Probleme contact

Creat de Mali, Octombrie 12, 2012, 09:29:18 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Mali

Acum vreo luna puneam contactul si cand actionam demarorul nu se intampla nimic, se aprindeau toate beculetele din bord normal dar nu actiona demarorul, dupa mai multe incecari l-a actionat. Dupa vreo saptamana la fel, am scos borna l-am lasat vreun sfert de ora tot nimic, dupa alte zece minute actioneaza demarorul fara probleme. I-am pus un contact manual, am luat plusul dupa contact de pe firul rosu. Dupa  o saptamana se intampla din nou, dau pe contactul manual si tot nimic, o mai lase vreo 20 de minute si cupleaza fara probleme. Acum i-am anulat alarma ca tot nu o foloseam si am vazut pe net ca ar avea un releu pe firul care duce la demaror dar eu nu am gasit releul si la contactul manual i-am luat plusul dinainte de contact. Alarma era Meta Max 2000 iar masina are 390.000 de km si e din 2004 si sa fiu sincer a tinut cu stapanul pana acum. Stau cu inima stransa sa nu mai actioneze demarorul si sa nu gasesc pe nimeni sa o imping mai ales ca sunt si cardiac.
A mai patit cineva asa ceva sau are vreo sugestie. Stie cineva daca alarma respectiva are vreun releu pe firul care duce la demaror si unde l-as putea gasi?

sw tm

Probleme cu alarma am avut la C3. M-a pus dracu' sa-i cred pe cei de la eveman ca nu are rost sa-mi pun alarma din fabrica (nu face banii, bla, bla). Daca nu foloseam masina ceva timp avea prostu' obicei sa nu mai porneasca. Dupa eliminarea "problemei" nu am mai avut simptome.
In cazul tau iti recomand cu caldura o vizita la o firma (BUNA!) care monteaza alarme si sa-ti verifice montajul vechi.
Bafta!

Gabriel

SW TM s-ar putea să aibă dreptate sau se prea poate să fie aceeași problemă pe care am avut-o eu acum două săptămĂąni. CĂąnd s-a văzut mașina Ăźn curte la Servunion Iași a considerat că e cazul să nu mai plece. O singură dată mai făcuse așa dar și-a revenit imediat. La mine problema a fost de la bobina demarorului.

Mali

Am fost plecat de si de aia nu am mai scris
Am patit din nou de doua ori dar a plecat din prima cu contactul manual si cred ca e din contact.  Vreau sa imi fac rost de un demaror de la dezmenbrari ca cel de pe ea e reparat si o sa mai verific cand schimb demarorul dar mai mult ca sigur e din contact.
Multumesc pentru sfaturi.

Mali

Am rezolvat-o. A mai facut de cateva ori, m-am enervat si am dat jos demarorul si surpriza, erau slabite cele doua suruburi lungi care il tin asamblat si foarte murdar. Cand era rece avea masa cand se incalzea nu mai avea, chiar avea cateva zone unde era impuscata carcasa cand facea contact. L-am strans si merge ca nou.

Cine mi-a schimbat carbuni nu l-a strans ca lumea sau a facut-o special ca sa mai trec pe la el si sa cotizez ca de, e criza.

turbojack

Citat din: Mali din Ianuarie 11, 2013, 08:10:03 P.M.
... erau slabite cele doua suruburi lungi care il tin asamblat ...
Superb defect. De asa ceva n-am avut parte niciodata din sutele ce mi-au trecut prin maini.  :biggrin:
Deci intotdeuna trebuiesc facute niste verificari de rutina pana a da un verdict de defect .