Consum 205

Creat de turbojack, Februarie 13, 2007, 09:35:50 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

turbojack

Al meu GTI de 1.6 consuma urban 10-12 % sau daca ma dau la ea ajunge si la 16%.
Pe autostrada in regim de 120-130 km/h ,consumul coboara la 8 %.

Ovidiu

Poti sa faci si o prezentare detaliata a masinii? Injectie/carburator, modificari, accidente avute (doamne fereste, sper ca zero), eventual si poze in sectiunea dedicata: Jurnal de bord.
Eu nu sufar de nebunie...ma bucur de ea in fiecare minut!

turbojack

#2
Citat din: me1234 din Februarie 23, 2007, 07:46:55 P.M.
Poti sa faci si o prezentare detaliata a masinii? ...


Urmeaza o sedinta foto,dupa care voi fi mai detaliat.
Partea vizibila a consumului... ;D

K-man edit: Pentru detalii si foto ar fi bine sa deschizi un topic in Juranl de bord

Kman

Consumul mi se pare la fel cu al meu 1.6 E, 16v poate un pic mai  scazut la mine da eu merg si mai cuminte poate decat tine plus ca la munte sunt alte conditii pentru consum

turbojack

#4
Consum de ultima ora,din plin in plin.
325 km ,am facut cu 42.77 litri benzina adica 13.16 %  ;D
Parcursul a fost cca 100 km pe autostrada cu 140-170 km/h,si in rest parcurs de oras si traseu de munte sinuos cu accelerari in forta si  frinari brutale;as zice ca e ok consumul. ;)

turbojack

96 km cu 16,4 litri benzina,in conditii de mers elegant si calm (2000-3000 rpm) cu foarte rare si scurte virfuri de 5000 rpm . :o
Am lasat masina unui amic sa-mi faca verificarea la gaze si in loc sa ma anunte ca nu e bine a inceput sa invirta pe la surubelele de la aspiratie. >:(
Azi mi-am pierdut 2 ore pe analizorul de gaze sa reglez motorul si inca nu sint sigur ca este ok.
Aviz amatorilor cu surubelnitze "zglobii".

turbojack

O noua actualizare dupa voiajul festiv de 1 mai :  12.31 %
Sint incintat de-a dreptul,deoarece la regimul de curse la care am supus motorashul ,consumul este mai mult decit rezonabil.

Yackone

avand in vedere ca stau prost cu injectia...in loc sa creasca consumul scazut la 7%...de la 11-14%...nu va mirati de consumul asta dar eu storc si cel mai mic magar putere din motorul de 1.1 :angel:

205...forever

turbojack

#8
Consum devastator. :crying:
Marti am schimbat pompa de apa si cu aceasta ocazia rola intinzatoare si cureaua distributie.
Surpriza cea mare a venit cand am constatat un decalaj al distributiei cu un dinte.Consultand cele 3 manuale de reparatii diferite, ce le am la dispozitie,mi-a dat acelasi rezultat.
Dupa incheierea operatiilor a urmat pornirea motorul....jale mare,deoarece trebuiesc refacute toate reglajele motor.
Consum rezultat in prima zi : 35 km cu 7,5L benzina.  :blink: ,in regim de schimbat vitezele pana in 2500 rpm.Nici nu ma mai obosesc sa-l calculez. :cursing:


ps.Ma bucur ca nu posed CB,sa vad consum instantaneu de 50% la 2000 rpm.... :crying:

a_mic

Citat din: turbojack din Decembrie 01, 2007, 10:59:20 P.M.
Consum devastator. :crying:
Marti am schimbat pompa de apa si cu aceasta ocazia rola intinzatoare si cureaua distributie.
Surpriza cea mare a venit cand am constatat un decalaj al distributiei cu un dinte.

Nu-mi vine sa cred.... In mod normal, ar fi trebuit sa ai probleme mari la pornire daca ai cureaua decalata....

Cureaua decalata cu un dinte poate fi efectul a doi factori:
- greseli la numaratoare cu varful surubelnitei;
- ti-a sarit cureaua din cauza rolei intinzatoare insuficient stranse

In primul caz, la prima cheie ai fi "simtit-o". In al doilea, mare noroc ai avut: daca a sarit unul, putea sa sara si al doilea si parca mi te vad pe scaunel, la masuta, cu pasta frecand la scaunele de supape....
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

turbojack

Citat din: a_mic din Decembrie 07, 2007, 03:50:00 P.M.
Cureaua decalata cu un dinte poate fi efectul a doi factori:
- greseli la numaratoare cu varful surubelnitei;
- ti-a sarit cureaua din cauza rolei intinzatoare insuficient stranse
In primul caz, la prima cheie ai fi "simtit-o". In al doilea, mare noroc ai avut: daca a sarit unul, putea sa sara si al doilea si parca mi te vad pe scaunel, la masuta, cu pasta frecand la scaunele de supape....
De sarit este aproape imposibil,datorita structurii distributiei si in plus era  decalata inainte si nu inapoi. ;) A fost schimbata de un frizer probabil,deoarece si fulia motor era "macelarita" pe spate.La tipurile astea de motoare cu 8V ,nu se distruge nimic prin modificarea cu un singur dinte.Nu se numara dintii cu surubelnita ,ci sunt semne foarte precise,inclusiv pe curea. ;) Am mai intalnit la un Polo de 1.6i,acelasi lucru,care pornea si mergea bine,insa incalzea.Pe scaunel beam eventual o bere meditand,deoarece se faceau supapele ca serpii...
Si pentru a fi ON-TOPIC.
Dupa o saptamana de reglaje si afumat plaiurile lui Pinocchio,consumul a scazut la aprox. 9% ,obtinand si un varf de turatie mai mare cu 200 rpm,adica 6700 :clap:

Gabriel

6700, adica cat al meu de 2 litri. Bravo Turbo.

turbojack

#12
Pe parcursul a 1815 km , Milano-Venetia-Graz-Wiena-Budapesta-Arad-Deva-Cluj,consum mediu 8.7 %   cu masina supraincarcata.
Din nou,observatia "ochiometrica" dupa indicatorul de pe bord,intarita de metoda plin-plin,benzina austriaca a iesit castigatoare din toate punctele de vedere.
Ramane sa vad consumul obtinut cu benzina autohtona si asta dupa ce probez diverse licori datatoare de putere si cai multi la motor.

AIR

De cand ai venit la benzina natala ce consumuri ai??
Acum iti adapi caii din aceeasi zeama scumpa numita Benzina ca si noi, ceva deosebiri fata de Italia?Ma refer la carburanti!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

turbojack

#14
Pana acum constat ca din punct de vedere calitativ,benzina din RO este aleatorie,chiar de la aceeasi companie.
Dupa experimentarea benzinei cu plumb,renunt la ideea folosirii acestei benzine;necesita alte reglaje motor si nu imi arata beneficii asupra utilizarii ei.
Urban (Cj) se situeaza tot in jurul valorii de 10% ,unde pot include si incursiunile pana in Turda unde ating si varfuri de 160 km/h,deci consumuri mult mai mari.
Ca o observatie,alimentez de la exact aceeasi statie (Petrom),de la care benzina mi s-a parut ok.
Am constat ca benzina de la OMV este consumata mai repede,iar beneficiile in putere a motorului sunt nesemnificative, insa cu costuri suplimentare pe kilometru ,deci pe moment am renuntat a mai folosi benzina de acolo pentru motorul meu.
Ce ma uimeste insa,e faptul ca motorizarile noi de 1.4i ( fie pe 206,fie pe 207) au acelasi consum urban de 10%.