuala-5 viteze/4 usi   

Pret fara TVA:
EUR 15.460,-
Total fara TVA:
EUR 18.251,-

Aer conditionat "Climatronic" - cu    EUR 125
reglare automata si doua zone separate   
de temperatura"   
Computer de bord "Plus"    EUR 44
- comenzi pentru incalzirea   
stationara,anvelopele de iarna,lumini   
si vizibilitatea   
Cotiera mijloc fata cu spatiu de    EUR 142
depozitare si 2 guri de ventilatie,   
inclusiv suport pahare(2) spate   
Faruri bi-xenon, inclusiv instalatie    EUR 937
spalare faruri   
Jante aliaj 16"   EUR 338
Lumini si vizibilitate 1    EUR 143
-oglinda retrovizoare interioara cu   
sistem automat antiorbire   
-lumini la picioare fata   
-senzor de ploaie   
-functie "Coming Home"/ "Leaving Home"   
Radio CD cu functie MP3 "RCD 300" 4x20    EUR 91
watt, 8 incinte acustice fata / spate   
Scaune fata incalzite    EUR 322
- instalatie spalare faruri   
- duze pentru spalarea parbrizului   
incalzite   
- indicator bord pentru semnalizarea   
nivelului minim al lichidului de   
spalare   
- indicator bord pentru pentru   
semnalizarea nivelului minim al   
lichidului de spalare   
Sistem electronic pentru mentinerea    EUR 504
stabilitatii masinii - ESP (inclusiv   
ABS, EDS, ASR)   
Volan piele 3 spite   EUR 117

varianta 3   
Peugeot 308 1.6HDI 110 cai   
Premium pack   

Pret fara TVA: EUR, 16,845
Total fara TVA: 18,223 EUR

Scaune fata incalzite   EUR 182
ESP   EUR 572
Xenon + spalator   EUR 624


varianta 4   
Opel Astra Enjoy 1.7 CDTI   
Diesel 100cai   

Pret fara TVA: EUR 14,420
Total fara TVA: 16,800EUR

Scaune fata incalzite   EUR 193
Clima automata   EUR 312
Bancheta fractionabila   EUR 125
Tetiere active   EUR 220
Xenon + proiectoare ceata   EUR 620
Senzor ploaie + oglina electrocromata   EUR 93
ESP   EUR 382
Jante 16"   EUR 400


Octavia si Astra sunt cu 2, 000 EUR!!!!!!  :censored: mai ieftine ca 308 la echipari identice.
308 e la pret de Golf in echipare identica  :censored: :censored: :censored:

Situatia de vanzari din piata reflecta clar ceea ce se vede mai sus.

Astept comentarii obiective

"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




andrei

#1
Pai mie mi se pare asa:
- Octavia:
  o fi mai ieftina, dar motorul ala de 1.9 tdi e de o conceptie mai putin reusita decat HDI-ul... Ca sa nu mai zic de designul masinii..
  Concluzie:
       1.6 HDi 110 CP vs 1.9 Tdi 105 CP, + diferentele de design, ar justifica diferenta (poate nu 2000, dar...)

- Golf:
  aceleasi criterii de mai sus, relativ la motoare.
  s-ar putea adauga ca Golf-ul are o fiabilitate mai buna - ceea ce ramane de dovedit in timp, 308 fiind un model nou.
  Poate ca Golf-ul are si cutia de viteze mai buna - toata lumea lauda cutiile VW si critica cutiile PSA.
  Concluzie:
      308: + motor; + design; ? fiabilitate, -(?) cutie de viteze
      Golf: - motor, - design, +(?) fiabilitate, + cutia de viteze
      remiza, deci s-ar justifica preturile egale

- La Opel Astra nu ma bag... mie masina imi place, dar nu stiu ce fel de motoare are, si nici despre fiabilitate nu stiu nimic.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

Cloud no.75

@andrei: tu dai 2,000E pe 5 cai in plus ? Iti permiti acest lux, eu nu !

Eu nu prea vad deloc remiza din calculele astea.
Nu imi permit sa dau 2,000E doar pe 5 db in plus la silentiozitate si 5 cele min de lipsa vibratii la ralanti la rece la hdi vs tdi.

In plus, aia 2,000E de la achizitie, vor fi usturatori la revanzare cand Pug pierde 35% dupa primul an...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




coyote

308 are in plus PAVILIONUL VITRAT!!! In plus, are si pilotul automat, oglinzile exterioare rabatabile electric... Deci este la acelasi pret cu Golful, dar cu echipare superioara. Numai plafonul transparent costa 520 EUR. Pilotul automat costa 260 de EUR, iar oglinzile rabatabile inca 234. Si voila! 1000 de euro in minus!
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Kman

Cel putin la diesel Pejo 308 mi se pare ca e la nivel de Golf. Aici nu ma putem discuta de timoneria proasta a cutiei de viteze ca la benzina ( desi nici la 308 1.6 thp  nu am auzit pareri contra )
La interior calitatea materialelor folosite si a executiei e la superlativ.
Ergonomia comenzilor nu mai are de suferit ca la 307 unde se plangeau de pozitionarea proasta a comenzilor climei.
Motorul HDI este peste cel TDI. rafinament, silentioziatate, plaja de turatii laraga ( nu 1000 de ture ca la TDI ).
Cred ca e un pic fortata comparatia cu Octavia si Astra. Mai degraba acestea joaca in aceasi liga comparativ cu GOlf si 308, care sunt intr-o liga superioara.

Bravo Coyote!!! Demasaca-l ca eu nu am avut rabadare sa configurez masinile astea!!!

GXG

andrei, stii ce misto merge TDi-ul lui Gabi. Eu nu prea mai sunt adeptul politicii down-size. Mai bine platesc in plus la RCA si TPI si iau un motor mare si nu prea fortat. Stiu ca pica si astea, dar parca mai rar ca HDi-urile, mai aleas astea cu volanta cu masa dubla.

Am mai votat odata skoda, as mai vota o data. Mie mi-a placut mai mult motorul de 2.0TDI si as da diferenta chiar daca as renunta la niste dotari. Stiu, nu dati cu pietre. :)
My ex - Peugeot 307 1.6 HDi
Seat Ibiza 1.2
Mitsubishi Outlander 2.0DID
Citroen Berlingo 2.0 HDi

andrei

Mai, adevarul e ca 2000 in plus sunt o gramada de bani. Dar nu cred ca sunt echipari identice... Ce a postat cloud sunt copy-paste, listele de optionale, nu am timp acum sa stau sa configurez, dar din experiente anterioare cand mai configuram skode, ieseau foarte scump...

Si n-au pavilion vitrat, thx coyote !

@Gxg, n-am mers cu Gabi pana acum niciodata cu golf-ul, dar sunt convins ca e foarte ok si ala. Eu cel mai mult am mers cu masina mea si cam atat  :001_unsure:
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

Kman

@ Cloud-> interesant era sa pui si un C4 in versusul asta si atunci era clara pozitionarea in clasa a celor francezilor.
308 vs Golf
C4 vs Octavia vs Astra

Cloud no.75

@coyote: nu e vina mea ca si client ca ma obliga sa platesc o echipare foarte scumpa ca sa am Xenon.

Logica comparatiei era: vreau masina compacta, cu motor disel, dar si cu urmatoarele dotar: Xenon, esp, volan piele, scaune incalzite. Restul nu ma intereseaza, la Opel, Golf si Octavia nu ma obliga sa le am. Pavilion transparent nu vreau sa pun, la fel oglinzi rabatabile electric si pilot automat. Dar ma obliga sa le iau la pachet, lucru naspa. Exact ca la Toyota

@andrei: nu e copy-paste de pe celalalt topic: le-am facut pe fiecare pe configurator si mi-am pierut 2 ore sa fac asta. Daca nu credeti, va invit si pe voi.

@K-man: buna ideea. Daca ai timp, fa tu o configurare si modifica postul meu initial.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




coyote

Pai Norule, tocmai asa a si fost gandita oferta! Daca vrei masina normala, dai bani normali. Daca vrei mai mult, te duci in echipare superioara. Unii zic ca e rau, altii ca e bine. Din punct de vedere logistic si al costurilor, e mai avantajos pentru producator.
Ia incearca tu sa configurezi o masina normala, sa vezi cum se schimba situatia :)
Uita-te si la aspectul urmator: oamenii de genul tau, cu dorintza ta de Xenon fara plafon (de exemplu), reprezinta SUB 1% din clientii potentiali. Nu are rost sa sporesti nivelul posibil de configurare al masinii pentru o clientela atat de redusa.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

andrei


"nu e copy-paste de pe celalalt topic: le-am facut pe fiecare pe configurator si mi-am pierut 2 ore sa fac asta. Daca nu credeti, va invit si pe voi. "

@Nor: Scuze, era pur si simplu greu de citit, si am presupus gresit.

O sa ma uit si eu in week-end, daca apuc. Trebuie facut un tabel ca sa se poata compara din priviri echiparile.




Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

elikratos

CitatDaca vrei masina normala, dai bani normali. Daca vrei mai mult, te duci in echipare superioara.
E pacat ca trebuie sa fie asa. Eu suspectez aici mana importatorului, un pic comod si cam rigid. Palease, sa obligi doritorii de xenon sa cumpere la pachet si pavilionul vitrat, asta e extrem. Mie nu mi se pare un moft, xenonul, ci din contra - aproape un must, alaturi de ESP...
1.6 hdi este mai bun decat 1.9 tdi, insa comparam masinile ca si experienta per ansamblu, nu doar motoarele. Daca, all in all, merita sa dai (din nou) mai multi bani pe Pug decat pe VW, asta sa o decida fiecare pt el...

Cloud no.75

Corect ! E o aberatie sa pot pune Xenon si volan piele doar pe cele 2 variante de varf.

Xenonul, ESP, 6airbag sunt dotari de siguranta
Volan de piele si scaune sunt de confort

Plafon panoramic, navi, oglinzi rabatabile electric - sunt mofturi
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




coyote

Sunt de acord cu voi, dar nu uitati ca importatorul trebuie sa realizeze si marja, sa impace si producatorul si sa mai si vanda cateva masini. Cu acest plafon panoramic, Peugeot incearca sa induca o anumita directie si optica asupra modelelor sale. Vrea sa le creasca imaginea, facand insa vanzari masive pe modele mai slab echipate.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Cloud no.75

si VW cum face marginea? pot pune Xenon si ESP pe cel mai chel Golf adica Trendline

Cine imi explica asta ?
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."