Amortizor haion 307 sw

Creat de kodi, Octombrie 21, 2009, 03:18:02 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

kodi

Stie cineva cam care este viata unui amortizorhaion la 307 sw si ce necazuri a avut pana acum. Eu personal m-am trezit cu doua amortizoare haion din difetiti ani de productie unul 2005 si cel afectat 2003 De sigur aici o contributie au avut cei de la service eurial militari Cei din germania STABILUS mi au confirmat ca asa ceva nu exista in schimb cei de la service in continuare sustin ca este posibil Concluzie inainte de a udce masina (daca chiar trebuie sa duceti acolo masina) notati-va datele de pe piesele care au seria nr si data productie daca nu vreti sa patiti cum am patit eu despre acest scandal vor afla si Francezi de la Peugeot Dar pana una alta sunt curios sa aud de experientele voastre cu aceasta piesa

Radon

Bai frate, da tu virgule si tasta spatiu n-ai?

Cat priveste problema ta, nu stiu ce sa zic. In opinia ta banuiesc ca ar trebui sa ne facem un opis cu toate piesele de pe masina si seriile lor, ca poate ne fura aia de la Eurial. Nu stiu daca e chiar ceva realizabil. Iar cu "vor afla si francezii"... crede-ma, te agiti de pomana, iti spun asta din experienta. Au fost altii cu probleme mai grave, de genul motor si altele, si francezilor li s-a cam falfait. Ma indoesc ca se vor da peste cap pentru 2 amortizoare de haion
In fine, iti doresc succes, si daca reusesti ceva cu francezii, sa ne tii la curent.

tnt

Radoane.. lasa omu` ca-i normal sa fie nervos. Tu cum ai fi?
Si mie mi-a trecut prin cap sa notez seriile cand ma duc in service. Asta de cand au spus ca mi-au inlocuit panoul de la clima (am si asteptat 2 saptamani sa vina din Franta) si ei defapt mi-au curatat contactele.

Cat despre amortizoare, este imposibil sa ai unu` din 2005 si unu din 2003. E clar ca a fost schimbat.

kodi

Citat din: Radon din Octombrie 21, 2009, 05:55:53 P.M.
Bai frate, da tu virgule si tasta spatiu n-ai?

Cat priveste problema ta, nu stiu ce sa zic. In opinia ta banuiesc ca ar trebui sa ne facem un opis cu toate piesele de pe masina si seriile lor, ca poate ne fura aia de la Eurial. Nu stiu daca e chiar ceva realizabil. Iar cu "vor afla si francezii"... crede-ma, te agiti de pomana, iti spun asta din experienta. Au fost altii cu probleme mai grave, de genul motor si altele, si francezilor li s-a cam falfait. Ma indoesc ca se vor da peste cap pentru 2 amortizoare de haion
In fine, iti doresc succes, si daca reusesti ceva cu francezii, sa ne tii la curent.
Merci pentru raspuns Nu vreu sa generalizez asupra unor anomalii in service-ul eurial Nu merg pe premiza ca toti fura sau fac nu stiu ce Insa in cazul dat este clar ca nu au control asupra procedurilor si etapelor de reparatii. Mai mult ma surpirns relativ indiferenta cu care a fost tratata problema. In fond acel cineva care ar fi responsabil pentru acest act nedemn este in continuare acolo si daca conducerea agreaza asemena atitudine inseamna ca sunt depasiti de situatia. De altfel acolo se schimba si angajati si stuff-ul mai rau ca la echipa de hochei. Crede-ma. In doi ani am vorbit cu 2 directori concesionari si3 de la receptie care acum numai sunt iar despre mecanici au plecat destul de mult parca cu acceleratul. Si aceasta este un semn de un menagment defectuos Ori nu faci evaluare angajatilor cum trebuie de la inceput ori nu detii nici un control pentru ca sistemul nu esta pus la punct. Si iata ne trezim cu tot felul de fenomene de genul aceasta unde tu desi esti pagubitul si trebuie sa iustifici sa tragi de ei sa consum timp bani energia cand acolo lucrurile sunt simple Am venit cu masina care nu avea defectul respectiv acum am acest defect la masina mea Ce poate sa nu fie clar aici? Luati-l domnilor si reparati gresala. Punct! Trist si dezamagitor.

kodi

Citat din: tnt din Octombrie 21, 2009, 06:56:03 P.M.
Radoane.. lasa omu` ca-i normal sa fie nervos. Tu cum ai fi?
Si mie mi-a trecut prin cap sa notez seriile cand ma duc in service. Asta de cand au spus ca mi-au inlocuit panoul de la clima (am si asteptat 2 saptamani sa vina din Franta) si ei defapt mi-au curatat contactele.

Cat despre amortizoare, este imposibil sa ai unu` din 2005 si unu din 2003. E clar ca a fost schimbat.
Referitor la clima si panou Am avut problema ca trebuia inlocuit bordul Dupa ce au inlocuit bordul m-au anuntat ca nu functioneaza reglajul de clima spre parbriz si intrebarea ce facem Cuma adica ce facem? Aceasta piesa nu avea problem in functionalitatea insa acum are. Dupa multe insitente si discutii au reparat defectul fiind o clapeta indoita sau ceva in genul aceata Piesa pe care imi spuneau ca trebui sa o cumpar este 1300 lei + TVA Argumentele mele au fost simple si clare Acolo nu am pus mana eu vreodata iar acolo au umbalt numai si numai angajatii service-ului Mai ales dupa inlocuirea bordului clar ca s-a intamplat ceva. Ma intreb de unde atat nepasare sau neprofesionalizm invelit intro amabilitate complet falsa Nu este suficient sa fii politicos cu clinetul air la rezolvarea problemelor deviza principala sa fie plateste clientul (turcul) Este usor sa fii amabil cand cineva iti achita si incompetentele altora. S-a nu zic de faza cu diagnosticul care atat timp cat era in garantie nu au detectat problema indicata de catre mine Iar la urmatorul control de verificare periodica au gasit si eram biun de plata aproape 900 lei + TVA. Aceata masina a fost numai in service-ul lor adusa de fiecare data can era nevoie si am constatat ca o parte din cererile de verificare nu au fost introduse in sistem Acest lucru am aflat acum cand am verificat istorilcul masinii Cine e de vina de sigur cel care nu mai lucreaza la ei. Iar turcul plateste. Nus tiu cum este in alta parte sau la alt servicedar aici am dovezi clare ca este mai mult decat slab fata de imagina pe care vor sa o prezinte oficial Din aceste motive nu ma las sau resemnez deoarece acet comportamanet este ca si cand cineva vrea sa ti bage mana in buzunar fara aprobarea ta. Teribil

Radon

Repet intrebarea, si insist: tu virgule n-ai? Semne de punctuatie? Eu am renuntat sa mai citesc ce scrii, ca imi ia foarte mult timp sa inteleg ce vrei sa comunici.

kodi

Citat din: Radon din Octombrie 22, 2009, 02:21:46 P.M.
Repet intrebarea, si insist: tu virgule n-ai? Semne de punctuatie? Eu am renuntat sa mai citesc ce scrii, ca imi ia foarte mult timp sa inteleg ce vrei sa comunici.
Radon,
Imi pare rau daca ti-am provocat neplaceri. Nu stiu de ce semnele de punctuatia nu au aparut. Printre altele, acolo unde lipseste punct la sfarsit urmatoarea propozitie incepe cu litera majuscula nu se vede? Mersi pentru observatiile tale si sper ca de data aceasta vei intelege ce am scris. Pe viitor voi fi mai atent la aceste detalii, daca, cum spui tu, au lipsit si din aceste motive textul nu a fost clar, sau nu ai inteles ce am vrut sa comunic. Mesajul este clar. Service-ul Eurial Militari are probleme serioase care trebuie sa-si le rezolve, iar lumea trebuie sa stie ce se intampla pe acolo.
Noapte buna.

Don Juan de Husi

Radon ti-a spus spre binele tau, ca sa nu te agiti ca pestele pe uscat. Acu tu faci cum vrei...
Doamne,vino Doamne... sa vezi ce-a mai ramas din oameni...

a_mic

Doamne unde ai dus oare scoala din Romania? Sa ai carnet de sofer si sa nu ai habar de scierea in limba romana... Cred ca si asta e un motiv pentru care se moare pe capete in Romania...
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.