Hot Hatch

Creat de dadu, Ianuarie 09, 2008, 08:41:47 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dadu

[youtube=425,350]iUS3xmhz04c[/youtube]
autocar e o revista pe care o cred. voi ce parere aveti, 2 secunde?
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Sunetul e asa de prost... 207 e cu 2 secunde mai rapid sau mai incet decat Panda.
Oricum, 207RC nu prea mai este un hot hatch cum era 205 GTi, e doar un 207 mai rapid si atat.

dadu

lucru ce nu cred ca poate fi spus despre reno, si clio a impresionat.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

nu reusesc sa vad tot filmul, se intrerupe dupa ce ajunge la 207...

se zice in rezumat ca masina care le-a placut cel mai mult a fost Megane RS R26 (230cai) in ciuda faptului ca are 30 ca mai putin ca S3 se comporta mai bine si e la 1/3 din pretul lui S3.

Masina care i-a dezamagit cel mai mult este 207 RC, care e cu doar 2 secunde mai rapida decat Panda, dar panda are 100 cai mai putin decat RC. aici se intrerupe....
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




coyote

Interesant ce spun baietii astia. 207, cu stabilitatea pe care unii din noi o cunoastem bine, cu doar doua secunde mai rapid pe circuit decat Panda? Pana nu vad cu ochii mei, nu ma pot convinge.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

dadu

#5
mie imi merge fara probleme, mai incercati.
se vede ca rc-ul sta mult mai bine in curbe decat panda dar tot nu inteleg de ce  e asa slab.


LE: se pare ca exista niste probleme legate de player-ul celor de la youtube. schimbati browser-ul sau jucati-va putin cu acel cursor.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

cristic

Mie 207-le mi se pare o masina grea. Prea grea pentru categoria din care face parte. RC-ul are ~1300kg. Peugeot ar trebui sa isi puna modelele la dieta, urgent.

Cloud no.75

Golf GTI - model de clasa compacta - are exact 1328kg, deci cat RC. Desi are 25 de cai in plus fata de RC, performantele sunt aceleasi, desi le scoate dintr-un motor mai mare cu 400cmc
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Kman

Citat din: Cloud no.75 din Ianuarie 10, 2008, 03:48:07 P.M.
Golf GTI - model de clasa compacta - are exact 1328kg, deci cat RC. Desi are 25 de cai in plus fata de RC, performantele sunt aceleasi, desi le scoate dintr-un motor mai mare cu 400cmc

Pai da, dar e la moda acum sa dai in Peugeot nu in VW!!!

cristic

#9
Exact, eu consider 207-le ca se incadreaza sub clasa compacta (golf, 307, focus,...) de aici si dorinta de a fi mai usor. Nu stiu in ce masura s-ar preta comercializarea unei variante mai spartane de RC (poate chiar motorizat de un posibil 2.0 THP de ~230 CP).

Performantele sunt aceleasi (pe hartie), dar pe un traseu/circuit virajat masiniile duse la limita cred ca un Golf va iesi tot timpul inainte, sasiul de Golf si cutia de viteze (mai ales varianta DSG) sunt nitel peste ce are 207. (Nor tu ce zici?). Evident este doar parerea mea personala (poate gresita) 207RC nu am condus, Golf GTI, putin, mai mult in linie dreapta, oricum nu am indemanarea si cunostiintele necesare de a duce vreuna din ele la limita, dar omul cat traieste invata. :)

Din alt unghi eu consider, 205 GTI a fost si este o referinta. Succesorul, 206RC, a mai diluat din experienta 205GTI. Iar 207RC a diluat si mai tare fata de 206RC. Pe cand ceilalti fie aduc chestii mai agresive (Focus, Megane, Civic) fie readuc lucruri de mult uitate (Golf3,4 sunt cam plictisitoare, dar Golf5 GTI readuce starea GTI la marca VW)

Nu vreau sa fiu inteles gresit, ma unge la inima marca Peugeot, si 207RC este este o masina fabuloasa, dar nici concurenta nu doarme, si concurenta e apriga al'dracu pe orice sector. Daca ati avea de ales una din masiniile alea (gratis, dar doar una), ati alege 207RC fara nici un fel de regret? Eu nu stiu inca ce as alege. :)

K-man, nu stiu daca e la moda, dar cum nici o marca nu este absolut superioara alteia, unii stau mai bine la anumite capitole decat altii. Iar ca sa convingi lumea, nu este destul sa fii cam pe acolo, cu turma, trebuie sa fii mult mai bun. Iese RC-ul in evidenta ?

Cloud no.75

In mod cert RC nu se vrea si nu este bestie, ci o varianta mai rapida a unei masini de mare serie, cu un look imbunatatit. La fel este si GTI, dar care exploateaza foarte bine traditia si imaginea simbolica a GTi, lucru care Pug in neglijeaza, desi "are cu ce" . Pacat !
In Grupul VAG nu exista masini -bestii - poate doar S3 si S4 DTM sa se ridice la acest nivel. In rest, fie ca se cheama GTI, R 32, Octavia RS sau Cupra, sunt doar niste varfuri de gama, niste vectori de imagini, niste masini rapide, dar nu extreme.

In sensul asta, cei de la Renault stiu cu adevarat sa faca bestii. Clio RS este chiar mai extrem decat Megane RS. Extractorul din bara spate este cu adevarat functional, podea plata pentru aerodinamica, frane Brembo, etc. La fel si la Megane RS... Masinile lor RS sunt mai mult decat vectori de imagine, sunt vectori de tehnologie, inglobeaza know-how al Renault Sport, poate mai mult decat oricare marca de productie mare. Nu discutam aici de Subaru STI sau Evo IX

Cat despre GTI vs RC...e greu de zis. Cred ca totul se reduce la cat de bine pun fiecare puterea pe sosea si la agilitatea trenului fata. RC inca nu l-am condus, il astept pe Coyote :clap:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cristic

Citat din: Cloud no.75 din Ianuarie 10, 2008, 05:04:02 P.M.care exploateaza foarte bine traditia si imaginea simbolica a GTi, lucru care Pug in neglijeaza, desi "are cu ce" . Pacat !

Exact asta sintetizeaza ce vreau sa spun! Merci! :)

Sper sa pot prinde si eu un RC, dar pe unde ma plimb eu, numai nemtzoaice ... (sper ca pe viitor sa mai pot face 1-2 review-uri amatoricesti si sa le postez aici numa' sa le prind pentru un weekend)

turbojack

Citat din: cristic din Ianuarie 10, 2008, 04:45:29 P.M.
.... un Golf va iesi tot timpul inainte, sasiul de Golf si cutia de viteze (mai ales varianta DSG) sunt nitel peste ce are 207. ...

Din alt unghi eu consider, 205 GTI a fost si este o referinta. Succesorul, 206RC, a mai diluat din experienta 205GTI. Iar 207RC a diluat si mai tare fata de 206RC..... dar nici concurenta nu doarme, ....Iese RC-ul in evidenta ?

Cata dreptate ai.Din pacate notiunea GTI la Peugeot de la 205 incoace s-a diluat pana la disperare.Cei ce se dau pe circuit afirma ca atat 206RC cat si 207 RC au cutii lungi cat o zi de post ,de aceea prefera 106 rallye.Comparatia cu o DSG devine un nonsens.Este regretabil ca nu au scos o serie spartana de noua generatie dupa 205 T16,care sunt sigur ca-i va arata stopurile oricand unui 207RC si s-ar bate la cutite cu R32.
As fi chiar curios de o batalie intre generatii,asa ceva inca nu am vazut.
Pana una alta,asteptam cu deosebit interes un drive test cu RC-ul lui @coyote.  :001_tt2:
Asiguram benzina dinainte si berea de dupa . ;)

coyote

Sau de ce nu, berea dinainte (pentru curaj) si benzina de dupa (sa-i dau foc)... La mine nu va fi cazul, cred, pentru ca sunt deja indragostit de masina. Nu, nu voi putea compara niciodata insa GTI-ul cu RC-ul, decat poate la stop si pe distante scurte. In parte si pentru ca RC-ul ma costa PE MINE cu 7000 EUR mai putin, in parte si pentru ca e clar la alta categorie, si stiu ca la stabilitate nu se compara cu trenul de rulare de la Golf.
Dar ce este un hot hatch? Paaai, hai sa ne gandim... O masina foarte rapida (verificat), foarte frumoasa (verificat), si pe care n-o are toata lumea! Ei bine, acesta este si unul din motivele pt care am luat RC. Cate GTI-uri vezi pe strada? Pana si Fieste ST am vazut destule! Cate RC-uri sunt in Romania? Va spun eu, al meu va fi numarul 2. Daca nici asta nu e HOT, atunci... Cred ca si Lamborghini Gallardo sunt mai multe in Romania :)) Da, peste doi ani n-o sa mai fie chiar o raritate RC, dar... totul se invarte in jurul pasiunii. Sau a bolii psihice, cum vreti sa-i spuneti.
Nu vreau o masina de circuit. Nu imi permit luxul de a avea o masina de rupt M3-uri pe aeroport si una de mers prin oras. Nu imi permit luxul de a lua o compacta HOT. Asa ca intre o compacta dotata binisor cu un 110 CP pe baza de compresie, am preferat un star al clasei mici care nu este nepotrivit drumurilor de croaziera, dar nici nebuniilor mele. Si... baieti... tot respectul pentru performantele lui Megane, dar... Primul nume al lui RC este PEUGEOT. :)

P.S.: alegerea mea dintre toate ar fi S3. Indubitabil.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Gabriel

100% de partea lui Coyote numai ca mi-as lua SW. Dar mi-as lua si un 205GTi pe bani putini asa, ca sa rad la semafoare de unii cu nemtesti.