EuroNCAP 206

Creat de Ovidiu, Martie 25, 2007, 11:16:12 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ovidiu

Per ansamblu este o masina OK, a obtinut 4 stele la crash-test, si un total de 25 de puncte. Se pare ca doar portiera de la sofer se deformeaza foarte usor.

http://www.crash-test.org/marques/resultat.php?mod=peu206_2000


Eu nu sufar de nebunie...ma bucur de ea in fiecare minut!

Col

#1
Si eu am facut un crash-test asemanator, cu un tren  :001_smile:

DINAMISTA

Col, am citit postul de la "Accidente". Nu ai spus ca ai fost lovita din lateral-fata? Sau am inteles eu gresit si, de fapt, a fost un impact direct frontal. Oricum ai fost norocoasa. Crash-testurile sunt facute de obicei la viteze 60-70 de km/h... peste vitezele alea nu iti mai garanteaza nimeni siguranta celor 4 stele.

tnt


DINAMISTA

Daca ar fi fost sa gandesc in termeni de siguranta si nu de finante, in termeni de logica si nu de pasiune, sincer iti spun, as fi ales o alta marca - una japoneza. Peugeot-ul l-am cumparat pentru ca iubesc marca dar daca as fi avut posibilitatea sa platesc un leasing de vreo 250-300 de euro, mi-as fi cumparat cel putin o Honda!
Am citit si celalt post legat de accidentele nefericite de care ai avut parte si parerea mea este ca nu este sanatos sa impingi o masina ca a noastra la niste limite pe care le atinge un automobil de cel putin 100 de cai putere si care are cel putin 6 airbag-uri. Masina noastra este eficienta si confortabila, nu este fioroasa si foarte puternica.
Am invatat ducand-o la limitele ei si am observat ca nu ma satisface, atunci cand vine vorba sa depasesc o coloana de 5-6 masini care ruleaza cu 100 de km/h, pentru ca oricum nu face fata; cand realizezi asta (in timpul depasirii), intervine si factorul frica-surpriza si adrenalina iti joaca feste si atunci se intampla accidentele - viteza+pierderea controlului asupra reflexelor si a volanului.
De asemenea pot sa iti spun ca o masina, dupa orice fel de impact, nu mai e ca cea din fabrica, indiferent de investitiile aduse in reparatia ei. Sper sa te ocoleasca ghinioanele si sa ai parte de kilometri multi si linistiti!

asterisc

Desi offtopic, e mult mai periculoasa o masina cu motor/putere mica in depasiri decat una cu putere. Daca zici ca ai microbul vitezei, ai facut o foarte mare prostie, intrucat masina asta la viteze mari consuma mai mult decat una cu motor mai mare, in depasiri e mai periculoasa si nici nu e asa fun. (Cand zic ca la viteze mari, ma refer peste 90km/h, unde ai consumul ideal la 1.4e).
Reality is for those who can't face Science Fiction

DINAMISTA

#6
O masina mi-o aleg in functie de nevoi, nu in functie de defectele mele ca si sofer.
Si mie imi place viteza, dar imi place sa fiu si in siguranta atunci cand sunt nevoita sa fac o depasire. Ideea e ca nu  trebuie sa faci manevre de care nu esti sigur, indiferent de cati cai ai in administrare. Cand m-am decis ce sa imi iau am vb si cu cativa membri ai forumului si mi-au spus ca 75 de CP sunt arhisuficienti pentru nevoile mele, adica: naveta cu 75% din km urbani, parcare in locuri stramte, pentru ca locuiesc intr-un oras mare si aglomerat, nu am familie (copii si bagaje multe). Dar cand vine vorba sa plec la drum lung, autostrada, regim de mers noaptea sau ziua, viteze mari, intotdeauna sunt de parere ca masina trebuie sa aiba mai multi cai, suspensii mai moi, scaune mai confortabile si siguranta mai mare... toate sunt interdependente in cazul al doilea.
Stii, nu imi e frica de ce pot face eu, pentru ca stiu ca nu am refulari care sa imi afecteze felul in care conduc. Imi place viteza doar in masura in care drumul si vremea mi-o permit. Cand unul dintre criteriile astea doua nu imi permite sa merg cu viteza, nu fac altceva decat sa ma adaptez. Dar eu nu o sa imi aleg masina pe baza fricii de propria-mi persoana... Am incredere in mine si stiu ca nu imi pun viata in pericol, doar pentru ca trebuie sa le demonstrez celorlalti soferi ca sunt buna, doar pentru ca pot sa apas acceleratia.

Tot offtopic: cand conduci mai repede ca ceilalti, ducand manevrele si masina la limita, nu ajungi mai repede ca ceilalti participanti la trafic, decat cu maxim 3-4 minute, dar mult mai stresat si mai obosit. Nici eu nu conduc de mult timp, am doar 4 ani de experienta, am avut in primul an doua accidente (dar numai cu prima masina): nu am tinut distanta si l-am lovit pe unul pentru ca nu am avut frane la fel de bune ca si el si celalalt pentru ca am facut o depasire prosteasca. Fara victime, doar tabla indoita. La drum lung nu am patit nimic, niciodata, dar nu as vrea sa aflu daca cele doua airbag-uri sunt suficiente pentru a-mi salva viata, mie si pasagerului din dreapta.
On topic: vorbeam cu un dealer de la Volvo, marca ce vinde cele mai sigure masini din lume si spunea, in numele firmei pe care o reprezenta, ca este hilar sa pui pe aceeasi treapta de siguranta (5 stele la EURONCAP) un Renault Clio si un Volvo S60. Cei de la Volvo vor sa ceara autoritatilor in domeniu schimbarea criteriilor de notare al masinilor si sa ia in calcul si alti factori ce ne-ar pune viata in pericol, la volan si, atunci, masinile gen Clio, 206, polo nu vor mai fi atat de "stelate" ca si pana acum. Deci asteptam o revolutie in domeniul asta si vedem atunci cum sta 206-le.

Vlad01 edit: unire postare dubla, va rog ramaneti la subiect :)

Radon

Va rog sa ramaneti la subiect. Treaba cu "scuze de offtopic" repetat obsesiv nu inseamna ca "v-ati scos". Multumesc.