Rugaminte (ajutor !)

Creat de ildy_a, Martie 04, 2008, 11:10:02 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

ildy_a

Buna, sunt studenta in anul 3 la AR (autovehicule rutiere) una din subiectele mele de proiect este de a 'face' un propriu autoturism. Problema este ca am datele de initiere cum ar fi: MAS (masina cu aprindere prin scanteie) 50 kW si 5800 rot/ min
Eu m-am gandit ca cea mai apropiata masina care se poate compara cu aceste date este peugeot 206, problema mea este, ca nu am gasit foarte multe date pe internet referitoare la aceasta masina, sa nu vorbesc de date tehnice si dinastea, adica nici site-uri nici brosuri nici nimik. Va rog daca cunoasteti un astfel de site sau as putea downloada de undeva sa-mi scrieti. Va multumesc mult

turbojack

Printr-un simplu search pe "google" se  gasesc destule  date tehnice.Presupun ca ai nevoie si de date structurale ,dotari,performante.O adresa e-mail ar fi utila.

ildy_a

#2
Da intr-adevar pot intra pe goggle si sa caut dar nu imi sunt datele foarte utile, am nevoie de mai mult. Adresa mea de mail este : ildy_a@yahoo.com Ms pt reply

andrei

Hmm !

Sigur exista pe acest forum multi oameni care sa se priceapa la asta, acum insa depinde ce inseamna a "face" propriul autoturism... Totusi este ceva prea complex pt. bricolaj...

Sunt si eu curios, ne poti da mai multe detalii despre acest "subiect de proiect" ?
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

turbojack

Citat din: andrei din Martie 05, 2008, 07:38:24 P.M.
... ne poti da mai multe detalii despre acest "subiect de proiect" ?
Exact,ar fi foarte utile mici detalieri a cererii.Un autoturism este extrem de complex ,de aceea este greu sa explici in cateva randuri totul.

ildy_a

#5