Razgaiatul, 406 coupe, jurnal de bord

Creat de neog, Iulie 18, 2008, 08:30:52 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

Citat din: neog din August 18, 2008, 07:11:33 P.M.Dupa ce am ascuns inainte de vama, in stufaris toporul pe care socrul nu-l lasa niciodata acasa, am trecut in Ungaria.

:lol: asta e de mare ngajament  :lol:

Vlad01

De foarte mare angajament sa va spun si de ce: o ruda de-a mea a fost batuta bine de politistii de frontiera maghiari fara vreun motiv anume. L-au scos din masina in fata nevestei si a copilului, l-au luat, l-au batut bine si l-au adus inapoi. Acum se judeca cu ei.

momo

Citat din: Vlad01 din August 19, 2008, 12:35:01 A.M.
De foarte mare angajament sa va spun si de ce: o ruda de-a mea a fost batuta bine de politistii de frontiera maghiari fara vreun motiv anume. L-au scos din masina in fata nevestei si a copilului, l-au luat, l-au batut bine si l-au adus inapoi. Acum se judeca cu ei.

Si care ar fi fost motivul?

SilverBullet

Baieti, vedeti ca sunteti OffTopic  :nono:
Nobody is Perfect. I am Nobody.

206 Starline | 1.6E | 16V | 110CP | Rouge Lucifer | 15" Sirocco | Aluminium Pack

neog

#19
Exact inainte de Nadlac, cand am luat micul dejun, vesela si frumoasa se vedea in portbagaj coada toporului. Nici macar nu ne-am gandit la aspectul asta cand am plecat de acasa, dar nici nu stiam cum vor reactiona vamesii daca o descopereau intamplator, asa ca ne-am debarasat de ea pana la intoarcere, cand a fost ridicata tot de acolo.

,
,
,


Acum ca am reusit, aveti cateva poze cu leutul meu, dar promit ca odata intors de pe Fagaras, o sa-l prezint intr-o sedinta foto mai amanuntita. Mersi frumos!
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

momo

Superb!!! Sa-l stapanesti sanatos! Poze la interior, poti urca?

neog

Am sa incarc poze si de interior, pana atunci, va spun ca este foarte ingrijit, masina de nefumator, iar ambii proprietari aveau peste 50 ani cand au achizitionat-o. O sa mai adaug poze recente peste cateva zile cand ma intorc de la munte.

Continuam cu o noua etapa, si anume ziua de marti, cand am plecat foarte hotarati spre Munchen. Aveam ceva indoieli, pentru ca in acea dimineata nu mi-a raspuns la telefon respectivul vanzator din oras, si pana la urma tot nu am reusit sa dau de el. Eram din ce in mai neincrezator, pentru ca preturile mai mici erau la particulari, si ma gandeam ca va fi foarte greu in continuare sa dau de ei. Am renuntat la Munchen si ne-am redirectionat spre Regensburg. Socrul avea acolo doua masini reperate, (era interesat de Mercedes Sprinter), dar nici unul nu arata atat de bine ca in oferta, iar dealerii erau rusi, si nu ne-au inspirat incredere. Am plecat in tromba spre Nurnberg, spre renumitele targuri de acolo, numai ca..., neprevazutul s-a intamplat. Sarmanul astra care ne-a indurat, dadea semne de oboseala, iar martorul care indica motorul, licarea. Nu statea nici aprins, nici stins. Am reusit sa ajungem in Nurnberg, si am tras la primul service.
Dupa multe replici in diferite limbi, numai germana nu, ne-a facut o constatare cu calculatorul, dar oricat incerca sa ne explice ce are, tot nu intelegeam. Am plecat fara sa ne taxeze vreun euro, spre o adresa care ne-a dat-o el, si unde am gasit un romanas plecat de 12 ani in Germania. Se pare ca masina avea senzorul de la computerul de bord, care anunta orice problema are motorul. Nici o problema majora, decat ca motorul se putea opri, si nici in ruptul capului sa nu mai porneasca.
Asa ca..., romanasul a facut comanda de senzor, si ne-a chemat peste cateva ore. In acel interval de timp, am reusit sa vizitam o zona a Nurnberg-ului, populata numai cu targuri de masini. Aceasta este o alta poveste... .
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

neog

Cum am spus, am avut destul timp sa vizitam cateva targuri de masini din Nurnberg, pana la ora programarii la service. Am vazut tot felul de masini, scumpe, ieftine, vechi, noi, frumoase si urate, dar nici macar un coupe 406. Gustul amar, mi l-a lasat faptul ca unele targuri apartineau rusilor sau arabilor, si nu prezentau deloc incredere. Am pus ochii pe un 406 din 2005, diesel, motor de 2000, pe care se cerea 6500, si pe care vroiam sa-l achizitionez daca nu gaseam coupe-ul. Am ramas uimit cate natii de oameni gaseai aici, iar romanasii, cam te miroseau, vroiau sa se lipeasca de tine pentru a face intermedieri. Cand ne-am intors la masina, surpriza, amenda in geam. Parcare neregulamentara, numarul masinii, si 15 euro. Am plecat fara sa o platim, probabil ca ne-am inselat crezand ca nu isi vor bate ei capul cu noi, dar pana acum nu am primit nimic prin posta. Am plecat spre service, si inlocuirea senzorului si schimbatul filtrului si a uleiului = 210 euro.
Romanasul a fost foarte de treaba si nu a aceptat nici un bacsis, ca sa nu mai zic ca daca il intrebam ceva si stia sa ne spuna, ne ajuta cu cea mai mare placere, si asta puteai spune despre orice german.
Nu mai aveam chef de nimic, eram foarte obositi, si nu mai aveam timp de facut nimic, asa ca am plecat spre Heillbron, unde amandoi aveam masini de vizitat. Am vrut de curiozitate, sa ajung la dealer, macar sa vad locatia, si sa cazam undeva in apropriere. Eram constient ca nu am cum sa vad masina, sau ca nu o sa pot intra, dar cand am ajuns... , minunea era in fata mea.
O parcare imensa, aproximativ 200 masini, numai BMW si Mini, si o cladire cu expozitie, si... , leutul statea acolo cuminte, parca torcand, si asteptandu-ma. Va da-ti seama ca nu am mai putut dormi, dar ce nu stiti e ca am dormit la un hotel de la geamul caruia vedeam masina :).
La prima ora eram in curte la dealer, totul functiona ca un ceas mecanic, iar politetea este mult peste a noastra. Mi-au dat cheile, iar pentru un test drive, m-a insotit cineva de la ei. Am negociat pretul, iar actele au fost facute in 2 ore. I-au facut ultimele verificari inainte de a-mi da drumul sa plec. Aveam cheile in mana si nu-mi venea sa cred, emotiile ma cuprindeau acum mai mult ca niciodata, si piciorul nu statea delco calm pe acceleratie. M-am obisnuit cu ea imediat, ne completam unul pe altul. Am plecat foarte multumit, neregretand deloc alegerea facuta.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

costin_dsm12

Foarte frumoasa si impresionanta povestea, dpdv al emotiilor si al trairilor.
Sa o stapanesti sanatos si fericit.
206 HDi, Nature will remember.

neog

Multumesc frumos!
Din momentul cand am luat-o, nu ar mai fi multe de povestit pana la intoarcerea in tara, decat ca la un moment dat, am inchiriat la o pensiune, un apartament cu 2 camere, la parter. M-am certat cu tata ca vroia sa parchez masina in fata geamurilor, iar eu incapatanat de fel, nu am vrut si am lasat-o in fata pensiunii. Socrul, mi-a luat el locul, si a tras Sprinter-ul langa geamurile apartamentului. Greseala, era chiar ziua meciului de la europene, daca nu ma insel, intre Turcia - Germania, iar suporterii de bucurie, au cam depasit limitele intre ale alcoolului. Beam noi linistiti o bere in camere, cand ne-am speriat la auzul unor sunete de geamuri sparte si si tabla indoita. O matahala de Bmw serie 7, condus sub influenta alcoolului, s-a infipt cu spatele cand iesea din parcare,drept in Sprinter-ul nostru.
A iesit un ditamai scandalul, pentru ca vroia sa fuga de la locul accidentului, dar l-am prins inainte sa fuga, si ne-a dat 200 euro fara sa clipeasca, si tot el ne-a invitat la un pahar de bere. Totul s-a terminat frumos, singurul incident avut, vamesii nu m-au lasat nici de nebuni sa intru in tara pana nu le-am dat mita. Culmea nesimtirii, mai faceau si misto de mine ca pana in Germania e drum lung. M-am usurat de 50 euro si am ajuns acasa, unde visam numai somn.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

Vlad01

Neog, m-ai tinut cu ochii lipiti de monitor curios tot timpul de urmatoarea etapa din povestea ta. In primul rand multa sanatate, in al doilea rand felicitari pentru felina, si in al treilea rand felicitari pentru modul aparte in care ai povestit intamplarile   :001_tongue:

neog

Inca o data mersi si eu. Adevarul e ca, insufletit de visul acesta, de rabdarea avuta, parca nici nu am simtit greutatile si stresul din acea saptamana. Astazi mi-am luat numerele provizorii, si pe 18 septembrie sunt programat la RAR. Astept cu nerabdare sa vad de cat ma mai golesc la buzunare:), dar merita fiecare banut. Estimativ... ,am o idee.
Acum v-am lasat, in cateva ore plec catre serpentine si peisaje de nedescris. Ne auzim peste cateva zile.

Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

dragosheluv

#27
Salut, felicitari pt achizitie, vreau si eu sa plec in curand dupa un leutz ca al tau. Te rog poti sa imi spui daca stii din ce an motoarele 2.0 benzina sunt euro 3,(deh, treb calculata si taxa auto..) si euro 4? Al tau ce euro are? Imi poti arata cam dupa ce sa ma uit la acte,la motor.. alte detalii care crezi tu ca ar fi folositoare? M-ar ajuta enorm un sfat de la un posesor. Imi poti scrie si privat la dragosheluv@yahoo.com
PS Sunt nerabdator sa apara continuarea povestirii :)), I'm ur biggest fan! Multumesc frumos anticipat

neog

Salut @dragosheluv! Din cate m-am interesat eu, modelele fabricate pana in 2000, au E2, si incepand cu anul 2000, au E3. Nu sunt sigur de modelele din 2003/2004, cele cu facelift schimbat sau cele diesel, daca sunt si cu E4, cel putin eu nu am intalnit niciunul cu E4. Al meu este fabricatie 1999, si prima inmatriculare la sfarsitul anului 2000, din aceasta cauza, este prins cu E2. Inca sunt pe numere provizorii, dar astept cu inima purice sa vedem modul de incadrare al celor de la RAR. Acesta este un aspect foarte important cand o cumperi, sa ai grija ca anul fabricatiei sa fie dupa 2000, pentru a avea sigur E3.
Documentele pe care sa ai grija sa le primesti neaparat sunt: contractul de vanzare cumparare, factura, brieful mare si brieful mic (echivalentul nostru este carte de identitate), si un document care reprezinta asigurarea si valabilitatea numerelor de Germania. Acestea iti sunt obligatorii pentru inscrierea in Romania. Optional, posesorul poate sa-ti mai dea cartea service-foarte importanta, manual, facturi cu reparatii, etc, care sunt binevenite.
Sa ai mare grija ca pe factura, si pe brieful mare, numarul de identificare sasiu sa coincida cu cel al masinii. Tot pe brief, o sa gasesti o serie, care o sa iti indice si norma de poluare. Alte sfaturi:), masina este foarte rara si la ei, nu o sa o gasesti pe toate drumurile, eu nu am gasit-o in nici un targ, cel mai bine este sa te duci la sigur. Eu personal, nu am avut incredere nici in rusii, turcii sau alte nationalitati de pe acolo, decat in germani:). Bafta!
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

dragosheluv

Multumesc pentru sfaturi, o sa le notez si o sa tin cont de ele. As mai avea niste intrebari, sper sa nu te deranjez, dar nu prea stiu pe nimeni altcineva care a fost dupa 406 coupe in germania. M-am tot interesat pe mobile.de si autoscout si am gasit mai multe in belgia, iar pe autoscout am gasit ceva mai ieftine. Stii ceva de masinile din belgia? Ai dat de ceva tepari cand ai sunat dupa masina?Ofertele din siteurile in care te-ai uitat cam care erau estimativ corecte? Sau ce diferenta a fost intre ce ai vazut acasa si acolo? De negociat cum ai facut? ai mai descoperit ceva defecte minore ca sa negociezi?Cam cat lasa ei la negociere? Cum faci verificarea tehnica pe acolo, cam cat costa ai idee?
Si nu in ultimul rand poti sa ma anunti si pe mine cum a iesit de la RAR la inscris, cat a costat, ce norma de poluare..etc? Multumesc inca o data pentru ajutor, iti doresc sa te bucuri de masina fara evenimente. La revedere