Preturile si echiparile Peugeot 4007

Creat de Gabriel, Martie 24, 2008, 11:55:57 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

turbojack

De care sunt foarte curios si eu,deoarece difera in mod cert de cea de pe Pajero.

Gabriel

Din cate stiu eu tractiunea integrala de pe Outlander e identica si la fel cu cea de pe 4007 si C-Crosser.

dadu

Pana si listele de optionale sunt aproape identice in cazul lor.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Radon

#18
Cautam informatii despre motorul 2.4 E care echipeaza 4007, in speta ma interesa norma de poluare in care se incadreaza, ca sa pot estima o taxa de pirma inmatriculare. Nu am gasit nimic in sensul asta. Ma poate ajuta cineva?

Rascolind insa netl dupa aceasta informatie, am dat peste un document interesant. Din cate inteleg eu din el, motorul 2.2 HDi e conceput de .... FORD, si construit de PSA. Nu sunt 100% convins ca e vorba de motorul de pe 4007, ca nu ma price eu asa tare la motoare, e totusi un motor utilizt atat de Ford ca si de PSA.  Oricum, interesant ce scrie acolo.
Link Dosar de presa

dadu

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

@radon: nu e vorba de acelasi motorul. Motorul din comunicatul de presa este 2.2 HDi de pe Boxer. 2.2 HDi de pe 407, 4007, etc, e dezvoltat de PSA pe baza motorului cu aceiasi cilindree la care i-au schimbat turbo simplu cu un twinturbo (170CP) sau cu o turbina cu geometrie variabila (150CP) DE fapt mai jos scria :"CONCEPTION, DEVELOPPEMENT ET PRODUCTION EN FRANCE DANS LA PLUS GRANDE USINE DE MOTEURS DIESEL AU MONDE".

marius.v

Da, e un twin turbo, cu doua turbine cu geometrie fixa, mai mici, dar cu un raspuns mai bun, decat cea mare cu geometrie variabila.
Atata doar ca se pare ca cea cu geometrie variabila are intercooler, iar cele doua mici twin, nu.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

AIR

La fisa tehnica lipsesc date si sunt greseli.Consum urban la benzina cutie CVT.
Moment maxim la motorul benzina?
Moment maxim la diesel nu are cum sa fie la 200rpm inseamna ca ar merge nemaipomenit de economic :001_smile:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Gabriel

Greselile mi le asum, datele lipsa asa le-am primit.

coyote

AIR, cred ca iti poti imagina ca e vorba de un 0 lipsa... Datele tehnice detaliate le poti gasi la o cautare detaliata pe web. Datele prezentate sunt informative.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Radon

Quote din proaspata stire de pe portal: "Astfel, incepand din 2009 pe SUV-urile francezilor va scrie "Made in Europe"."
Sa inteleg ca acum scrie altceva, si ca la preturile alea asa de ispititoare se adauga taxe vamale pan' la cer?
BeeJay, ai ceva informatii pe tema asta?

Gabriel

Radoane habar nu stiu. Sigur sunt facute in Japonia dar mai mult    :confused1:

turbojack

Integral sau doar componentele?Daca la acel pret mai adaugam 30% taxa vamala (sau cat o fi  :crying: ) ,pretul devine prea apropiat de marcile de lux.

Gabriel

Integral. Dar daca o iei in leasing operational taxa vamala se aplica numai la valoarea reziduala. Parca asa era odata dar e posibil sa se fi schimbat legea.
S-ar parea ca in privinta lui 4007 Trust a negociat bine. In Franta nu e disponibila masina e disponibila doar in doua echipari cu o singura motorizare: 2.2 HDi.

AIR

Nici sa o primesc cadou nu as tine asa masina mare la casa mea.As vinde-o imediat!
Si mananca de rupe daca ei dau asa cifre in realitate cum ar fi!
Nu zic ca e urata, dar nu e segmentul care ma atrage.Prefer sa ma catar cu piciorul in loc de roti!(asta pt Offroad)
Toata stima
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim