Noul Ford Focus versus Peugeot 308.

Creat de AIR, Februarie 18, 2008, 05:08:21 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

elipsys

Multumesc de sfaturi. Asa am sa fac. O sa revin ulterior cu detalii. Am cerut sa-mi trimita si mie documentul ref. la garantii sa-l studiez.

Kman

#16
Elipsys-cel mai bine ca sa te lamuresti e sa faci un drive test cu 1.6 si apoi cu 1.8. ai sa vezi pana la ce turatie trage 1.6 comparativ cu 1.8. Ai sa vezi ce rafinament are 1.6 comparativ cu 1.8.
De ce oare e mai scump 1.6 decat 1.8?
Imi pare rau daca exprimarea mea te-a deranjat, dar asta e adevarul. 1.8 e cel mai prost motor diesel de la Ford.
Ce are in plus in afara de 1.6? 5 cai scosi dintr-o cilindree mai mare?? Nu stiu daca cresc taxele mai mult ca ai luat 1.8 fata de 1.6, dar chiar si asa acest motor nu are ce cauta in gama de motare ford cand ai 1.6 de 90 si 110 Cp.

SI ca sa fie impacat colegul dadu iti urez si eu sa fii santaos, dar sa faci cati mai putini km cu Ford-ul, ca sa poti face mai multi cu Peugeot-ul!!

Gabriel

Imi pare rau sa spun acelasi lucru ca si K-man despre motorul de 1.8. Stie sa-ti traga un sut in fund cand intra turbina ... si cam atat. Acum e posibil ca pentru Focus sa fie mai bun decat pentru Mondeo condus de mine.
Oricumj, alegerea fiind facuta deja, iti urez drum fara incidente.

elipsys

#18
@K-man: Multumesc de urari.
Ref. la motor, sincer ma intereseaza mai mult fiabilitatea lui si sa nu ma lase in drum cand mi-e lumea mai draga, cu tot felul de erori etc.
Eu cred ca am ales totusi bine.
Am facut drive test chiar cu 1.6 de pe 308 de 110Hp. Am fost foarte incantat.

Descarca brosura asta: http://www.ford.ro/files/2008/03/26/281.pdf si vei gasi la pagina 27 specificatii comparative despre motoarele de care vorbim 1.8 vs 1.6 .

coyote

Masina robusta, daca ai noroc. Masina nerafinata la interior. Masina cu mai putina personalitate. Si? Ai luat-o din alte motive.

E ieftina, iti faci treaba cu ea, e sigura. S-o stapanesti sanatos. Motorul e cam dubios, ce-i drept, dar sper sa fii multumit.

Si sa nu ajungi prin service decat la revizii.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Kman

Stai linistit ca nu te lasa motrul in drum. Intreaba-l pe marius varga si o sa vezi ce iti va raspunde despre motorul lui.
Mai depinde si cum utilizezi masina, mai depinde si de noroc.

elipsys

@coyote: Multumesc. Ai atins exact ce trebuie. Este o masina cu care sa-mi fac treaba si cred ca ma pot purta cu ea mai "agresiv" decat cu un Peugeot. Cum am zis, cred ca urmatoarea va fi Pug 309  :001_tongue: Acum altele au fost conditiile si altceva mai bun/dotat nu am gasit la banii astia.

Radon

309... adica asta?

Te dedai la old-timere, colega?


elipsys

 :oops:  :blink: .. In definitiv m-ai inteles ce-am vrut sa zic... 310 nah  :001_tongue:

PS - imi place la nebunie pozitia stergatoarelor...  :001_tt2:

marius.v

#24
Motorul de 1.8 condus vreo doua zile si vreo 500 km in toate conditiile de trafic si drum, pe un focus c-max.
O reala dezamagire.
Incepe sa traga de pe la 2500 de ture, cu senzatia de sut in fund, cum a zis Gabi.
Trage pana pe la 3500-4000 si dupa aia salut.
Poti sa uiti. Mesteci in cutia de viteze de-ti vine acru.
Sub 2000 de ture nu trage sub nici un motiv.
Are un sunet gros, nerafinat (de la distributia cu lant).
Zona rosie incepe de la 4500 dar numai teoretic.
Peste 4000 de ture urla numai, se ambaleaza si nimic altceva.
Nu stiu daca era de la insonorizare sau de la tampoame, dar am avut in el senzatia de passat TDI, adica mi-au tremurat picioarele si urechile dupa vreo 200 km.
In comparatie 1.6 HDI e de pe alta planeta.
Nu-l auzi, nu-l simti, trage de la 1500 la 4500 liniar, senzatie clara de forta, pe care la focus nu am intalnit-o. Intreaba-l si pe cloud.
No offence, dar nu incape comparatie.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

elipsys

#25
Aha... deci nu pot sa fac raliu cu masina...   :offtopic:
Macar o depasire poate...  :biggrin:

Apropo - C-Max nu e mai mare si mai greu decat Focus propiu-zis? Era cumva motorul de dupa 2005 sau cel de dinainte?

Si mai am o nedumerire. Cum sa traga incepand de la 2500 rotatii, cand cuplul maxim il are sub 2000, undeva pe la 1800?

a_mic

elypsis tata, invidiosii astia sunt in stare sa-ti desfiinteze achizitia! Nu te lua "dupe" ei si fa-ti treaba cu ea! Din septembrie te urci iar in frantuzoaica si le vei stapani sanatos pe amandoua! Se-nvarte roata? OK!  :clap:
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

elipsys

#27
Multumesc @a_mic   :blush: pt. incurajari.
Mai aveam putin si ma indreptam spre Logan. Macar stiam la ce sa ma astept.  :001_tongue:
Nu ma intereseaza sa fac raliu, cel mult la capitolul asta ma intereseaza sa-mi dea "suturi in fund" exact cand trebuie (depasiri etc). Si cum vin de pe un benzinar sigur ma voi adapta si la motorul asta la un consum mai decent si performante oarecum mai bune.

Ce m-ar putea deranja, zic eu, ar fi ca si motorul asta are dubla volanta (din cate am inteles) :crying:

Cat despre "frantuzoaica"..... abia o astept sa ne reintalnim...  :001_tt1: :001_tt1: :001_tt1: Pot spune ca la cate am trecut impreuna, nicio alta masina nu se poate compara cu ea.  :biggrin: :001_wub:

a_mic

E...pana la volanta dubla care se schimba, in general, odata cu kit-ul de ambreiaj, mai ai o suta si ceva de mii....sanatos sa fii sa-i faci!
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

elipsys