Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - basti77

#1
Tuning / Re: Pareri despre chiptunning...
Iulie 13, 2010, 09:02:02 A.M.
Am votat ca sunt de acord.

Masina (1.4hdi) a primit chip la 1 an de la achizitie si 17.500 km. Acum are 42.000 si totul se comporta foarte bine. Am avut ocazia sa mai merg cu un 207 1.4hdi fara chip si era sa o patesc intro depasire, fiind obisnuit cu masina mea am intrat in depasire in tr.3 iar cand am vazut ca pe la 3500-3700 rpm incepe sa se plafoneze  :death: bine ca mai sunt soferi in tara asta care franeaza in astfel de situatii.

Multe s-au schimbat de la chip, motorul are un altfel de sunet, mai placut, urca mult mai bine in treptele superioare iar consumul chiar este mai mic. La inceput nu am crezut partea aceasta dar fiind un am fara criza am avut ocazia sa merg de 2 ori pe litoral.
Prima data fara chip consumul mediu pe CB a fost 5.3 iar a doua oara consumul mediu pe CB a fost 4.9. Am fost pe acelasi drum, la acelasi interval orar, aceleasi persoane in masina, resetarea s-a facut la plecare in ambele cazuri, cu AC aceeasi portiune (dupa Slobozia), in plus a doua oara am mers ceva mai tare  :001_wub: de, testam lucrarea facuta sub capota.
#2
Modele / Re: Modelul PEUGEOT cu cel mai reusit design
Iunie 23, 2010, 12:01:25 P.M.
207 -pur si simplu nu trebuie sa-i adaugi nimic pentru a fi frumoasa  :001_tongue:
308cc - este de vis, nu-mi venea sa ma dau jos din ea :001_wub:
407 coupe - un altfel de Pejo, nu ai cum sa-l confunzi pe sosea.
#3
Din ciclul "asa fac toate" prezint o problema care chiar se incadreaza in aceasta categorie.

Usile spate ating de caroserie. Daca utilizati usile zilnic o sa observati cum pe o mare distanta acestea ating de caroserie lasand urme. La utilizare zilnica aceste urme ajung pana la tabla  :-[

La 1 an am fost la Eurial Ploiesti cu aceasta problema in garantie, fiind prima masina cu aceasta problema sesizata lumea s-a adunat pe langa ea de parca era poleita cu aur. Directorul cel mare mai avea sa vina, in rest toti de la receptie, cei de la tinichigerie, vopsitorie si inca vreo 2 sefi erau sa vada si sa incerce sa rezolve problema.

Rezolvarea a tinut cam 2 saptamani (reglarea usilor) dupa care a inceput iar sa atinga. De atunci ma uit la toate modelele 207 in 4 usi sa vad daca ating usile si surpriza, "toate fac asa"  :-[

Solutie, venita din Franta cica, adoptata pe un Orange la Cluj parca, a fost aplicarea unui colant transparent pe caroserie in acele zone astfel ca frecarea nu se mai realizeaza tabla pe tabla ci tabla pe colant  ;D

Si pe feline207 sunt plangeri de acest gen si chiar am vorbit cu cativa posesori din Franta, Italia si aceasta problema exista si in service-urile de acolo.

O sa revin in cursul zilei de azi cu poze.
#4
Jurnal de bord / Re: 207 . . . leutul meu !
Iunie 13, 2010, 11:38:24 A.M.
De la ultima postare leutul a mai primit:

- xenon original de la Hella, kit OEM de pe Jaguar dar cu becuri GT-Hid de 6000. Am asteptat 1 luna adaptoarele din China dar merita. Becurile sunt H7, nu am gasit H7R, dar dupa multe reglaje am reusit sa centrez becul aproape pe centrul tablei de la faza scurta iar rezultatul este ca pana acum nu am primit nicio atentionare pe timp de noapte cu toate ca reglajul farurilor este pe pozitia de sus.
- lampa suplimentara in portbagaj, pe partea stanga si lampi la picioarele locurilor spate, acestea din urma sunt legate pe dimer impreuna cu cele de pe fata.

Masina a ajuns la 41.000, urmeaza schimbul de ulei, filtru de aer si polen. Filtrul de motorina l-am schimbat la 37.000, mi-am cam rupt putin mainile dar am iesit cu mult mai ieftin ca la Eurial (numai costul filtrului de 100 ron).
Pana in prezent nicio problema, troncane la fel ca la inceput  :biggrin: dar m-am obisnuit cu zgomotul.

Pe viitor doresc sa ii schimb becurile pe faza lunga, aici sunt inca in tatonari, sa merg pe Philips Race de 100w, Philips BlueVision sau un model facut in Japonia cica  :blink: cu lumina alba si putere apropiata de 100w.
La fel si pe proiectoare, lumina alba sau lumina galbena de 3300  :001_rolleyes:

Cateva poze recente.
http://img99.imageshack.us/img99/2844/imgp1495resize.jpg
http://img507.imageshack.us/img507/7443/imgp1484resize.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/1554/imgp1481resize.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/7657/imgp1474resize.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/811/imgp1459resize.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/7454/imgp0670n.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/1327/imgp0558.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/4868/imgp0556b.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/7237/dsc03492ea.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/5092/dsc03491a.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/7466/dsc03489t.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/8423/dsc03488p.jpg
#5
308 / Re: PRETURI 308 CC
Iunie 10, 2010, 09:46:18 A.M.
Am testato la Ploiesti, este masina care se tot plimba prin tara pentru test, acum este in Timisoara daca nu ma insel.
Echipare aproape de top cred ca este si motorizare 1.6 THP de 150cp.

Este peste un 308 Premium la interior, scaunele fac toti banii, pozitia la volan parca este putin mai joasa, volanul de dimensiuni mai mici si tesit in partea inferioara este un deliciu.
Singurul "defect" gasit la interior este pozitia reglajului pentru oglinzi, cam incomod, manerul de inchidere a portiere cam iti sta in cale.

Motorizarea este acceptabila avand in vedere greutatea CC-ului, parca peste 5000rpm cam nu mai avea vlaga in el in tr.3, in tr.4 nu am avut unde sa ating nici 4000rpm :crying:

Per total este o masina frumoasa, la interior in primul rand  :001_wub: si apoi la exterior.
#6
207 / Re: Cutia de viteze 207. Impresii si pareri
Iunie 10, 2010, 09:08:19 A.M.
Stiu asta, la benzinara la nici 5 km/h merge sa ii dau tr.2 si sa continui deplasarea, trage la 1000rpm sau chiar sub fara sa patinez prea mult ambreiajul, sa trepideze sau sa dea in nas, dar la diesel chiar nu trage la aceasta turatie, face urat de tot.

Nu recurg des la aceasta practica, daca sunt 1-2 cazuri pe saptamana depinde de situatii, oricum nu debraiez si din treapa in care sunt trec direct in tr.1. Apas ambreiajul, aduc la punctul mort, eliberez pedala, apoi o apas iar si introduc in tr.1.

Totul se petrece foarte repede, chiar din obisnuinta am incercat aceasta practica pe un 206 1.6hdi si mi-a reusin din prima, moment in care proprietara a ramas masca deoarece ea niciodata nu a reusit iar cand a incercat a caraito rau.

Nu are sincron pe tr.1 ? Este o regula generala sau cutia mea nu are ?
Am vazut multe cutii de viteze desfacute, chiar m-am implicat in demontarea/montarea lor si am vazut un tren mobil desfacut iar treapta 1 era sincronizata.
#7
207 / Re: Cutia de viteze 207. Impresii si pareri
Iunie 10, 2010, 08:46:18 A.M.
Citat din: cos_mj din Martie 17, 2008, 12:09:59 P.M.
Cutia de viteze de la 207 - 1,4 HDi mi se pare mult mai reusita decat cea de la 308 1,6 HDi 110 CP. La 207 agata putin in treapta 1, dar este foarte precisa spre deosebire de cutia 308-lui care agata intr-a 4-a 

Confirm partea ca este reusita, precisa si ca uneori in tr.1 intra mai greu nu agata, cazul meu. Fata de motorizarea diesel de 1.6 parca are cursa putin mai scurta cea de 1.4.
Am invatato sa intre in tr.1 daca masina se afla putin in miscare, in cazurile in care te apropi de intersectie sa te asiguri dar nu te opresti definitiv, caz in care tr.2 nu te ajuta.
#8
207 / Re: Viteza maxima atinsa cu 207-ele
Iunie 10, 2010, 08:41:17 A.M.
1.4 HDI cu chip.

Nu am testato la limita pana acum dar viteza de 170 pe GPS si 173 pe bord o atinge fara prea multe rugaminti (de 5-6 ori pana in prezent) la o turatie de ~4200rpm, inainte te rugai de ea sa treaca de 3500-3600rpm in tr.5.
#9
207 / Re: Fiabilitate 207
Iunie 09, 2010, 11:18:49 P.M.
Azi: 40.403 si 3 ani pe 22 iulie, chip de la 17.000.

Schimbat consumabile:
- filtru polen = 4 sau 5 bucati, numai cu carbon activ.
- filtru aer = din 10.000 in 10.000. Iarna merg pe un KN panel iar vara pe normal din hartie.
- filtru motorina = la 37.000.
- placute frana = la 25.000, mai aveau carne (~ 6mm) dar toate 4 erau crapate pe mijloc.

Schimbat piese:
- balama usa dreapta, sarit/rupt opritorul (garantie);

Alte probleme nu am cu masina, nu s-a putut rezolva problema usilor spate, am inteles ca este boala la toate si nu exista rezolvare, acestea ating de caroseria lasand urma, solutia Pejo, venita din Franta, este lipirea unui colant transparent astfel ca frecarea usilor de caroserie sa se realizeze pe acesta.

Scartaie uneori cand ridic ambreiajul, boala la toate motorizarile, sper sa mai tina 10-20mii.

Becuri arse, nu stiu ce sunt acestea, numai 1 buc. pe faza scurta de cand o am, acum am montat xenon OEM Hella cu becuri GH-Hid.

Consum: vara oras 5.4-5.8 si exterior sub 5.0, iarna oras 6.5-7.0 si exterior 5.4-5.6.

Ambreiaj subdimensionat daca ii faci chip, trebuie reinvatat stilul de condus, daca ai avut benzinar te obisnuiesti repede, altfel va fi putin mai greu.

Concluzie: fiabila este, numai ca trebuie sa sti cum sa te porti cu ea  :001_smile:
#10
207 / Re: Consum 207 diesel.
Iunie 09, 2010, 11:05:37 P.M.
Dus: Ploiesti-Targoviste-A1-Pitesti-Ramnicu Valcea-Sibiu-Paltinis

Plimbat prin zona, 2 drumuri Paltinis-Sibiu si retur, tinut motorul pornit ~4 ore, muzica cerea curent  :001_huh:

Intors: Paltinis-Sibiu-Hateg (Manastirea Prislop)-Sibiu-Fagaras-Sercaia-Predeal-Ploiesti

Consum mediu 4,8 dupa CB, fara AC, cu 2 persoane si ~50kg. bagaje, viteza media ~68 km./h, toate datele dupa CB.

Motorizare: 1.4 HDI cu chip.
#11
Jurnal de bord / Re: 207 . . . leutul meu !
Decembrie 30, 2009, 10:38:26 A.M.
Masinuta a ajuns de 2 zile la 34.000 km.

Nu a mai primit nimic decat schimbul de ulei (120ron ulei si filtru + 40ron manopera).
A mai primit un filtru de aer nou si saptamana viitoare poate reusesc sa o incalt cu ceva potrivit pentru acest anotimp, stiu ca este tarziu dar pana in aprilie mai avem de tras cu anotimpul rece.

Gresesc, a primit totusi ceva, leduri la pozitii Nikia de care sunt foarte multumit iar cu eroarea din bord m-am obisnuit, am incercat cu rezistente dar acestea se incalzeau si am fost sfatuit sa renunt la ele daca nu doresc sa schimb alte componente mult mai costisitoare la masina.

Pana in prezent s-au mai schimbat placutele de frana fata, cele vechi mai aveau un 4mm dar toate 4 erau crapate pe mijloc, lucru care provoca un sunet ciudat si o trepidatie la franare. Initial am dat vina pe ovalizarea discurilor incepand cu ~20.000 km dar dupa schimbul de placute efectuat la 27.000 km trepidatia a disparut complet.

Cum da putin caldura o sa montez lumina in usi (idem 308 pe fata). Se vor monta pe toate cele 4 iar legatura se va face ori pe comanda de plafoniera cum este si la 308 ori pe comanda fiecarei usi (se aprinde numai lumina pe usa deschisa), lucru se pare posibil dar ceva mai migalos de realizat.

La multi ani si sa ne vedem sanatosi in 2010.
#12
207 / Re: Consum 207 diesel.
Decembrie 30, 2009, 10:24:22 A.M.
Din Noiembrie si aproximativ 1500 km consumul mediu se joaca intre 6,4 si 6,5.
Mers 95% numai in oras (Ploiesti) si in fiecare dimineata o tin pornita ~ 5 minute inainte sa plec la munca.
Motorizare 1.4 Hdi.
#13
Jurnal de bord / Re: 207 . . . leutul meu !
Iulie 08, 2009, 04:17:06 P.M.
Marius, mai sunt multe in plan dar pe termen scurt va fi xenon.

Cateva poze recente cu interiorul (pedalierul, pragurile, iluminatul spate si picioare).

http://img31.imageshack.us/img31/3047/60916566.png
http://img529.imageshack.us/img529/7260/38519425.png
http://img339.imageshack.us/img339/6179/33805003.png
http://img200.imageshack.us/img200/2526/96057588.png
#14
Jurnal de bord / 207 . . . leutul meu !
Iulie 07, 2009, 11:34:16 A.M.
Am avut putin timp si am zis sa-mi prezint masina si aici  8)
Masina a venit in august 2007 si este echipare Trendy 1.4 HDI, atunci a venit cu scaune incalzile in plus fara sa o comand asa dar acum dupa 2 ierni nu regret acest lucru.

Acum are 27.000 km, are chip facut de la 17.000 iar pana in prezent se comporta foarte bine. Pe ultimii 3000 km are un consum mediu pe CB de 5,7 cu o pondere de 80% mers numai in oras, fac naveta zilnic cu inca 2 persoane iar dupa amiaza utilizez si ACul.

De la achizitie si pana in prezent leutul a primit urmatoarele:

AUDIO:
Head Unit Pioneer DEH 5000 (USB-AUX in in torpedou) + comanda pe volan
Boxe fata - spate Helix Esprit 2 cai
Statie mono Kicker 476w RMS
Subwoofer slim Kicker 400w RMS
Condensator 1,6 farad
Detector radar Cobra 9430
GPS Mio 720

EXTERIOR:
Jante MAK Volare Mirror 15;
Flanse Sparco 16 mm fata si 20 mm spate;
Capace oglinzi RC;
Aparatori noroi roti, fata logo ññ,¬Å"PEUGEOTññ,¬Â si spate logo ññ,¬Å"207ññ,¬Â;
Becuri faza scurta si faza lunga Osram Silverstar + becuri semnalizari Osram Diadem (albastre) - va urma xenon prin toamna;
Folie Llumar omologata pe toate geamurile + parasolar parbriz;
Al-3-lea stop frana DECTANE cu leduri;
Eleron RC;
Pleoape faruri;
Ornamente grila bara fata in nuanta cu capacele de oglinzi;
Antena radio scurta;

INTERIOR:
Pedalier + Repaos Aluminiu original Peugeot;
Praguri usi fata inox originale "PEUGEOTññ,¬Â;
Cotiera centrala Armster;
Filtru polen cu carbon activ - este al doilea, am decis sa-l schimb la 6 luni;
Set presuri interioare mocheta (vara) si cauciuc (toamna-iarna) originale Peugeot;
Plafoniera interioara locuri spate (idem 308);
Lumini interioare picioare locuri fata;


MOTOR:
CHIP motor DimSport;
Filtru motor K&N panel;

http://img21.imageshack.us/img21/745/65020153.png
http://img37.imageshack.us/img37/922/76268400.png
http://img197.imageshack.us/img197/6804/60413242.png
#15
207 / Re: Consum 207 diesel.
Iulie 07, 2009, 11:12:07 A.M.
Pe ultimii 3000 km, am 5,7 cu o viteza medie de 34 km/h, motorizare 1.4 HDI, traseu 80% oras (Ploiesti), zilnic naveta cu 3 persoane si la plecare la ora 16 cu AC pornit.