Razgaiatul, 406 coupe, jurnal de bord

Creat de neog, Iulie 18, 2008, 08:30:52 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

neog

Salut! Sincer nu am cautat decat in Germania. Am auzit ca in Franta sunt mai ieftine, dar si ca francezii sunt renumiti pentru stilul mai agresiv de a conduce, si pentru faptul ca nu tin la masini. Am un prieten care a fost in Franta si un coupe din 1998 de 2000 cm se gasea la 5500-6000 euro. Am vazut 2 in Bucuresti si 2 in Alexandria, dar nu ma multumeau la pret, si mai ales la ingrijire si aspect. In alta tara, chiar nu prea aveam cum sa ajung. Am cautat pe mobile.de si autoscout, si urmaream sa vad daca unele oferte apar pe ambele site-uri si daca sunt diferente de numere sau de pret. In mare, ofertele de pe autoscout sunt reale, atat ca persoanele fizice mai pun 100-200 euro in plus, sa vada daca tine, dar daca le spui ca in anunt era un pret, scad imediat pretul. Dealer-ul de la care am luat-o, avea acelasi pret in parbrizul masinii ca si cel de pe site. De tepari, nu pot spune ca am dat, dar sunt o groaza si se ocupa de masinile care le pot vinde repede, la cele mai aparte, nu se baga pentru ca nu sunt cautatori. Pot spune doar ca vorbisem cu cineva din Germania, si cand am ajuns acolo am vrut sa-l sun si nu a mai raspuns. Mai se poate intampla ca unele numere de telefon sa nu fie alocate, sau pur si simplu sa nu sune.
Masina pe care am vazut-o inainte de aceasta nu a fost pe placul meu, mai avea unele zgarieturi, bara putin sparta, si nu mi-a prezentat incredere. A fost de ajuns ca sa ma gandesc de 2 ori inainte sa ma hotaresc.
Cea pe care am luat-o, am gasit-o la un dealer, nu mai circulase din 2006, si totul este nou, uneori ma intreb cum de pot exista astfel de masini care nici macar sa nu se cunoasca a fi folosite. Am cerut un test drive, se comporta excelent, demaraj in fiecare treapta, franare, gropi, urcata pe rampa, nici o pata de rugina. Mi-a aratat euro testul facut la numarul de km pe care ii avea, totul ok, iar inainte de plecare au mai facut o verificare a motorului. Totul a fost "din partea casei", sincer am ramas si eu uimit de amabilitate. Daca nu ai norocul asta, te poti duce la orice service si ceri un euro test, facut pe calculator. Din cate stiu este intre 30-50 euro.
La negociere, i-am cerut un discount, ei acorda de fel intre 100-400 euro. Cadou, am primit 4 anvelope si genti de iarna, dar nu peste tot este asa.
Legat de RAR, pe 18 sunt programat, si cat de repede o sa fac dosarul pentru inmatriculare. Va tin la curent. Bafta!
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

neog

Astazi este 18.09.08, adica data cand am mers cu leutzul la RAR. Dupa 2 luni de asteptare, eram plin de optimism si credeam ca o sa am o zi roz. Am avut ceva emotii pentru ca ramasesem fara claxon pe Transfagarasan, insa cred ca le-a scapat lucrul asta. Am fost insa respims din cauza sistemului de franare: spate stanga tinea mai putin decat spate dreapta, iar tipul de acolo chiar nu a vrut sa ma jongleze cu franele:(, asa ca am fugit repede la un service si "m-am bagat in fata". Cum placute de frana nu am gasit in tot orasul, iar comanda venea in 12h, am schimbat placutele de la o roata la alta, si rezultatul, frane foarte bune. A doua oara am trecut fara emotii, insa cand mi-a calculat taxa la trezorerie... :cursing: :001_unsure:9900 ron. Maine ma duc sa o platesc si sa-mi iau numere. Nu-mi ramane decat speranta ca o se mi-i restituie, dar sincer, nu regret nici un banut, ii merita pe toti.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

AIR

Poate dupa ce inchei cu inmatricularea ne spui si noua cat te-a costat in total masina. (Adusul din Germania, costul masinii propiu zis, si cat te costa taxele de inmatriculare (poluare))
Multumesc anticipat
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

neog

M-a ajuns putin cam mult, peste cat ma asteptam, dar din cauza greselii mele. Costurile ar fi urmatoarele:
- 7500 euro masina,
- 800 euro drumul dus, si intors cu 2 masini,
- 100 euro RAR,
- 3000 euro taxa de poluare,
Cu aproximatie 11500 euro, fara alte taxe si impozite pe la primarii, politie si de numere.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

Radon


neog

Ma refer ca am verificat decat data primei inmatriculari, adica octombrie 2000, iar ca norma poluare D3, iar masina este de fapt din 1999.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

mjustin

Ia partea buna si frumoasa a situatiei si anume ca ti-ai vazut visul realizat si te bucuri de masina. Banii sunt facuti pentru a fi cheltuiti.

Sunt sanse sa-ti recuperezi banii daca se anuleaza taxa, discutiile sunt in faza avansata.

neog

Exact asta fac, ma bucur enorm ca totul a devenit realitate si sunt fericit de fiecare data cand trec pe langa el si mai ales cand ma urc la volan. Cat despre bani, mare dreptate ai, daca o sa-i primesc, sunt bineveniti, daca nu... , asta e.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

neog

Revin cu amanunte din excursia de care s-a bucurat leutzul :001_tongue:. Am ales sa fac un traseu mai lung de-a lungul caruia sa am ce vizita, si mai important sa intalnesc peisaje minunate. Muntii Fagaras ii mai traversasem dar niciodata nu o sa dau inapoi la ivirea unei astfel de ocazii, sunt pur si simplu mirifici. Prima parte a fost infernala, cativa km buni dinspre Curtea de Arges, unde drumul a fost carpit dar iar denivelarile te fac sa-ti iesi din pepeni. Balea lac si Balea cascada au fost micile popasuri inainte de vizitarea Sibiului. Nu am fost niciodata in Sibiu, iar vizitarea Centrului Vechi, a turnului si a mitropoliei a fost ceva ce nu o sa uit niciodata.
Am facut pasi repezi spre Sighisoara si intr-un final am ajuns la destinatie, la iesirea din Gheorgheni, km 20 spre Lacul Rosu.


O poza de-a dreptul superba.



Nu aveam cum sa ratez Cheile Bicazului.



Intr-una din zilele urmatoare am vizitat Salinele Praid. Am ramas foarte uimit, deoarece nu ma asteptam sa vad asa ceva in mijlocul muntelui. M-am simtit ca in Total Recall. La intoarcere am ales Brasov - Valea Prahovei.
Primele impresii pe drum de munte, varianta Romania :cursing:, au fost super multumitoare. Masina s-a comportat excelent in viraje, demaraj; suspensiile putin cam dure m-au facut sa o las mai moale la gropi, dar per total am o stare de implinire. Am constatat ca daca am aerul conditionat pornit, este putin mai ''puturoasa".
Eram foarte curios in privinta consumului si dupa ce am facut plinul la intoarcere mi-a iesit un consum de 7.3l/100 km.
Evident ca nu am facut cateva poze si cu leutul :biggrin:.






Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

Vlad01

E superb la Cheile Bicazului si Lacul Rosu. Am fost pe acolo dar doar cu autocarul. Bun consum ai scos ;)

neog

Am ramas si eu uimit, si au fost tronsoane unde am mers constant cu 120km, dar si portiuni de urcare cu serpentine. Inca nu i-am facut un consum urban.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

asterisc

Superba iesire!!!  :clap:

Cel putin o data pe an fac traseul Sovata/Praid, Cheile Bicazului, si vreau sa zic ca nici cu 206 nu scot consumul asta, mai ales pe serpentinele dintre gheorgheni si lacul Rosu. Recomand cu caldura o excursie vara cu cortul in acele zone, mai ales langa Lacul Ursu  :clap:
Reality is for those who can't face Science Fiction

neog

Zonele dinspre sud le-am tot vizitat, si acum avand timp si  :clap:, ceva drag sa conduc m-am avantat mai mult. Serpentine au fost destule, iar cele dinspre Gheorgheni - Cheile Bicazului, mi s-au parut mult mai periculoase, dar si mai minunate decat Transfagarasanul. Esti in inima muntilor. E drept, consumul instant la urcare era 12l - 15l, dar cel care mi-a iesit mie este facut pe 1220 km. Mi-am propus sa mai ajung pe acolo, si sa am si cortul in portbagaj.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

neog

Cand mi-am luat masina ma gandeam ca nu fac mai mult de 15000 km/an, avand in vedere ca nu era o necesitate si un vis, o dorinta :001_wub:. Totusi, starea care care ma incearca de cate ori sunt la volan este de nedescris. Oare ea ca masina imi da starea asta, marca Peugeot, sau dragostea pentru ea care uneori parca este mai mare decat cea fata de prietena? :001_tongue: :biggrin:. Mai e cineva in situatia mea?
Cum am spus, au fost 5000 km fara nici o problema din partea ei, poate doar a soferului :001_unsure:, si-mi doresc cat mai multi in continuare. Se comporta excelent, putin dura la gropi, uneori putin lacoma, dar nu face decat sa ma asculte. As avea totusi o intrebare banala, dar sunt nedumerit: chiar daca am si aerul si ventilatorul oprit, se simte cum baga curenti de aer de afara, si cu clima oprita, curentii veniti de afara tind sa fie incalziti la temperetura setata pentru aer si clima. Pot inchide circuitul in vreun fel?
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!

a_mic

#44
Citat din: neog din Octombrie 09, 2008, 02:35:58 P.M.
Oare ea ca masina imi da starea asta, marca Peugeot, sau dragostea pentru ea care uneori parca este mai mare decat cea fata de prietena? :001_tongue: :biggrin:. Mai e cineva in situatia mea?

Daca-si face cont, ai pus-o!  :001_tt2:
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.