Costuri exploatare

Creat de Radon, Februarie 12, 2007, 10:58:15 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Radon

Propun ca aici sa posteze fiecare costurile cauzare de diversele interventii suferite de al sau 307...

Incep eu: schimbat 2 becuri faza scurta (becuri + manopera) la concesionarul Peugeot - aprox 90 RON  :'(
... din fericire, nu eu am facut "afacerea" asta, ci un cunoscut de-al meu, nervos tare azi de dimineata din cauza asta.

LE. si eu am schimbat bec faza scurta, 12RON la piese auto, nici nu stiu ce magazin era, manopera "regie proprie".

Seby

si eu am schimbat becurile la al meu :)
2 becuri - 25ron (de la selgros)
manopera - gratis, facuta de mine :P
...face the future...

buhaivictor

sa vedeti aici costuri....
cine a fost membru la vechiul forum stie marea problema cu FAPul...si eroaraea "antipolution faul"
ei bine azi am facut revizia generala tip "C" la reprezentanta peugeot concesionata de Rubin srl
revizie C inseamna : nota de constatare+schimb de (filtru aer, filtru ulei, filtru motorina, filtru polen, ulei motor) = 550ron
dupa asa zice nenea ala ca i se pare lui ca nu suna ceva bine la relanti si crede ca e de la kitul de ambreiaj dar ca sa fie sigur trebuie dat jos...zic lasa ca am altele pe cap, si anume....am cerut diagnostic motor pt a-mi spune ce e cu eroarea aia si de ce mi se opreste motorul in mers daca trec de 3000 de ture....ei si aici e baiul mare....diagnoza zice ca din pacate am de-a face cu cea mai naspa si ce amai scumpa problema care putea fi referitor la eroare si anume lichidul FAP, adica acel aditiv cu particule care face toata treaba din FAP, se pare ca la 120.000 de km trebuie completat(5l)...bun zic asta e cat face...aici sa vezi...270 ron /l....alta rezolvare?solutie?nu prea...deci comanda din franta si asteapta 3 sapt pana vine...singurul noroc e ca mi-au gasit baietii o oferta buna un flacon de 5l cu 870 ron....ies totusi mult mai ieftin....
vroiam si distributia dar cand am auzit ca e in jur de 850ron +manopera care mai e vreo 250....am lasat-o balta...
dupa toate astea cand nu o sa sufle vantul in portofel ia-o de la capat si tre sa o duc sa vada si de ambreiiaj sau de unde o fi sunetul ala ciudat....ca eu nu il aud....
astea costuri mai baieti....

a_mic

mda, Victor... din pacate, vestile nu sunt bune dar, gandeste-te ca te-ai si bucurat de ea... Succes la strans bani, ce sa zicem si noi ?  ???
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

marius.v

Schimbat trei becuri faza scurta H1 in total 18 RON + revizie 15000 km 304.12 RON.
Atat>
Deocamdata.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Kman

Mda ce sa zic in afara de o revizie la care nu am schimbat filtru de polen si care o fost  aproape 300 de roni restu au fost bani dati pe imbunatatiri ca sa zica asa: jenti aliiaj, cruise control, scut metalic si covoras antiderapant pentru portbagaj

buhaivictor

asa e a_mic, sincer desi m-a durut capu cand am auzit cati bani am de scos, va spun drept ca nu imi pare rau deloc de masinuta....asta am vrut asta am si ma mandresc..... fiti madri de leul vostru... intretinere ieftina va doresc...

Seby

am uitat sa va mai zic de o chestie...dupa un drum de Austria toba mea a luat-o la vale...nu a fost nevoie sa o schimb ci doar a trebuit sudat ceva care a costat 15RON...daca o schimbam cu totula zis ca ar fi costat 300RON...
...face the future...

Radon

Am zis undeva ca nu mai calc la Service Pejo decit in caz de forta majora sau la revizii. Azi m-am dus... n-am avut incotro  :'(.
Am constatat ieri ca vibreaza capacul de plastic care acopera motorul.  ??? Erau rupte, sau pierdute, nu stiu, 2 cleme si un surubel de ala de plastic care prinde capacul. Si din vibratiile alea imi tot tragea in afara joja de ulei. Mama ei e treaba !

A durat cam 20 min, si m-a costat 50,69 RON. Macar am plecat acasa cu masina spalata...

Seby

@Radon...daca nu maine...cu urmatoarea ocazie cand o sa am putin timp liber o sa-ti arat cum sa scapi de tot de problema aceea cu capacul de la motor...
...face the future...

Gabriel

factura penultimei vizite in service (revizie, pus scut metalic, inlocuit placute fata, setat faruri sa se aprinda la pornirea motorului):

PIESE
2 suruburi - 8,78
alte 2 suruburi - 4,86
2 piulite - 6,4
si inca 2 suruburi - 68,04
scut motor - 196,83
ESSO Ultron 5W40 (4litri) - 116,84
ESSO Ultron 5W40 (1litru) - 30,58
Element filtru aer - 30,58
filtru ulei - 29,9
filtru polen - 62,42
garnitura buson golire ulei - 3,28
set placute - 187,16
total piese fara TVA = 754,89

MANOPERA

revizie tip C - 1,7(durata) x 49 (tarif orar) =83.3
montat scut metalic - 0,5x49=24,5
setat lumini - 0,3x57=17,1
inlocuit placute frana fata - 1,1x66=72,6
verificare frane pe stand - 0,5x66=33
total manopera fara TVA 230,5

TOTAL cu TVA 1172,62

La utlima vizita am reparat stropitorile de la faruri (inlocuit pompa), total factura 231,62

marius.v

Vad ca la benzina si scutul metalic si placutele de frana costa jumatate decat la diesel.
Ma intreb de ce.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Gabriel

Si eu ma asteptam ca scutul sa coste mult mai mult. E aproape gratis daca te uiti o pozitie mai sus si vezi ca doua suruburi costa aproape 70 ROM fara TVA.

theprince

Si cand a fost penultima vizita?
Ma gandesc doar la o eventuala crestere a preturilor.

syndicate

schimbat distributie
role + pompa de apa=600 RON
manopera=200 RON
schimbat fulie vibrochen
fulia=450 RON
manopera=15 RON