407 1.6hdi vs. Passat 1.9 tdi

Creat de Cloud no.75, Februarie 15, 2008, 11:28:24 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Cloud no.75

Deci...inca o comparatie de mare "angajament"  :clap:

Passat 1.9 tdi:
VW Passat 1.9 tdi dpf Sportline, ReflexSilver, cu urmatoarele dotari/extrasuri:
- 6 airbag
- ESP
- Bi-Xenon adaptiv
- Radio CD VW Sound cu 8 boxe si MP3
- Auto-hold
- Scaune fata incalzite
- Scaune fata cu reglaj electric
- Tapiterie velur + decor aluminiu pe plansa de bord
- Senzor presiune pneuri
- Senzor ploaie + oglinzi heliocromate
- Volan in piele + comenzi audio integrate

Pret: 14,500 Euro fara TVA si fara taxe
Total cu optionale: 20,700E fara TVA si Fara taxe


407 1.6 hdi Confort
Adaugam:
Geamuri electrice spate
Scaune incalzite
Senzor ploaie
Vopsea metalizata

Pret: 17,400 Euro fara TVA si fara taxe
Total cu optionale si oferta curenta de 1,000E: 20,500E fara TVA si fara taxe

Totusi pe 407 motorizarea asta nu se poate pune Xenon - costa aprox 500E si senzori presiune - costa aprox 200E

Daca adaugam si costul Xenonului si Senzorilor de presiune Totalul la 407 devine: 21,200E fara TVA si fara taxe. Asta cu oferta de 1,000E inclusa...

Si uite asa 407 e mai scump decat Passat-ul.... :cursing: :censored: :death: In conditiile in care are si oferta de 1,000E

"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




mjustin

Pai oricum Cloud se refera la passat-ul nou deci nu se poate face comparatie cu ce mentionezi @andrei, adica passat cu 406, cat priveste motorizarea deja avem 2 capacitati cilindrice diferite(1,6 hdi vs 1,9 tdi) si cca. aceeasi herghelie(110 vs 105), vrei sa accentuezi aceasta diferenta?
Comparatia este clara intre 407 cu oferta si passat nou, prefer sa am unealta cu probleme tehnice putine fata de spectaculosul 407 cu suficiente probleme si nemultumiri ale diferitilor clienti.

Cloud no.75

Vorbim de 2 masini de clasa medie absolut contemporane - Passat a aparut imediat dupa 407 - si cu puteri identice. Cum scoate fiecare puterea, nu ma intereseaza ca si client. Vorbim de acelasi cuplu de 240NM si de aceeasi putere, deci comparatia chiar sta in picioare.

Ce e trist, este ca 407 costa cu ~700E mai mult decat Passat, in conditiile in care 407-le are si oferata de 1,000E.

In plus pe motorul asta la 407 nu se poate pune Xenon, ceea ce este foarte trist, caci te obliga sa cumperi alta motorizare si alta echipare ca sa poti pune Xenon...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




andrei

Da, este clara treaba, e mai avantajos un Passat in conditiile astea.

Cu mentiunea ca ar trebui sa conteze si service-ul, adica daca se duce neica-nimeni la Porsche cu o buba la passat, chiar daca e prima dupa N ani, timp in care la 407 au fost 5 bube, s-ar putea sa ii manance mai mult nervii lui neica-nimeni la Porsche.

Cand ai flota de 'jde passat-uri probabil ca altfel sta treaba, asta tre' sa stie mai bine Cloud...

Daca ar fi doar 700E, as zice ca datorita accesului mai facil la un service peugeot, si a faptului ca 407 arata clar mai bine, as merge pe 407, dar dat fiind ca nu sunt dotari echivalente si ca pt. a echilibra optionalele ar mai trebui inca niste bani seriosi pt. xenon, si daca tii cont de reducere de 1000E, atunci, dupa cum am concluzionat la inceputul postului, castigatorul este passat-ul.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

elikratos

Quod erat demonstrandum.
Am zambit, la un moment dat, citind opiniile unui coleg de pe forum, acesta indicand evolutia inspre premium a Peugeot, alaturi de VW si in opozitie cu value oriented producatori de tipul Skoda, Fiat, Seat etc. Este cazul sa imi musc limba si sa imi inghit zambetul. Ei bine, da... Peugeot a devenit premium. Ca si fost posesor de Peugeot (307 T6), imi vine greu sa inteleg aceasta schimbare la fata, dar trag nadejde ca voi invata sa traiesc cu noua stare de fapt.

Cloud no.75

Cu putin noroc si o "pozitionare strategica", urmatoarea generatie de 407 va fi echivalenta la pret cu Audi A4 si Seria 3 si cu mult mai scumpa decat Saab 9-3... :cursing: :cursing:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




andrei

 :offtopic:

Cu putin noroc, o sa ne avantajeze pe cei care avem acum masini relativ noi, si care o sa vrem sa "scapam" de ele peste cativa ani. Cand o sa se faca simtita ideea ca Peugeot este "premium" si pe piata de 2nd hand. Sau nu, daca inertia celor carora le sticlesc ochii cand aud de golf, passat, audi, 'bemveu' este mare...
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

cristic

#7
Poate mi-am vandut prea repede Peugeot-ul. Peste 3 ani ieseam in profit. :)

Asa am auzit si eu ca Peugeot doreste sa isi mareasca gama de modele si sa devina putini mai "pretentiosi". Pana acuma insa vad ca maresc preturile la modele noi fara sa aiba si acoperire reala 100%. Progress este dar prea putin, ca sa isi justifice denumirea de marca premium. La fel si VW, in afara Phaeton, altceva nu e nimic premium la VW.

La comparatia asta in conditiile actuale mare lucru nu este de spus, este fair si un castigator clar: Passat. Cu o singura exceptie, daca in loc de berlina ar fi 407 SW vs Passat combi atunci pentru mine ar fi exact pe dos rezultatul.

Kman

Probabil ca diferenta de bani este pentru excelentul propulsor de 1.6 HDI si pentru faptul ca daca vrei o masina exclusivista trebuie sa platesti in plus. La cate componente se folosesc in cadrul grupui vag mi se pare normal sa iasa asa de ieftin. Oricum ieftin e ieftin arata. Bine ca macar nu mai scrie tdi cu d si/sau i rosu...hi hi hi

Cloud no.75

Sa-mi fie cu iertare, dar daca 407 a ajuns o masina exclusivista, atunci Aston Martin ce mai este ?
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Radon

#10
In comparatie cu "exclusivistul" 407 cred ca putem considera AM o masina "de colectie"  :wacko:

Acum, serios, cred ca K-man cand a spus exclusivist nu s-a referit la ceea ce vrei tu sa intelegi de aici, ci la faptul ca 407 nu e o masina "comuna", cu o imagine care nu atrage privirea. Hai sa fim sinceri: de cate ori ati intors capul dupa un passat si de cate ori dupa un 407? Cred ca asta era de fapt esenta a ceea ce vroia K-man sa spuna.

Cloud no.75

Aaaa, pai ziceti asa ! De acord aici, recunosc ca inca intorc capul dupa cate vreun 407 curat...Si inca zambesc cand vad cate un ST Sport. Ca si design nu exista comparatie, Passat-ul e banal exterior in comparatie cu 407...

Doar ca...poate multi nu vor o masina care sa strige: "Look at me!" Pe de alta parte unii cauta distinctia pe care ti-o ofera un 407 - dar nu unul cu capace si manere de usi negre... :cursing:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cristic

#12
Eu cel putin mai degraba am intors capul dupa 407 si inca il mai intorc :) Dar cand te uiti la scop si buzunar, asa fac majoritatea, mai inchizi ochii la monotonia Passat-ului. Pentru anonimat mi-as lua un Avensis.

elikratos

Gand la gand... apreciez la randul meu rafinamentul estetic al 407 in comparatie cu vaporeanul Passat.
Lui 407 ii reprosez componenta practica, neglijata in favoarea detaliilor estetice (consola fata este exemplul tipic: minunat de frumoasa, invariabil zdrelita de borduri si denivelari pronuntate).
Prefer organizarea germana a habitaclului, nu atat de emotionanta dar parca mai ergonomica.

Fiabilitatea nu prea face diferenta, in cele doua cazuri: nici Passatul si nici 407 nu exceleaza prin robustete.

Cloud, dintre cele doua eu as alege Accord sau Mazda 6.

Cloud no.75

Cu Accordul parca mai discutam...Mazda 6 cu face lift - no way: Un alt fel de Mondeo...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."