Peugeot 206 vs Rover 25

Creat de Kman, Martie 08, 2007, 09:56:54 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

a_mic

Citat din: Radon din Martie 08, 2007, 03:13:39 P.M.
Citat din: a_mic din Martie 08, 2007, 02:59:35 P.M.
Deci, obiectiv vorbind, s-a transat ! Dar... ca e si un "dar", dupa cum bine stim, de multe ori cumparaturile le facem cu inima si nu cu creierul...:)
parca vorbesti de insuratoare, a_mic-ule !  :D
Pai daca vorbeam cu capul, imi luam un IMS la drumurile noastre, nu "frantuzoaica" ! :)
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Radon

sau un Rover, da' RANGE ROVER  :D :D :D

Kman

#17
Citat din: Radon din Martie 09, 2007, 11:55:50 A.M.
sau un Rover, da' RANGE ROVER  :D :D :D


mai oameni buni iar va mananca dintii???

Seby

hai ca ma dau si eu cu parerea...

sincer as alege rover 25, a avut un prieten si cat timp a stat la el nu a avut probleme cu el (l-a dat ca a avut accident si inca mai pomeneste ca ce masina buna era)...sincer nu am condus niciodata 25 dar am fost cu un 75 si senazatia a fost nice...m-a impresionat.

despre 206, a fost masina la care visam si am ajuns la 307...sincer nu prea mi-a placut benzinarul de 70cp pe care l-am condus...si cele pe benzina nu prea am auzit ca sunt grozave la fiabilitate...eee asta e parerea mea si s-a format mai mult din ce am vazut si auzit...

oricum imp. e sa ai noroc de masina :)
...face the future...

turbojack

Buna comparatie.
In primul rind sa vorbim de chestiuni tehnice si fiabilitate.
Ambele au pe fata suspensii `pseudo-McPerson.
206 pe spate vesnica suspensie cu bare de torsiune,pe cind 25 are suspensii multilink cu sistem de directie inclus.
Ca motor,daca vorbim de variantele benzina de 1.6 ,16v ,cel de Rover mi se pare superior,atit prin elasticitate cit si prin urcarea in ture (la 6000- rpm ajunge usor si nu da semne ca e la limita ).Anul trecut am "scapat" un 25 pe autostrada cu 195 km/h ,in conditiile in care eram pe gpl, si se comporta admirabil de stabila la viteze superioare,tinuta de drum buna pastrata si pe drum virajat si condus "la limita".
Ca masina as alege cu ochii inchisi 25 ,in defavoarea lui 206.
Diferentierea insa o face valoarea la revinzare (dar trebuie sa o includem si pe cea de achizitie),care este clar in favoarea lui 206.
Costul pieselor intr-adevar sint mai mari la 25 si mai greu de procurat.
Problemele cele mai des intilnite la Rover sint cele legate de circuitul de racire unde crapa furtune,garnituri,termocuple,etc .fapt ce aduce dupa sine si distrugerea motorului .Pe ansamblu insa din punct de vedere tehnic 25 este superioara lui 206.
Exista si Rover 25 AWD,ceea ce Pug inca nu se sinchiseste sa scoata pe piata.
Ca o paranteza Rover ,75 este superioara lui 407 prin rafinament si confort .

Kman

Turbojack-> la peugeot e motorizrea  hdi de 75 de cp . erau comparate doar  ca suma bani.
Oricum nu stiu cum stau in Italia rover la service-uri,dar aici e jale.

Cloud no.75

@turbo: la faza cu R75 vs 407 vad ca esti de acord cu mine... ;D
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




asterisc

@a_mic: 2. culori: alb (P) vs gris (R) - albul duce la o utilizare mai economica a aerului conditionat => P

Cum adica? Te referi la faptul ca nu se incinge asa tare la statul in soare? :)
Reality is for those who can't face Science Fiction

a_mic

Citat din: asterisc din Martie 16, 2007, 10:49:24 A.M.
@a_mic: 2. culori: alb (P) vs gris (R) - albul duce la o utilizare mai economica a aerului conditionat => P

Cum adica? Te referi la faptul ca nu se incinge asa tare la statul in soare? :)

Da ! Si o spun din experienta: am circulat cu masini identice fara "aere", in conditii asemenea de temperatura foarte ridicata, acelasi comportament la geamuri deschise, singurele diferente fiind datorate culorii: alb si albastru ultramarin. Credeti-ma, este o diferenta uriasa de confort, materializata in minim 4 grade C in conserva.
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Gabriel

Are dreptate a-micul. Am vazut si pe discovery: in masina alba temperatura era cu 4 grade mai mica decat in cea neagra dupa 4 ore de stat  sub soarele Californiei.