K-man:- 307 sw 110 Cp 1.6 E

Creat de Kman, Februarie 12, 2007, 09:41:24 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Dic84

Citat din: K-man din Iunie 18, 2007, 11:58:58 A.M.
Am aflat ca revizia la instalatia de aer conditionat se face la 3 ani sau la 60000 km asa ca deocamdata am sa merg si vara asta si poate in septembrie am sa fac o verificare.
dar ce se verifica intr-o astfel de revizie?eu cred ca porneste clima si daca baga aer rece intr-un min o inchide,te taxeaza si iti se iau banii.voi ce stiti ca face la o asemenea revizie a climei?

Kman

Trebuie sa se verifice etanseitatea circuitului, nivelul uleiului la compresor, eventula sa se completeze cu freon

Kman

Am programat pe Manny pt miercuri dimineatza la Eurial Miltari deoarece vreau sa fac niste verificari inainte de plecarea in Corfu si anume:

- M-am gandit la un control de rampa.
- Vreau sa ihi schimb si bujiile deoarece am 36 000 km pana acum
, iar pentru a treia operatiune stau in dubiu si as vrea si sfatul vostru.
Ma precis m-am gandit sa se faca o verificare a instalatiei de clima si daca e cazul o completarea a freonului cat si a uleiului de al compresor,care conform discutiei cu cei de al programari se fac impreuna. Acum operatiunea de completare e undeva la 250 fara TVA si nu stiu daca e cazul sau nu sa faca aceasta operatiune avand in vedere costurile.
Precizez ca imi mere clima poate in perioada de canicula nu prea am fost satisfacut de cum "baga", dar ma gandesc ca e explicabil...sau nu?
Oricum avand in vedere ca in Grecia ca cald .....astept ajutor din partea voastra.
Sa dau banii pt o completarea a freonului si uleiului desi nu stiu daca e necsara aceasta completare, sau nu??

Cloud no.75

cand sunt 40 grade afara iar masina a stat toata ziua in soare, nu are cum sa BAGE ca-n frigider...asta e clar...Nici la o masina noua nu baga ca-n frigider dupa o zi in soare...

atat timp cat merge fara probleme si mentine la drum lung o temp ok eu zic ca nu are rost sa umbli la instalatie.

Cand ramai fara freon atunci baga doar la temperatura de afara.

Tu oricum ai un volum de aer foarte mare acolo si dureaza pana il racesti...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Kman

Mda asa mi-am zis si eu totusi ar fi posibil sa fi scazut nivelul si atunci sa nu mai "bage" asa cum trebuie, sau atata timp cat exista freon in instaltie indiferent de nivelul lui va "baga"
Parca nu as vrea sa ajung sa se goleasca de tot instalatiea..... ferice de cel ce va cumpara masina asta de la mine!!!

Cloud no.75

am pus si eu intrebarile astea pe care le pui tu si mi-au zis asa: daca masina nu a avut lovituri sau probleme care sa duca la pierderi de gaz din instalatie, mai devreme de 5 ani nu se umbla la completare

Simptoma cand ramane fara gaz este un sasait cand e motorul pornit si in plus dupa ce cupleaza compresorul foarte foarte greu incepe sa vina aer rece...

Sincer, eu zic sa lasi pe alti proprietari sa se ocupe de acest subiect  8)
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Kman

Eu auzisem ca la 60.000 km sau 3 ani se face revizia la instalatia de aer conditionat. Acum eu nu stiu ce inseamna revizie.
Cert este ca am vb la Eurial si mi-au spus ca nu pot decat sa umplu instalatia si ce ei nu pot sa verifice sa vada daca e cazul sa completez sau  nu asa ca fie ca bag la greu fie ca intra putin tot 250 cu tva platesc.
Eu imi fac griji pt compresor ca nu as vrea sa ramana fara ulei, dar parca sunt cam multi bani si  nu stiu daca e chiar nevoie acum sau mai pot sa stau pana la primavara.

Kman

#37
M-am intors de la Eurial si pana la urma am renuntat la revizia pt clima. Am schimbat bujiile , am facut un control de rampa si mi-am schimbat stergatorul fata de pe stanga.
Pretul 380 lei.
Durata 2h30 de cand am sosit pana am plecat.

Masina mea se misca mai "natural" cu bujiile noi  :clap:

Priviti cum arata una din bujii.





Cloud no.75

arata bine bujiile. nu sunt umede si nu sunt "afumate" deci par ok...

Turbo - un diagnostic ?
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




ventura

Citat din: Cloud no.75 din August 08, 2007, 12:26:34 P.M.
arata bine bujiile. nu sunt umede si nu sunt "afumate" deci par ok...

Nu sunt afumate, nu sunt, dar ai vazut ce distanta au?

Kman

Am ramas placut surprins de cum se misca manny cu bujii noi... o fi vrut doar sa ma impresioneze??
Oricum ma bucur ca nu mi-au gasit nimic la controlul de rampa   :clap:
Sa vedem ce zice si biturbina la o analiza foto-ochiometrica

Cloud no.75

am vazut si eu ca electrodul e destul de departat, dar iti trebuie un set de lere + sa stii distanta standard ca sa poti sa masori exact
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




turbojack

#42
Citat din: K-man din August 08, 2007, 01:16:24 P.M.
Am ramas placut surprins de cum se misca manny cu bujii noi... o fi vrut doar sa ma impresioneze??

Fapt ce se va resimti si la consum. ;)
Bujia arata bine (desi in imagine electrodul are o tenta de mov ,destul de ciudata) ,in sensul ca nu se vad depuneri sau culori inchise.Distanta este intr-adevar enorma (cam dublu,dupa cum se poate distinge,insa poate fi si eroare vizuala datorata reflexiei la fotografiere) ,normal fiind de 0.9-1 mm.De aceea se impune un control al bujiilor la fiecare 10000km,sau in lipsa de chef/posibilitati la maxim 20000km.
In principiu,o bujie a functionat si functioneaza bine ,daca are culoare deschisa in zona electrozilor.Culorile inchise semnifica anomalii de ardere,datorate surplusului de benzina nearsa sau ulei in camera de ardere.
Bujiile astea insa,"pocnesc" de sanatate.  :clap: :clap: :clap:  semn ca si "talpa" soferului este bine "calibrata". :001_tt2:
La multe mii de kilometri!

Kman

Mda era prea frumos sa fie asa.
De ce zic asta ??
In seara asta cand ma intorceam de afara am vazut o urma neagra ca de cauciuc pe spoilerul spate in partea dreapta.
Urma care nu era cand am bagat masina in service.
Nici nu am mai avut puterea sa vad daca e vopseaua luata sau este peste vopseaua mea acea urma neagra.
Sunt suparat!

Kman

Am rezolvat-o!!!! Yuuupiiiiii
Gata cu semnul de pe spoilerul spate lasat ca amintire de catre Eurial.
Am folosit polish-ul meu de intretinere si am scapat de cicatricea neagra ce trona pe spolerul lui Manny. E drept ca am dat de catava ori pana am reusit sa scap de ea. Poate daca aveam unguentul din recalma cu pustiul ce loveste masina si se raneste... terminam mai repede.
Oricum sunt multumit de rezultat, iar data viitoare am sa casc ochii ca lumea cand imi ridic masina din service.