207 RC, coming up...

Creat de coyote, Noiembrie 19, 2007, 08:01:43 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Cloud no.75

Bune vesti...astept drive-testul cu mare interes :clap:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cos_mj

Ce sa zic...am vazut si eu ieri RC-ul asta de care zice coyotu'... Si mie mi s-a parut super, mai putin capacele oglinzilor laterale care sunt... ARGINTII !!! :cursing:  Cum naiba sa pui pe toate RC-urile capace argintii indiferent de culoarea masinii?! Si e un argintiu din ala nasol...ieftin...Este un mare minus estetic acest lucru dupa parerea mea...in rest...superb! Toarce superrrrrrrrrr motorasul!!!! Scaunele mi s-au parut de mare mare exceptie!
Scot acidul din apa plata!

coyote

Lasa mah, ca se potrivesc cu manelele. Oricum o sa incerc sa le vopsesc sau sa pun folie care imita carbonul pe ele. Vedem. Sa ajung acolo :)
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

coyote

Bestia este aici... Voi scrie primele impresii imediat ce termin de tremurat... Spun doar atat: prima liniuta "oficiala" - audi TT quattro vs 207 RC - invingator, 207 RC.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Gabriel

Si se duse dracu' rodajul, bag de seama.  :nono:

coyote

Asta am bagat si eu de seama :)
Ma linistesc, promit. Sau macar incerc...
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

tnt

Felicitari coyotule!! La multi kilometri fara incidente si multe "nemtoaice" afumate!!  :clap:

Radon

Daca macar indraznesti sa gandesti cu gandul sa lipsesti de la proxima intalnire nationala, apai sa nu indraznesti !
Si pana atunci sa-i faci bine rodajul, ca sa ne putem bucura cu totii de bucuria ta !  :punk: Eu deja ma si vad, in dreapta, apoi la volan  :drool:

Da' poze, poze...? Pe cand?

lowprofile

Felicitari!!! So stapanesti sanatos! Abia astept sa-ti vad noua jucarie...

Cloud no.75

Bafta multa cu ea !

Coyotule daca nu o lasi pana in 4000RPM primii 3,000km te bat cu coarba !

Ai omule rabdare sa se aseze, ca de liniute o sa ai timp destul. Oricum se chinuie in oras in rodaj...Ce-ar fi sa faci o plimbare pana la Vienna si inapoi? E absolut spectaculos si merita
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




coyote

Da, si cu restul de bani imi cumpar un iaht...

O sa incerc sa merg mai potolit, dar este incredibil de greu. Nu prea reusesc inca sa descriu senzatiile... Imaginati-va un HDi (ca si forte de impingere in scaun), care trage de la 1600 pana Dumnezeu stie unde, ca nu se mai opreste, inmultiti senzatiile cu 2 (nu e cine stie ce ca si senzatii), si aveti o imagine cat de cat asupra motorului. Nu impinge in scaun cum o face ursuletul alb! Cel putin nu la turatii asa mici. Insa momentul cand iti dai seama ce bestie este, e momentul in care te alergi cu cineva. Pur si simplu te pune in fatza fara sa simti mare lucru! E atat de liniara si de eleganta in acceleratii, incat nu simti nimic, doar vezi cum te indepartezi GRAV de orice urma de TDI, TDCi sau alte rontaitoare de genul asta.
Suspensia e ceva mai tare ca la cea alba, dar nu deranjant, dupa parerea mea. Sta mai bine pe curbe si pare mai putin "dansatoare" decat HDi-ul, dar inca nu am avut ocazia sa ma joc cum trebuie cu ea, deci nu ma pronunt. Franele sunt mai bune ca la HDi, pana acum s-au achitat de sarcina impecabil. Cutia de viteze este genul de cutie pe care daca o manuiesti legat la ochi si cu dopuri in urechi, tot exclami "e cutie de Peugeot!". Adica e ok, nu iti face probleme, doar ca simti cum agata un pic... Inconfundabil.
Volanul este destul de porno, chiar imi place forma lui, insa ceea ce o sa va dea pe spate cand o sa o vedeti va fi forma scaunelor, suportul lateral si confortul lor. M-am urcat aseara intr-un GTI Edition 30... Scuzati comparatia, dar parca eram pe scaune de terasa... de-alea rosii... sau albe... pe care le cumperi din Metro.
Masina a venit fara geamuri fumurii si fara bandou spate vopsit, din pacate... Se pare ca aceste caracteristici sunt induse de optiunea ce include oglinzi rabatabile, senzorii de parcare si farurile directionale. Si cum eu am preferat JBL... Voila. Partea buna este ca, in momentul in care am scos sigla de RC, din spate sobolanul arata exact ca un 207 oarecare. Mai putin evacuarea, dar si asa. Oricum, ma gandesc serios sa remediez problema geamurilor clare. Om vedea.
Consumul este exact cum ma asteptam, decent. In conditiile in care am tras de ea, consumul nu depaseste 13 in oras. In conditiile unui mers relaxat, nu depaseste 11 in oras, iar la mers cu 70-80 constant imi ia 5.5 . Si asta cat inca e in rodaj.
Masina are si un minus, confirmat si de Teo, posesorul celeilalte bestii. Ca fapt divers, Teo este fost pilot de VTM, castigator a multe concursuri de indemanare si un sofer foarte bun... Si nici el, cu atat mai putin eu, nu reuseste sa plece usor cu RC-ul. Nu din motive de putere, ci din cauza ca daca incerci sa pleci usor cu ea, iti cade turatia de doua-trei ori cand cuplezi ambreiajul... si pleci de parca ai carnetul de 6 luni. Sa va zic ca am reusit sa ii opresc motorul? In mod normal, mi-ar fi rusine, dar dupa ce l-am auzit pe Teo ca se confrunta cu aceeasi problema legata de turatie, m-am mai linistit.
207 cu steroizi. Cam asta e masina. Si deja ADOR fetzele posesorilor de masini peste medie care se uita la sobolan cu dispret cat e rosu la semafor, ca schimbarea culorii la semafor sa coincida cu schimbarea la fatza a lor :)) Nu o sa uit faza cu BMW-ul Seria 5 care nu m-a lasat sa schimb banda pe Victoriei, dupa care nu stia ce se intampla cu farurile care stateau lipite de portbagajul lui... Incerca cu disperare sa castige un metru macar, dar n-am avut nici cea mai mica problema sa ii vad in mod constant numarul de aproape...
Asta e doar inceputul. Sunt sigur de asta. Urmeaza un BOV, probabil un chiptuning insotit de un indicator al presiunii in turbina si... cam atat. Vreau sa nu se vada nimic special la sobolan... pana cand se face verde...
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

andrei

Felicitari, Coyote !

Eu uitasem complet de masinuta ta, trebuie sa recunosc  :blush:

Cum zicea si Cloud, incearca sa ai putina rabdare cu ea (stiu ca e greu). Oricum, suna f. bine ce ai scris despre ea, si in mod normal o sa fie din ce in ce, pe masura ce isi da drumul. Mi-ar placea sa merg si eu odata in dreapta, cine stie, poate cum zicea colegul, mai sus, la proxima intalnire a clubului.

Bafta !
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

Gabriel

1. Teo e tipul grizonat cu 207 rosu cu dunga alba si jante albe?
2. Ideea de a avea o masina care nu arata ce poate ma incanta teribil. La chiptuning trebuie sa ai mare grija. Motorul inca mai poate, a se vedea cei 220 CP din RC Z, dar cel care-si baga nasul in soft chiar trebuie sa stie ce face pentru ca nu e ca la un hdi cu o singura turbina.

coyote

#43
1. Exact.
2. O sa incerc sa ma documentez foarte atent cu privire la ce modificari trebuie facute, pentru ca masina asta o voi tine o perioada mai mare de timp, deci nu vreau sa ma joc cu fiabilitatea.

Va multumesc tuturor pt urari.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

turbojack

Citat din: coyote din Aprilie 06, 2008, 03:25:31 P.M.
.... In conditiile in care am tras de ea, consumul nu depaseste ..... Si asta cat inca e in rodaj.
.... nu stia ce se intampla cu farurile care stateau lipite de portbagajul lui....

:blink: ... aduc eu coarba aia promisa de @Cloud...
Pana la 1500 km ,umbli cu turatiile ca si cu oua,maxim 3000 rpm... :biggrin:
Felicitari pentru "bestiuta".
Dupa ce se mai aseaza motorul,asteptam impresii fierbinti.  :clap: