Peugeot 308 primele impresii

Creat de cristic, Septembrie 12, 2007, 01:51:14 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Kman

Singura varianta ok pt mine o vad in 1.6 thp de 150 de caluti.....desi nu  va fi o cutie automata pe acest model, ma face sa ma gandesc la un 308 cu aceasta motorizare.
Mi-am propus pt urmatoarea masina cutie automata si vad ca la lansare 308 nu ofera nimic in sensu asta, asa ca deocamdata mai astept.

Gabriel

#31
Azi am aflat ca discutam discutii. Se pare ca preturile si echiparile pentru Romania nu vor semana mai deloc cu cele din Franta.
Vestea buna e ca deja importatorul face stocuri, numai ca masinile sunt sub prelata si accesul la ele este interzis. Se pare ca in stoc s-au adus echipari bunisoare.

turbojack

Citat din: BeeJay din Septembrie 27, 2007, 01:09:37 A.M.
.... numai ca masinile sunt sub prelata si accesul la ele este interzis. Se pare ca in stoc s-au adus echipari bunisoare.

Azi am vazut un 308 pe strazi,imi parea prea mare pentru un 207... ;)
Ceva THP de 170 se anunta sub prelatilea alea?   :clap: :clap: :clap:

marius.v

Turbo, iti convine mai mult sa-ti achizitionezi o masina din Romania?
Cred ca in Italia ti-o aduce cum vrei tu si cand vrei tu!
In plus am vazut in revistele tale ca au preturi cam la fel.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

turbojack

Citat din: marius.v din Septembrie 27, 2007, 09:25:16 A.M.
Turbo, iti convine mai mult sa-ti achizitionezi o masina din Romania?
Cred ca in Italia ti-o aduce cum vrei tu si cand vrei tu!
In plus am vazut in revistele tale ca au preturi cam la fel.
Preturile ar fi la fel,insa au anumite "chitibusuri" in plus, astea de aici,iar dobinzile de finantare sint mai mici.Te rupe doar asigurarea ,deoarece te obliga la totala cu "furt,incendiu" ce depaseste pragul de 1400 euro/an.
In plus aici mai este un mare avantaj.Exista promotii in cadrul carora masina uzata ( a se citi buna de presa) este supravalutata (pe a mea am primit 3000 euro  :blink: ) ,ce se scade din pretul masinii noi.Dar chiar si asa devalorizarea din primii doi ani ma tine departe deocamdata de o masina noua.

Si sa nu fiu total  :offtopic:  am vazut deja 308 ca masina test drive,iar in vitrina sint deja 2 bucati,ma mir ca la noi stau inca sub prelata.

marius.v

Politica de incredere, adica Trust... :crying: :blink:
Poate ma ia Noru de chelie ca din fericire coyotu e dincolo... :001_cool:
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

AIR

#36
Intamplarea a facut ca azi sa dau nas in nas cu 308.
M-am dus la Pantelimon sa imi comand piesa mica de la stergatorul de luneta, si in Showroom era un 308 gri motorul era un diesel dar nu stiu care, aproape sigur 1,6hdi.
Acum impresia a fost de un pic mai bine decat in 307 tot acolo in Showroom m-am suit si in 207 si 307 si 407 si Bineinteles 308.
E frumos la interior, probabil ca e mai bun ca 307 dar asta doar in mers se poate face o deosebire mai clara.
O intrebare cunoscatorilor motorul 2.0Hdi/136cp are tot volanta dubla ca cel de 1.6Hdi de pe 307?
:offtopic:Intreb asta pt ca e singurul motor care cred ca m-ar atrage.Am vazut acum 2 zile un 307 era diesel sigur dupa cum torcea, dar cum ma uitam eu la el (eram la semafor) deodata am vazut cum se misca tot botul in sus si in jos ca si cum s-ar fi zgaltait foarte puternic, imediat m-am gandit ca o fi volanta dusa. :offtopic:
Pozele facute lui 308 le voi atasa luni.
Masina din Showroom avea clima bizona, geamuri electrice fata+spate, oglinzi electrice, si un portbagaj usor mai mare decat 307, materialel par de buna calitate, nu am vazut nimic care sa imi displaca.
Insa toate tapiteriile sunt doar inchise la culoare?Ma refer la ce am vazut in showroom 307, 207, 206,407 si chiar 308.
M-am uitat acum la 307 5 usi portbagajul e de 341 litri la 308 5 usi e 348 litri deci diferenta e nesemnificativa.
Consum 3071,6hdi/110cp extraurban consum minim 4.3//308 1,6 hdi/110cp extraurban 3.9.Amandoua cu cutie manuala cu 5 trepte!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Cloud no.75

De luni va fi un 308 si in showroom la Otopeni  :clap:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

daca reusiti sa furati o lista de preturi dau o bere.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

marius.v

Air la 2.0 Hdi 136 cp e volanta dubla, dar si blocul motor e de fonta, deci per total motor mult mai greu pe puntea fata.
1.6 Hdi e bloc de aluminiu, motor cu greutate comparabila cu cel pe benzina.
Iata de ce nu mi-as lua 2.0 Hdi.
La 307 e arhisuficient un cuplu de 240 Nm si 110 cp.

Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

AIR

Multumesc Marius de informare insa oricum partea cea mai proasta e ca motorul de 1,6 Hdi nu vine cu o cutie cu 6 trepte, clar masina la 130km/h poate foarte bine sa mearga si in a 6 a.
Nu atat cei 26de cai sunt importanti cat acea treapta a 6 a .Din cate stiu eu sub 120-130cai nu se monteaza cutii cu 6 trepte :blush:.
Si apoi daca va fi tot un Peugeot o sa ma gandesc f bine daca sa nu fie Break sau chiar SW.(insa sunt la Stadiu de vise).
IAr la o masina mai mare ca un 308 sau 307 break sau Sw un motor mai mare e bine venit, dat fiind ca si masina va fi mai mare.
Mai este o problema prea pe multi am auzit sa se planga de aceasta volanta dubla, eu le doresc tuturor sa nu aiba parte nicodata de vreo problema cu aceasta volanta insa realitatea e destul de cruda.
Cu toate ca masinile noi euro 4 sunt de dorit celor euro 3 fiind mai putin poluante si avand consumuri mai bune, initial m-am suparat ca masina primita era Euro3, apoi am vazut ca am avut noroc ca am scapat de FAP(DPF) si am scapat si de motorul 1,6 hdi cu volanta dubla, care multor prieteni de aici si de pe forumul vechi le-a dat multe batai de cap si mari cheltuieli.
Eu nu inteleg de ce Peugeot nu renunta la aceasta volanta dubla , au mai avut si altii masini cu volanta dubla si au renuntat la ea pt ca nu era fiabila.

Sa speram ca macar la 308 va fi mai fiabila!

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

marius.v

Volanta dubla reduce drastic vibratiile motorului!!!
E chestie de feeling.
Sa stii ca din ce in ce mai multe mari firme monteaza volanta dubla, la Mercedes si BMW de exemplu e sine qua non pe toate modelele noi.
Problema e cu uzinajul, adica cine le face.
Ca si cu cheile rabatabile de la Peugeot sa zicem.
La firme mari, preturi mari, calitate mare.
La firme medii...
Reducerea costurilor...
De aia e mai mare proportia de volante duble cu probleme.
Desi trebuie sa stii ca in Franta se schimba fara probleme gratuit si postgarantie...
Dar noi din pacate traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Vlad01

Ma scuzati ca va intrerup, dar am mai gasit niste fotografii interesante pe forumul francez  :001_wub:


Gabriel


Kman

Desi nu e o schimbare majora --mai putin interiorul.
Eu tot sunt "desumflat" d elipsa unei cutii automate