306 lichid servodirectie

Creat de tigy, Iunie 20, 2010, 07:09:38 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

tigy

Salutare, as dori sa schimb si eu lichidul de servo de la al meu 306 19td din 1997.
Daca stie cineva pasii care trebuiesc facuti, il rog sa posteze
Cati litrii de lichid de servo imi trebuiesc pt schimb, ce lichid se recomanda?cum se curata instalatia inainte de schimb?
Mersi mult, o zi buna

tigy


Radon

Probabil ca daca stia cineva, ti-ar fi spus. Au poate trebuie sa mai ai rabdare. Pe nenea google l-ai intrebat?

tigy

N-am gasit nimik pe nenea google, sau poate ca nu am stiut unde sa caut, mai astept nu e graba, insa ma interesa ca vroiam sa schimb lichidul, masina are 250,000 km si nu cred sa-i fi schimbat cineva pana acum lichidul

Radon


marius.v

Nu.
Daca n-ai turnat tu ceva in el, e pe viata.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

a_mic

Nu ai motive sa-l schimbi. Daca e fara "adaosuri", poarta-l sanatos in continuare!
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

tigy

Din pacate am completat si eu din greseala cu antigel, am pus pana am umplut borcanul, apoi mi-am dat seama am scos cu siringa tot din borcan si apoi am pus lichid de servo, insa ma gandeam sa il schimb pe tot sa nu fi ajuns antigelul pe unde nu trebuie, ce ziceti?
Mersi mult, o zi buna

a_mic

In mod sigur a ajuns unde nu trebuie: densitatea uleiului (hidraulic) este de 0.92, iar a antigelului 1.11 g/cmc. In aceste conditii, antigelul s-a pozitionat in partea cea mai de jos a rezervorului si a avut primul acces in instalatie fiind urmat de ulei. Dupa cum se stie, cele doua lichide sunt nemiscibile. In aceste circumstante, in opinia mea, se impune cu necesitate schimbarea insotita si de o operatie de spalare a instalatiei. Din pacate, vad ca primim informatia tot cu seringa (abia pe la postul #7. Nu mai fii tati asa rusinos ca toti gresim). Probabil, in zilele urmatoare vei primi si o consultatie mult mai avizata din partea unui specialist.
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

tigy

de schimbat o sa schimb dar asta nu stiam ati litrii de lichid de servo imi trebuiesc?si ce firma?mersi mult, o zi buna

Radon

Vezi, daca dadaeai din start toate informatiile - am facut aia, am completat din greseala cu antigel, etc - evitam atatea discutii daca e cazul sau nu de schimbat, samd. Dar, deh, de ce sa dam de la inceput toate detaliie? Dam cu tzaraita, sa isi bata lumea capul ce si cum degeaba, si ne miram ca nu ni se raspunde la obiect.

tigy

Imi cer scuze ca n-am precizat de la inceput, astept inca un raspuns

a_mic

@tigy: cum printre cei ce te-au citit pana acum nu sunt de cei ce au schimbat oloiul, o solutie ar fi sa mergi la un magazin de piese mai rasarite din Slobozia (oras maricel si la raspantie de drumuri) cu talonul (ca sa te gaseasca in autodata) si sa ceri o consultatie. Iti vor recomanda produsul utilizat de producator precum si cantitatea. Daca ai insa rabdare, s-ar putea ca un "tehnic" dintre noi sa te lumineze chiar aici.
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

turbojack

#13
Uleiul de servo trebuie sa fie din grupa Dexron II .
Se demonteaza vasul pompei de servo si se goleste/spala bine.
Se remonteaza ,dar se "uita" conducta retur demontata si conectata la un alt vas/sticla ,se umple vasul cu ulei si se porneste motorul timp in care se completeaza cu lichid.E bine ca in acest timp sa se vireze ciclic stanga-dreapta de cateva ori.
IN caz de instalatii murdare se folosesc 2 litri ulei servo.Pentru 306 cantitatea necesara este de 1 L,dar recomandabil este sa se lase doar al doilea litru,primul fiind utilizat pentru curatarea circuitelor,il lasi sa curga de-a dreptul.Poate parea risipa,insa daca faci un total cumparatura caseta directie + pompa ,litrul ala aruncat ti se va parea mizilic.

a_mic

@tigy: vezi daca ai "pacientie"?  :biggrin: Te-a luminat!
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.