207 1.4 hdi 70 cp vs Clio 1.5 dci 85 cp

Creat de rara, Mai 28, 2007, 11:30:29 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

rara

Vreau sa va propun o provocare. 207 1.4 hdi si 70 hp sau Clio 1.5 dci si 85 cp. Din punctul meu de vedere Peugeot e sapte clase peste la design dar analizand ofertele, Renault-ul are dotari mai multe si consistente. In plus e ceva mai ieftin iar motorizarea asta de 1,5 dci 85 cp pare a intra mai degraba in comparatie cu 1.6 hdi de 90cp. Totusi din punct de vedere financiar sunt sensibil apropiate. As dori sa stiu daca cineva le-a condus pe amandoua ce pareri are, si care sunt parerile voastre in general despre cele 2 masini. ;)


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Kman

Daca le compari pretz/dotari e clar cine iese castigator. Renault sunt imbatabili la acest capitol.
Eu zic sa mergi sa faci un drive test cu un 207 si un clio.
Mergi totusi si cu un 207 1.6 hdi 90 cp despre care colegul Cloud avaea o impresie buna

andrei

Eu facusem o comparatie intre Clio 2 cu 1.5 dci 65 cp si un 206 1.4 HDI 70 CP, si una peste alta erau foarte aproape.

Aici e vorba de Clio 3 presupun... E interesanta comparatia, e generatia urmatoare, si la Clio si la Peogeot. Intr-adevar, daca se echipeaza 207 la acelasi nivel cu Clio, e clar cine iese invingator la pret. Mie Clio cel nou mi-a placut cum merge, ca tinuta de drum etc, dar nu am mers cu motorizarea in chestiune, iar cu 207 inca nu am mers deloc. Dar cred ca au dreptate colegii de forum, ar trebui luat in calcul 207 1.6 hdi 90 CP, altminteri eu as merge pe Clio, in variantele propuse aici.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

GXG

Eu zic ca 207 cu motorizarea de 70 de cai e cam trasa de par. Am condus 206 1.4 HDi si ai emotii mari la depasiri. Clio, desi mai urat are 2 mari avantaje. Pretul si garda la sol.
My ex - Peugeot 307 1.6 HDi
Seat Ibiza 1.2
Mitsubishi Outlander 2.0DID
Citroen Berlingo 2.0 HDi

rara

Am facut un drive test cu 207 1,4 hdi si mi s-a parut ca nu are inima. Acest motor nu se ridica la nivelul imaginii pe care Peugeot o doreste cu 207. Cred ca e mentinut in oferta din ratiuni economice fiind totusi un diesel ceva mai ieftin.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

turbojack

#5
Citat din: rara din Iunie 18, 2007, 12:16:24 A.M.
Am facut un drive test cu 207 1,4 hdi si mi s-a parut ca nu are inima. Acest motor nu se ridica la nivelul imaginii pe care Peugeot o doreste cu 207. Cred ca e mentinut in oferta din ratiuni economice fiind totusi un diesel ceva mai ieftin.


Poate sa fie doar o impresie in conducere.Ai un 2.0 HDI cu care esti obisnuit,deci este normal sa ti se para un 1.4 HDI mult mai slab.
Patesc adesea si eu.Conduc in teste diverse masini cu peste 200 CV ,iar apoi mi se pare ca masina mea nu mai trage,imi vine sa ma dau jos sa o imping.Uneori se intimpla si contrariul,testez motoare mai mici cu 60-70 CV,dupa care mi se pare a mea racheta,deci poate sa fie doar o problema de perceptie.
Daca nu-ti place 1.4 HDI,probeaza un 1,1i... ;)

rara

Exact!!! E o chestiune de perceptie, dar problema ramane ce tocmai aceasta perceptie te face sa cumperi sau nu masina. 207 e conform design-ului o masina dinamica, tinereasca. Iar conducand motorizarea de 1,4 l Hdi am avut impresia ca eram calare pe un leu care avea picioare de pisica in spate. Dar revin, e doar parerea mea. Altii pot considera acest motor ca fiind tot de ceea ce au nevoie. Insa mie mi s-a parut stupid sa consider Partnerul mai nervos decat 207. E contrar imaginii exterioare al celor 2 vehicule. :blushing:


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Cloud no.75

le-am condus pe amandoua. Strict la motorizarile astea, Renault iese castigator.
Minusuri la Clio: pozitia inalta de condus, directie cretina si butoane mult prea mici pentru comenzi.

IN AMS au testat 207 1.6 hdi de 90 cu Clio dci de 85 si a iesit castator 207 - pe merit as spune, desi era mai scump bine fata de Clio. Adica a castigat testul la tot mai putin raportul pret/puncte unde Clio era mai bun.

"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




pihai09

Am un Renault Symbol 70 cp, diesel si de curind am condus un 206 sw 70 cp.
Parca Peugeoul nu are acelasi demaraj, parca nu are "vina " la pornirea de pe loc, nu stiu,..comparativ cu Symbolul..acelasi nr de cai;dar..sw cu cca 200 kg mai greu si cu 100 000 km in plus.Poate si asta sa fie, nu stiu .

Gabriel

Hei, hei, hei, tin sa va contrazic. Am facut aprox 50.000 de km cu un 206SW 1.4 E. Si ocazional dar destul de des am mers cu Symbol. Daca inveti ambreiajul si cutia de viteze de la pug nici un symbol nu-ti va sta in cale. Pe langa asta, trenul de rulare este net superior celui de pe Renault. La fel si directia. Simti masina pe curbe, simti cum salta roata spate, anticipezi cand fata vrea sa plece, etc, etc, etc.
207 1.4 HDi am condus, noul Clio nu, dar m-am urcat in el. Ca ambianta interioara de departe imi place mai mult leutul. Ca design exterior Clio nu e pe gustul meu. Spoilerul fata si garda la sol mare sunt o combinatie nefericita. Singurul lucru care nu prea-mi place la 207 sunt oglinzile retorvizoare laterale, dar si aici trebuie sa recunosc ca sunt foarte practic pozitionate.

dadu

#10
clio 3 este cel mai bun compromis (o sa credeti sa cunt obsedat de cuvantul asta) dar 207 se vrea si este intr-o anumita masura, un pur-sange.
pe scurt:
- clio - suspensie moale, spatiu interior mare, ambianta placuta, directie fara feedback si superficiala, pozitie de consum de-a dreptul stupida, cutie "placuta", motorizari bune (benzina cat si diesel), dotare bogata (incluzand elemetele de protectie pasiva), pret mult mai mic.
- 207 - suspensie rigida si stabilitate remarcabila, directia electrica e o incantare si in acelasi timp una dintre cele mai bune, dotare medie ca nivel, motoarele pe benzina dezamagitoare pentru mine cel putin (n-am incercat 120 vti), motoare diesel foarte reusite din multe puncte de vedere, pozitie ideala de condus (stiu, covrigul e cam mare :001_rolleyes:), pret cam mare.
si voi mai reveni.

ps: stiam ca am uitat ceva: retrovizoarele laterale indeplinesc noile norme de siguranta UE  (E9 cred) cu privire la dimensiunile oglinzii, acelasi model se gaseste si la 308.
la fel si capota, motivul pentru care sunt "bombate" (207, 308), este tot unul ce tine de normele UE. 407 indeplineste si el aceasta conditie desi nu are capota astfel.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

daca e sa privesc strict  dpdv estetic masinile astea as zice asa: Clio masina de tipa, 207 masina de tip ...e mult mai masculin 207..
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Seby

Citat din: Cloud no.75 din Octombrie 26, 2007, 09:41:49 A.M.
...e mult mai masculin 207..
sa nu uitam ca a primit titlul de cea mai gay masina...
...face the future...

Cloud no.75

hai sa fim seriosi: cred ca noi ca si club am depasit faza la care ne pasa de toate clasamentele astea de rahat, care sunt de fapt foarte politice: "cea mai gay masina" "studiul jd power" etc
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




rara

Am avut sansa de a analiza mai bine un Clio 3, dupa obisnuinta cu 207. Diferenta la interior este uriasa. Palsticele din Renault dau un aspect de ieftin grotesc in comparatie cu 207, iar spatiulinterior chiar daca e dispus mult pe verticala nu e cu mult mai mare decat la 207, as zice sa cunt cam identice in schimb pozitia la volan este penalizata de aceasta inaltime. Chiar ma felicit pentru alegerea facuta  :001_tt2:


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.