Impresii despre 307

Creat de Kman, Februarie 23, 2007, 09:58:54 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Kman

Pentru posesorii acestui model sau cei care l-au condus o vreme am rugamintea de a post in doua categorii distincte ce apreciaza la modelul 307 ( idiferent ca e hatch sau BK/SW ) si ce i-a dezamagit.

Haideti sa incep eu.

+

-Stabiliatatea si trenul de rulare- nu am nimic ce sa reprosez din acest punct de vedere
-Spatiul interior- mi se pare arhisuficient pentru clasa ei ( vorbesc acum si din punt de vedere al posesorului de SW)
-Designul- inca contemplu alura ei dupa 2 ani
-ESP- setat sa nu actioneze foaret repede iti lasa placerea de a te "da" cu masina
-Ambianta la bord- ex-tra-or-di-na-ra...(iarasi vb din puntul de vedere al posesorului de sw)
-Modularitatea- sunt impresioant c epoti face cu interiorul SW-ului
-Franele- are frane bune, iar dozarea pedalei este excelenta.
-Clima- face fata cu brio atunci cand temperaturile sunt criminale.
-Raportul pret/calitate/dotari/- la ce bani am dat am primit "multa" masina si de o calitate corecta

-

-Suspensia- un pic cam rigida pentru gustul meu, dar nu e un capat de tara
-Comenzile climatizari- sunt un pic cam jos plasate
-Valoarea de revanzare- datorita mitului masinilor nemtesti nu cauta nimeni frantuzestile
-Plasticele de pe fetele de usi- aspect ifetin si cam dure, dar la pretul masinii ...
-Precizia timoneriei la cutia de viteza- cam agata, dar asat e boala mai veche la frantuzesti

Daca mai gasesc ceva o sa adaug..


Radon

#1
La plusuri antescriitorul meu a zis cam tot ce era de zis... nu stiu ce as putea sa adaug, decit faptul ca se pare ca motorizarea Diesel 2.0HDI nonFAP este una din cele mai bune care exista. Si nu ma pot plinge nici de consum, desi m-as fi bucurat, ca oricare, sa fie mai mic.  ;D

La minusuri nu ma raliez intru totul celor zise mai inainte, de exemplu cu plasticele... mie mi-s placute, dupa ce am vazut alte masini de banii astia cum arata, m-am declarat satisfacut de plasticele "mele". Un minus mare la mine a fost radio-CD-ul Siemens VDO, care, desi suna bine pentru cit am eu nevoie in masina, a fost o scula dezamagitoare din punct de vedere mecanic. Sa nu poti scoate CD-ul din el se poate dovedi o chestie absolut criminala, indiferent cit de tare ti-ar place muzica de pe acel CD. Schimbat insa, sa zicem in garantie, dupa lupte de guerilla, cu un radio-CD Clarion. Si inca un minus - mare dezamagire - a fost faptul ca, oricit m-am straduit, nu am reusit sa schimb nimic esential in perioada de garantie (ma refer aici la piese si sumbansamble esentiale pentru buna functionare, cum ar fi articulatii, elemente de suspensie, sistem de frinare, etc).
Inc un punct in minus ar fi faptul ca, desi se recomanda ca o masina cu pina la 7 locuri, cele 2 locuri suplimentare din spate (pentru care trebuie sa-ti cumperi scaune, sau sa suni un prieten) sunt atit de inghesuite incit cu greu o persoana adulta ar putea sta acolo fara sa faca lumbago. Eu unul le-am folosit doar pentru transportat copii.

marius.v

Motor 1.6 Hdi de exceptie, considerat de cei mai multi drept motor de referinta in clasa lui de cilindree, referitor la cuplu, putere, rafinament, silentiozitate.
Trage exceptional de pe la 1200-1300 de ture, are forta, are temperament, consuma putin.
Dar e foarte strans de nou, rodajul primar se termina zic eu pe la 15000 km si cred ca va merge perfect dupa dupa 30000.
Considerat ca un motor ``aproape ca pe benzina``.
Pentru 307 un motor relativ usor zic eu, greutatea in plus fata de 1.6 benzina fiind doar de 17 kg in plus.
Minus, dar nu mare: imi scartaie franele in fiecare dimineata la primele doua, trei pedale.
Si cam atat.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

rara

Si mie mi-a placut 307-le lui k-man, pe care l-am studiat mai atent. Cu toate ca nu am avut ocazia pana acum sa conduc unul. Dar cine stie. 8)


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Kman

Revin cu un alt lucru ce mi-a placut la 307.
-Scaunele- ofera un comfort foarte bun la drum lung, nu sunt foarte tari, nici foarte moi, au o sustinere laterala buna, au reglaje suficiente sa iti poti gasi o pozitie comoda de condus. Am mers si 800 de km/ zi si fara pauze semnificative si nu m-am simtit obosit.
-Torpedoul refrigerat- nu e numai o chestie de marketing, chiar iti poti tine la rece ceva fara probleme

theprince

Vreau sa va zic ca eu cand am inceput cautarile pentru autoturism am exclus din start asa numitul "break". Pe siteul Peugeot am intrat initial doar pentru 407. Atunci am vazut 307SW. Am avut o senzatie ciudata: "ba, e misto... dar e break... dar pavilionul asta - mare smecherie... si nici chestia cu scaunele nu e rea deloc... dar totusi e break... mai caut... mai vedem". Si dupa ce am mai cautat cateva saptamani (timp in care ma tot intorceam la siteul PUG - design tata ! la masinile astea, nu gluma), m-am decis - 307SW vreau. Si il am ! Si nu imi pare rau, decat poate ca nu traiesc in alta parte unde sa nu imi fie teama de vizitele la service.
In rest, K-man explica mai bine, tehnic. trairile mele. :)

sorin-307sw

Mergand o data pe scaunele din spate ale SW-ului meu am realizat ce mult pierdem noi soferii unor astfel de masini;panorma din spate este absolut superba.
PS. asta e un mare mare PLUS :P

nolo

IMI IUBESC MASINA!

este comoda la drum lung, suficient de spatioasa pentru nevoile mele, are o tenta sportiva pronuntata, motor, tren de rulare, directie, stabilitate.... nu te faci de ris!

este foarte FRUMOASA ;D
avocatul diavolului

Seby

Nici nu prea stiu ce sa zic...oricum cea ce m-a atras la acesta masina a fost in primul rand forma si interiorul, in special scaunele...mi se par f. confortabile si imi plac ca au acel suport lombar mai pronuntat...

Despre fiabilitatea ei...ce sa zic e ok pana acum desi am facut cu ea undeva in jur de 50.000km si mai urmeaza multi :P...imi place cum se aseaza pe sosea la drum lung si nu ma oboseste.

Un lucru care ma deranjeaza la ea este acela ca este prea finuta pentru drumurile noastre...

numai bine...
...face the future...

nolo

Citat din: Seby din Aprilie 15, 2007, 10:02:16 P.M.
Un lucru care ma deranjeaza la ea este acela ca este prea finuta pentru drumurile noastre...

asta nu-i vina ei, ci a noastra, ca ne-am nascut in tara asta.
avocatul diavolului

gabiistancu

Eu m-am indragostit din prima clipa de ea!!! Chiar nu stiam ce masina sa-mi iau, dar cand am vazut 307 SW'ul am stiut ca asta e masina pe care mi-o doresc. Si in mai putin de 2 saptamani o aveam. Pot spune ca sunt multumit de ea, dar inainte am avut Dacie, asa ca..... :)) ... ce comparatie pot face :)). (si am mai condus alte marci la servici si pe ale prietenilor, in rest... nimic)

Gabriel

Sincer, initial am visat 206SW si am avut norocul sa-mi pot permite unul. Ma nemultumea spatiul interior dar in rest era ce-mi doream. Dupa accident am ales 307SW mai ales din cauza spatiului. As fi preferat o forma mai dinamica dar in timp m-am indragostit de aceasta masina, cred ca si din cauza motorului care-mi ofera destul de multe satisfactii.

theprince

"destul de multe..."? Ma sperii !! :)
Sau poate singura insatisfactie e data de desele vizite la pompa. ;)

Gabriel

Printisorule, cand ne intalnim faci o tura cu ea?

andrei

Azi la intalnirea din Bucuresti m-am apropiat si eu de un 307SW (@kik, salutari !) si nu e rau deloc (da' deloc !) la prima vedere !

Alte impresii dupa o examinare mai detaliata, si eventual o calatorie.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006