Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Subiecte - a_mic

#1
Sa ne varsam nervii pe care ni-i fac bateriile, aici! Daca avem si informatii ce ne sunt utile, tot aici!
#2
Vanzari/cumparari diverse / Cursuri portugheza
Decembrie 04, 2008, 07:03:57 P.M.
Eeee...dupa ce am facut tot felul de anunturi pe-aici, cu mai mult sau mai putin succes, revin cu o alta solicitare si astept ajutorul vostru rapid si neprecupetit:

Caut cursuri intensive portugheza cu frecventa

Conditii:
1. durata: 2...3 luni
2. nu ma intereseaza suporturi de curs (inca)
3. sa fie in Bucale
4. nu sunt interesat de "atestat de cunoscator"... prefer seriozitate maxima
5. grad de cunoastere a limbii, pe o scara de la 1 la 10, aspirantul se incadreaza la nivel 1,50 (ca 1 e din oficiu)
6. sa nu jupoaie hominizii si hominidele

Spor la lucru!
(Da'... stiti voi...mai cu talent!)


Da o majuscula la titlu, domnu? (Que sobre tampÔes no título, senhor?)
#3
Vanzari/cumparari auto/moto / Cumpar capac interior far
Noiembrie 03, 2008, 11:22:48 A.M.
Precum ii zice si in titlu, cumpar capac protectie impotriva apei pentru far stanga, P206, an 2003 (ca al meu s-a dus pe apa sambetei).
#4
Vanzari/cumparari diverse / Caut firma rafturi ALUMINIU
Octombrie 14, 2008, 04:04:08 P.M.
Distinsi colegi, va solicit o mana de ajutor! Caut o firma care sa fie capabila sa:
1. faca rafturi din ALUMINIU;
2. monteze rafturi din ALUMINIU la beneficiar
3. sa nu fie o "scumpa";
4. sa fie serioasa;
Cerintele sunt: rafturi ALUMINIU cu urmatoarele specificatii:
a) L x l x h in metri
- 10 buc. 1.24 x 0.4 x 3
- 8 buc. 0.97 x 0.4 x 3
- 7 buc. 1.24 x 0.4 x 2.2
- 5 buc. 0.97 x 0.4 x 2.2
- 2 buc. 0.67 x 0.4 x 2.2
b) polite din ALUMINIU
c) capacitatea portanta: 100 kg per raft

Observatii: rafturile reprezinta mobilierul unei biblioteci tehnico-stiintifice ultramoderne ceea ce presupune o estetica corespunzatoare si posibilitati de fixare in podea si pereti. Precizarea "ALUMINIU" cu majuscule se datoreaza faptului ca toti furnizorii potentiali au inteles ca "aluminiu = fier". Se precizeaza faptul ca, rafturile TREBUIE sa fie tot din aluminiu si nu din pal datorita faptului ca trebuie respectate norme stricte PSI.

Cu stima si multumiri pentru cei ce pot oferi detalii si/sau adrese utile.
#5
Problema mea este urmatoarea: la panoul de deasupra scrumierei, cel pe care se afla comenzile pentru:
- incalzire/racire
- aer conditionat
- degivrare luneta
- recirculare aer
nu mai functioneaza unul din becuri. Ma intereseaza:
1. tipul de bec utilizabil
2. cum pot demonta panoul ca sa am acces la becuri
3. daca lucrarea e complicata si e necesar serviice

Masina: P206/1.4 hdi/2003

:offtopic: dau, la schimb, instructiuni de schimbare a becurilor de la afisajul CB  :biggrin:
#6
Vanzari/cumparari auto/moto / Vand Mazda B2500
Noiembrie 15, 2007, 11:24:12 A.M.
Vand automobil "MIXT", de teren, marca MAZDA B2500, 61.000 km., 4 usi, bena cu hardtop, tractiune integrala, 80KW/3500RPM, diesel, argintiu, rezervor 70 litri, servodirectie, aer conditionat, geamuri electrice. Masina are baterie de acumulatori noua si este prevazuta cu:
- set jenti aliaj pe 17"
- bull-bar phi 120
- set cauciucuri iarna noi
- cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare

Pret: 18.000 Euro negociabil
#7
Vanzari/cumparari auto/moto / acumulator 55-60 A
Noiembrie 12, 2007, 05:00:29 P.M.
Sunt interesat de un acumulator second-hand, in stare de functionare. Ma intereseaza numai sa tina curentul macar o saptamana. Am nevoie de el ca sa-mi pornesc Oltcit-ul. Nu vreau nou ! Vreau unul care v-a ramas cine-stie-cum si nu aveti ce face cu el. Ofer suma modica (10...30 lei) dar, nu m-ar deranja daca pretul este o bere. Ofer acumulator "mort" pentru predare (evident ca-l scadem din pretul de achizitie   :001_smile:).
#8
Vanzari/cumparari auto/moto / 206 CC
Octombrie 04, 2007, 10:43:52 A.M.
Sunt interesat de un 206 CC. Cine are linkuri, pile, cunostinte....
#9
Deocamdata e doar visul tinerei care ma insoteste dar, am sa va cer opinia si, poate, chiar ajutorul daca-mi puteti da ceva informatii utile. Se are in plan maritarea tanculetului care genereaza goluri in buzunare si probleme la parcare si, achizitionarea unui 206 CC second hand. Ar fi de preferat sa mai ramana si bani. Ce parere aveti ?

mod edit: mi-am permis sa dechid un nou topic pe tema asta, intrucat nu prea se potrivea sa discutam la "masina din vis" despre asta... asa ca, bagati fratilor, sfatuiti omu'  ;)
#10
Probleme, solutii si date tehnice / Consumatori borna bricheta
Septembrie 06, 2007, 02:22:32 P.M.
Problema pe care doresc s-o aduc in studiu este legata de incarcarea telefonului mobil, spre exemplu, in situatia in care masina este imobilizata mai mult timp. La a mea frantuzoaica numero 206, odata cu taierea contactului nu mai am curent la bricheta. In aceste conditii, evident ca nu o mai pot folosi la incarcarea ostromentului de vorbit. Rezolvarea se poate face fie de capul meu cu sprijinul celor ce stiu ce ar trebui facut, fie de catre un electrician, daca e prea complicat, respectiv trecerea brichetei "pe direct". Nu stiu insa care sunt efectele: pe compu' de bord apare mesajul "economy safe mod" in cazul in care ma tot joc pe la radio, deschid si inchid usile si, in general, cand imi pun la munca consumatorii cu motorul oprit. Adica frantuzoaica are grija de materie. Daca reusesc sa pun bricheta pe direct, ce se intampla cu "safe mod-ul" ? Nu innebuneste cumva compu' de bord care nu mai stie ce sa faca ?
#11
Tuning / Peugeot Concept
Aprilie 24, 2007, 07:58:20 A.M.
Deschid acest topic pentru a putea face publice imagini ale unor forme indraznete atribuite de designeri marcii Peugeot. In plus, am fost pus in fata unor imagini remarcabile, unele "no-name", altele chiar ale firmei, cel/cea care le-a gasit fiind mai la inceput de drum pe acest forum si, chiar in general. Cum ma stiti un tip mai degraba "discret", nu ma puteam folosi de ocazie pentru a le posta eu. Deci, cine se simte, are camp deschis de exprimare. Succes !
#12
Tuning / Tuning de bun gust
Martie 13, 2007, 10:08:23 A.M.
Desi nu sunt un adept al tunning-ului, m-am decis sa deschid o asemenea sectiune ca sa ne putem manifesta bunul gust versus "stupid". Deci, la munca ! Am sa incep eu cu un Subaru Impreza WRX STI stock 262cp, motor boxer 4 cilindri, 2000 turbo.Tunat poate ajunge la 525cp fara a modifica capacitatea cilindrica: "doar" turbina, cip tuning, filtru aer, sistem injectie si evacuare de la a-z ! :D

Mey ! Dar fata....fata o fi si ea "tunata" ? :)
#13
Display-ului de la CB nu-i mai functioneaza (probabil ?) un bec . Ce e de facut ?
#14
Tuning / Stupid tuning
Martie 11, 2007, 12:41:57 A.M.
Initial m-am gandit sa-l intitulez "stupid tunning.ro" dar, m-am gandit ca putem gasi nenorociri si-n alte tari. Asa ca, turnati aici ! De preferat insa sa nu fie fotoshopaite....
#15
Pentru ca am circulat foarte mult si pentru ca, dupa cum stiti, sunt "chitros", am folosit in permanenta o schema de rotire a pneurilor recomandata de cei de la Citroen. Imi pare bine sa va spun ca schema a functionat excelent si a dus la dublarea distantei parcurse cu un set de pneuri. Evident ca ceea ce povestesc aici are in vedere cadrul "ideal", respectiv asigurarea geometriei rotilor. Deci:
1. rotirea anvelopelor am facut-o la fiecare 10 k (+/- 0.5 k)
2. schema este:
- rezerva trece pe dreapta fata
- dreapta fata trece pe stanga spate
- stanga spate trece pe stanga fata
- stanga fata trece pe dreapta spate
- dreapta spate devine rezerva

Privitor la calitatea pneurilor, imi recunosc limitele privitoare la utilizarea cauciucurilor "de marca", astfel ca pot spune doar ca am rulat primele cauciucuri "Victoria" 110k, urmatoarele "Victoria" aprox. 80 k, urmatoarele "Montana" numai 40k, "Sava" de vara 100k si, in ultima perioada resapate "Marelli" de iarna aprox 50k. Datele pe care le ofer aici se refera la pneurile utilizate pe Oltcit. Este evident ca putini se pot lauda cu utilizarea unui set de pneuri 100k.
Recomand rotirea pneurilor dupa aceasta schema la 10k
#16
Probleme, solutii si date tehnice / Frane "ecologice"
Februarie 26, 2007, 08:55:17 A.M.
Am discutat si pe forumul vechi si, in parte, si pe acesta (dar, in alte locuri) despre zgomotele care apar in trenul de rulare in anumite momente la franare. Am mai discutat despre ceea ce se intampla atunci cand masina ia o pauza. In completare la cele spuse/scrise, am sa va descriu un experiment involuntar traversat de mine cu Matizul, posesor de placute ecologice.
Masina a fost neutilizata toata luna ianuarie si peste 20 de zile ale lunii februarie, dupa care a reintrat "in sarcina".
Constatari:
1. zgomotul franelor la prima utilizare a depasit cadrul anuntat de "huruit" devenind mai aproape de "bubuit" :)
2. zgomotul franelor a persistat dincolo de a douazecea franare si persista sub forma unui zgomot consistent chiar si astazi dupa 130 km de oras
3. in prima zi de utilizare, pe langa zgomotul intens, am mai perceput ceea ce se numeste "franare intermitenta", adica frana ciclica.
Motivele sunt deja cunoscute si nu trebuie sa ingrijoreze pe nimeni:
a) oxidarea placutelor si a discului
b) absenta azbestului din compozitia placutei si care are rol lubrifiant
c) privitor la tendinta de ciclicitate a intensitatii franarii, este vorba de depuneri de rugina pe disc in grosimi mai mari si mai mici astfel incat presiunea exercitata de placuta pe disc devine variabila si repetitiva
#17
Jurnal de bord / P107 - "marmota" ei
Februarie 23, 2007, 09:42:20 A.M.
Cat inca mai sunt putin sofer pe 107-le lui Chris, am sa postez cateva impresii:

1. privitor la livrare:
a) intr-adevar nu am primit mare lucru la ea dar, eram si foarte "in chingi" cu banii asa ca n-avea rost sa negociez ceva pentru ca oricat bonus s-ar fi dat, eu eram cu malaiul numarat. Deci, cadoul primit a fost doar brelocul de la chei;
b) am cerut ca extraoptiune numai alarma (Hunter) care a costat 680 de lei;
c) baiatul care ne-a facut prezentarea a fost simpatic (cum era si normal avand in vedere natura ocupatiei sale) dar, fara a ne spune mare lucru despre maniera de a conduce pe primele n mii de km; nu de alta dar, chiar parea ca nu stie :)

2. privitor la primul drum (desi e cam exagerat cuvantul "drum")
a) masina avea 22 km la bord;
b) prima senzatie a fost de nervozitate desi are numai 3 cilindri;
c) cei 3 cilindri sunt atat de bine echilibrati incat, in afara de zgomotul specific, nu sesizezi nimic special;
d) exista acel usor iz de plastic in interior dar, se corecteaza cu un air-fresh
e) cursa manetei de viteze este foarte scurta si, inca, daca nu esti atent, in treapta 2 te duuuuuci...:)
f) pana la rodarea cutiei, am facut de cateva ori confuzii intre treapta a 4-a si marche arriere
g) claxon foarte sensibil astfel incat am claxonat de cateva ori aiurea din cauza pozitiei mainilor mele pe volan
h) usile se inchid fara zgomotul specific usii blocului :)
i) faptul ca motorul este "strans" si necesita rodaj reiese din felul in care munceste electromotorul la pornire. Initial m-am gandit la o baterie "statuta" dar, am renuntat la idee dupa cativa kilometri in care ar fi trebuit sa se incarce. Este clar pentru mine ca motoarele, oricat ar fi de rodate pe banc, au nevoie de niste kilometri si ceva timp pentru aducerea in parametri. La acest moment mi-a devenit limpede faptul ca discutiile generate de contradictia "rodaj vs. exploatare normala" nu-si au sensul. TREBUIE rodate !

3. interior
a) mult mai generos decat ma asteptam cu privire la spatiile de depozitare;
b) mult mai generos decat ma asteptam cu privire la spatiul pasagerilor din spate (mai putin la inaltime)
c) usor incomoda manevrarea scaunelor fata pentru facilitarea accesului pe bancheta din spate

4. minusuri
a) greiere la plansa spate - de gasit o modalitate de rigidizare
b) lipsa scrumierei pe care am luat-o "after" de la augsburg
c) lipsa unui sistem de intredeschidere a geamurilor spate

Privitor la rodaj, am convenit cu "apropitareasa" ca acesta va fi efectuat la momentul intrarii in posesie a carnetului, ceea ce va insemna, foarte probabil la sfarsitul lunii martie/inceputul lunii aprilie. De fapt, maine va face "Marmota" doar un scurt drum, pana la intalnirea de la 11.00, pentru prezentare, apoi va lua o pauza.

Am uitat sa spun ca, covorasele nu le-am luat de la Eurial pentru ca-mi depaseau bugetul si am luat unele care mi s-au parut chiar MAI frumoase, de la carrefour la mai putin de un sfert din pretul celor originale.
A propos de intrebarea lui NOR, masina a fost luata din militari si, imi face placere sa spun ca oamenii de acolo s-au miscat regulamentar. Ii salut ! Un punct in plus pentru Madalina DAIA !
#18
Probleme, solutii si date tehnice / Becuri, frate !
Februarie 19, 2007, 01:17:29 P.M.
Dupa cum marea majoritate dintre voi stiu, am reusit gafaind sa-mi schimb becurile de faza. Astazi am constatat ca unul dintre ele era usor descentrat asa ca, m-am apucat sa-l asez in pozitia corecta (cel de pe dreapta). Cascand gura la opera mea am constatat ca becul de pozitie dreapta isi da obstescul sfarsit, Cu chiu cu vai am reusit sa desfac ansamblul becului dar, am constatat cu stupoare ca nu-l pot scoate din locas decat, eventual, spargandu-l. M-am dus la cutia de becuri si am constatat ca am doua becuri de 5 W FARA DULIE (seamana cu alea de la pomul de iarna. Intrebari:
1. cine stie ce fel de dulie are becul de pozitie ca eu nu l-am reusit desface ?
2. daca becul e ca la pomul de Craciun, cum se extrage mai usor ?
3. am eu doua maini stangi ? :D
#19
Probleme, solutii si date tehnice / sticker
Februarie 14, 2007, 08:38:55 A.M.
Am si eu o mica problema (care tine si de orgoliu si de o reclama ce acum imi pare ca fiind nefolositoare si nesanatoasa, recunosc): cum dau jos un sticker fara sa "ciufulesc" vopseaua ?
#20
Daca astrii-mi sunt favorabili, miercuri merg sa dau avansu' pentru moaka mea (SI O FAC SI MEMBRA ! :P ). Sosirea ei e estimata pentru marti 20.02.07. Nu s-a nimerit coloarea trebuincioasa la copil dar, a zis ca trei luni nu sta....
#21
Ea e amanta mea, o cheama "Frantuzoaica" si urmeaza sa "spun din casa" ;)