Peugeot vs. CIFRELE DE VANZARI

Creat de Cloud no.75, Decembrie 29, 2007, 10:30:43 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

#15
Dintr-o sursa care prefera sa ramana anonima, dar careia ii multumesc pe aceasta cale, iata spicuiri din cifrele pe noiembrie:
1. Dacia 9517
2. Ford 2293
3. Renault 2238
4. VW 2186
5. Skoda 2167
6. Opel 1884
7. Peugeot 1039
8. Chevrolet 1004
9. Fiat 981
10. Toyota 904

Cele mai vandute modele:
1. Renault Clio 1205
2. Ford Focus 1044
3. Fiesta 932
4. Renault Megane 925
5. Octavia 856
6. Opel Astra Classic 812
7. Octavia Tour 636


50.6% au fost masini pe benzina

Peugeot a vandut astfel:
     

modelnoiembrievar.luna ant11luni200711luni2006var.06/07
10070-328-89.3
1071149.612231527-19.9
206285-27.84033323224.8
207305263040659361.3
30779-34.220452349-12.9
30894308.70--
40781-11114110815.6
6070-1015-33.3
8070-36-50
partner combi81-56.2124190836.7

+

Aseara am visat  :biggrin: ca in decembrie s-au vandut circa  :001_cool: 1175 Peugeot-uri si 199 de 308. Ramane intre noi.  :death:

Kman

Vinde Opel mai mult decat Peugeot-- asta e deja tristutz, iar Chevy ihi sufla in ceafa leutzului !!
Se pare ca e tatica guvernantilor. Ruinam fabrica sa o putem cumpara noi cat mai ieftin.
In rest vb unui coforumist de-al nostru - asa un gust amar....

dadu

macar ramane in plutonul 2, cu cca 1000 masini.

ps: de nu schimbati titlul topicului intr-unul mai general? ati puteti sterge octombrie.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Crede ca vanzarile Peugeot trec si vor main trece printr-o perioada de soc. Cam asa se intampla de fiecare data cand se schimba modelele.
Mai e si o intrebare de marketing: cum e mai bine sa vinzi: mult si cu adaos mic sau putin cu adaos mai mare?
Cred ca Peugeot merge acum mai mult pe varianta 2. Volumele se fac cu ajutorul lui 206, mai ales varianta Sedan care se vinde de pe stoc, cu ochii inchisi aproape. Cred ca daca francezii ar aloca mai multe 206 Sedan pt Romania s-ar vinde toate.
107 se descurca bine si pana va veni concurenta cu ceva (VW Up) va mai trece mult timp.
307 -  s-au vandut resturile ramase si cam gata.
308 - avand in vedere lansarea ca si inexistenta si presa care a dat cu el de pamant, cifra e nesperat de buna. Cineva de la importator spunea ca nu cred ca vor vinde 100 buc pana la sfarsitul anului si uite ca au dat cel putin dublu, in ciuda pretului premium al unei masini care nu are imagine premium. La clasa lui cel mai bine s-a vandut Focusul care e inainte de facelift si a venit cu o promotie agresiva pentru ca trebuie sa scape de stocuri. Mai tarziu va mai aparea si SW si CC + cel mai probabil o reducere de pret si cred ca vanzarile vor creste binisor. Kia Cee'd s-a vandut foarte bine 462 bucati dar la o asa imagine de marca asa pret. Din astea 337 au fost cu motorul de 1.4 benzina deci clar targetul e cei cu bani putini si nu cred ca Peugeot urmareste acelasi target.
207: aici e loc de mai bine. Clio (1205 buc) nu-i usor sa-l dai jos de pe prima pozitie, Fiesta (932 buc) a beneficiat de reduceri mari de pret pe ideia ca-si scot banii dupa aia din revizii (6-7 mil o revizie brrrr), Fabia (517) si Polo (394) sunt "nemtesti", Chevrolet Aveo (421) e ieftin iar Corsa (450) e mai ieftin ca 207. Deci in segmentu asta banii conteaza cel mai mult iar 207 nu e ieftin pentru segmentul asta.
407 sta mai bine decat credeam. Cu 81 de bucati bate noul Mondeo (77). La clasa asta binenteles ca lider e Passat (360), pe doi e Avensis (199), pe 3 Fiat Linea (192 buc) care nici nu stiam ca-i din aceiasi clasa cu 407 (eu l-am comparat mereu cu 206 Sedan) dar are un pret de plecare de la 10.500 euro, Skoda Superb 100buc (ghiciti care motorizare s-a vandut cel mai tare.... 1.9 TDI  :biggrin: ). Pe 5 e 407 in fata lui Mondeo, Vectra, C Class si Seria 3. Audi A4 s-a vandut in doar 3 bucati.
607 trebuie schimbat neaparat. Pana si Saab 9-5 s-a vandut in 3 bucati.
807 e invechit rau si cu toate ca urmeaza un facelift nu vad sa apara vreun progres remarcabil.

Kman

He he ... astea prca ar fi incurajarile celor de la pejo.
Un lucru e cert. Pejo mere rau si sper sa nu urmeze o perioada de scadere pt ei.

Gabriel

O mica situatie pe modele:
107 cel mai vandut 1.0E. Din 1.4 HDi nu s-a dat nici o bucata.
206 158 berline si 127 sedane. La berlina 82 au fost cu 1.4E si 76 cu 1.4 Hdi. Sedanurile au fost numai cu 1.4.E.
207 cel mai vandut 14 HDi. S-au dat si 3 CC-uri, un benzinar si doua dieselare.
307  traiasca 1.6 Hdi. S-au vandut doar 7 Break-uri.
308 iarasi 1.6 HDi 110Cp e la putere.
407 2.0 Hdi e cel mai vandut.  Doi cunoscatori si-au luat 2.2 HDi. Pe bezina s-au dat 20 din care 19 cu 1.8E. Nici un SW sau Coupe nu s-a vandut. Tot anul s-au vandut doar trei motorizari de 3 litri benzina, printre astea nici un SW. Anul trecut s-a vandut un singur 407SW 3.0E, cerd ca al coforumistului nostru.  :biggrin:

Gabriel

Citat din: K-man din Ianuarie 08, 2008, 08:40:10 P.M.
He he ... astea prca ar fi incurajarile celor de la pejo.
Un lucru e cert. Pejo mere rau si sper sa nu urmeze o perioada de scadere pt ei.

astea nu-s incurajari. Eu zic ca ar cam trebui sa-si puna niste semne de intrebare.

Kman

Semenele de intrebare sun tardive acum. Eu cred ca masuri trebe luate acum !!

Gabriel

Acu' daca am inceput, ia sa va dau si situatia pe judete  :biggrin:

Binenteles in Bucuresti s-au vandut aproape jumatate mai exact 419 buc.
2. Dolj 70
3. Bacau 58
4. Iasi 57              (vivat Moldova)
5. Timis 53
6-7. Braso si Constanta 48
8. Cluj 47
9. Prahova 29
10. Ialomita 27

Exceptand Bucurestiul cele mai multe
107 s-au vandut in Timis 13buc
206 Constanta 20buc
207 Bacau 17
308 Bacau 8
407 Timis 7
Partner Combi Iasi 15


Eu astept cu nerabdare raportul de sfarsit de an 2007. Ala mi se pare foarte interesant de analizat.

Vlad01

Cine stie poate dau lovitura cu 308-ul, daca il vor promova cum se cuvine. 199 de bucati in timp relativ scurt e ceva.

AIR

@Beejay, daca zici ca revizia la Fiesta e 600-700 de lei ce sa spun de revizia la Partner care urca la 800 de lei , daca schimbam filtrul de motorina cu tot cu pahar ajungeam la 820 de lei (http://www.clubpeugeot.ro/site/index.php?option=com_smf&Itemid=72&topic=99.30.)
Eu stiu ca sunt multi pasionati aici de Peugeot, insa personal cred ca  Ford e la fel de bun ca Pug poate chiar usor mai fiabil.Asa ca nu mai ii mai denigra imaginea, si nu au in Bucuresti un service asa de prost ca cel de la Eurial, prefer sa dau 30-50 de lei in plus la o revizie dar sa fiu sigur ca masina e ok, nu pot spune acest lucru despre Eurial (din pacate).
Chestia cu produsul pe mai multe calitati nu e un obiectiv in sine dar la CTC final sunt  cred cel putin trei calitati:
Calitatea A produsul intreg si toate subansamblele functioneaza normal => merge pe piata din Vest
Calitatea B produsul intreg functioneaza normal, dar exista subansambluri care au sansa sa nu fie in parametrii 100%=> merge pe piata din Est cu o mica reducere a pretului.
Calitatea C produsul intreg e in stare buna teoretica dar trebuie remediat fizic, se inlocuiesc subansamble si apoi se trimite pe piata estica (sau poate la Topit), sau se utilizeaza ca masina de serviciu in cadrul retelei Pug (oare).
Am preferat sa imi comand masina decat sa i-au una de pe stoc din simplul motiv pt ca am senzatia ca norocul sa fie de partea mea si nu a celor de la Ctc final.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Gabriel

Stiu sigur ca la Fiesta 1.4 Benzina o revizie e 6-7 milioane. La un Focus cu acelasi motor e 7,5 mil. La un Mondeo 2.0 TDCi e cam tot acolo. Eu la a mea dau 4,5 milioane si parchez doua Fiesta in ea. Atentie vorbim de motoare pe benzina. Tu ai diesel si din start e mai scump. Mai trebuie luat in calcul si ca exista diferente de pret intre concesionari. Nu vreau sa dau cu noroi in imaginea nimanui dar spun ce stiu. Si la urma urmei sunt fan Peugeot dincolo de ce se intampla in service-uri.
Si ca sa revenim la subiect nu cred ca selectia masinilor pentru diverse tari se face pe baza de calitate. Din cate stiu eu echiparile de baza adica masinile care sunt pe stoc se comanda direct de importator. Sistemul e un pic mai complicat existand si posibilitatea ca un concesionar sa comande pentru stocul lui altceva decat e pe stoc la importator sau producator. Si atunci cum se face diferenta pe banda de productie? Nu cred ca in parbriz e pusa o eticheta cu "Romania" iar muncitorul sau robotul isi va face treaba in 7 min in loc de 10. Nu mai zic, ca sa pui piesele de diferite categorii pentru diferite piete, cheltuielile cu logistica cred ca ar anula eventualele economii facute. Atunci cand o anumita fabrica sau o linie de productie lucreaza numai pentru Romania se poate, dar masinile nu se vand ca sampoanele asa ca mi se pare totul un mare basm.

AIR

#27
Revizie la Ford Fusion (tot o fiesta dar ceva mai inalta) motor 1.6 benzina (15.000km) 580 lei( inlocuit ulei +filtru , filtru aer, filtru benzina, testare motor, permutat roti).Aceeasi masina revizie la 30 000km (ulei+ filtru, filtru aer, filtru benzina, filtru polen, testare frane, permutat roti, inlocuit bujii(60 leiX4buc) ) total 900 lei.
Iti voi comunica exact pretul si la un motor diesel ma refer la revizie.
Revenind la calitatile de fabricare, la Kangoo se stricase caseta de directie, pret in Romania la caseta noua 817 euro.Am mers la Renault la Frankfurt am Main aveam din tara codul piesei necesare, totusi dupa ce s-a verificat codul dupa seria de sasiu, a iesit acelasi cod pt caseta, pretul casetei in Germania 930 euro.Nu cer de la nimeni explicatii dar pt mine e destul de clar caseta pusa in Romania nu mergea mai mult de 60-80 k km.
Caseta din Germania mergea de la 100 000km la 130 000km.Bucsile de la bara stabilizatoare, in Romania se schimbau din 15 in 15 mii de km, cele ale masinii luata din Germania aveau 150 000km si inca erau bune?
Explicatii?!
Uleiul de motor e mai curat mai mult timp decat cel cumparat de aici( Elf sau Mobil) asta sa fie oare secretul ca nu "cad motoarele" la cei din Vest.
eu cred ca se lucreaza pe loturi Beejay,un lot pt Europa de est, 3 loturi pt cea de Vest.
Alta explicatie nu cred ca exista, practica contrazice teoria.La noi cumperi masina si joci simultan la " Loz in Plic" ce masina nimeresti.La ei cumperi ce platesti, indiferent de marca.Personal cred ca imi voi lua noile masini doar din Germania chiar daca voi iesi mai scump.Experienta de  mers cu 4 masini luate SH de acolo si 2 luate de aici noi e in favoarea celor de acolo, la multi mai multi km mult mai putine probleme.
Si cel putin masina cu care merg are la parasolare pe acel plastic o mizerie care nu se duce cu nici  o solutie de curatat, de ce pt ca asa a considerat fabricantul sa mi-o trimita, cu dare de jeg pe parasolare.No comment! :crying: :crying: :crying: :censored: :death:
...lor de spanioli.
Eu personal,   raman la parerea ca sunt mai multe calitati si noi avem parte aici doar de ce e mai prost din pacate :cursing:.
Asta e traim in Romania si asta trebuie sa ne ocupe tot timpul!Trist dar adevarat!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Gabriel

La piese de schimb, da, cred si eu ca sunt mai multe calitati, dar la masini e mai greau.
Revenind la vanzarile Peugeot in Romania, sunt foarte curios cum va fi pozitionat 407 facelift ca pret pe piata. Dar, cum spuneam, ca sa fii profitabil nu e obligatoriu sa vinzi mult. Pentru mine e imbucurator faptul ca 407 a batut ca vanzari noul Mondeo. Asta arata de cata credibilitate are parte presa auto in Romania, presa care a cam terfelit 407 si ridicat in slavi Mondeo.

Cloud no.75

stai, stai , stai, sa nu ne bucuram degeaba: Mondeo nu are stocuri ! Se sta 6 luni dupa o masina. Au landsat modelul cu stocuri mici pe care le-au epuizat in primele 2-3 luni de la lansare. Acum isi sufla in degete. Cererea e foarte mare, iar fabrica din Belgia nu face fata. Asta e explicatia pentru Mondeo. Proasta lansare.
A, ca profita de asta si 407 - foarte bine. Oricum majoritatea 407 din Ro se vand catre firme - vezi motorul de 1.8

Cat despre vanzarile pe judete, senzatia mea este ca Pug sta foarte bine in Transilvania avand in vedere ca Transilvania e "setata" pe orice inseamna grupul VAG...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."