Preturi si dotari Peugeot 308

Creat de Gabriel, Octombrie 22, 2007, 12:05:26 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Cum vi se par preturile?

foarte mici
0 (0%)
bune
4 (11.1%)
corecte
17 (47.2%)
mari
10 (27.8%)
foarte mari
5 (13.9%)

Numărul total de membrii care au votat: 0

coyote

Singura explicatie pe care o am in momentul asta este ca se asteapta raspunsul concurentei - Golf 6, Ford Focus NEW... Nu stiu ce sa zic. Masina este impecabila, insa... este pozitionata precum 207, adica semi-premium.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Gabriel

t
Citat din: coyote din Octombrie 24, 2007, 07:19:58 P.M.
Singura explicatie pe care o am in momentul asta este ca se asteapta raspunsul concurentei - Golf 6, Ford Focus NEW... Nu stiu ce sa zic. Masina este impecabila, insa... este pozitionata precum 207, adica semi-premium.
Si asta este tendinta Peugeot iar mie-mi place. In felul asta, daca imi voi mai permite Peugeot, masina va avea (daca nu are deja) o usoara exclusivitate. Restul vor cumpara TDi.

SportWagon

Oameni buni, sa ne pastram realismul, 308 e pozitionat intr-adevar semi-premium cum zicea bunul si vechiul meu prieten coyote  :001_cool: , si cum banuiam a se va intimpla dupa 207 si 407 care chiar este (cu exceptia micilor imperfectiuni gen imprecizia anumitor imbinari si ajustaje, unele mici detalii aparent nesemnificative dar deranjante in conditiile noilor pretentii).
Orice client Peugeot se va bucura de noua tendinta premium dar va fi mai putin fericit sa afele ca pretul a crescut semnificativ.

Nu am avut curiozitatea sa configurez un 308 dar din ce au calculat userii, la nivelul asta de pret ne apropiem periculos de mult de A3, insa doar cu pretul nu si cu calitatea materialelor si a fabricatiei si cu atit mai putin cu imaginea de marca.
Sa zicem ca asta nu ar fi o problema, nimeni nu poate interzice sau nega capacitatea  Peugeot sa fabrice masini la fel de bune calitativ sau chiar superioare in raport cu modelele de la constructorii numiti generic "premium" .
Insa pretul unui 308 configurat spre full se apropie de pretul unui 407 care este cu totul alta masina. Fac sistematic comparatia cu 407 pt ca, cunosc modelul, pozitionarea si calitatea lui intrinseca ca si neajunsurile lui si pentru ca fiind tot un model Peugeot, are "ADN similar".
Ofer consultanta in domeniul auto,

Kman

#18
Pai eu de "apropierea" asta periculoasa vorbeam SW-ule. De ce sa imi iau un 308 cand la aceasi bani imi iau un 407?
Intelegeam daca era un 308 full comparativ cu un 407 chel. Avea o logica, dar asa....
Referitor la ce au votat useri ori fi votat cei mai burgheji dintre ei, care au bani.
Pai daca eu am dat - vorba lui Radon- 16 600 pe o gramada de masina si mai e si sw....ma astept ca 308 sw sa fie la fel cu un 407 sw...neah nu am cum sa iau un 308 sw in detrimentul unui 407 sw decat daca vreau sa imi fac firma de mutari.

SportWagon

Citat din: K-man din Octombrie 25, 2007, 06:08:31 A.M.
nu am cum sa iau un 308 sw in detrimentul unui 407 sw decat daca vreau sa imi fac firma de mutari.
Nu e sigur daca 308SW va respecta intrutotul traditia lui 307 SW in privinta habitabilitatii spate si a portbagajului.
Daca rabati banchetele la 407 SW obtii o platforma destul de lunga si lata, e drept cu o gura de incarcare mai strimta.
Dar sa stii ca Peugeot nu face decit sa se plieze pe cerintele pietei.
Break-urile de "demenageur" -firma de mutat adica, nu se mai vind de o bucata de vreme prin occident in favoarea monovolumelor compacte (logic) si a break-urilor de "stil" gen A4 Avant, Seria 3 Touring, 156 SW, unul din acestea se vinde singur mai bine decit toate celelalte break-uri la un loc.
Primul care a facut pasul din hexagon a fost Laguna cu break-ul sau dupa care 407 a supralicitat si startul a fost astfel dat ireversibil. C5, Volvo si Mondeo se incapatineaza in stil mai clasic insa nu se stie pentru cit timp. Atentie, V40 e clasa compacta, platforma de focus.
Asa ca welcome in the 407 SW CLUB !.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

despre preturi: oameni buni preturile sunt corecte, OPTIONALELE SUNT FOARTE SCUMPE !

Aveti 1.6 hdi de 90 la acelasi pret cu 1.6 benzina de 120 cai la 14 000CIP !!! Ce mai vreti ? Concurenta, a se citi golf si focus ofera baza tot la 14 000 cip dar cu motor de 1.4 benzina !!!! Ce anume nu vi se pare corect ? Oferta Pug e mai mult decat corecta !

A, voi vreti Xenon, pavilionb vitrat si roti pe 17 ? Pai, neninca, mofturile se platesc, asta e clar !

Concluzia mea: preturile sunt mai mult decat corecte avand in vedere ca e ultima aparitie si tinand cont de nivelul de tehnica inglobat.

Optionalele sunt scumpe: Xenonul e 624Euro cip, mai scump ca la Skoda si Seat, dar mai ieftin ca la VAG.

Remarc pozitionarea spre premium a francezilor de la PSA, vezi si cazul viitoarelor modele Citroen. Totusi in Ro, Pug nu are imagine premium si daca va luati in 308 doldora de optionale la revanzare il veti da la pret de 308 chel, mult sub pret de golf tdi chel. Atentie ce luati: cumparati pentru suflet sau cumparati ca sa faceti o afacere !
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cosmins

Citat din: Cloud no.75 din Octombrie 25, 2007, 10:33:06 A.M.

Aveti 1.6 hdi de 90 la acelasi pret cu 1.6 benzina de 120 cai la 14 000CIP !!! Ce mai vreti ? Concurenta, a se citi golf si focus ofera baza tot la 14 000 cip dar cu motor de 1.4 benzina !!!! Ce anume nu vi se pare corect ? Oferta Pug e mai mult decat corecta !

nu zic ca nu ai dreptate dar tin sa te contrazic la focus, 14oooE cip, 14 benzina ..... nu mai e atata, e 12 700E DDP motorizare 1,4 benzina cu ceva optionale - vopsea, airbaguri laterale, cd, aer, inchidere .....

Cloud no.75

daca are cineva timp, sa arunce un ochi sa ne spuna cat costa Focus 1.6 hdi de 90 in echipare Trend si Golf 1.9 tdi in echipare Confortline. Astea sunt echivalentele lui 308 Confort Pack
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Vlad01

Ford Focus Trend - 1.6 L Duratorq TDCi 90 CP 13,045 EUR CIP
Golf Comfortline 1.9 TDI 105 CP EUR 14.667 CIP

SportWagon

Citat din: Cloud no.75 din Octombrie 25, 2007, 10:33:06 A.M.
despre preturi: oameni buni preturile sunt corecte, OPTIONALELE SUNT FOARTE SCUMPE !

Aveti 1.6 hdi de 90 la acelasi pret cu 1.6 benzina de 120 cai la 14 000CIP !!! Ce mai vreti ? Concurenta, a se citi golf si focus ofera baza tot la 14 000 cip dar cu motor de 1.4 benzina !!!! Ce anume nu vi se pare corect ? Oferta Pug e mai mult decat corecta !

A, voi vreti Xenon, pavilionb vitrat si roti pe 17 ? Pai, neninca, mofturile se platesc, asta e clar !

Concluzia mea: preturile sunt mai mult decat corecte avand in vedere ca e ultima aparitie si tinand cont de nivelul de tehnica inglobat.


He, he, he! De aici se vede ca e mai aproape "camasa decit sacoul".  :001_tt2:
Te temi de represalii home, nu-i asa?  :001_tt2: :biggrin:
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

deci: 308 e mai ieftin la echipare echivalenta decat Golful si putin mai scump decat Focus....Avand in vedere ca la Focus urmeaza schimbarea, e just

@407sw: e, s-o crezi tu ! nu am ce represalii sa primesc, parerea mea e clara. Am punctat si partile tari si cele slabe ale lui 308...Dar ca masina, tot 407 Coupe din De imi iau...asa ca
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

#26
Friend, ca si coupe Peugeot , 406 e mai frumos, mai reusit exterior decit 407.
In interior lucrurile se schimba radical.
Mi-ar fi placut capitonajul interior de la portiere si bordul din piele de la coupe. Dar caroseria as pastra-o de SW, coupe-ul il gasesc nereusit, are ceva ce nu merge...
Ofer consultanta in domeniul auto,

Kman

Citat din: Cloud no.75 din Octombrie 25, 2007, 10:33:06 A.M.
despre preturi: oameni buni preturile sunt corecte, OPTIONALELE SUNT FOARTE SCUMPE !

Aveti 1.6 hdi de 90 la acelasi pret cu 1.6 benzina de 120 cai la 14 000CIP !!! Ce mai vreti ? Concurenta, a se citi golf si focus ofera baza tot la 14 000 cip dar cu motor de 1.4 benzina !!!! Ce anume nu vi se pare corect ? Oferta Pug e mai mult decat corecta !

A, voi vreti Xenon, pavilionb vitrat si roti pe 17 ? Pai, neninca, mofturile se platesc, asta e clar !

Concluzia mea: preturile sunt mai mult decat corecte avand in vedere ca e ultima aparitie si tinand cont de nivelul de tehnica inglobat.

Optionalele sunt scumpe: Xenonul e 624Euro cip, mai scump ca la Skoda si Seat, dar mai ieftin ca la VAG.

Nor pe mine ma intereseaza mai putin ca pretul optionalelor e scump sau nu.
Eu am facut un calcul cu ce mi-as dori pe un 308 si in final mi-a dat de un 407.
Nus cum dracu nu e scump la tine 308, sau poate asa este nu e scump 308.... e ieftin 407-le...hi hi hi

SportWagon

Citat din: K-man din Octombrie 25, 2007, 10:54:53 P.M.
Citat din: Cloud no.75 din Octombrie 25, 2007, 10:33:06 A.M.
despre preturi: oameni buni preturile sunt corecte, OPTIONALELE SUNT FOARTE SCUMPE !
Concluzia mea: preturile sunt mai mult decat corecte avand in vedere ca e ultima aparitie si tinand cont de nivelul de tehnica inglobat.

Nor pe mine ma intereseaza mai putin ca pretul optionalelor e scump sau nu.
Eu am facut un calcul cu ce mi-as dori pe un 308 si in final mi-a dat de un 407.
Nus cum dracu nu e scump la tine 308, sau poate asa este nu e scump 308.... e ieftin 407-le...hi hi hi

Corect, poate ca 308 n-o fi scump in absolut, admitem prin absurd asta, insa e relativ scump in comparatie cu 407 si aici intervine nepotrivirea. Asta vrea sa zica K-man si nu am cum sa nu-i dau dreptate.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Gabriel

#29
Si despre 207 s-a zis ca e scump la aparitie. Asa e ca acum nu mai pare asa de scump? Si sa vedem ce preturi va avea 407 dupa facelift.