Peugeot 407 vs. Ford Mondeo vs. Honda Acord

Creat de Kman, August 07, 2007, 11:26:25 A.M.

« precedentul - urmãtorul »

0 Membri ºi 1 Vizitator vizualizeazã acest subiect.

Cloud no.75

chiar nu. cred ca ai spus tot. Am condus destul de mult si vechiul Mondeo si am apucat cativa zeci de km in noul Mondeo. Vechiul era o masina ok, dar fara absolut nimic deosebit. Focusul nou mi se pare facut cu mai mult suflet decat era Mondeo. In plus zgomotul de rasnita al 2.0 tdci ma omoara, la ralanti e criminal. La noul Mondeo au incercat sa mearga pe solutii ieftine dar care sa arate high tech si a iesit...varza. priviti o versiune Ambiente sau Trend. "Extractorul" din bara spate arata penibil, manerele negre la usi sunt aiurea iar calandrul dublu din bara fara elemente cromate nu cadreaza cu profilul masinii. La interior sunt progrese evidente fata de generatia precedenta, vezi display-ul pe portocaliu stil BMW fata de verdele vechi. Chestia care urla a "ieftin" in interior este insa consola centrala ce se vrea finisata in "aluminiu natur" - in fapt un plastic ieftin si dur vopsit argintiu care arata penibil...Nu are nici o nota de eleganta sau rafinament ci doar de ceva tipator...In masina asta nu m-as putea simti rasfatat si n-as simti ca imi completeaza imaginea cand sunt la costum, ci doar ca sunt unul in costum intr-o masina de firma...caci Mondeo va avea succes nebun la corporatiile americane gen Kraft, Philip Morris, etc, etc...

concluzia mea e clara: 407 inca este "obiectul dorintei" in clasa asta. Pacat doar ca se fabrica minunea aia de "SR Confort" cu capace la roti si manere usi negre si volan de plastic cu pret de pornire de 13 800 cu motor de 1.8...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

#16
SR Confort este cel mai ieftin tichet de intrare la "concertul 407" si este destinat in special flotelor. Insa in Ro, in clasa asta brandurile franceze nu prea stralucesc la capitolul flote, exceptie masinile de promo de la "tigari" si citeva de la PFIZER care findca au destui bani de cheltuit au luat versiuni medii sau sup pentru middle management. Dar aici tu esti mai bine plasat pt a avea informatii corecte.
Ai punctat foarte bine referitor la interiorul gen "pimp my ride" de la new Mondeo care se vrea cu un aer HIGH TECH la interior.
Recunosc ca la inceput, vazind silueta concept-car-ului care a stat la baza lui dpdv design ext devenisem un pic admirativ si invidios (e mult spus) pt ca arata cu adevarat bine, fluid. Insa modelul de serie e mai degraba greoi, combina un bot convex cu o capota portbagaj concava (a la 607), are centura caroseriei inalta, gen VAG, (nu se vede decit capul ocupantilor din exterior) si asta creeaza o impresie falsa de spatiu in interior, plansa de bord e aproape flat, la nivelul cochiliei instrumentelor de bord, te uiti razant pe deasupra ei dar de fapt esti sus in scaun, daca te mai ridici dai cu capul de pavilion, chederele ext din jurul geamurilor sint ENORME.
Insa are un avantaj fata de 407, are cheder la baza pragurilor cum avea 406 si poate nu se murdaresc astfel nervurile extreme ale pragurilor.
Ceea ce nu am sa agreez niciodata si e unul din multele motive care ma indeparteaza de Ford este sistemul de profilare al podelei: exista invariabil la toate modelele Ford o traversa la nivelul fixarii anterioare a sinelor scaunelor din fata, traversa care jeneaza de exemplu atuinci cind repliezi stingul indoit spre zona de sub scaun ca sofer, si ambele picioare ca pasager. Cine are copil mic care se urca singur in locul din fata poate fi sigur ca mocheta de pe traversa aia va fi vesnic calcata in picioruse, deci murdara de praf (mocheta e neagra de regula). In spatele ei cad tot felul de obiecte, etc. E un detaliu desigur dar pt cine a utilizat Ford-uri a devenit cronic suparator. Aici stiu despre ce vorbesc, din cind in cind mai conduc un Fusion si mai nou Focus.
Se si vede urit din afara cind deschizi portiera.
Instrumentele de bord par saracacioase cu exceptia celor de la modelul cu ecran central intre "ceasuri" care e chiar simpatic chiar daca inedit ca si conceptie si ca plasament. Repet cel mai mult m-a deranjat caci mi s-a parut de-a dreptul pretentioasa aluzia la ASTON MARTIN, mai ales dupa ce FORD tocmai a decis sa se lipseasca de acest brand.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

la cele > 600 masini la BAT Ro si cele peste 200 de la Pfizer nu stam chiar rau...parerea mea. Totusi doar Pfizer are 407, la pozitii entry level SR Confort, iar in rest grosul ST Confort
Bat merge mult pe 307 si 307 break

Interesant e alt trend: din ce in ce mai multe flote se indreapta catre firmele mici. Ma refer la flote pana in 20 masini catre diverse SRL. Ideea e ca sunt flote mixte adica 207, 307 cateva 407 si cateva utilitare

Imbucurator este ca Pug a inceput sa vanda si catre firme ce au nevoie de masini pentru agenti: vezi cele 80 de 107 branduite Milka si alte exemple pe care nu le voi mentiona

Deci: se vand totusi flote. Nu sunt de 407 ce-i drept, dar important e sa fie !
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

Nici nu imi doresc sa fie flote de 407 pentru a nu se banaliza modelul precum FOCUS, MONDEO, GOLF si chiar PASSAT.
Dar veni vorba de flote referitor la versiunea entry-level de la 407.
Revenind on topic, 407 are destula personalitate, de fapt asta fiind si miza Peugeot pentru a nu cadea in banal si a o intilni prea frecvent inregimentatra in parcuri auto imense. Cu toate astea Peugeot este masina de flota la loc de cinste pentru armata daneza de la 504 incoace: http://www.armyvehicles.dk/peugeotfamily.htm
Ofer consultanta in domeniul auto,

spanac

Ce pot sa zic este ca banuiesc ca au testat motoarele asemanatoare din punct de vedere conceptie si tehnologie. Mie imi place cum arata 407 insa nu se poate compara cu Mondeo, frantuzoaica este totusi (impreuna cu accord) un model de conceptie ~2002 pe cand fordul abia au ouat noul M. Mie imi place noul Mondeo, e spatios si arata foarte bine.
Probabil ca nu e un secret pentru nimeni si nici nu vreau sa ma cert cu nimeni, eu am Accord diesel si va pot spune sincer ca dinamic nu se poate compara cu 407; este peste Peugeot. Din punct de vedere confort nu ma pot pronunta si nici nu vreau sa ma hazardez pentru ca eu am o alta echipare pe accord decat cea spartana de care vorbeati voi mai devreme.
Ce nu pot accepta este comparatia intre noul 2.2 de la PSA si 2.2 de la Honda. Sunt aproape 5 ani diferenta intre ele, daca vreti sa fortam putin nota putem spune asa : haideti sa asteptam pana in 2008 cand va aparea 2.2 pe Ford si va aparea noul 2.2 de 170 cai de la Honda (fara biturbo) si atunci sigur vom avea teste oficiale.
Va pot spune un singur lucru : mergeti la showroom sa vedeti noul Mondeo, veti fi surprinsi

Gabriel

Citat din: spanac din Noiembrie 26, 2007, 04:05:52 P.M.Va pot spune un singur lucru : mergeti la showroom sa vedeti noul Mondeo, veti fi surprinsi

Am fost, l-am vazut, l-am condus inca de la aparitie. Nu-mi place. Nu ma simt bine in el. Materialele dau impresia de ieftin, la versiunile inferioare sunt la nivel de 307 T5. Plasticul de pe consola centrala e jalnic. La echiparile superioare prea mult lemn de plastic, prezent si in 407 si nici acolo nu-mi place. La exterior, daca esti atent la detalii, Mondeo e mai prost ansamblat ca 308, deci 407 facelift ar trebui sa-i ia fata serios.

SportWagon

#21
Accord-ul o fi avind calitati dinamice cu toate ca nu am citit sa fie o referinta in materie de legaturi cu solul (suspensie adica) insa tratamentul interiorului lasa MULT de dorit.
Se folosesc materiale care deja la europeene le gasim de la clasa mica inclusiv in jos.
Atunci ce face diferenta intre clase: doar marimea? Niste kg in plus de tabla? Astea nu costa atit de mult.
Ca sa nu mai vorbim de designul exterior care este lipsit de personalitate. Iar despre dricul Touring mai bine sa nu pomenim.
Actualmente nu mai exista diferente semnificative de performante intre constructori, diferenta se transeaza in calitatea executiei, a materialelor folosite, calitatea ansamblarii, design, imagine de marca.
Japonezele, si Accord-ul intareste aceasta impresie, degaja inca un aer de ani 90 in interiorul acestora. Si de fapt acolo stai cind conduci masina. Si trebuie sa te simti bine in ea. Ca are nu stiu ce tehnologie la motor de care in practica driverul lambda nu prea isi da seama ce rost are?
Concluzia mea este ca exceptind coreenele si modelele speciale pentru europa de est  care re-rentabilizeaza tehnologii deja invechite, totul se cam reduce la gusturi, in rest e cam acelasi lucru peste tot dpdv al performantelor timp (+/- 1 sec maximum). Insa lucrurile capata importanta cind e vorba de citiva m in plus la distanta de frinare.

CitatCe nu pot accepta este comparatia intre noul 2.2 de la PSA si 2.2 de la Honda. Sunt aproape 5 ani diferenta intre ele, daca vreti sa fortam putin nota putem spune asa : haideti sa asteptam pana in 2008 cand va aparea 2.2 pe Ford si va aparea noul 2.2 de 170 cai de la Honda (fara biturbo) si atunci sigur vom avea teste oficiale.
Pai daca aceste motoare se comercializeaza simultan comparatia este cit se poate de binevenita.  Cine ii impiedica pe HONDA sa scoata acum un nou motor 2.2 D? Cine are de cumparat acum va face inevitabil comparatia intre ofertele prezente pe piata la momentul asta.
Ofer consultanta in domeniul auto,

AIR

Cu toate ca am mers multi km cu un Mondeo 1 (peste 40 000) era un pic submotorizat cu acel 1.6/90cp dar era silentios si placut.Modelul al doilea nu mi-a placut mai mult l-am simtit mai strain fata de primul care era mai prietenos.Despre modelul al treilea cu cele 3 variante ale sale, ce pot sa spun ultima varianta(Versiune) chiar imi placea dar era cumva usor auster.Nu l-am condus asa ca la acest aspect nu ma pot pronunta.
Ieri am vazut un Mondeo 5 usi Titanium.Ma refer la ultimul Model.Vazusem inainte un Ambiente si un Trend si trebuie sa recunosc ca ma dezamagisera(4 usi).
E despre acest Titanium as putea spune ca imi place mult e ok ca finisare (insa pretul e destul de mare 27-28 000 euro) cu o singura exceptie Bordul .Trebuie sa recunosc ca e mult mai aspectuos si mai bine ales decat la cele 2 echipari vazute anterior insa arata a ieftin si prost.
Mi-a placut f mult accesul la portbagajul f mare, mult mai usor accesibil decat la 4 usi.Nu am vazut eu sau 407 nu exista in varianta 5 usi?
Oricum e un pic mai bine pt Ford in echiparea Titanium.Am citit ca si la Volvo noile modele folosesc nu stiu ce plastice ecologice si arata mai rau la interior fata de modelele anterioare.Si la noul C class am inteles ca e aceeasi problema.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Kman

NU exista 407 in 4 usi. Vaianta in 5 usi mi se apre un fel de catar. Nici cal nici magar. Ori e break ori clasic in 4 usi.

AIR

Citat din: K-man din Ianuarie 22, 2008, 11:29:19 A.M.
NU exista 407 in 4 usi. Vaianta in 5 usi mi se apre un fel de catar. Nici cal nici magar. Ori e break ori clasic in 4 usi.
In primul rand cred ca ai vrut sa scrii ca nu exista in 5 usi.Ce imi place mie personal la masina in 5 usi e accesul f usor in portbagaj de exemplu la Audi A6 sau A4 sau la Mondeo in 4 usi, portbagajul e suficient de mare insa capota e mica si ca sa aranjezi lucruri multe pana in ultimul colt al portbagajului trebuie sa te "pui ca pe burta" sa poti umbla la ele( am vazut odata un domn care avea un A6 ultimul model si dorea sa bage in masina un pachet voluminos pe la capota portbagajului nu intra; a rabatat bancheta spate si a incercat sa il bage pe una din usile spate nu a reusit, ulterior la sugestia mea a dat spatarul de la scaunul dreapta fata la maxim pe spate si cu mare chin a reusit sa plaseze obiectul in fata dreapta).
Un alt aspect imi place stergatorul pe spate de la luneta.Prefer 5 usi pt ca nu e la fel de lunga ca un Break care de obicei e mai lung decat berlina cam cu 20 de cm.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Kman

Intr-adevar am vrut sa zic de 407 in 5 usi.
Accesul este mai facil decat la varianta in 4 usi, dar arata mai urat ...mai bine iau un break.

AIR

Stii bine ca gusturile difera, si am tot condus masini lungi (Mondeo 1 Break).Iar un alt aspect e faptul ca nu tot timpul ai nevoie de masina sa o incarci pana la plafon; nu vreau sa vorbesc de parcari laterale unde daca e masina lunga pur si simplu nu incape.Optiunea mea ar fi o masina in 5 usi.Stiu ca cele mai elegante sunt cele in 4 usi, dar cele mai urate sunt Break-urile asta e parerea mea( unele sunt prea patratoase)!Si cele mai lungi.Stiu la drum lung sunt f bune dar nu mergi tot timpul numai la drum lung.
Cu aceasta inchei aceasta controversa!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Dior

#27
  Nu o as vezi vreodata topgear sa dea castig de cauza unei masini frantuzesti in dauna unui ford sau jaguar. Dar eu am gasit filmuletul asta:

[youtube=425,350]Tmf6yVDiPFQ[/youtube]   

  Daca nu ai problemele lor inseamna ca 407 este o masina ff buna :)

SonyAD

Citeşte cineva de aici TopGear? Ruşinică.

Mai ÅŸi daÅ£i crezare sau importanţă e ceva ce scrie în TopGear?  :001_huh:

Câte maşini de duzină au dublu wishbone pe faţă şi multi-link pe spate? Singura problemă e că se face rabat la motorizarea care ar trebui să fie entry level pe 407 şi 607 (v6 hdi). Gama ar trebui să urce până la un V8 hdi de 4 litri (similar cu ce au Audi) şi un v10 hdi de 5 litri ca vârf de gamă. Pe 607 ar trebui să fie hdi V12-ul de 5.5 de la Le Mans topul de gamă al motorizărilor.

Şi tracţiune spate, că unde intră mia intră şi suta. În loc să verse bani gârlă în cercetare, dezvoltare, acreditare şi omologare 408...

What a wonderful world that would be... Atunci chiar că numai cocalarii şi maneliştii şi-ar lua vw, audi şi alte tractoare nemţeşti.

Oricum, VW tot rămân cei cu cele mai bune norme şi acreditări de uleiuri şi chiar uleiuri (liqui moly). Că la ce motoare de ... rahat (turcesc) face vw, care halesc ulei pe pâine(expun uleiul la mai mulţi produşi de ardere acizi şi contaminanţi şi îl degradează termic mai grav decât hdi-ul meu de 8 ani care nu consum DELOC ulei), şi ce motoare sublime răcite cu aer făcea Porsche...
Le lion flatulent est revenu.
"Metoda aceasta returneazÃ,,Æ' toarÃ...£a ferestrei principale."

Gabriel

No mai SonyAD esti total pe gustul meu si al multora de aici (cred).