Masina mea

Creat de AIR, Februarie 14, 2007, 08:50:36 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

a_mic

As merge mai degraba pe pasla.... E mai "consistenta".
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

turbojack

Citat din: a_mic din Septembrie 19, 2007, 03:44:46 P.M.
As merge mai degraba pe pasla.... E mai "consistenta".
Este adevarat,insa este grea(face sa desprinda si protectia originala) si greu de procurat.
@AIR,cit eram in tara foloseam foaie de burete lipit pe foaie de staniol(cu dungi in romburi/patrate) folosit la izolatia instalatiilor sanitare,deci de procurat de la magazinele/depozitele cu materiale de constructii ,iar pretul este mai mult decit modic.
Desprinzi izolatia originala,lipesti noua izolatie cu buretele pe tabla (silicon aplicat in puncte) cauti cu un ac gaurile diblurilor de fixare(pt. a nu o gauri inutil),faci semn cu carioca,apoi atasezi izolatia originala peste si remontezi diblurile.
Acelasi material l-am folosit si pentru a izola suplimentar plansa ce departe compartimentul motor de habitaclu.

AIR

Sincer m-ar tenta sa izolez suplimentar si zona dintre habitaclu, si zona motorului, dar cred ca o treaba buna s-ar putea face doar dand motorul  si cutia jos, lucru imposibil pt mine, iar de demontat la service cred ca s-ar uita la mine respectivii Ca la Unul "defect la cap".Si e multa munca nemai vorbind de pretul operatiei :death:.
Suplimentar s-ar putea izola si aripile pe sub aparatoarele de noroi , si chiar si scutul (care la mine e metalic).
Per total cred ca zgomotul in relanti ar scadea de la 81 dB cat scrie in cartea de identitate undeva la 65-70dB, iar in mers de la 71dB probabil la 67-68 dB, insa zgomotul de rulare cred ca ar acoperi zgomotul motorului.
Oricum multumesc de sugestii.
Clipsurile din plastic trebuie sa trag usor de ele nu exista sansa sa se  rupa la desfacere? :confused1:
Multumesc de sugestii!
Toata stima!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

turbojack

Citat din: AIR din Septembrie 23, 2007, 10:12:19 A.M.

Clipsurile din plastic trebuie sa trag usor de ele nu exista sansa sa se  rupa la desfacere? :confused1:
Va fi inevitabil sa se rupa,nu scapi de asta.  :(  Scoate unul ,sa vezi cum arata prinderea,si cauta la magazinele pt. dacia clipsuri tip braduletz,daca diametrul o permite si se fixeaza bine in gaura "te-ai scos" foarte ieftin.
Izolarea compartimentului motor este posibila chiar fara demontarea motorului ,insa cere multa rabdare si migala.Un bun efect il are izolarea in interior a planseului pedalier,adica toata partea de sub bord pina sub scaune (sint masini vechi ce aveau 4 cm de burete pt. izolatie fonica) ,si a interiorului usilor.

AIR

Vizavi de antifonarea suplimentara, as folosi vata minerala de 3cm lipita pe folie de aluminiu, se gaseste ca material izolator termic si fonic.
Acum sub scaune parca nu as mai umbla pt ca si asa folosesc si covorase de cauciuc si covorasele de mocheta lae masinii, nu stiu la usi daca le desfac nu incurca acest material coborararea urcarea macarelei.Pe de alta parte cred ca ar fi bine sa nu o pun pana jos in asa fel daca intra apa la spalat pe langa geam sa se poata scurge din usa.Deocamdata insa nu prea am timp sa fac aceasta operatie. :crying:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

a_mic

N-as pune pe jos si n-as pune in usi. Cauza principala: APA provenita din spalare pentru usi si din zapada pentru pe jos. Eu am avut cu vata minerala pe jos si stiu ce-am tras cu ea... a trebuit sa o desfac pentru ca ajunsese sa puta ca un caine mort.... :death:
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

AIR

Intre timp am trecut de 14000 km si ma pregatesc, pt revizia de 15000 km stie cineva cam cat costa trece de 800 lei?
>:(Azi amobservat ca a cazut pe drum Masca surubului de la stergatorul de Hayon, si trebuie sa ma duc ori in Pantelimon, ori in Militari pt plasticelul respectiv. :confused1:Nu am idee cat o costa la Kangoo era 30 de lei!!!!ceea ce mi se pare mult pt o masca de surub.
Ultimul consum dupa 2 plinuri cu Mol tempo, e URIAS, am mers 100km extraurban unde maxim mananca 6 iar restul in oras, si trece de 9 in oras, ajunge pe la 9,3l/100km.
Asa ca ma trec iar pe PetromV sau Petrom am pus azi sprint Diesel, si e ok.Cu asta scosesem cel mai mic consum urban pe la 8.2-8.3l/100km.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Azi am mai multe sa va povestesc deoarece tocmai m-am intors dintr-o calatorie pana la Pitesti.
Dupa  ce am iesit din oras si in sfarsit am iesit pe autostrada, am constatat urmatoarele, masina merge bine si se infinge usor mai bine(prietenii stiu de ce), probabil ca rodajul s-a definitivat oarecum.
Ceea ce am observat la acest drum.In viteza a 5 a exista o zona de la 2600-2800rpm unde motorul se aude mai tare decat zgomotul de rulare, dincolo de aceasta zona cred ca zgomotul de rulare devine mai intens decat cel al motorului.
Partea proasta e ca exact in acea zona ai cam 130km/h deci nu poti merge mult mai tare pt ca risti sa te prinda radarul, iar daca mergi mai incet de 120km/h (2550-2600rpm) tot trebuie sa te misti de pe banda 1 unde merg camioane si banda2 unde tot vin cate unii si iti fac cu farurile semn sa te dai deoparte.
Nu stiu daca la dus era vant din fata insa in mod cert masina a fost mai zgomotoasa.
LA intoarcere am pus regulatorul la 133-134km/h si am venit cumva mai silentios decat la dus(turometrul pe la 2850-2900rpm).
Tot la intoarcere am oprit si la Eurial Militari sa vad daca gasesc plasticul scris la postul anterior de cumparat.
@marius : tie la ce turatie iti sta la 140km/h.
Aici nu am gasit piesa respectiva dar am intrebat cat costa revizia de 15000km mi s-a spus ca in jur de 800 Lei, ceea ce mi se pare mult, insa voi vedea la momentul respectiv.
Tot aici am avut ocazia sa ma uit mai atent la modele pe care le stiu de la voi dar in care nu prea m-am suit.
In primul rand m-am suit intr-un Partner tot cam ca al meu insa fara radiocd.
Ce am observat jocul schimbatorului de viteze e mai mic oare sa difere cutia intre motorul 2.0hdi si cel 1,6hdi amandoua de 90cp.
Apoi m-am suit intr-un 206 si ma intreb a_mic cum te -ai obisnuit tu cu aceasta masina.Eu am 1,75m inaltime si cand a fost sa ma sui in ea am dat cu capul in zona de sus a usii.Lucru care mi s-a intamplat si la Bclass.
Insa aici trebuie sa fii foarte vigilent daca vrei sa ai ganditorul intreg la suit in masina.
Din cate mi-am dat seama a_mic tu ai peste 1.85m inaltime, nu te deranjeaza usa asa mica de la "Bordeiul cu roti"?Sau eusa mica ca sa nu iasa caldura? :biggrin:
LA 206 materialel si finisajele sunt cam la aceeasi clasa cu Partner, totusi e un pic mai bine pus accentul pe calitate; insa levierul de viteze face cam la fel insa e mai scurt in tija si nu e senzatia asa de clara ca la Partner, si ambreiajul era mai moale insa masina era benzina si cred ca de aceea era mai moale pedala.
In 407 m-am mai suit alta data, acum nu am mai incercat sa ma sui iar in el, dar am vrut neaparat sa incerc 307.
Aici sunt multe de spus, in primul rand ai senzatia clara ca te sui intr-o masina din o clasa mai sus ca 206.
Ce mi se pare ciudat si la 307 si la 206 e faptul ca nu vezi unde se termina Botul masinii :crying: :crying:, ceea ce pt mers si parcat in oras e destul de neplacut.
DE cum m-am asezat in scaun m-am simtit ca intr-o limuzina scaune comode, cursa destul de scurta si de precisa a levierului(schimbatorul de viteze), un ambreiaj mai ferm decat la masina pe care o conduc, e pentru prima data cand sunt destul de incantat de o masina dela Peufgeot ma intreb cum o fi oare in 307Sw.
Modelul vazut avea un motor 1.6hdi de 110cp si destul de multe optionale.
Asta ar fi ce am avut deocamdata de spus.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Gabriel

Citat din: AIR din Octombrie 12, 2007, 08:20:28 P.M.Ce mi se pare ciudat si la 307 si la 206 e faptul ca nu vezi unde se termina Botul masinii :crying: :crying:, ceea ce pt mers si parcat in oras e destul de neplacut.

Te obisnuiesti repede. Dupa un timp realizezi ca botul e mai aproape de tine decat crezi si asta te ajuta la parcari. Mai rau e la 407 unde distanta de la roti pana in varful botului e mare si trebuie sa ai grija la borduri.

Citat din: AIR din Octombrie 12, 2007, 08:20:28 P.M.ma intreb cum o fi oare in 307Sw.

Ma ofer sa te fac un drive-test cu a mea cand ne intalnim.

AIR

 :flowers:Multumesc Beejay, din cate stiu eu masinuta ta e Benzina nu?
Mai greu va fi cu intalnitul care nu stiu exact cand va fi.Oricum multumesc inca odata esti foarte dragut si amabil! :001_smile:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

marius.v

#40
Air, eu am motor 1.6 Hdi 110 cp.
La 140 km/h turatia e tot cam 2900 rot/min.
140 pe GPS, 145 pe bord.
Consum instantaneu cam 6.6, 7.1 la aceasta viteza.
Nu are cum fi revizia la 15000 km 800 Ron cand la 307 Hdi e 300 Ron.! :crying: :blink:
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

AIR

Azi am facut programarea la revizia de 15000km pt miercurila 8:30.Am intrebat si in Pantelimon pretul reviziei raspuns 750-800 lei.
RAmane de vazut pe viu cat va fi.Dupa revizie daca imi raman bani voi intreba cat costa lamela stergator spate pt ca cea originala nu sterge prea bine, eventual una Blade, oare sunt si din acestea scurte de 20-30cm?
Acum sa vedem ce va fi, pana atunci rabdare.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

#42
Stimati colegi am multe sa va povestesc astazi.
In primul rand am fost astazi la revizie.Trebuie sa recunosc ca oamenii s-au straduit sa fie mai draguti decat ma asteptam.Si primesc de la mine o Bila alba :blush:.
Deci Masinuta a ajuns la 14450km.Insa dat fiind ca urmeaza sa fac un drum mai lung de 1000km am preferat sa fac revizia acum.
M-am prezentat la Eurial Pantelimon la ora 8:12min insa usile erau inchise :blink:.Am gasit deschis pe la Peugeot Rapide si am intrat la receptie insa era aproape pustiu.
In showroom era o mare Absenta, disparuse 308-ul!
In sfarsit la ora 8:33 suntem invitati sa deschidem comanda.
Am cerut sa vad filtrul de aer si cel de motorina, lucru care a fost acceptat insa pt aceasta am fost invitat la masina(insotit de seful de Atelier D-l Marian un domn care se straduia in mod vizibil sa fie f amabil).
In afara de revizia propiu-zisa cu tot cu test de rampa, am cerut sa verifice Frana, pt ca pedala e mai "moale'.
Verificare indicator de combustibil, reprogramare alarma pt a nu se mai autoarma dupa 180 de secunde.
In mod normal ar fi trebuit sa ma intrebe daca doresc la 15000km sa schimb filtrul de polen, insa ei deja il schimbasera.
Aici e o discutie usor delicata, eu am cerut sa vad "cartusul" de la filtrul de motorina.Dl MArian mi-a explicat ca mai nou la tot ce e injectie common rail nu se mai schimba cartusul ci "paharul cu totul"
Pana la urma la insistentele mele de aceasta data au schimbat doar cartusul, insa data viitoare cred ca ii voi lasa sa schimbe si paharul nu de alta dar daca tot desfac mansonul cu surubelnita se va strica  si mansonul si paharul.
Atentie insa doar cartusul costa 75 de lei cu Tva.
PAHARUL cu element filtrant cu tot costa 246 de lei cu tva :crying: :crying:.
Am vazut printre usi cum il scurgeau uleiul deci  chiar a fost schimbat.
Insa dat fiind ca am citit pe aici ca parca o colega a patit ca nu a verificat schimbarea uleiului eu m-am dus pregatit cu "lista" sa nu uit ce am de verificat la ei in curte.
Masina ar fi fost gata cam in 2 ore dar a mai asteptat. pt alarma.
Dupa aceasta, au fost aduse hartiile ca sa se inchida comanda.
Impreuna cu dl Florin (alt om care a fost f amabil).Constatam ca nu se verificase frana.
Duce cheia si hartiile sa verifice frana.Dupa vreo 20 de minute masina reintra in atelier,unde sta cam 30 de minute.
Se fac hartiile ma duc platesc si cer restul de ulei din bidonul de 5 litri.
In masina intra 4,5 litri de ulei cu tot cu filtru.In bidon nu stiu daca mai sunt 200ml.Chestia m-a alarmat imediat.imi i-au cheia si ma duc la masina.
Deschid capota si trag joja cand ma uit pe ea era peste MAXIM cam cu 5 mm.
II spun omului de la receptie sa imi scoata din ulei pt ca e prea mult."in certificatul de garantie se stipuleaza express ca orice depasire de nivel maxim de lichide duce la pierderea GArantiei".
Dupa un pic de insistente Masian reintra in Atelier si ii se scoate ulei cu un furtunas cum folosesc cei de la Vucanizari.
Multumesc primesc cheia si ma duc la masina.Acolo alta beleaIn parte dreapte la pasager e filtrul de polen sub mocheta.Baietii scosesera Butonasii de plastic si nu mai montasera decat 2 din 4(cred) dar ce era mai urat era faptul ca mocheta statea peste cutia de acte f urat.
Ma duc iar la receptie si il gasesc acolo pe seful de Atelier D-l MArian.Si il intreb" Acolo sus Scrie"Peugeot Pt ca automobilul sa fie o placere" eu ce placere sa am ca sa vad ca sunt lucruri nefacute complet.
Dansul amers cu mine la MAsina a constatat ce era de remediat a adus si "butonii" si in sfarsit, am plecat.
Insa pana a pleca am scos listuta din buzunar si am bifat tot ce imi notasem capace roti, antena, cric...etc.
Ceea ce m-a mirat e faptul ca nu au desfacut capacele la roti pe care eu le am prinse cu niste coliere de plastic, pe  care ar fi trebuit sa le taie.
Asa ca nu stiu cum au verificat grosimea placutelor de frana :crying:.
Pe drum am constatat un zgomot de rulare mult peste cel normal, apoi mi-am adus aminte ca am vazut unul din mecanic cum facea presiunea in roti.Dupa ce a stat masina la umbra vreo 2 ore cat credeti ca aveam presiunea in roti.
Pe fata le umflase la 2,5 si pe spate la 2,7. :crying:Iar eu cand m-am dus in Service aveam 2.1 fata si 2.3 spatele!

Apoi am purces  spre servici, unde dupa program am spalat masina manual si cu mare atentie, ocazie cu care am observat ca lacul se arde de la excrementele de pasari.Mai ales sus pe cupola unde nu vezi cand sunt sau nu excremente,

Apoi am aplicat o ceara "Turtle nanotechnology" si masinuta arata f bine. :001_rolleyes:
:001_rolleyes:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

In mod normal as fi deschis un topic nou in sectiunea Partner care s-ar fi numit ceva in genul"cheltuieli la revizii si alte reparatii".Dat fiind ca "am fost tras de urechi" ca am deschis un topic care se dubla cu un alt topic asemanator MA ABTIN in A deschide alt Topic NOU!
Cheltuieli Revizie A
Garnitura-3 lei
Filtru ulei -28 lei
Filtru carburant 246 lei apoi l-a facturat cu minus(acesta e filtrul cu tot cu pahar).
Filtru aer-40Lei
Filtru polen 70 lei
Ulei 5W-40 5 litri-135 lei
Cartus filtru carburant-75 de lei
Manopera mecanica 122 lei
Manopera revizie tip A-150 lei
Total 620 lei ( la filtre au avut promotie (Mai putin cel de carburant) discount 20 %)
Daca ar fi schimbat filtrul carburant cu tot cu pahar ar fi ajuns toata socoteala (fara discounturi la filtre) pe la 820 lei ceea ce e mult!
Consider CA Peugeot are la revizii MAI MARI DECAT Ford la Romcar. :crying: :crying: :crying:
Acolo revizia de 15000km a fost 580 de lei, si in plus am cerut si Permutat roti!
Scump domne' scump!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

turbojack

Citat din: AIR din Octombrie 17, 2007, 09:43:11 P.M.
In mod normal as fi deschis un topic nou in sectiunea Partner care s-ar fi numit ceva in genul"cheltuieli la revizii si alte reparatii".Dat fiind ca "am fost tras de urechi" ca am deschis un topic care se dubla cu un alt topic asemanator....

Pai la "masina mea" specifici doar ca ai facut revizia si pretul,iar la "revizii Partner" poti trece totul detaliat,in acest mod cei interesati ar gasi informatii reale si utile a operatiilor si pretului pieselor ,mult mai usor de gasit decit intr-un topic particular. Scuze de  :offtopic: