Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - a_mic

#16
Ma indoiesc de faptul ca vei gasi in afara retelei... Cel putin eu nu pot recomanda pe nimeni.
#17
Eu am avut sansa sa ajung in aceasta comunitate, e adevarat ca "prin intermediari", sansa materializata in:
- achizitionarea frumoasei frantuzoaice;
- prietenia voastra care s-a dovedit a fi mereu unul din marile mele castiguri;
Drept pentru care, pot spune cu mana pe inima ca am gasit, pe langa multe alte importante lucruri pentru mine si "lucru ieftin, rapid si bun"!
#18
Tin sa precizez ca, intr-adevar, K-man are dreptate in parte privind calculatorul la care, Viorel a umblat ca sa se asigure ca este si mufat!  :001_tongue:
#19
Intru adevar grait-a preadistinsul meu prieten si coleg de forum: s-a premenit, nu gluma, pentru vara si a si beneficiat de o tura de noapte pe traseul Cluj-Buzau-Bucuresti. Consumul a fost 3.0 l/100, calculatorul incepand sa-l inregistereze dupa parcurgerea bucatii Cluj-Buzau si pastrandu-l pana la fix 250 m inainte de a fi trasa la hodina in parcarea de acasa. Poza in curand...
Tin sa multumesc public pe aceasta cale prietenului Viorel pentru ajutor!   
#20
206 / Re: Revizii 206 - Benzina
Mai 27, 2010, 08:55:21 A.M.
Posibil sa se fi terminat placutele daca s-a mers intr-un regim neconform. Verificare URGENTA in service pentru a nu distruge si discurile!
#21
Eu doar m-am bucurat cu o relativa intarziere de efecte si, azi mi-am adus aminte de o dieselara incalecata de multpolimultistinsul Cloud no. 75 care a patit ceva asemanator dar, fara jocul de lumini si umbre din retrovizoare de care am avut eu parte.
@407SW: ce inseamna benzina asta frate, spre deosebire de puturosenia de motorina!  :001_tt2:
#22
Reflexele, tata, reflexele: cand am facut ultima oara un motor praf, pe bord nu s-a aprins nimic... era Oltcit si i-am rupt cureaua in frana de motor la peste 6000 rpm  :biggrin:
#23
Avand in vedere zgomotul, tipul de fum colorat in diverse nuante precum si modul ulterior de comportare, la desfundarea tobei m-am gandit si eu desi, la momentul initial eram destul de ingrijorat ca am facut motorul praf...
#24
Citat din: AIR din Mai 25, 2010, 01:32:03 P.M.
@ A_mic:Colega sa inteleg ca ai pierdut toba sau a crapat catalizatorul?
Nu ai saltat-o pe vreun elevator sa vezi daca mai ai oloi si cutie de viteza????
Nu face altfel?Merge la fel???

Nu merge la fel...merge MAI BINE!  :biggrin:

Citat din: 407SW din Mai 25, 2010, 02:41:30 P.M.
Chair asa, esti sigur ca "nu a luat-o pe ulei", masina, nu tu ?


Greu de spus daca eu am luat-o sau nu dar, oloiul babei e la locul lei!  :001_tt2:
#25
Hmmm...chiar daca nu e jurnalul "babei" (VW Bora, 216000 km, dieselara de 105 cai) am sa spun despre ea ca a revenit jumatatii mele, de la firma, iar eu am calarit-o pana acum (din 11/2008) cam 15000 km in exclusivitate in extraurban, a mea calarind-o in exclusivitate in urban. As spune despre ea ca e o masina "cinstita", care-si face bine treaba, cu atat mai mult cu cat a avut o sumedenie de vizitii pana la noi. Am luat-o destul de puturoasa si a ramas asa multa vreme chiar in conditiile in care i-am schimbat regimul de viata. Circulandu-se insa in marea majoritate a km in Bucuresti si accelerata fiind de o talpita de doamna, ceea ce noaptea se construia, ziua se darama. Pana la un anumit moment, iar acesta este si motivatia care ma face sa pun acest post aici: vineri dimineata la ora 3, cu "baba" bine incarcata cu bagaje, de-ale gurii si provizii lichide consistente, am luat cap compas Sibiu prin Cheia-Brasov. In Otopeni rulam deja cu apa la 90 de grade si, dupa Ploiesti am hotarat ca trebuie rupta pisica, motiv pentru care pedala de gaz s-a apropiat amenintator de podea. Odata cu inceputul urcusului de dincolo de Valenii de Munte, am profitat de lipsa partenerilor de trafic si am luat cam toate virajele pe doua roti, cu reprize de accelerare in rampe de peste 4000 RPM, iar pantele in frane de motor pana pe "rosu". Este adevarat ca palinca s-a amestecat cu ceapa si ardeii, vinul cu cartofii si papucii, Jaeger-ul (cunoscatorii cunoaste ) cu slana si cu peria de dinti  :clap:. Dupa coborarea in Brasov, am continuat spre Fagaras in acelasi regim sanatos si...aproape de Fagaras...surpriza unei bubuieli puternice: geana in retrovizoare sa vad daca n-am lovit ceva dar, in spate era un mare nor alb-gris cu suvite negre. Am retinut doar ca, odata cu bubuitura, pedala de acceleratie practic a cazut simultan cu un zgomot adiacent de arc zgariat pe spire cu un obiect metalic si insotita de o severa scadere a vitezei. Evident ca m-am speriat, m-am gandit la un piston/bolt/cuzinet/segment crapat si am mai redus si eu viteza undeva spre 70 la ora, belind sanatos ochii in bord sa vad ce si unde se aprinde. Nu s-a aprins nimic. Am mai mers foarte atent in retrovizoare unde nu se mai vedea nimic cativa km cu 70-80 la ora dupa care am incercat din nou sa accelerez. Parca nu-mi venea sa-mi cred talpii: era ca si cum as mai fi dat jos de pe masina vreo 2-300 kg: reprize brici, nonsalanta, usurinta in accelerare...oare schimbasem masina si eu nu stiam? Nu pot decat sa-mi dau cu presupusul: am eliberat toba de funingine... Masina si-a mentinut proaspetele capacitati dobandite dupa episodul de mai sus pana la revenirea in Bucuresti. 
#26
Jurnal de bord / Re: Mihai B: 307 SW - "JUJU"
Mai 20, 2010, 07:39:43 A.M.
Regret. Cel mai probabil nu posibila greutate mare a soferului este cauza, sofer situat dealtfel foarte departe de arcul cu pricina ci, cu mult mai probabila, o intruziune in structura alcatuitoare a arcului (zgura, corp strain in otelul lui). Un defect de material ce nu se poate observa decat cu mijloace de investigare de mare complexitate, inaplicabile unui amarat de arc...
#27
206 pentru ca a reprezentat o "cotitura arhitecturala".
407 SW din considerente legate de perceptia personala a esteticului.

Remarc absenta lui 205 care deasemenea m-a incantat.
#28
Bavuri de 4-5 mm la discuri impun inlocuirea acestora.
#29
Discurile se rectifica numai pe freza, in nici-un caz "la pila". In plus, chiar aceasta operatiune automatizata nu garanteaza echilibrul discului.
#30
Jurnal de bord / Re: Rara: Partner 2.0 Hdi 90cp!!!
Mai 15, 2010, 10:05:44 A.M.
Ai scapat bine, prea distinse! Partea cu rulmentii n-am inteles-o. Intr-o exploatare normala, rulmentii nu trebuie sa cada pentru ca sunt capsulati si cu autoungere... Ce s-o fi intamplat?