Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - a_mic

#1
Cu regret, anunt public ca ma autosuspend din tot ceea ce priveste actiunile comune ale clubului Peugeot.RO. Prin autosuspendare inteleg aplicarea interdictiei pe care mi-o asum, de a mai publica ceva pe forum. Din acest moment, nu mai postez absolut nimic, citesc eventual ce se scrie si pot fi contactat numai prin:
- PM
- messenger la adresa "a_mic2005"
- mail pe adresa "a_mic2005@yahoo.com"
- telefonic la 0723 669 010 si 0729 005 375

Regret enorm decizia autoimpusa insa, lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord. Stima tuturor!
#2
Jurnal de bord / Re: 2o6 > CS 11 ABC <
Iunie 30, 2010, 10:58:30 P.M.
Preadistinse! Imi place de tine: intai la intalnire la Eselnita si abia apoi inscrierea pe forum!  :biggrin:
#3
Alte modele / Re: Consum 307
Iunie 30, 2010, 10:55:40 P.M.
Huuuuu.... davai prabliem! Cat scoate din pozonar pe luna?
#4
Jurnal de bord / Re: 2o6 > CS 11 ABC <
Iunie 30, 2010, 10:42:04 P.M.
No.... cont pe imageshack, download pictures, copy address, paste address ca link in sectiunea ta! Ciucces!
#5
Jurnal de bord / Re: 2o6 > CS 11 ABC <
Iunie 30, 2010, 10:24:34 P.M.
Poze, KatY? Nu pentru mine ca io mi-s cunoscacios...  :biggrin:
#6
@tigy: vezi daca ai "pacientie"?  :biggrin: Te-a luminat!
#7
@tigy: cum printre cei ce te-au citit pana acum nu sunt de cei ce au schimbat oloiul, o solutie ar fi sa mergi la un magazin de piese mai rasarite din Slobozia (oras maricel si la raspantie de drumuri) cu talonul (ca sa te gaseasca in autodata) si sa ceri o consultatie. Iti vor recomanda produsul utilizat de producator precum si cantitatea. Daca ai insa rabdare, s-ar putea ca un "tehnic" dintre noi sa te lumineze chiar aici.
#8
In mod sigur a ajuns unde nu trebuie: densitatea uleiului (hidraulic) este de 0.92, iar a antigelului 1.11 g/cmc. In aceste conditii, antigelul s-a pozitionat in partea cea mai de jos a rezervorului si a avut primul acces in instalatie fiind urmat de ulei. Dupa cum se stie, cele doua lichide sunt nemiscibile. In aceste circumstante, in opinia mea, se impune cu necesitate schimbarea insotita si de o operatie de spalare a instalatiei. Din pacate, vad ca primim informatia tot cu seringa (abia pe la postul #7. Nu mai fii tati asa rusinos ca toti gresim). Probabil, in zilele urmatoare vei primi si o consultatie mult mai avizata din partea unui specialist.
#9
Nu ai motive sa-l schimbi. Daca e fara "adaosuri", poarta-l sanatos in continuare!
#10
Exista un topic dedicat "ciorilor" si deseurilor provenite din metabolismul lor. Acest topic a continut si referiri la patrupede, in speta "matze". Citirea lui mi-a adus aminte sa va povestesc ce am patit in urma cu cateva luni, incident ale carui urme au disparut multumita interventiei lui TURBO caruia ii multumesc inca o data si pe aceasta cale:

Parcare: masina doarme linistita peste noapte sau peste zi. Spatiul este populat cu patrupede mieunatoare ce se inmultesc pe zi ce trece. Acestea au luat locul cainilor goniti de hingheri sau prin alte metode (natura se adapteaza intotdeauna, iar echilibrul faunistic tinde sa se reaseze permanent functie de conditiile particulare ale ecosistemului), nisa "pomanagiilor" fiind libera. La circa 300 m distanta se afla un spatiu de cateva zeci de mii de metri patrati populat cu depozite si caini. Cainii ies din depozit noaptea pentru a se bucura si de alte mirosuri. Acestia sunt MULTI! Inevitabil, in incursiunile lor nocturne, s-au intalnitara si cu dusmanii lor de-o era: matzele. Acestea fug care-ncotro cu exceptia uneia care... se suie pe plafonul masinii mele (am studiat urmele faptei). Cainii iau la tinta pisica, se aduna in jurul masinii si incearca in van sa o escaladeze. Pisica le rade in nas batjocoritor. Cainii isi pierd uzul ratiunii si incearca cu tot mai mult elan sa ajunga pe capota. Drumul cel mai scurt li se pare lor aripa stanga fata a frantuzoaicei. Aceasta fiind data cu lac, pernutele lor moi nu au aderenta. In aceste conditii, cainii scot din ranita unelte speciale pentru escalada: negasind in dotarea acesteia pioleti si manusi aderente, recurg la ce era pe fundul sacului: GHIARE! Fara succes insa, frantuzoaica rezista. Matza la fel. Dupa o vreme, cei mai destepti cedeaza, cainii schimbandu-si aria de interes. Ceea ce a ramas in urma conflictului vechi de sute de mii de ani a fost aripa stanga a frantuzoaicei ranita pana la os (TABLA!).
Ciori? Mezelec! Matze fara caini? Mezelec! Conflicte intre specii, genuri si increngaturi? Eeeee, aia DA!
#11
Ai facut o eroare si platesti pentru ea! Singurul lucru bun din toata patania este acela ca altii nu au avut de suferit de pe urma incidentului. Personal, ma bucur ca esti sanatos impreuna cu pasagerul tau! Uneori gresim dar, daca n-am gresi nici n-am invata! Asta e! Sa fii sanatos, sa-ti iei alt leut, sa tii aproape de noi si sa te vedem postand si in perioada de mers pe jos! Aici nu este obligatoriu sa-si gaseasca prieteni doar posesorii de leuti: pot vi si cei viitori si, in general, oricine este pasionat de drumuri si de vehicule. Deci... mai zi si tu un banc!  ;)
#12
207 / Re: Consum 207 diesel.
Iunie 16, 2010, 09:28:49 P.M.
Hmmmm....@marius.v...@dadu...beay! Da' nu vi-i rusini? Abia va dadura tuleiele si sariti la gatul maghistrilor! Nikakda! Ia! O leaca di rispiect, va rog!
#13
Citat din: sebaa din Iunie 10, 2010, 03:41:58 P.M.
Pai bine.. Eu ce fac?
Ii dau foc direct sau ma duc la vreun Eurial?


Trage aer in piept, baga mana adaaanc in buzunar, alimenteaza cu 20 de litri, da un telefon la Eurial Pitesti pentru o programare si, la drum! Focul lasa-l eventual pentru dupa, cand o sa vezi factura!
Serios vorbind, mi s-a parut ca la Pitesti sunt ceva mai seriosi. Succes!
#14
207 / Re: Cutia de viteze 207. Impresii si pareri
Iunie 10, 2010, 09:35:17 A.M.
Poate gresesc eu dar, asa stiam: fara sincroane pe I si marche-arriere. Un specialist ne va lumina.
#15
207 / Re: Cutia de viteze 207. Impresii si pareri
Iunie 10, 2010, 08:54:31 A.M.
@basti: eu am invatat de la instructor ca "daca roata se mai invarte inca, atunci se baga treapta a II-a". Evident ca poate fi invatata sa intre si in I dar, neavand sincroane, o fortezi.