Ce model Peugeot detineti ?

Creat de Seby, Noiembrie 06, 2007, 03:14:32 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ce model Peugeot detineti ?

106
107
206
207
306
307
308
405
406
407
607
806
807
1007
PARTNER
Alte modele...

Gabriel

307SW
pentru ca am avut un 206SW, m-am rasturnat cu el, masina a fost praf dar eu m-am ales cu niste taieturi minore.
SW din cauza miratei din stanga, careia ii place in portbagaj.

a_mic

#16
Si pentru ca ieri a trebuit sa ma opresc din motive independente de vointa mea, voi continua azi: va spuneam ca m-a "curentat" masina in foarte mare masura datorita formei deosebite, a unui design remarcabil si, ca orice hatch, datorita modularitatii, de data asta nespecifice. Eu am o slabiciune pentru hatch-uri datorita faptului ca le pot transforma cu foarte mare usurinta in conformitate cu nevoile mele. Spuneam mai sus ca un factor important in luarea deciziei, in afara considerentelor subiective, a fost prezenta CB-ului, masina fiind "comandata" cu aceasta dotare in franta. Utilizand 307-le SW o vreme, am descoperit cu incantare acest gadget si m-a facut sa mi-l doresc foarte-foarte mult. Evident, au mai existat si alte considerente, de data asta obiective, care s-au lipit pe cerintele mele, respectiv un motoras suficient de mititel dar si suficient de maricel cat sa traga fierul si, foarte important pentru mine, DIESEL. Nu am condus mult dieselare in viata mea dar, atat cat am facut-o, mi-au oferit o stare de confort remarcabila. In plus, scaunele ergonomice, cu intarituri laterale metalice pentru sezut si spatar, spatiul generos pentru multele picioare ale sussemnatului au jucat deasemenea un rol in decizia de a o cumpara PE ASTA. Evident ca mi-am asumat si o serie de riscuri la alegerea tipului, respectiv problemele pe care stiam ca urma sa le am legate de puntea spate. Acuma, evident ca nu se poate si cu carne si cu post in acelasi timp.... A reprezentat pentru mine un pas inainte care s-a concretizat in urmatoarele aspecte:
- cheltuieli muuuuult mai mici cu combustibilul, ceea ce mi-a permis utilizarea la maxim a masinii pentru umplerea timpului liber asa cum imi face placere;
- sistemele de siguranta, obiectual air-bagaurile, de care nu am mai beneficiat pana acum pe o masina proprietate privata (nu a prietenilor si altor asemenea);
- faptul ca in un an si jumatate, reparatiile facute de mine in fata blocului s-au tradus in schimbarea unor becuri si....atat. Pai sa ma fi vazut pe mine, fratilor, ce lada de scule avea FUFA la purtator si cate interventii aproape saptamanale faceam la ea, cel mai adesea de unul singur si in conditii de temperatura si umiditate nu tocmai favorabile  :001_rolleyes:. Cu masina asta, am devenit un lenes !  :clap:. Si nu mai am nevoie decat cu totul accidental de pasta speciala pentru curatat mainile dupa interventii....

Peugeot 107, benzina, motoras de 0.998, gris, 3 usi: este proprietatea fiicei mele si a fost cumparata de noua la sugestia mea. Este o masinuta care se lipeste bine de o aproape fosta adolescenta si care are o serie de calitati ce o recomanda utilizarii in conditiile specifice proprietarului: dimensiuni care sa permita o parcare comoda, hatch care sa-i permita utilizarea la maxim a spatiului interior, manevrabilitate in spatii mici, consum rezonabil, sound agresiv, pozitie ergonomica pentru sofer si pasagerul din fata. Initial ne-am gandit la un Matiz SH dar, avand in vedere disponibilul financiar de la acel moment precum si impresia pe care a facut-o 107-le asupra viitoarei posesoare, am hotarat ca o masina noua o va completa eficient si suficient, creind si posibilitatea alegerii optionalelor. In plus, avantajul unui rodaj realizat ca la carte, un "istoric zero" si efectele favorabile oferite de garantie au fost precumpanitoare alegerii. De ce insa Peugeot ? De ce nu Toyota Aygo sau Citroen C1 ? Aici a cantarit in mare masura eficienta: e mai comoda relatia cu un singur service decat cu doua. Din punctul ei de vedere completat cu al meu, alegerea a fost una fericita.

Deci... cam astea sunt istoriile...
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Kman

307 SW - a fost dragoste la prima vedere. Dupa ce m-am indragostit am cercetat cu atentie pana sa fac "pasul" si am vazut ca e si foarte bine "dotata". Oferea destul de mult.
In continuare sustin ca am primit "foarte multa masina" pentru cati bani am dat.

marius.v

307 1.6 HDI 110 CP albastru si 206 1.4 benzina 75 CP rosu.
307 foarte bun pentru drumuri lungi, 206 foarte bun in oras.
Doua masini foarte reusite, foarte stabile, foarte comode si foarte fiabile.
Probabil faptul ca sunt de cel putin sase ani in productie le-a inlaturat bubele.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

kmkz

206 CC... e mica, e aparent nervoasa, are multa personalitate si, mai presus de orice, e CABRIO !!! si asta am cautat mereu, pentru ca iubesc acea senzatie cand merg cu masina decapotata. De ce Peugeot si nu altceva? Pentru ca era singurul model cabrio cu hardtop pe care mi-l puteam permite. Chiar daca bugetul nu ar fi fost problema, va spun cu mana pe inima ca masina asta era oricum printre favorite din punct de vedere estetic: un cabrio veritabil vara si un coupe seducator iarna... Scuzati-mi subiectivitatea dar e masina mea si o iubesc...